Topli poletni Maroko
Topli poletni Maroko
Firbec me matra: bo kdo konec julija (v najhujši vročini) okoli Atlasa ali južneje v Maroku?
Miran
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Re: Topli poletni Maroko
miran napisal/-a:Firbec me matra: bo kdo konec julija (v najhujši vročini) okoli Atlasa ali južneje v Maroku?
Miran
Odrinem 13. ali 14. julija.
Predvidena pot visoko pod nebom preko Atlasa, ob reki Draa do Tan Tana in nazaj bolj na izi.
Nazaj se bom vozil čez kakšne 3 tedne.
LP Miran
PS: Če bo pa prevroče, pa v Genovi na Korziko zavijem....
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Sva že nazaj!
Prevroče ni bilo, super fura. Tujcev ni bilo videti. Očitno se bojijo vročine - a midva sva prav vsako noč proti jutru kovtre nase zvlekla .....
Še kakšna slika mogoče sledi....
malo štimunga pa tule:
http://www.youtube.com/watch?v=CfP73bryDC4
LP Miran
Prevroče ni bilo, super fura. Tujcev ni bilo videti. Očitno se bojijo vročine - a midva sva prav vsako noč proti jutru kovtre nase zvlekla .....
Še kakšna slika mogoče sledi....
malo štimunga pa tule:
http://www.youtube.com/watch?v=CfP73bryDC4
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 124
- Pridružen: Ne Jan 02, 2011 7:09 pm
- Kraj: Maribor
pajk napisal/-a:krasno!
.....a bom smotan če vprašam za povprečno porabo na potovanju?
Ne boš, ne. Gorenjska kri mi tako ne da, da ne bi vseh evidenc vodil ... še zlasti nepotrebnih.
Poraba pa ne bo realna, ker je Rimlček vsako popoldansko siesto lepo na mestu stal in motor laufal - saj veš, klima je klima in lepše se drema, če te nekaj po malem hladi
Bom objavil, slikice in podatke. A jih moram prej malo urediti.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kot obljubljeno: najprej malo statistike.
Skupna dolžina poti: 8.695 km
Skupno trajanje: 18 dni
Povprečna poraba goriva: 12,1 l/100 km
Potem malo zanimivosti:
Na poti dol sva v Španiji šla na najvišjo cesto v Evropi, ki pelje na Pico Veleta (V Sierra Nevadi nad Granado). Cesta je malo nad višino 2.500m/m zaprta (z znakom) za avtomobile in ostala motorna vozila, a kolesarji, konjeniki in pešci jo z veseljem uporabljajo vse do višine cca 3.390. Čisto do vrha ni asfaltirana, a asfalt baje pride še precej nad zaporo. Seveda se po tej cesti (celo področje je pa narodni park) vozijo tudi avtomobili s posebnimi dovolilnicami. In očitno jo uporabljajo tudi avtomobilske tovarne za preizkušanje svojih novih modelov. Nekaj sem jih videl, slike so spodaj. Še zanimivost: za rdečim zakamufliranim se vidi košček enega Mercedeza kabrioleta (ni bil zakamufliran), ki je imel diesel motor. če je to že serijsko ali (še) ne, pa ne vem. Seveda možakarji nad slikanjem niso bili prav navdušeni. Videl sem še par navadnih (praznih) kiperjev z nemškimi tablicami, kaj so počeli prazni tam gor cca 3.000 km od Nemčije -
Ko je šofer iz tega avta ugotovil, da ga mislim slikati vkljub njegovemu nasprotovanju, je najprej z eno cunjo (jopico...) zakril armaturo.
Tudi tile pošlihtani na sicer praznem parkirišču so mi delovali nekam prelepo zaparkirani za španske razmere.
LP Miran
Skupna dolžina poti: 8.695 km
Skupno trajanje: 18 dni
Povprečna poraba goriva: 12,1 l/100 km
Potem malo zanimivosti:
Na poti dol sva v Španiji šla na najvišjo cesto v Evropi, ki pelje na Pico Veleta (V Sierra Nevadi nad Granado). Cesta je malo nad višino 2.500m/m zaprta (z znakom) za avtomobile in ostala motorna vozila, a kolesarji, konjeniki in pešci jo z veseljem uporabljajo vse do višine cca 3.390. Čisto do vrha ni asfaltirana, a asfalt baje pride še precej nad zaporo. Seveda se po tej cesti (celo področje je pa narodni park) vozijo tudi avtomobili s posebnimi dovolilnicami. In očitno jo uporabljajo tudi avtomobilske tovarne za preizkušanje svojih novih modelov. Nekaj sem jih videl, slike so spodaj. Še zanimivost: za rdečim zakamufliranim se vidi košček enega Mercedeza kabrioleta (ni bil zakamufliran), ki je imel diesel motor. če je to že serijsko ali (še) ne, pa ne vem. Seveda možakarji nad slikanjem niso bili prav navdušeni. Videl sem še par navadnih (praznih) kiperjev z nemškimi tablicami, kaj so počeli prazni tam gor cca 3.000 km od Nemčije -
Ko je šofer iz tega avta ugotovil, da ga mislim slikati vkljub njegovemu nasprotovanju, je najprej z eno cunjo (jopico...) zakril armaturo.
Tudi tile pošlihtani na sicer praznem parkirišču so mi delovali nekam prelepo zaparkirani za španske razmere.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
E, še nekaj slik iz potovanja
Malo se čudno sliši: snežna zapornica v Afriki A celotna pokrajina je kar precej nad 1000 m nad morjem.
Jutro po spanju 2.906 m nad morjem
Najpogostejše prevozno sredstvo v "bogu za hrbtom" krajih
Tu sva se obrnila in odšla nazaj proti domu (Tan Tan)
Kamelji figuri na vhodu v Tan Tan so sedaj malo lepše postavili
Prav veliko peska ni bilo, a nekaj ga je vseeno le bilo
Spust k izlivu reke Draa v Atlantik
To je bila pa najina najzahodnejša točka potovanja 28°40'59,53' S 11°6'49,47'' Z
Tale je bila pa za nagrado.
LP Miran
Malo se čudno sliši: snežna zapornica v Afriki A celotna pokrajina je kar precej nad 1000 m nad morjem.
Jutro po spanju 2.906 m nad morjem
Najpogostejše prevozno sredstvo v "bogu za hrbtom" krajih
Tu sva se obrnila in odšla nazaj proti domu (Tan Tan)
Kamelji figuri na vhodu v Tan Tan so sedaj malo lepše postavili
Prav veliko peska ni bilo, a nekaj ga je vseeno le bilo
Spust k izlivu reke Draa v Atlantik
To je bila pa najina najzahodnejša točka potovanja 28°40'59,53' S 11°6'49,47'' Z
Tale je bila pa za nagrado.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov