TUNIZIJA, OKTOBER 2005
TUNIZIJA, OKTOBER 2005
Go furth GPS adventures
Pay less
See more TUNIZIJA
IN OGLED SAHARSKE DIRKE EL CHOTT 2005
(NAMENJENO INTERESENTOM BREZ VOZILA)
29.10.-12.11.2005
Odprava je namenjena tistim, ki nimajo primernega avta za tako pot. Samostojni sopotniki s svojim avtom zaželjeni.
Kot pravi popotniki bomo Tunizijo prepotovali s terenskimi vozili. Osnovno hrano, konzerve, testenine, suhe klobase in podobno bomo vzeli s seboj in dopolnjevali s tunizijsko hrano. Veliko bomo kuhali sami. Nočili bomo v kampih ob hotelih, pod šotori, sanitarije in tuš zagotovljeni, posamezniki pa si lahko doplačajo tudi nočitve v hotelih, ki so v Tuniziji zelo ugodni. Zdravila proti diareji in podobno bomo vzeli s sabo.
Udeležencem priporočamo, da si v knjigarni izposodijo knjigo Lonely Planet – Tunizija, v kateri bodo našli vse izčrpne informacije. Potovanje bomo združili z ogledom puščavske amaterske dirke EL CHOTT, ki v tem terminu poteka v Tuniziji in Libiji. Udeleženih bo tudi nekaj slovenskih ekip, katere bomo bodrili. Potovanje je namenjeno ljudem, ki imajo vsaj nekaj izkušenj s samostojnim potovanjem in ne le z agencijskimi aranžmani. Okviren program je znan, veliko pa bo prepuščeno spremembam in improvizaciji.
Potek potovanja.
1. DAN
Štart na Bledu v jutranjih urah, vožnja v Genovo ( Italija, 650 km, 60€ cestnina). Vkrcanje na trajekt, ureditev formalnosti.
2. IN 3. DAN
Vožnja s strajektom prek sredozemskega morja, križarjenje. Popoldan prihod v Tunis, namestitev, ogled mesta. Obroki na ladji po želji, cca 5€.
4. DAN
Dopoldan ogled Tunisa, nato štart proti jugu Tunizije, cca. 500 km, tudi po t.im. pipeline poteh. Med potjo ogled četrtega največjega in najbolj ohranjenega rimskega amfiteatra v El Jem-u, preko oljčnih nasadov v okolici industrijskega središča Tunizije SFAX-a, do puščavskih vrat, oaze DOUZ. Namestitev v večernih urah v kampu, pregled programa dirke.
5., 6., 7. DAN
Tekmovalci EL CHOTTA imajo vsak dan drugo etapo te velike puščavske dirke in se šele zvečer vrnejo v bazo v Douz, kjer jih čakajo mehaniki in spremljevalne ekipe. Naš program bomo načrtovali skupaj, imamo pa možnost ogleda berberskih podzemnih naselbin v Tamerzi in Matmati, celodnevni izlet na otok Djerba (ogled ene najstarejših sinagog na svetu), jahanje kamel, izlet v obmorsko oazo Gabes (tržnica kane in začimb) in Medenine. Izleti so fakultativni, stroški se porazdelijo med udeležence. Veliko se bo dogajalo tudi v taboru samem, tako da udeležba ni obvezna.
8., 9., 10. DAN
Premik še globje v puščavo, v oazo Ksar Guilane. Tri dni bomo spremljali dirko iz tabora, kjer bo veselo, in si organizirali izlete po Saharskih sipinah, vožnja po GPS sistemu.
11. DAN
Vrnitev v Douz, razglasitev rezultatov in uradni zaključek dirke. Štart nazaj proti Tunisu, prečkanje velikega smrtonosnega slanega jezera CHOTT EL JERID, postanek v največji tunizijski oazi Tozeur, ogled mini puščavskega živalskega vrta nadaljevanje poti do gorskih oaz Chebike in Tamerze, prek Gafse do Kairouana, čertega najsvetejšega muslimanskega kraja, ogled Velike mošeje, mavzoleja prerokovega brivca in tkalnic preprog. Nočitev
12. DAN
Vrnitev v Tunis prek Le Fahssa, ogled Kartagine, Sidi Bou Said, najlepše tunizijsko mesto in zbirališče umetnikov in mladih, Hammamet, Nabeul, center keramike. Ureditev izstopnih dokumentov, vkrcavanje na trajekt.
13. in 14. DAN
Vožnja s trajektom prek sredozemskega morja, prihod v Genovo, vrnitev domov.
Odprava bo potekala vsaj približno po tem planu, s tem, da bomo skoraj zagotovo obiskali vsa opisana mesta, a se bomo prilagajali programu dirke. Udeleženci lahko prispevajo svoje predloge, ki jih bomo skupaj preučili pred odhodom. Odločitve sprejema izključno vodnik potovanja, ki pa se posvetuje z udeleženci. Skupno bomo prevozili več kot 3.500 km, vendar je najnapornejši oziroma najdaljši neprekinjen del pot po Evropi. Ostali del poti bo prepreden z veliko postanki, doživetji, ogledi. Kljub temu je potovanje relativno naporno, saj ni namenjeno ležernim hotelskim turistom, temveč pravim popotnikom. Zainteresirani morajo do 10.09.2005 položiti kavcijo v višini 200 €, karte za trajekt pa je treba naročiti mesec dni pred odhodom, torej do 29.09., ko se vplača še 300 €. 50€ za gorivo udeleženci plačajo dva dni pred odhodom.
Predvideni stroški na osebo:
250 € organizacija, vodenje, priprava vozil, gorivo
300 € trajekt (vkolikor je znesek vozovnice višji, razliko pokrije organizator, vkolikor pa je nižji, se udeležencem vrne denar)
80 € hrana, nočitve, voda
20 € takse, ogledi, cestnine
Skupaj približno 650 € na osebo, priporoča pa se vzeti s seboj še rezervo cca 150 € na osebo za spominke, dodatne oglede, zabavo.
100 € = cca 155 TND temp. morja/zraka 21/24
Predstavnik Atlas Tunizija: Mario Sečen 98545231 (97647385 Srečko)
TWS Hammamet/Garsaa, tel. 72 226 669 (Mrs.Raoudha)
Udeležencem priporočamo sklenitev Coris zavarovanja.
Pay less
See more TUNIZIJA
IN OGLED SAHARSKE DIRKE EL CHOTT 2005
(NAMENJENO INTERESENTOM BREZ VOZILA)
29.10.-12.11.2005
Odprava je namenjena tistim, ki nimajo primernega avta za tako pot. Samostojni sopotniki s svojim avtom zaželjeni.
Kot pravi popotniki bomo Tunizijo prepotovali s terenskimi vozili. Osnovno hrano, konzerve, testenine, suhe klobase in podobno bomo vzeli s seboj in dopolnjevali s tunizijsko hrano. Veliko bomo kuhali sami. Nočili bomo v kampih ob hotelih, pod šotori, sanitarije in tuš zagotovljeni, posamezniki pa si lahko doplačajo tudi nočitve v hotelih, ki so v Tuniziji zelo ugodni. Zdravila proti diareji in podobno bomo vzeli s sabo.
Udeležencem priporočamo, da si v knjigarni izposodijo knjigo Lonely Planet – Tunizija, v kateri bodo našli vse izčrpne informacije. Potovanje bomo združili z ogledom puščavske amaterske dirke EL CHOTT, ki v tem terminu poteka v Tuniziji in Libiji. Udeleženih bo tudi nekaj slovenskih ekip, katere bomo bodrili. Potovanje je namenjeno ljudem, ki imajo vsaj nekaj izkušenj s samostojnim potovanjem in ne le z agencijskimi aranžmani. Okviren program je znan, veliko pa bo prepuščeno spremembam in improvizaciji.
Potek potovanja.
1. DAN
Štart na Bledu v jutranjih urah, vožnja v Genovo ( Italija, 650 km, 60€ cestnina). Vkrcanje na trajekt, ureditev formalnosti.
2. IN 3. DAN
Vožnja s strajektom prek sredozemskega morja, križarjenje. Popoldan prihod v Tunis, namestitev, ogled mesta. Obroki na ladji po želji, cca 5€.
4. DAN
Dopoldan ogled Tunisa, nato štart proti jugu Tunizije, cca. 500 km, tudi po t.im. pipeline poteh. Med potjo ogled četrtega največjega in najbolj ohranjenega rimskega amfiteatra v El Jem-u, preko oljčnih nasadov v okolici industrijskega središča Tunizije SFAX-a, do puščavskih vrat, oaze DOUZ. Namestitev v večernih urah v kampu, pregled programa dirke.
5., 6., 7. DAN
Tekmovalci EL CHOTTA imajo vsak dan drugo etapo te velike puščavske dirke in se šele zvečer vrnejo v bazo v Douz, kjer jih čakajo mehaniki in spremljevalne ekipe. Naš program bomo načrtovali skupaj, imamo pa možnost ogleda berberskih podzemnih naselbin v Tamerzi in Matmati, celodnevni izlet na otok Djerba (ogled ene najstarejših sinagog na svetu), jahanje kamel, izlet v obmorsko oazo Gabes (tržnica kane in začimb) in Medenine. Izleti so fakultativni, stroški se porazdelijo med udeležence. Veliko se bo dogajalo tudi v taboru samem, tako da udeležba ni obvezna.
8., 9., 10. DAN
Premik še globje v puščavo, v oazo Ksar Guilane. Tri dni bomo spremljali dirko iz tabora, kjer bo veselo, in si organizirali izlete po Saharskih sipinah, vožnja po GPS sistemu.
11. DAN
Vrnitev v Douz, razglasitev rezultatov in uradni zaključek dirke. Štart nazaj proti Tunisu, prečkanje velikega smrtonosnega slanega jezera CHOTT EL JERID, postanek v največji tunizijski oazi Tozeur, ogled mini puščavskega živalskega vrta nadaljevanje poti do gorskih oaz Chebike in Tamerze, prek Gafse do Kairouana, čertega najsvetejšega muslimanskega kraja, ogled Velike mošeje, mavzoleja prerokovega brivca in tkalnic preprog. Nočitev
12. DAN
Vrnitev v Tunis prek Le Fahssa, ogled Kartagine, Sidi Bou Said, najlepše tunizijsko mesto in zbirališče umetnikov in mladih, Hammamet, Nabeul, center keramike. Ureditev izstopnih dokumentov, vkrcavanje na trajekt.
13. in 14. DAN
Vožnja s trajektom prek sredozemskega morja, prihod v Genovo, vrnitev domov.
Odprava bo potekala vsaj približno po tem planu, s tem, da bomo skoraj zagotovo obiskali vsa opisana mesta, a se bomo prilagajali programu dirke. Udeleženci lahko prispevajo svoje predloge, ki jih bomo skupaj preučili pred odhodom. Odločitve sprejema izključno vodnik potovanja, ki pa se posvetuje z udeleženci. Skupno bomo prevozili več kot 3.500 km, vendar je najnapornejši oziroma najdaljši neprekinjen del pot po Evropi. Ostali del poti bo prepreden z veliko postanki, doživetji, ogledi. Kljub temu je potovanje relativno naporno, saj ni namenjeno ležernim hotelskim turistom, temveč pravim popotnikom. Zainteresirani morajo do 10.09.2005 položiti kavcijo v višini 200 €, karte za trajekt pa je treba naročiti mesec dni pred odhodom, torej do 29.09., ko se vplača še 300 €. 50€ za gorivo udeleženci plačajo dva dni pred odhodom.
Predvideni stroški na osebo:
250 € organizacija, vodenje, priprava vozil, gorivo
300 € trajekt (vkolikor je znesek vozovnice višji, razliko pokrije organizator, vkolikor pa je nižji, se udeležencem vrne denar)
80 € hrana, nočitve, voda
20 € takse, ogledi, cestnine
Skupaj približno 650 € na osebo, priporoča pa se vzeti s seboj še rezervo cca 150 € na osebo za spominke, dodatne oglede, zabavo.
100 € = cca 155 TND temp. morja/zraka 21/24
Predstavnik Atlas Tunizija: Mario Sečen 98545231 (97647385 Srečko)
TWS Hammamet/Garsaa, tel. 72 226 669 (Mrs.Raoudha)
Udeležencem priporočamo sklenitev Coris zavarovanja.
One life, live it!
Dej XXL malo pojasni ta tvoj program. Prosim.
Namenjen je tistim brez vozil. OK. S čim se bodo pa peljali? Zakaj rabijo denar za cestnine, če so brez avta. Kaj hrano in konzerve in... naj pa s seboj v vrečki nesejo? Ali v kovčku na koleščkih?
Ta vaš trajekt gre pa bolj počasi. Običajno vozi okrog 20 ur, le če gre čez Malto pa skoraj dva dneva. Če pa gre vaš čez Malto, je pa to za program potovanja zelo zanimiva informacija, ki je ne smeš izpustiti.
Kolikor jaz vem, so "t.im. pipeline poti" malo več kot 500 km južneje od mesta Tunisa. Od Tunisa proti Douzu ali Ksar Ghilanu so vsepovsod asfaltne ceste.
LP je super vodič, ampak za puščavske avanture v Tuniziji prekleto malo pomaga. Če se v Tuniziji bojite diareje, potem za puščavsko avanturo obvezno priporočam tudi cepivo proti pikom škorpijonov in dinozavrov.
Pa še kaj bi se našlo.
LP Miran
Namenjen je tistim brez vozil. OK. S čim se bodo pa peljali? Zakaj rabijo denar za cestnine, če so brez avta. Kaj hrano in konzerve in... naj pa s seboj v vrečki nesejo? Ali v kovčku na koleščkih?
Ta vaš trajekt gre pa bolj počasi. Običajno vozi okrog 20 ur, le če gre čez Malto pa skoraj dva dneva. Če pa gre vaš čez Malto, je pa to za program potovanja zelo zanimiva informacija, ki je ne smeš izpustiti.
Kolikor jaz vem, so "t.im. pipeline poti" malo več kot 500 km južneje od mesta Tunisa. Od Tunisa proti Douzu ali Ksar Ghilanu so vsepovsod asfaltne ceste.
LP je super vodič, ampak za puščavske avanture v Tuniziji prekleto malo pomaga. Če se v Tuniziji bojite diareje, potem za puščavsko avanturo obvezno priporočam tudi cepivo proti pikom škorpijonov in dinozavrov.
Pa še kaj bi se našlo.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Zdravo Miran!
Trudimo se organizirati nekaj tudi za tiste, ki nimajo ravno vozila za tako preizkušnjo, pa bi radi šli. Program je okviren, nismo pa turistična agencija, temu primerna je tudi cena. Glede driske ti kot zdravsveni delavec sporočam, da je možna tudi zaradi spremembe podnebja, klime, prehrane, in drugih dejavnikov, dinozavrov nismo predvideli. Naši sopotniki se bodo vozili v naših vozilih, trajekt je tak kot je.
Prosim, da opustiš znano podalpsko "zajebavanje", če pa misliš, da si boljši, organiziraj za ta denar ti, prav rad se ti pridružim in še dva ali trije zraven. Sploh te ne bomo spraševali, kje naš boš vozil, kaj bomo jedli, kolko časa vozi trajekt, samo do sahare pelji in čez 14 dni nas pripelji nazaj. Denar dobiš takoj vnaprej. Zmoreš ?
Trudimo se organizirati nekaj tudi za tiste, ki nimajo ravno vozila za tako preizkušnjo, pa bi radi šli. Program je okviren, nismo pa turistična agencija, temu primerna je tudi cena. Glede driske ti kot zdravsveni delavec sporočam, da je možna tudi zaradi spremembe podnebja, klime, prehrane, in drugih dejavnikov, dinozavrov nismo predvideli. Naši sopotniki se bodo vozili v naših vozilih, trajekt je tak kot je.
Prosim, da opustiš znano podalpsko "zajebavanje", če pa misliš, da si boljši, organiziraj za ta denar ti, prav rad se ti pridružim in še dva ali trije zraven. Sploh te ne bomo spraševali, kje naš boš vozil, kaj bomo jedli, kolko časa vozi trajekt, samo do sahare pelji in čez 14 dni nas pripelji nazaj. Denar dobiš takoj vnaprej. Zmoreš ?
One life, live it!
Kolk slovenskih posadk pa bo na letošnjem Chottu?
Če kdo kaj več ve, jaz vem trenutno samo za Pogačarja z Micko.
Zanimivo pa je tudi okrog Dakarja, ki je letos prvič že precej časa razprodan v prav vseh kategorijah. Prvič v zgodovini.!!
Sam vem, da ima en slovenski motorist težave s tem, kako pa je s Stanovnikom in avtomobilistično posadko?
Če kdo kaj več ve, jaz vem trenutno samo za Pogačarja z Micko.
Zanimivo pa je tudi okrog Dakarja, ki je letos prvič že precej časa razprodan v prav vseh kategorijah. Prvič v zgodovini.!!
Sam vem, da ima en slovenski motorist težave s tem, kako pa je s Stanovnikom in avtomobilistično posadko?
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Ceno ste postavil zagotovo zelo zanimivo. Če vam bo uspelo priti skozi s to ceno in priti tudi domov, nasmejani, svaka vam čast. Kapo dol.
V Mamut klubu smo organizirali kar nekaj odprav v Tunizijo in približno vem kako stvari stojijo.
Malce optimističen je predvsem podatek, da planirate po 6 oseb v avtu, se mi zdi hudo "Calvo" varianta za 3.500 km skupaj z vso prtljago, osebno, kamping, hrano, ...
Mal zračunajte če Micka pelje toliko teže in kako boste rešili situacijo v primeru, če slučajno pride do odpovedi enega od terencev.
Običajno je take stvari dobro prej vzeti v račun, drugače je preveč slabe volje na poti med še tako utrjenimi popotniki.
Mislim, da pojasnilo ob odpovedi terenca 300 km od civilizacije pri + 40 stopinjah, da je bilo pač poceni ne zaleže prav dosti.
L4x4p.
V Mamut klubu smo organizirali kar nekaj odprav v Tunizijo in približno vem kako stvari stojijo.
Malce optimističen je predvsem podatek, da planirate po 6 oseb v avtu, se mi zdi hudo "Calvo" varianta za 3.500 km skupaj z vso prtljago, osebno, kamping, hrano, ...
Mal zračunajte če Micka pelje toliko teže in kako boste rešili situacijo v primeru, če slučajno pride do odpovedi enega od terencev.
Običajno je take stvari dobro prej vzeti v račun, drugače je preveč slabe volje na poti med še tako utrjenimi popotniki.
Mislim, da pojasnilo ob odpovedi terenca 300 km od civilizacije pri + 40 stopinjah, da je bilo pač poceni ne zaleže prav dosti.
L4x4p.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:Kolk slovenskih posadk pa bo na letošnjem Chottu?
Če kdo kaj več ve, jaz vem trenutno samo za Pogačarja z Micko.
Zanimivo pa je tudi okrog Dakarja, ki je letos prvič že precej časa razprodan v prav vseh kategorijah. Prvič v zgodovini.!!
Sam vem, da ima en slovenski motorist težave s tem, kako pa je s Stanovnikom in avtomobilistično posadko?
Stanovnik ima že mesto na Dakarju (njegov deseti) Tomo pa ni prišel noter ker je polno zasedeno (niso pomagale niti veze)
Zdravo. V odgovor Mamutu.
Zelo zanimivo vprašanje. Vsekakor se zavedamo, da obstajajo razni riziki,med drugim tudi okvara. Udeleženci ( en avto je že zapolnjen) se morajo zavedati, da to ni turistični aranžma, pač pa avantura. In vse, kar paše v avanturo, gre zraven. Ceno smo pač nastavili neprofitno, ker gremo sami tako ali tako, pravzaprav je to le delitev stroškov. Glede reševanja ljudi v primeru okvare imamo zagotovila prijateljev iz TWS-a za transport do Tunisa, z avtom se bom pa pač ukvarjal sam.
Naj povem, da Tunizijskih izkušenj ( razen 2x z rent a car) nimam, sem va v letih 96 in 97 prepotoval cel avstralski outback na dveletnem potovanju.
Držim pa se načela, kjer je volja, je tudi pot, in ne dvomim, da bomo uspeli v nameri. Mogoče zmatrani, morda kdo tudi ne najbolj zadovoljen, a začrtano nameravam izpeljati.
Zato bomo veseli vsakršnega napotka, tudi popravka, opombe. Niko
Zelo zanimivo vprašanje. Vsekakor se zavedamo, da obstajajo razni riziki,med drugim tudi okvara. Udeleženci ( en avto je že zapolnjen) se morajo zavedati, da to ni turistični aranžma, pač pa avantura. In vse, kar paše v avanturo, gre zraven. Ceno smo pač nastavili neprofitno, ker gremo sami tako ali tako, pravzaprav je to le delitev stroškov. Glede reševanja ljudi v primeru okvare imamo zagotovila prijateljev iz TWS-a za transport do Tunisa, z avtom se bom pa pač ukvarjal sam.
Naj povem, da Tunizijskih izkušenj ( razen 2x z rent a car) nimam, sem va v letih 96 in 97 prepotoval cel avstralski outback na dveletnem potovanju.
Držim pa se načela, kjer je volja, je tudi pot, in ne dvomim, da bomo uspeli v nameri. Mogoče zmatrani, morda kdo tudi ne najbolj zadovoljen, a začrtano nameravam izpeljati.
Zato bomo veseli vsakršnega napotka, tudi popravka, opombe. Niko
One life, live it!
Prosim, da opustiš znano podalpsko "zajebavanje", če pa misliš, da si boljši, organiziraj za ta denar ti, prav rad se ti pridružim in še dva ali trije zraven. Sploh te ne bomo spraševali, kje naš boš vozil, kaj bomo jedli, kolko časa vozi trajekt, samo do sahare pelji in čez 14 dni nas pripelji nazaj. Denar dobiš takoj vnaprej. Zmoreš ?
Zmorem, zmorem in tudi nameravam, pa ne DO Sahare ampak V Saharo. Ampak v avtu bosta samo dva, torej jaz in še en sopotnik (ki ga še iščem), pa še kakšen avto mora iti zraven. Eden avto je že požegnan (z dvema v posadki). Cena 500 - 600 EUR/glavo vse kpl - in to le za dva v enem avtu. Pa malo krajši čas bo trajalo (7 dni Tunizije, ene 3 dni voženj SLO - Genova - TN in nazaj).
Pa brez podalpskega zajebavanja ti svetujem, če ne že zaradi tebe pa zaradi potnikov (ker nenazadnje boš ti zanje vsaj sam pri sebi odgovoren), da malo po tem forumu pobrskaš za nekaj let nazaj in boš množico informacij dobil od tistih, ki s(m)o doli že bili, pa koga lahko pokličeš in kaj vprašaš. Ko sem jaz šel lani dol (prvič v puščavo, v obljudeni arabiji sem pa kar nekaj let preživel) so mi fantje radi dali pametne nasvete. Tole, kar ti je Mamut napisal glede gneče in počutja v avtu, je zanesljivo ZELO dober nasvet. Avantura ni enaka zajebanemu počutju in problemom na potovanju.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Miran, si se pa razhudil . Ja, dren zna biti res problem. Teoretično že posediš 7 ljudi v avto. Problem rata z robo. Roba gre res lahko na streho, ampak komu se da za vsako malenkost zaboje dol pa gor dajat?
Nas se je v 100-tki v Tuniziji vozilo 5 (kadar se motoristom ni dalo sedet na motorjih in takih kilometrov je bilo začuda precej ), pa je to po mojem kar maksimum. 5 odraslih se je vozilo v 95-ki, ki je malo ožja, pa so imeli že kar probleme. Pa na zadnjo klop zlesti tja v prtljažnik zna biti tudi muka. No ja, bo pa calvo avantura .
LP
Samo
Nas se je v 100-tki v Tuniziji vozilo 5 (kadar se motoristom ni dalo sedet na motorjih in takih kilometrov je bilo začuda precej ), pa je to po mojem kar maksimum. 5 odraslih se je vozilo v 95-ki, ki je malo ožja, pa so imeli že kar probleme. Pa na zadnjo klop zlesti tja v prtljažnik zna biti tudi muka. No ja, bo pa calvo avantura .
LP
Samo
Anonymous napisal/-a:nute napisal/-a:SAMO TO BI DODAL VASI DEBATI,
BOGATEJŠI ZA SPOZNANJE, DA SE S SAHARO NI IGRATI. NEIZMERNA IN NEPREDVIDLJIVA JE, PRAV TAKO KOT MORJE, LAHKO TI VELIKO DA, VENDAR JO JE POTREBNO SPOŠTOVATI.
Avtor tega je pa MISO
MATER SI TI PAMETEN!!
COPY-PASTE???
Zakaj pa svoje ime skrivas?
js bi pa prej reku,da jih je večina slabih...
No, to ni res. Večina gostov nikoli ničesar ne napiše. Mogoče tvoja trditev
drži za tiste goste, ki na forumu tudi kaj napišejo, vendar je veliko več takih,
ki forum spremljajo vendar ne pišejo prispevkov.
... sej itak nimam besede tle ...
No, no ferrarist - ne biti užaljen, saj te poslušamo. Le trenutno je še tako, da
je škoda, če je forum odprt, še vedno manjša od koristi.
Poleg tega lepa beseda vedno lepo mesto najde.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov