Južna Tunizija
KTM gre na osvinčem bencin. Preizkušeno. In to letnik 2004!
Kleno: odvisno kam greš. Jaz po moji (edini) izkušnji bi potrebno gorivo računal takole: zračna razdalja x 1,5 x 3xobičajna poraba na običajnih cestah (velja za prava brezpotja po puščavi, kjer voziš dokaj v ravni črti od starta do cilja).
Torej za 200 km po zemljevidu in pri običajni porabi 10 l/100km:
200x1,5x3x10:100 = 90 litrov. Če je vse OK, ti bo še kaj ostalo, če imaš pa malo smole, boš pa klel mojo računico, saj boš moral malo pešačiti.
In še eno opzorilo vsem: če v puščavi pustiš avto (ali karkoli drugega) si ga po njihovih regelcih lahko prilasti kdorkoli pride mimo. Tudi če je avto brez goriva, se da dol še vedno sneti kolesa, razne rezervne dele in tako naprej...
LP Miran
Kleno: odvisno kam greš. Jaz po moji (edini) izkušnji bi potrebno gorivo računal takole: zračna razdalja x 1,5 x 3xobičajna poraba na običajnih cestah (velja za prava brezpotja po puščavi, kjer voziš dokaj v ravni črti od starta do cilja).
Torej za 200 km po zemljevidu in pri običajni porabi 10 l/100km:
200x1,5x3x10:100 = 90 litrov. Če je vse OK, ti bo še kaj ostalo, če imaš pa malo smole, boš pa klel mojo računico, saj boš moral malo pešačiti.
In še eno opzorilo vsem: če v puščavi pustiš avto (ali karkoli drugega) si ga po njihovih regelcih lahko prilasti kdorkoli pride mimo. Tudi če je avto brez goriva, se da dol še vedno sneti kolesa, razne rezervne dele in tako naprej...
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
V Tuniziji je na črpalkah nafta tam ene 90 SIT/liter (od lani so kar močno podražili), v El Bormi je cca 1 EUR liter.
Za bencin žal ne vem cene.
Ob pipeline ki vodi vse do juga (Borj el Khadra) ima Trapsa nekaj postaj (na potokazih so označene z SP in številko) kjer so črpalke z vso opremo - ni nujno da deluje - in običajnimi cenami goriva. Neosvinčenega kolikor se spomnem NI!
Te črpalke na jugu so (pod 32,5 stopinjami):
SP 4 v Kamour-ju
SP 3 v Tiaret-u in
v Remada.
Pa še tista (draga) v El Bormi.
Drugih ni!
LP Miran
Za bencin žal ne vem cene.
Ob pipeline ki vodi vse do juga (Borj el Khadra) ima Trapsa nekaj postaj (na potokazih so označene z SP in številko) kjer so črpalke z vso opremo - ni nujno da deluje - in običajnimi cenami goriva. Neosvinčenega kolikor se spomnem NI!
Te črpalke na jugu so (pod 32,5 stopinjami):
SP 4 v Kamour-ju
SP 3 v Tiaret-u in
v Remada.
Pa še tista (draga) v El Bormi.
Drugih ni!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Samo napisal/-a:A v Ksaru imajo neosvinčen bencin? Kje bolj južno (razen na obali) ga najbrž ni.
Veš da je, saj si bil zraven, ko smo tankali motorje maja 05. OK, bmwja...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
miran napisal/-a:Ne vem. če so v SLO delovali, saj smo preklopili na satelitske (vsaj jaz) šele takrat, ko navaden GSM ni več deloval.
Zna biti to problem. Meni leta 2003 ni deloval, in sicer zaradi tega, ker ga v SLoveniji na svojo kartico nisem inicializiral in priklopil na satelit.
SO POTEM UGOTOVILI, DA JE TO KAO JE OBVEZNA PROCEDURA. Torej, da s svojo GSM kartico še v SLoveniji (preko svojega ponudnika, torej Mobitela), Thurayo povežete na satelit preko SAT Only opcije.
Ne vem sicer, če je to res (obvezno), a 2005 mi je zadeva, ko sem naredil tako, kot so svetovali, delovala.
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Noise napisal/-a:Zna biti to problem. Meni leta 2003 ni deloval, in sicer zaradi tega, ker ga v SLoveniji na svojo kartico nisem inicializiral in priklopil na satelit.
SO POTEM UGOTOVILI, DA JE TO KAO JE OBVEZNA PROCEDURA. Torej, da s svojo GSM kartico še v SLoveniji (preko svojega ponudnika, torej Mobitela), Thurayo povežete na satelit preko SAT Only opcije.
Ne vem sicer, če je to res (obvezno), a 2005 mi je zadeva, ko sem naredil tako, kot so svetovali, delovala.
Ni tako enostavno ... nam so telefoni delali čisto ok, seveda preko satelita ... Ko pa smo odhajali iz BeK se je pooblačilo ... in telefoni so nehali delat. Imeli smo tri telefone, od tega je bil najin (ki sva ga dobila v Lj - ostala dva sta bila dvignjena v Kopru) drugačen model kot ga je imel Miran, tako da smo lahko možnost napake v telefonu mirno odmislili.
Edina logična (čeprav se sliši malo čudno) razlaga je bila, da telefoni ne delajo, ker je bilo oblačno - GPS naj bi imel podobne težave, čeprav tega nismo doživeli. Se je pa najin GPS, v primeru da sva ga postavila nekam nižje v avtu in je začel izgubljati signal, vedno pritožil tako, da je izpisal SLAB SPREJEM - POTREBNO ČISTO NEBO (oz. nekaj v tem stilu).
lp
marko
Was just guessing in navedel enega izmed možnih vzrokov.
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Miran!
Priporočam ti,da navedeš starost svojega otroka,kajti glede na zapisano obstaja velika možnost v prednovoletni evforiji,da te kakšen ne najavi sociijalni službi v Kopru kako neodgovorno ravnaš s svojim lastnim otrokom,ko mu v žep tlačiš rakete.
LP Brane
PS ko meni naraste poraba goriva preko 100L na sto kilometrov,kljub nizkim cenam le tega preklopim "iberlauf" nazaj na rezervoar goriva.
Priporočam ti,da navedeš starost svojega otroka,kajti glede na zapisano obstaja velika možnost v prednovoletni evforiji,da te kakšen ne najavi sociijalni službi v Kopru kako neodgovorno ravnaš s svojim lastnim otrokom,ko mu v žep tlačiš rakete.
LP Brane
PS ko meni naraste poraba goriva preko 100L na sto kilometrov,kljub nizkim cenam le tega preklopim "iberlauf" nazaj na rezervoar goriva.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov