Južna Tunizija
Južna Tunizija
Med 10 in 19. septembrom nas gre nekaj norcev čisto na jug Tunizije (El Borma - Borj el Khadra). Ene 300 km lepih velikih sipin in nič civilizacije. Če bo ostalo še kaj časa (odvisno od naše sposobnosti premagovanja sipin) bi šli pa nazaj po pesku še malo proti severu.
V daljši varianti naj bi pot izgledala takole: http://lenuh.no-ip.org/slike/pot%202005 ... gledna.JPG
Cena cca 1000 EUR kpl. za avto z dvema članoma posadke (brez stroškov priprave avta, opreme in hrane, ki jo nesemo s seboj od doma). Avto mora imeti goriva vsaj za ene 1200 km običajne ceste!! CB! Vse papirje zrihtam - ne stane nič.
Če si kdo želi turizma, si lahko potem Tunizijo podaljša še za 3 dni in si ogleda kar ga pač zanima in se vrača nazaj preko Malte (postanek cca 8 ur). Cena se poveča le za strošek bivanja za te dodatne 3 dni v Tuniziji in za več pojedene in popite hrane na trajektu.
Če koga zanima, naj se javi, lahko tudi na PS!
L samomorilski P Miran
V daljši varianti naj bi pot izgledala takole: http://lenuh.no-ip.org/slike/pot%202005 ... gledna.JPG
Cena cca 1000 EUR kpl. za avto z dvema članoma posadke (brez stroškov priprave avta, opreme in hrane, ki jo nesemo s seboj od doma). Avto mora imeti goriva vsaj za ene 1200 km običajne ceste!! CB! Vse papirje zrihtam - ne stane nič.
Če si kdo želi turizma, si lahko potem Tunizijo podaljša še za 3 dni in si ogleda kar ga pač zanima in se vrača nazaj preko Malte (postanek cca 8 ur). Cena se poveča le za strošek bivanja za te dodatne 3 dni v Tuniziji in za več pojedene in popite hrane na trajektu.
Če koga zanima, naj se javi, lahko tudi na PS!
L samomorilski P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Pa še nekaj: da me ne bi kdo obdolžil služenja na ta račun: Vsak sproti plačuje vse svoje in svoj delež (morebitne - ne vem kaj naj bi bili, a vseeno) skupnih stroškov.
Jaz poberem denar le za karte trajekt, da zaradi večje količine hkrati kupljenih kart mogoče dobim(o) popust, ki si ga potem vsi razdelimo.
Jaz vas vabim zaradi le družbe in varnosti, služim (?) drugje.
LP Miran
Jaz poberem denar le za karte trajekt, da zaradi večje količine hkrati kupljenih kart mogoče dobim(o) popust, ki si ga potem vsi razdelimo.
Jaz vas vabim zaradi le družbe in varnosti, služim (?) drugje.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Interes je velik a vseeno naj navedem še predvidene stroške:
Cestnine v Italiji (Sežana - Genova -Sežana): 68 EUR
Trajekt Genova - Tunis - Genova (dvopoposteljna kabina, brez hrane) za avto in dva potnika: 745 EUR
Gorivo Tunizija (ocena: 2500 km poti, poraba 15 l/100km, cena 90 SIT/l): 140 EUR
1x hotel v Tuniziji, razni nepredvideni izdatki: 50 EUR
Vse skupaj za dve osebi in avto 1003 EUR (brez: hrane, spominkov, kamel, .... priprave avta in goriva v Italiji)
Če nas gre več kot 4 avti še 74 EUR popusta na karto za trajekt.
Kje ste junaki?:twisted:
LP Miran
Cestnine v Italiji (Sežana - Genova -Sežana): 68 EUR
Trajekt Genova - Tunis - Genova (dvopoposteljna kabina, brez hrane) za avto in dva potnika: 745 EUR
Gorivo Tunizija (ocena: 2500 km poti, poraba 15 l/100km, cena 90 SIT/l): 140 EUR
1x hotel v Tuniziji, razni nepredvideni izdatki: 50 EUR
Vse skupaj za dve osebi in avto 1003 EUR (brez: hrane, spominkov, kamel, .... priprave avta in goriva v Italiji)
Če nas gre več kot 4 avti še 74 EUR popusta na karto za trajekt.
Kje ste junaki?:twisted:
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Ljubi gost!
Tvoj smisel za rime ne rešuje tvojega osnovnega problema: nimaš jajc. Pa izobrazbe tudi ne. Če bi imel vsaj kanček enega ali drugega, bi se podpisal.
No, pa kar se izobrazbe tiče, imaš še čas do smrti, kar se pa jajc tiče, se ti pa bolj slaba piše
Brez LP Miran
Tvoj smisel za rime ne rešuje tvojega osnovnega problema: nimaš jajc. Pa izobrazbe tudi ne. Če bi imel vsaj kanček enega ali drugega, bi se podpisal.
No, pa kar se izobrazbe tiče, imaš še čas do smrti, kar se pa jajc tiče, se ti pa bolj slaba piše
Brez LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Zgleda, da se je našel spet eden, ki je bil najdlje od doma, na obisku pri stricu v kliničnem centru....
2 gost: Lepo da si si omislil računalnik. Boš mogoče spoznal da se svet ne konča v Mostah. Pa še namig: Razen končnice .si, imajo domene tudi .com, .net, .org, in druge...
LP Ludwig
2 gost: Lepo da si si omislil računalnik. Boš mogoče spoznal da se svet ne konča v Mostah. Pa še namig: Razen končnice .si, imajo domene tudi .com, .net, .org, in druge...
LP Ludwig
God shave the queen...
Re: Južna Tunizija
miran napisal/-a:Med 10 in 19. septembrom nas gre nekaj norcev čisto na jug Tunizije (El Borma - Borj el Khadra). Ene 300 km lepih velikih sipin in nič civilizacije. Če bo ostalo še kaj časa (odvisno od naše sposobnosti premagovanja sipin) bi šli pa nazaj po pesku še malo proti severu.
V daljši varianti naj bi pot izgledala takole: http://lenuh.no-ip.org/slike/pot%202005 ... gledna.JPG
Cena cca 1000 EUR kpl. za avto z dvema članoma posadke (brez stroškov priprave avta, opreme in hrane, ki jo nesemo s seboj od doma). Avto mora imeti goriva vsaj za ene 1200 km običajne ceste!! CB! Vse papirje zrihtam - ne stane nič.
Če si kdo želi turizma, si lahko potem Tunizijo podaljša še za 3 dni in si ogleda kar ga pač zanima in se vrača nazaj preko Malte (postanek cca 8 ur). Cena se poveča le za strošek bivanja za te dodatne 3 dni v Tuniziji in za več pojedene in popite hrane na trajektu.
Če koga zanima, naj se javi, lahko tudi na PS!
L samomorilski P Miran
Se ze priblizujes ceni Rollingov, kaj
Re: Južna Tunizija
FOXY napisal/-a:miran napisal/-a:Med 10 in 19. septembrom nas gre nekaj norcev čisto na jug Tunizije (El Borma - Borj el Khadra). Ene 300 km lepih velikih sipin in nič civilizacije. Če bo ostalo še kaj časa (odvisno od naše sposobnosti premagovanja sipin) bi šli pa nazaj po pesku še malo proti severu.
V daljši varianti naj bi pot izgledala takole: http://lenuh.no-ip.org/slike/pot%202005 ... gledna.JPG
Cena cca 1000 EUR kpl. za avto z dvema članoma posadke (brez stroškov priprave avta, opreme in hrane, ki jo nesemo s seboj od doma). Avto mora imeti goriva vsaj za ene 1200 km običajne ceste!! CB! Vse papirje zrihtam - ne stane nič.
Če si kdo želi turizma, si lahko potem Tunizijo podaljša še za 3 dni in si ogleda kar ga pač zanima in se vrača nazaj preko Malte (postanek cca 8 ur). Cena se poveča le za strošek bivanja za te dodatne 3 dni v Tuniziji in za več pojedene in popite hrane na trajektu.
Če koga zanima, naj se javi, lahko tudi na PS!
L samomorilski P Miran
Se ze priblizujes ceni Rollingov, kaj
Mislim da je miran daleč od tega da bi se rolligom približeval po ceni. Cena je taka za 2 osebi s svojim avtom - rolingi imajo tako ceno za sedež v avtu, če sem prav razumel njihov tekst.
Pred EUR sem bil SIT!
Psi lajajo, karavana gre naprej...
Pa ne bom tiho. Ne želim se primerjati ne z Rollingi ali komer koli, iskal sem najugodnejše cene in takšne pač so. Je pa še ceneje iti brez spanja v kabini na trajektu, nekaj ceneje je tudi če so po 4 osebe v kabini, izgleda, da je malenkost ceneje tudi s tunizijskim trajektom ... kdor želi, naj izvoli. Enkrat sem že napisal, naredi si flos (splav) in odflosaj z njim do Tunizije. Bo najceneje, pa še v časopise boš prišel (in v nebesa verjetno tudi).
In še zelo konkretna številka, pa primerjajte:
mojega sovoznika bo stvar stala (sedež v avtu, karta v 3posteljni notranji kabini, gorivo in cestnine) 460 EUR + hrana, ki jo plača sam + spominki, kakšen hotel itd.
Vendar, še vedno velja: beri spodaj pod črto.
LP Miran
Pa ne bom tiho. Ne želim se primerjati ne z Rollingi ali komer koli, iskal sem najugodnejše cene in takšne pač so. Je pa še ceneje iti brez spanja v kabini na trajektu, nekaj ceneje je tudi če so po 4 osebe v kabini, izgleda, da je malenkost ceneje tudi s tunizijskim trajektom ... kdor želi, naj izvoli. Enkrat sem že napisal, naredi si flos (splav) in odflosaj z njim do Tunizije. Bo najceneje, pa še v časopise boš prišel (in v nebesa verjetno tudi).
In še zelo konkretna številka, pa primerjajte:
mojega sovoznika bo stvar stala (sedež v avtu, karta v 3posteljni notranji kabini, gorivo in cestnine) 460 EUR + hrana, ki jo plača sam + spominki, kakšen hotel itd.
Vendar, še vedno velja: beri spodaj pod črto.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
če bi mal bolj sliko pogledu, ti na njej lepo piše WELCAME TO BORJELKADRA.
Je po slovensko najbolj južna točka Tunizije, arhitektura je pa res taka kot na Jerbi, hmmm, ... celemu mediteranu
Je po slovensko najbolj južna točka Tunizije, arhitektura je pa res taka kot na Jerbi, hmmm, ... celemu mediteranu
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:če bi mal bolj sliko pogledu, ti na njej lepo piše WELCAME TO BORJELKADRA.
Je po slovensko najbolj južna točka Tunizije, arhitektura je pa res taka kot na Jerbi, hmmm, ... celemu mediteranu
Ja pa res nisem dobro pogledal...
Sej nisem rekel da je to djerba ampak, da je tud na djerbi taka arhitektura... no se strinjam, da je izgled mediteranski.
LP
brane napisal/-a:Sven,Sven.
Z juga.
Pa še če sem ga prav razumel je bil sam s sinom.
In trdi da o pesku pojma nima.
Lepa trofeja.
LP Brane
Aaa, sem razumel da imaš/te ti/vi kup slik iz Tunizije in bi jih želeli pokazati na forumu in se primerjati z drugimi, ki tudi imajo takšne slikce...
brane napisal/-a:No,kolk vas, je ki se lahko pohvalite s takšno slikico?
Oziroma, da imaš/te zelo lepo sliko od tam dol in bi rad vedel če ima še kdo kakšno tako lepo da bi jo ti/vi primerjal z njim in ugotavljal čigava je boljša...
LP
Sven, Sven...
Ni problem v tem, koliko slik imaš (verjetno jih imam od mojega psa Luciferja dosti več kot iz potovanj, pa jih vseeno ne kažem naokoli) ampak od kje so.
Do Borj el Khadre (če bi malo bral po internetu ali komuniciral s puščavskimi popotniki, bi vedel, da je obisk kafiča pri Dhaouju zelo "važno" opravilo v tistih čudovitih niča polnih krajih) ne pride ravno vsak turist, ki obišče Tunizijo in gre za kakšno uro na tako imenovani puščavski safari. Iz treh razlogov: niti ni tako blizu civiliziranemi delu države, pa tudi dostop ni ravno primeren za nežne mestne riti (od zadnjega naselja še dobrih 200 km ribežna ali pa čistega peska), za tiste kraje rabiš posebno dovoljenje - oblasti se (vsaj malo) bojijo, da bi to lahko bilo enosmerno potovanje...
Vzemi v roke zemljevid in poglej, nič ne boli in nič ne stane..
Lani sva bila doli sama s sinom (jaz z avtom, on z motorjem) po ribežnu, letos nas gre nekaj več po pesku. In to je vse. Slike (beri spodaj pod črto) bodo objavljene na standardnem linku.
Da bi se pa za letos pridružil, si pa že prepozen. Če nisi vsaj malo nor, doli tako nimaš kaj početi.
Tako ali tako upam, da prav veliko 100% normalnih na tem forumu ni
Pa prav LP Miran
Ni problem v tem, koliko slik imaš (verjetno jih imam od mojega psa Luciferja dosti več kot iz potovanj, pa jih vseeno ne kažem naokoli) ampak od kje so.
Do Borj el Khadre (če bi malo bral po internetu ali komuniciral s puščavskimi popotniki, bi vedel, da je obisk kafiča pri Dhaouju zelo "važno" opravilo v tistih čudovitih niča polnih krajih) ne pride ravno vsak turist, ki obišče Tunizijo in gre za kakšno uro na tako imenovani puščavski safari. Iz treh razlogov: niti ni tako blizu civiliziranemi delu države, pa tudi dostop ni ravno primeren za nežne mestne riti (od zadnjega naselja še dobrih 200 km ribežna ali pa čistega peska), za tiste kraje rabiš posebno dovoljenje - oblasti se (vsaj malo) bojijo, da bi to lahko bilo enosmerno potovanje...
Vzemi v roke zemljevid in poglej, nič ne boli in nič ne stane..
Lani sva bila doli sama s sinom (jaz z avtom, on z motorjem) po ribežnu, letos nas gre nekaj več po pesku. In to je vse. Slike (beri spodaj pod črto) bodo objavljene na standardnem linku.
Da bi se pa za letos pridružil, si pa že prepozen. Če nisi vsaj malo nor, doli tako nimaš kaj početi.
Tako ali tako upam, da prav veliko 100% normalnih na tem forumu ni
Pa prav LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Sven, Sven...
Ni problem v tem, koliko slik imaš (verjetno jih imam od mojega psa Luciferja dosti več kot iz potovanj, pa jih vseeno ne kažem naokoli) ampak od kje so.
Do Borj el Khadre (če bi malo bral po internetu ali komuniciral s puščavskimi popotniki, bi vedel, da je obisk kafiča pri Dhaouju zelo "važno" opravilo v tistih čudovitih niča polnih krajih) ne pride ravno vsak turist, ki obišče Tunizijo in gre za kakšno uro na tako imenovani puščavski safari. Iz treh razlogov: niti ni tako blizu civiliziranemi delu države, pa tudi dostop ni ravno primeren za nežne mestne riti (od zadnjega naselja še dobrih 200 km ribežna ali pa čistega peska), za tiste kraje rabiš posebno dovoljenje - oblasti se (vsaj malo) bojijo, da bi to lahko bilo enosmerno potovanje...
Vzemi v roke zemljevid in poglej, nič ne boli in nič ne stane..
Lani sva bila doli sama s sinom (jaz z avtom, on z motorjem) po ribežnu, letos nas gre nekaj več po pesku. In to je vse. Slike (beri spodaj pod črto) bodo objavljene na standardnem linku.
Da bi se pa za letos pridružil, si pa že prepozen. Če nisi vsaj malo nor, doli tako nimaš kaj početi.
Tako ali tako upam, da prav veliko 100% normalnih na tem forumu ni
Pa prav LP Miran
Ja pa sej nič nočem, le Braneta sem narobe razumel in mu to tudi povedal.
Hvala za pojasnilo Miran in uživaj
LP
Miran in komapnija
dobrodošli nazaj, kot je slišati ste uživali.
Najlepša hvala za še toplo pošiljko dateljev (Navigator express - hvala za dostavo), so že uporabi.
L4x4p.
dobrodošli nazaj, kot je slišati ste uživali.
Najlepša hvala za še toplo pošiljko dateljev (Navigator express - hvala za dostavo), so že uporabi.
L4x4p.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Ja, res je, smo že nazaj.
Brez vodiča smo se v 7 dneh naužili puščave in vožnje po neskončni neokrnjeni peščeni pokrajini.
Bili smo dva avta in en motor - verjetno najboljša kombinacija za tako turo.
Naredili smo skoraj 500 km čistega peska (El Borma - Borj el Khadra in nazaj in še severno od El Borme do jezera in nazaj) in še ene 1500 km po tunizijskih cestah (od ribežna do avtoceste).
Okvara samo ena (počena cev izpuha), rezervnih gum nismo rabili, gume smo enkrat spustili in potem na koncu napumpali nazaj, poraba goriva na peščenih etapah okrog 25 l/100 km, motor ene 13 l /100 km (zaradi zelo močnega vetra je bil pesek nazaj grede prekleto mehek).
Vreme vetrovno in delno sončno. Oblakov ravno toliko (če je bil to razlog), da satelitski telefoni NISO delovali - ne zanašajte se na njih kot na sredstvo za pomoč!!
Ekipa dobra, nismo se kregali, do konca bili stalno skupaj in pomagali drug drugemu. Peska smo kar precej prelopatali, tudi moje pjaštre iz kartona od jajc niso slabe, Darrove so boljše - a bolj nepraktične.
Kopali smo se (ne ravno vsi...) v toplem vrelcu sredi puščave in uživali od začetka do konca. Drugo leto spet .....
Prve slike so na http://lenuh.no-ip.org/slike/tunizija_2005/
LP Miran
Brez vodiča smo se v 7 dneh naužili puščave in vožnje po neskončni neokrnjeni peščeni pokrajini.
Bili smo dva avta in en motor - verjetno najboljša kombinacija za tako turo.
Naredili smo skoraj 500 km čistega peska (El Borma - Borj el Khadra in nazaj in še severno od El Borme do jezera in nazaj) in še ene 1500 km po tunizijskih cestah (od ribežna do avtoceste).
Okvara samo ena (počena cev izpuha), rezervnih gum nismo rabili, gume smo enkrat spustili in potem na koncu napumpali nazaj, poraba goriva na peščenih etapah okrog 25 l/100 km, motor ene 13 l /100 km (zaradi zelo močnega vetra je bil pesek nazaj grede prekleto mehek).
Vreme vetrovno in delno sončno. Oblakov ravno toliko (če je bil to razlog), da satelitski telefoni NISO delovali - ne zanašajte se na njih kot na sredstvo za pomoč!!
Ekipa dobra, nismo se kregali, do konca bili stalno skupaj in pomagali drug drugemu. Peska smo kar precej prelopatali, tudi moje pjaštre iz kartona od jajc niso slabe, Darrove so boljše - a bolj nepraktične.
Kopali smo se (ne ravno vsi...) v toplem vrelcu sredi puščave in uživali od začetka do konca. Drugo leto spet .....
Prve slike so na http://lenuh.no-ip.org/slike/tunizija_2005/
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 55 gostov