Južna Tunizija
Me veseli, da vam je uspelo. Upam, da si posnel kake track-e . Tudi mene zanima ta varianta (predvsem kot backup, če kaka višje leteča propade).
Zanima me pa tudi, koliko goriva ste vozili s sabo, pa koliko vode/osebo. Je tvoj tank funkcioniral? Če sem prav ocenil, ste za avto potrebovali dobrih 100 litrov goriva med tankanji. Pri tako nizki porabi pa najbrž tudi pot po sipinah ni bila prehuda. Z rezervo je torej naneso kakih 160l goriva/avto + za motor?
LP
Samo
Zanima me pa tudi, koliko goriva ste vozili s sabo, pa koliko vode/osebo. Je tvoj tank funkcioniral? Če sem prav ocenil, ste za avto potrebovali dobrih 100 litrov goriva med tankanji. Pri tako nizki porabi pa najbrž tudi pot po sipinah ni bila prehuda. Z rezervo je torej naneso kakih 160l goriva/avto + za motor?
LP
Samo
Kot okvirno navigacijo smo dol grede uporabljali na Garminu originalno vnešen track, ki sledi opisu iz Gandinijevega vodnika po tem delu Tunizije in pa (to smo uporabljali ves čas) fantastično karto iz satelitskih posnetkov, ki jo je v merilu cca 1:100000 naredila Jana.
Gandinijeva pot (zlasti gor grede) vodi zanesljivo in preizkušeno čez najvišje sipine, tako, da smo gor grede šli raje kar po svoje in sami iskali prehode - tako je najlepše in najbolj zanimivo. Če greš dol uživat, potem ne rabiš trackov ampak samo cilje, ki bi jih rad obiskal. Jaz sem jih našel še kar nekaj za naslednje poti. Sploh pa sem jaz track beležil šele gor grede, Jana pa nekaj več. GPS smo uporabljali predvsem v osnovni funkciji - za določanje položaja.
Gorivo dobiš tudi v El Bormi (žal po EU cenah). Jaz dodatnega tanka nisem imel, je zmanjkalo časa za izdelavo, sem ga pa naredil Navigatorju ene 100 litrskega in je (skoraj) držal celo pot. Imel sem tri 20l kante nafte in še eno plastično 30 litrsko in še dve 20 l kanti bencina za motor - vse v avtu. Sem gledal na ladji ostale puščavarje in so imeli v glavnem vsi kante kar lepo na strehi zložene.
Kar se hudosti poti po sipinah tiče pa tole: Nekajkrat sem že v preteklosti napisal, da so sipine južno od El Borme lepe in dolge in visoke - in glej zlomka, take so mi nadvse všeč in zato sem jih izbral in ni mi žal, pa tudi mojim kolegom s potovanja ne. Všeč mi je pa tudi malce adrenalina, ki se ti preliva ne vem kje, ko se odločiš, kljub nasvetu nekaterih ekspertov, da opraviš tako pot brez vodiča. In med potjo od sipine do sipine izbiraš pot in sprejemaš odločitve, ki niso le sukanje volana in tiščanja na gas. Je pa tudi res, da je izredno velik užitek drveti po nekaj km ravnega peska v peti ene 100 na uro in svobodno vijugati levo ali desno... uau!!
Pa da me ne bi kdo narobe razumel: Puščava zna biti navkljub vsej lepoti hudičevo nevarno okolje in samo neumen človek jo podcenjuje.
Na vsej poti po pesku nismo srečali žive duše, CB je nesel le kakšen km daleč in satelitski telefoni niso delovali - če bi se nam kaj sfalilo, bi lahko naje...
BTW: tudi za izdelavo 3ns je zmanjkalo časa..... žal!
Bom pa za naslednjič poleg 3ns naredil tudi strešni šotor (nizkoleteč a poceni in uporaben). In vzel s seboj posodo in pribor za izključno enkratno uporabo - pomivanje in vsakodnevno postavljanje in pospravljanje šotora se mi je kar malce zagravžalo.
Sem pa sedaj definitivno zastrupljen s tem peskom.....
L navdušen P Miran
Gandinijeva pot (zlasti gor grede) vodi zanesljivo in preizkušeno čez najvišje sipine, tako, da smo gor grede šli raje kar po svoje in sami iskali prehode - tako je najlepše in najbolj zanimivo. Če greš dol uživat, potem ne rabiš trackov ampak samo cilje, ki bi jih rad obiskal. Jaz sem jih našel še kar nekaj za naslednje poti. Sploh pa sem jaz track beležil šele gor grede, Jana pa nekaj več. GPS smo uporabljali predvsem v osnovni funkciji - za določanje položaja.
Gorivo dobiš tudi v El Bormi (žal po EU cenah). Jaz dodatnega tanka nisem imel, je zmanjkalo časa za izdelavo, sem ga pa naredil Navigatorju ene 100 litrskega in je (skoraj) držal celo pot. Imel sem tri 20l kante nafte in še eno plastično 30 litrsko in še dve 20 l kanti bencina za motor - vse v avtu. Sem gledal na ladji ostale puščavarje in so imeli v glavnem vsi kante kar lepo na strehi zložene.
Kar se hudosti poti po sipinah tiče pa tole: Nekajkrat sem že v preteklosti napisal, da so sipine južno od El Borme lepe in dolge in visoke - in glej zlomka, take so mi nadvse všeč in zato sem jih izbral in ni mi žal, pa tudi mojim kolegom s potovanja ne. Všeč mi je pa tudi malce adrenalina, ki se ti preliva ne vem kje, ko se odločiš, kljub nasvetu nekaterih ekspertov, da opraviš tako pot brez vodiča. In med potjo od sipine do sipine izbiraš pot in sprejemaš odločitve, ki niso le sukanje volana in tiščanja na gas. Je pa tudi res, da je izredno velik užitek drveti po nekaj km ravnega peska v peti ene 100 na uro in svobodno vijugati levo ali desno... uau!!
Pa da me ne bi kdo narobe razumel: Puščava zna biti navkljub vsej lepoti hudičevo nevarno okolje in samo neumen človek jo podcenjuje.
Na vsej poti po pesku nismo srečali žive duše, CB je nesel le kakšen km daleč in satelitski telefoni niso delovali - če bi se nam kaj sfalilo, bi lahko naje...
BTW: tudi za izdelavo 3ns je zmanjkalo časa..... žal!
Bom pa za naslednjič poleg 3ns naredil tudi strešni šotor (nizkoleteč a poceni in uporaben). In vzel s seboj posodo in pribor za izključno enkratno uporabo - pomivanje in vsakodnevno postavljanje in pospravljanje šotora se mi je kar malce zagravžalo.
Sem pa sedaj definitivno zastrupljen s tem peskom.....
L navdušen P Miran
Na strehi ne pametno voziti ogromno goriva. Največ avtov, katere vidiš prevrnjene na sipinah so Defiji z veliko kantami na strehi. In koliko ima nosilnost strehe 125-ka? 100-tka ima 100 kg, pa vozim na strehi cca 120kg (in tu je vštetih 40l goriva), ampak pretiravat se mi pa ne zdi pametno. Torej bo treba za daljše etape brez tankanja dodati še kako kanto v prtljažnik. Več ko daš na streho, več možnosti imaš, da ga kipneš, ali pa skriviš karoserijo.
Bi bil pa vesel, če bi delil tracke z nami v digitalni obliki. Ste karto skalibrirali in jo naredili uporabno za TTQV?
Sicer pa: korajža velja in svaka vam čast!
LP
Samo
Bi bil pa vesel, če bi delil tracke z nami v digitalni obliki. Ste karto skalibrirali in jo naredili uporabno za TTQV?
Sicer pa: korajža velja in svaka vam čast!
LP
Samo
Ste karto skalibrirali in jo naredili uporabno za TTQV?
Še cirilice ne znam, kaj šele tole
Doktor za te stvari je Jana.
No ponavljam: mi smo kar klasično vrisovali na papirnato karto naš položaj po GPSu in je zadeva zelo dobro in hitro delovala - karte imajo namreč enominutno mrežo, tako, da se vrišeš brez ravnila, le oceniš in narediš križec. Zelo dobro deluje. In pregledno. Seveda pa poleg kupa programskega dela stane nekaj tudi tiskanje kart na solidnem papirju, ki naj preživi več pregibanj in mečkanj zaporedoma.
L P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Bravo Miran in vsi ostali,ki ste bili skupaj.
Končno zgodba v vsej preproščini,ki je multi nad nivojem vseh zgodb za vrtičkarje.
Vsi skupaj dokazujete,da se pač usedeš v avto in se odpelješ.
Upam,da bo to vaše pisanje vključno s slikami napeljalo marsikoga, da se
bo odločil za potovanje in mu ne bo več bau,bau za izbrance.
LP Brane
PS Podobno pot sem načrtoval z vodičem,vendar mi ego narekuje da ga mogoče ne rabim.
Še enkrat bravo Miran in vsi ostali.
Končno zgodba v vsej preproščini,ki je multi nad nivojem vseh zgodb za vrtičkarje.
Vsi skupaj dokazujete,da se pač usedeš v avto in se odpelješ.
Upam,da bo to vaše pisanje vključno s slikami napeljalo marsikoga, da se
bo odločil za potovanje in mu ne bo več bau,bau za izbrance.
LP Brane
PS Podobno pot sem načrtoval z vodičem,vendar mi ego narekuje da ga mogoče ne rabim.
Še enkrat bravo Miran in vsi ostali.
Odgovor glede kampiranja v Tuniziji: Tunizija ne omejuje kampiranja = kampiraj kjer hočeš. Velja za celo državo, ne le za puščavski del.
Še nekaj slik: slike od mojega sovoznika Mrakota Vidmarja so na http://lenuh.no-ip.org/slike/tunizija_2 ... ko_vidmar/
Matr smo važni
LP Miran
PS: o orgazmu ne bi razpravljal, sigurno pa je neskončen gušt tole:
Še nekaj slik: slike od mojega sovoznika Mrakota Vidmarja so na http://lenuh.no-ip.org/slike/tunizija_2 ... ko_vidmar/
Matr smo važni
LP Miran
PS: o orgazmu ne bi razpravljal, sigurno pa je neskončen gušt tole:
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kakšna jajčka neki, samo za Jano in Markotom sem peljal...
Ves čas poti (od Trsta in nazaj do Trsta) smo vozili skupaj in se brez dogovora nismo oddaljevali drug od drugega.
Ta del poti smo peljali še po tracku, ki je origionalno naložen v Garminu (etrexLegendC, ki sem ga kupil pred kratkim) potem se nam je pa ta diretissima po vrhovih sipin počasi zazdela malo prehuda (zaradi vetra je pesek postajal pod nekaterimi sipinami peklensko mehak) in smo šli raje po svoje. Ni bilo več takih spustov, je bilo pa bolj napeto iskati pravo pot.
Bomo še objavili link na slike od Jane in Markota, potem bi pa lahko počasi zaključili to temo in načeli kakšno novo
LP Miran
Ves čas poti (od Trsta in nazaj do Trsta) smo vozili skupaj in se brez dogovora nismo oddaljevali drug od drugega.
Ta del poti smo peljali še po tracku, ki je origionalno naložen v Garminu (etrexLegendC, ki sem ga kupil pred kratkim) potem se nam je pa ta diretissima po vrhovih sipin počasi zazdela malo prehuda (zaradi vetra je pesek postajal pod nekaterimi sipinami peklensko mehak) in smo šli raje po svoje. Ni bilo več takih spustov, je bilo pa bolj napeto iskati pravo pot.
Bomo še objavili link na slike od Jane in Markota, potem bi pa lahko počasi zaključili to temo in načeli kakšno novo
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov