Pet (1 avto 2 osebi + 3 motorji) se nas je v enem mesecu dodobra naužilo libijskih offroadov. Fantastično, nepozabno, noro fino. Sipine res fino fine, neprimerljivo s tunizijskimi.
Naredili offroad etape:
- Ghadames-Ghat 700km (3 dni, prečkanje morja Ubari, varianta 100km sipin, PS: Sahara overland rute čez Alžirijo vodiči ne uporabljajo več!)
- Akakus-Mathendus-Germa (4 dni, obronki peščenega morja Murzuq)
- krog "ob jezerih" (2 dni) (Gabron, Um El Ma, Mandara)
- vulkan Wau an Namus (3 dni)
- motoristi tudi Tmassah-Sebbha (150km)
- žal je Idri-Jadu offroad (4 dni) moral odpasti zaradi 1 nevoznega motorja
Vse skupaj 20 dni Libije.
Libija 2006 - by motosvetovci :)
iskreno sem vam fouš
vendar se bliža prvomajska Tunizija tudi pri nas tako, da bomo zdržal, ampak steška.
A Jotica je bla BP?
vendar se bliža prvomajska Tunizija tudi pri nas tako, da bomo zdržal, ampak steška.
A Jotica je bla BP?
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
- Defender110
- Prispevkov: 56
- Pridružen: Sr Maj 21, 2003 10:53 am
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Odgovarjam kar vsem po vrsti.
Mamut: Toyota popolnoma BP, špica.
Z motorji s(m)o se vozili na 250m visoke sipine (zmerjeno), s Toyoto pa kot gospodje. Pjaštre smo uporabili samo enkrat, še to takrat, ko je vodič zakadil svojo Toyoto v luknjo. Seveda pa je k temu zelo pripomoglo vreme - hladno (1 noč pod nulo, ledenica zjutraj na vozilih), tudi deževno (1 dan dež V puščavi :O)... nekatere sipine so bile kot "beton", bilo pa je nekaj mest, kjer je bilo spuščanje gum obvezno.
Za nekatera mesta pa si ne predstavljam, kako jih prevoziš po dolgotrajnem suhem vremenu... nekajkilometrske ravnice ali dolgi vzponi znajo biti zelo zanimivi (Toyota se je enkrat vkopala na cesti NAVZDOL, res pa je, da so bile gume nabutane na 2,5bara). Pa recimo vzporedno peljejo trde in hkrati feche-feche sipine -- vodič nuja tudi zaradi tega. Pa seveda, izbira pravega letnega časa!
Defender: Ja, Toyota od vodiča. Brez vodiča se NE da v Libijo. Skupinam 4+ vturijo še policaja. Strošek: cca 120€ / dan za vodiča, policaja in avto.
Miran: Climber je eno našel na tleh in si jo je prinesel domov. Če bi hotel svoje nesti nazaj, bi moral na policiji prijaviti izgubo nekje sredi poti in nato pač požreti (oz. ostati brez) kavcijo v višini 50LD (= 33€).
Mamut: Toyota popolnoma BP, špica.
Z motorji s(m)o se vozili na 250m visoke sipine (zmerjeno), s Toyoto pa kot gospodje. Pjaštre smo uporabili samo enkrat, še to takrat, ko je vodič zakadil svojo Toyoto v luknjo. Seveda pa je k temu zelo pripomoglo vreme - hladno (1 noč pod nulo, ledenica zjutraj na vozilih), tudi deževno (1 dan dež V puščavi :O)... nekatere sipine so bile kot "beton", bilo pa je nekaj mest, kjer je bilo spuščanje gum obvezno.
Za nekatera mesta pa si ne predstavljam, kako jih prevoziš po dolgotrajnem suhem vremenu... nekajkilometrske ravnice ali dolgi vzponi znajo biti zelo zanimivi (Toyota se je enkrat vkopala na cesti NAVZDOL, res pa je, da so bile gume nabutane na 2,5bara). Pa recimo vzporedno peljejo trde in hkrati feche-feche sipine -- vodič nuja tudi zaradi tega. Pa seveda, izbira pravega letnega časa!
Defender: Ja, Toyota od vodiča. Brez vodiča se NE da v Libijo. Skupinam 4+ vturijo še policaja. Strošek: cca 120€ / dan za vodiča, policaja in avto.
Miran: Climber je eno našel na tleh in si jo je prinesel domov. Če bi hotel svoje nesti nazaj, bi moral na policiji prijaviti izgubo nekje sredi poti in nato pač požreti (oz. ostati brez) kavcijo v višini 50LD (= 33€).
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
in si jo je prinesel domov
Se bojim, da je poudarek na "si". Škoda.
Noise: nočem izpasti negativec ali ne vem kaj: kaj ti tunizijske sipine južno od El Borme poznaš? Kar težko verjamem, da je lahko taka razlika, razen mogoče višjih sipin in skalovitih področij vmes.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Si jo je prinesel, seveda. Saj boš ti tudi kmalu šel v Libijo in si jo boš kar sam prinesel.
Sipin južno od El Borme ne poznam, poznam teren okrog Douza, do Ksara in do El Borme. Tehnično zahtevni, na random nametani "zahrbtni kuclji", take jih imam v spominu. Je pa res, da je tisti del Tunizije vzhodni zaključek Erga iz Alžirije, Borj El Khadra se stika z Ghadamesom, kjer smo mi v bistvu šele začeli off road. Meni najljubše sipine pa so bile globoko v Ubariju in ne na obrobju. Kolikor si jaz to predstavljam, so "v sredini" večje in bolj enakomerne sipine. Mogoče pa se motim.
Je pa tudi res, da sedaj vidim, da sem dosedaj (štirikrat) v Tuniziji dejansko odpeljal bore malo (sipinskih) stvari. Manjkajo jezera, pa Timbuin... pa južna Tunizija... Pa kdaj kakega vodiča vzet in ne skoz ene in iste fure trajbat, oz. odpeljati po kakih novih trackih. Pa morda izbrat kakšen drugi letni čas kot prvomajske (prepozno). Za avto je morda ravno sedaj najboljši letni čas (za motoriste malo prehladno in preveč deževno).
Vidim tudi, da sem morda preveč entuziastično in ambiciozno zapisal "neprimerljivo s tunizijskimi" in tako sedaj mojo izjavo preoblikujem v "popolnoma neprimerljivo s tistimi tunizijskimi, ki jih poznam jaz".
Sipin južno od El Borme ne poznam, poznam teren okrog Douza, do Ksara in do El Borme. Tehnično zahtevni, na random nametani "zahrbtni kuclji", take jih imam v spominu. Je pa res, da je tisti del Tunizije vzhodni zaključek Erga iz Alžirije, Borj El Khadra se stika z Ghadamesom, kjer smo mi v bistvu šele začeli off road. Meni najljubše sipine pa so bile globoko v Ubariju in ne na obrobju. Kolikor si jaz to predstavljam, so "v sredini" večje in bolj enakomerne sipine. Mogoče pa se motim.
Je pa tudi res, da sedaj vidim, da sem dosedaj (štirikrat) v Tuniziji dejansko odpeljal bore malo (sipinskih) stvari. Manjkajo jezera, pa Timbuin... pa južna Tunizija... Pa kdaj kakega vodiča vzet in ne skoz ene in iste fure trajbat, oz. odpeljati po kakih novih trackih. Pa morda izbrat kakšen drugi letni čas kot prvomajske (prepozno). Za avto je morda ravno sedaj najboljši letni čas (za motoriste malo prehladno in preveč deževno).
Vidim tudi, da sem morda preveč entuziastično in ambiciozno zapisal "neprimerljivo s tunizijskimi" in tako sedaj mojo izjavo preoblikujem v "popolnoma neprimerljivo s tistimi tunizijskimi, ki jih poznam jaz".
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov