Kako je sedaj z južno Tunizijo???
Kako je sedaj z južno Tunizijo???
Bliža se čas priprav na jesenske odhode v Tunizijo.
Ima kdo kaj svežih info o vodičih in dovoljenjih za globoki jug?
Nekaj vas je bilo baje sedaj doli. Brane?
Sem slišal (bral), da baje moj prijatelj Ali Bechir (turistični sindikat) iz Tataouina ne izdaja več dovoljenj.
LradovedenP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Če Maj 18, 2006 8:10 am
- Kontakt:
Miran l.p.
kot ves sem tudi jaz zbiral te informacije v zacetku poletja ... sem pa imel precej "neambiciozen" plan kar se juga tice tako da, dovoljenja nisem rabil.
Kolikor sem uspel zvedeti se zadeve okoli dovoljenj zaostrujejo. Menda naj bi imeli nekaj zelo slabih izkusenj (omenjali so resevanja francozov in svicarjev ....) Vendar kolikor vidim se take zgodbe sirijo vsako sezono znova.
V kampu v Douz-u so mi rekli, da se dovoljenje da dobiti in to seveda z vodnikom - v kolikor si izkusen borec pa menda tudi brez saj imajo vodnikov premalo (zato bo verjetno v najbolj obiskanih terminih lazje pridobiti status "borca" ).
l.p.
Tomaz
kot ves sem tudi jaz zbiral te informacije v zacetku poletja ... sem pa imel precej "neambiciozen" plan kar se juga tice tako da, dovoljenja nisem rabil.
Kolikor sem uspel zvedeti se zadeve okoli dovoljenj zaostrujejo. Menda naj bi imeli nekaj zelo slabih izkusenj (omenjali so resevanja francozov in svicarjev ....) Vendar kolikor vidim se take zgodbe sirijo vsako sezono znova.
V kampu v Douz-u so mi rekli, da se dovoljenje da dobiti in to seveda z vodnikom - v kolikor si izkusen borec pa menda tudi brez saj imajo vodnikov premalo (zato bo verjetno v najbolj obiskanih terminih lazje pridobiti status "borca" ).
l.p.
Tomaz
So ponovili traso enega bivših Dakarjev od El Borme do Borj el Khadre in so že nazaj v civilizaciji.
Bravo punce, fantje, predvsem pa otroci!
To je bila po mojem ena starostno najraznolikejših odprav v peščenih krajih:
Erazem blizu prve svečke, Viki je pa že kar nekaj let v penziji (ne vem pa še, če so šli vsi do konca na jug).
Miran
Bravo punce, fantje, predvsem pa otroci!
To je bila po mojem ena starostno najraznolikejših odprav v peščenih krajih:
Erazem blizu prve svečke, Viki je pa že kar nekaj let v penziji (ne vem pa še, če so šli vsi do konca na jug).
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Žal že doma. Kot vedno vsa luštna stvar prehitro mine in tako je bilo tudi tokrat. Sestava odprave optimalna - 3 avti, vsi brez tehničnih težav, še bolj pomembno pa, da so v vseh treh avtih sedeli zelo OK ljudje. Vzdušje tako tudi v napetih trenutkih zahtevnega offroada ni padlo pod razumno mejo.
Najmlajši je štel 8 mesecev, najmlajša 4 leta (povprečje 1 puščava na leto, kdaj ga bom jaz imel takšnega), najstarejši, hmm, 65 mislim. Vmes pa tudi sami ta pravi, vsak po svoje zanimiv.
Trasa v osnovi od najsevernejše točke Afrike do Tunizijske-libijske-alžirske tromeje na samem jugu Tunizije v vojaški coni - seveda po čimmanj asfalta. Vmes tudi po trasi Dakarja izpred 3 let - brez problemov. Dakarski roadboki zakon v natančnosti opisa, navigacija BP.
Sprva temperature 40+ stopinj, kasneje pa takšno neurje z dežjem, kot ga še v SLO nisem doživel. V eni uri se je Sahara spremenila v deželo 1000 jezer in neštetih potokov, nekateri izmed njih tudi precej deroči (ob naših prečkanjih je Tunizijski vodič prestrašeno molil k Alahu). Bilo je tudi preko haube in domačini česa takšnega pač ne prečkajo. Toliko vode kot sem jo v Sahari prevozil v enem dnevu (400km) je dosedaj nisem vse skupaj v SLO.
Ker smo s prvim delom kljub vodi opravili brez težav, sploh otroci so navduševali in opogumljali tudi nekatere starejše, smo se odpravili do še zelo težko dostopnih zloglasnih jezerc, na katerih si je že precej, tudi slovenskih odprav polomilo zobe. No nam je bilo tokrat očitno naklonjeno vse in smo jih brez večjih težav dosegli, resda z manjšimi poškodbami na odbijačih. A prvenec med SLO odpravami tudi nekaj šteje (vsaj po mojih podatkih- da ne bo kakšne hude krvi).
Skratka dosegli vse načrtovano in še dodatek, ob tem se imeli zelo lepo vsi v popolni postavi na celotni trasi in komaj čakamo naslednjih poti.
Dolžina celotne poti 4300km. Od tega kar precejšen del pist, pipelinov, sipin, ... skratka kvalitetnega offroada
Da bo malo povezave z naslovno temo:
vstop v južno (vojaško) cono trenutno brez najema vodiča ni možen.
Cena 70€ dan v našem avtu. Če pa gre z lastnim avtom pa precej več mislim, da 190€.
Sicer ga ni nujno vzeti tudi zares s seboj, a najeti ga je potrebno za izdajo dovoljenja. Poleg tega zahtevajo še satelitski telefon in GPS (ne vem čemu če ima vodič kao GPS vgrajen serijsko )
Skratka nepotrebna trenutna birokracija - vodiči - za katere upam, da jih kmalu kot po starem spet ne bomo potrebovali.
l4x4p
Najmlajši je štel 8 mesecev, najmlajša 4 leta (povprečje 1 puščava na leto, kdaj ga bom jaz imel takšnega), najstarejši, hmm, 65 mislim. Vmes pa tudi sami ta pravi, vsak po svoje zanimiv.
Trasa v osnovi od najsevernejše točke Afrike do Tunizijske-libijske-alžirske tromeje na samem jugu Tunizije v vojaški coni - seveda po čimmanj asfalta. Vmes tudi po trasi Dakarja izpred 3 let - brez problemov. Dakarski roadboki zakon v natančnosti opisa, navigacija BP.
Sprva temperature 40+ stopinj, kasneje pa takšno neurje z dežjem, kot ga še v SLO nisem doživel. V eni uri se je Sahara spremenila v deželo 1000 jezer in neštetih potokov, nekateri izmed njih tudi precej deroči (ob naših prečkanjih je Tunizijski vodič prestrašeno molil k Alahu). Bilo je tudi preko haube in domačini česa takšnega pač ne prečkajo. Toliko vode kot sem jo v Sahari prevozil v enem dnevu (400km) je dosedaj nisem vse skupaj v SLO.
Ker smo s prvim delom kljub vodi opravili brez težav, sploh otroci so navduševali in opogumljali tudi nekatere starejše, smo se odpravili do še zelo težko dostopnih zloglasnih jezerc, na katerih si je že precej, tudi slovenskih odprav polomilo zobe. No nam je bilo tokrat očitno naklonjeno vse in smo jih brez večjih težav dosegli, resda z manjšimi poškodbami na odbijačih. A prvenec med SLO odpravami tudi nekaj šteje (vsaj po mojih podatkih- da ne bo kakšne hude krvi).
Skratka dosegli vse načrtovano in še dodatek, ob tem se imeli zelo lepo vsi v popolni postavi na celotni trasi in komaj čakamo naslednjih poti.
Dolžina celotne poti 4300km. Od tega kar precejšen del pist, pipelinov, sipin, ... skratka kvalitetnega offroada
Da bo malo povezave z naslovno temo:
vstop v južno (vojaško) cono trenutno brez najema vodiča ni možen.
Cena 70€ dan v našem avtu. Če pa gre z lastnim avtom pa precej več mislim, da 190€.
Sicer ga ni nujno vzeti tudi zares s seboj, a najeti ga je potrebno za izdajo dovoljenja. Poleg tega zahtevajo še satelitski telefon in GPS (ne vem čemu če ima vodič kao GPS vgrajen serijsko )
Skratka nepotrebna trenutna birokracija - vodiči - za katere upam, da jih kmalu kot po starem spet ne bomo potrebovali.
l4x4p
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Še informacija o trasi DOUZ - Ksar Ghilane - nič ni tako kot je nekoč bilo.
Piste do Caffeja in še dlje praktično ni več. Že takoj po Douzu je zasuta s peskom oz. majhnimi sipinami zelo na gosto. Tako, da kakšne hitrosti 100+ km/h izpred parih let so samo še lep spomin (1.30h - trenutno nič več).
Piste do Caffeja in še dlje praktično ni več. Že takoj po Douzu je zasuta s peskom oz. majhnimi sipinami zelo na gosto. Tako, da kakšne hitrosti 100+ km/h izpred parih let so samo še lep spomin (1.30h - trenutno nič več).
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
2 Miran
slikce bodo - kdaj ?? Sam jih imam zelo malo , veliko več jih je veliko bliže tebi kot meni .
Ena izmed naslednjih investicij bo vsekakor kaj kar sliši na ime Canon ..., obstoječi digitalec je še iz "mamutovih" časov, zato ni preveč veselja s pritiskanjem na ...
... ga je veliko več z drugačnim pritiskanjem
slikce bodo - kdaj ?? Sam jih imam zelo malo , veliko več jih je veliko bliže tebi kot meni .
Ena izmed naslednjih investicij bo vsekakor kaj kar sliši na ime Canon ..., obstoječi digitalec je še iz "mamutovih" časov, zato ni preveč veselja s pritiskanjem na ...
... ga je veliko več z drugačnim pritiskanjem
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
ga je veliko več z drugačnim pritiskanjem
Kaj boš drugo leto še kakšnega mlajšega od Erazma s seboj vzel?
Fotoaparat:
Ste imeli srečo, da ni pihalo. Če bi, potem bi imel raje kakšna stara jajc.. kot pa nov in drag fotoaparat s seboj. Crknil bi ti eden ali drugi.
Potem bi delal take slike
Ta pesek pride v prav VSAKO luknjo....
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
xxx
mamut napisal/-a:Še informacija o trasi DOUZ - Ksar Ghilane - nič ni tako kot je nekoč bilo.
Piste do Caffeja in še dlje praktično ni več. Že takoj po Douzu je zasuta s peskom oz. majhnimi sipinami zelo na gosto. Tako, da kakšne hitrosti 100+ km/h izpred parih let so samo še lep spomin (1.30h - trenutno nič več).
Ja res je tako, je pa bolj zanimiva.... 3h.50minut misliš, da je uredu čas???
Ja res je tako, je pa bolj zanimiva....
Svet je zanimiv tudi zato, ker smo si ljudje različni. Meni morje majhnih sipin in kamelgrasa ne vzbuja nekakšnih extra emocij.
Jaz npr. veliko bolj uživam v vožnji med visokimi sipinami, katerih pa na relaciji Douz-KG ni najti.
3h.50minut misliš, da je uredu čas???
Ne vem zakaj mene sprašuješ po tem, da bi sodil o nekem času. Ampak če že: 3h.50 na dirki za Douz-KG ni ravno hitro. Ob trenutnih pogojih mislim, da je 2.30h dober čas za dobrega amaterskega dirkača.
Če si pa turist je pa veliko pomembnejših stvari kot vožnja na čas.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Predolgo že nisem bil v pesku. Kje je že februar WANNA GOOOOO...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
mamut napisal/-a:Ja res je tako, je pa bolj zanimiva....
Svet je zanimiv tudi zato, ker smo si ljudje različni. Meni morje majhnih sipin in kamelgrasa ne vzbuja nekakšnih extra emocij.
Jaz npr. veliko bolj uživam v vožnji med visokimi sipinami, katerih pa na relaciji Douz-KG ni najti.3h.50minut misliš, da je uredu čas???
Ne vem zakaj mene sprašuješ po tem, da bi sodil o nekem času. Ampak če že: 3h.50 na dirki za Douz-KG ni ravno hitro. Ob trenutnih pogojih mislim, da je 2.30h dober čas za dobrega amaterskega dirkača.
Če si pa turist je pa veliko pomembnejših stvari kot vožnja na čas.
HI HI HI... Bom pametno tiho...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov