V sredini novembra (od 11. do 25.) nas gre ena klapica malo grizt tunizijski pesek - načelno ne bo lahka, računamo do 8 dni samega peska, kopanja, porivanja - skratka neizmernega uživanja v velikem peskovniku.
Mogoče bo eno sovozniško mesto še prosto. Če koga zanima, naj se mi javi na ps. Okvirna višina soudeležbe pri kritju stroškov goriva in trajekta bo do 500 EUR. Hrano, pijačo.... si plača vsak sam.
Ne bo lahko, bo pa lepo.
LP Miran
Išče se sopotnik
Išče se sopotnik
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Dimen: bom vprašal našega "kartokupca" če je še čas še za kakšno dodatno karto.
Nebivedu: A/T gume niso ravno dobre za pesek - imajo preoster rob. Poleg pravih "peščenih" gum so baje za pesek od A/T gum boljše tudi std celoletne gume, ki jih dobiš skupaj z avtom. Izrabljene so še boljše od novih. Res pa je tudi, da se na obrobju puščave velikokrat po (ostrem) kamenju voziš, kjer je (na boku) močna A/T guma prva liga. Ve se, katera firma ima baje najmočnejše boke na gumah.
LP Miran
Nebivedu: A/T gume niso ravno dobre za pesek - imajo preoster rob. Poleg pravih "peščenih" gum so baje za pesek od A/T gum boljše tudi std celoletne gume, ki jih dobiš skupaj z avtom. Izrabljene so še boljše od novih. Res pa je tudi, da se na obrobju puščave velikokrat po (ostrem) kamenju voziš, kjer je (na boku) močna A/T guma prva liga. Ve se, katera firma ima baje najmočnejše boke na gumah.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Sej mene skrbi ravno bok gume v kombinaciji z kamni. Imam sicer AT gume samo imajo bolj cestni profil in ne preveč trden rob. Zato se bojim da gume ne bodo kos ostremu kamenju.
Verjamem pa da se bodo v pesku obnesle. Samo do tja je treba najprej pridt. Koliko km makadama je za taksno gumo potencialno nevarnega.
Verjamem pa da se bodo v pesku obnesle. Samo do tja je treba najprej pridt. Koliko km makadama je za taksno gumo potencialno nevarnega.
Makadam ni problem. Problem za uničit gume je takale pokrajina:
Moraš čez, če hočeš naprej. In kriza je, če imaš gume zaradi peska spuščene in veš, da je na drugi strani spet pesek.... In super kriza nastopi, če imaš s seboj le kakšen kompresorček iz kakšnih baubavov za kakšnih 5 kSIT, s katerim za napumpanje vseh 4 koles porabiš "par ur". Da potem čez par minut lahko gume spet spustiš za "peščeno" vožnjo....
Raje voziš lepše kot po svojih jajcih
LP Miran
Moraš čez, če hočeš naprej. In kriza je, če imaš gume zaradi peska spuščene in veš, da je na drugi strani spet pesek.... In super kriza nastopi, če imaš s seboj le kakšen kompresorček iz kakšnih baubavov za kakšnih 5 kSIT, s katerim za napumpanje vseh 4 koles porabiš "par ur". Da potem čez par minut lahko gume spet spustiš za "peščeno" vožnjo....
Raje voziš lepše kot po svojih jajcih
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov