Sahara - veliko ceste, malo peska
Sahara - veliko ceste, malo peska
LP
Imam terenca, ne maram asfalta in novembra nameravam iti na jug Tunizije. Nimam kaj prakse z vožnjo čez sipine, zato bi šel bolj po pistah in cestah, malo pa tudi po sipinah. Klasičnega turizma ne maram, zato se mislim izogniti čim več turističnim krajem. Na dan delam kar veliko kilometrov.
Torej: novembra grem (upam vsaj) Genova - Tunis - Borj El Khadra (po cesti) - Ksar Ghilane (po pisti) in nazaj po cesti. Imam Toyoto LC in notri bom dal še en motor (KTM) da se bova s sinom malo po pravih sipinah preganjala. Odhod iz Portoroža v soboto, povratek nazaj domov v torek - enajsti dan.
Zakaj to pišem: zanima me, če bi šel še kdo. Naj se mi javi. Čimprej.
Miran
Imam terenca, ne maram asfalta in novembra nameravam iti na jug Tunizije. Nimam kaj prakse z vožnjo čez sipine, zato bi šel bolj po pistah in cestah, malo pa tudi po sipinah. Klasičnega turizma ne maram, zato se mislim izogniti čim več turističnim krajem. Na dan delam kar veliko kilometrov.
Torej: novembra grem (upam vsaj) Genova - Tunis - Borj El Khadra (po cesti) - Ksar Ghilane (po pisti) in nazaj po cesti. Imam Toyoto LC in notri bom dal še en motor (KTM) da se bova s sinom malo po pravih sipinah preganjala. Odhod iz Portoroža v soboto, povratek nazaj domov v torek - enajsti dan.
Zakaj to pišem: zanima me, če bi šel še kdo. Naj se mi javi. Čimprej.
Miran
Okvirna cena italijanske barke za dva v kabini notranji (tuš,WC) povratna karta Genova Tunis je po ceniku tam cca 730 EUR.
Vse skupaj računam za dva (ker je ta drugi moj sin tako plačam vse jaz) - pa če ne bo kakšne polomijade - 1200 EUR.
Ja jest sem norec kar se vožnje tiče, raje, kot spim v (naj mi kdo ne zameri) ušivem hotelu, to nardim v avtu ali šotoru ob avtu.
Ja računam v Tunis pridet v nedeljo zvečer in naslednjo nedeljo zvečer (preko Malte) nazaj proti Genovi.
Za več info me pokličte na 041 645 437.
Ker je treba dobiti dovoljenje za na jug, je treba zanj zaprosit baje kar 5 - 6 tednov v naprej, zato bo treba, če bi še kdo rad šel, pohiteti.javascript:emoticon(':oops:')
javascript:emoticon(':oops:')
Vse skupaj računam za dva (ker je ta drugi moj sin tako plačam vse jaz) - pa če ne bo kakšne polomijade - 1200 EUR.
Ja jest sem norec kar se vožnje tiče, raje, kot spim v (naj mi kdo ne zameri) ušivem hotelu, to nardim v avtu ali šotoru ob avtu.
Ja računam v Tunis pridet v nedeljo zvečer in naslednjo nedeljo zvečer (preko Malte) nazaj proti Genovi.
Za več info me pokličte na 041 645 437.
Ker je treba dobiti dovoljenje za na jug, je treba zanj zaprosit baje kar 5 - 6 tednov v naprej, zato bo treba, če bi še kdo rad šel, pohiteti.javascript:emoticon(':oops:')
javascript:emoticon(':oops:')
Dovoljenje dobiš v dveh-treh dneh. Najbolje, da v Desert kampu v Douzu urediš, so najbolj prijazni... ti bo oni v kempu kar vse uredil (ne vem kako mu je že ime)...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Drugače pa bomo maja ponovili "motosvetovo Tunizijo"... z endurcami in 4x4 ... potopis in veliiko informacij najdete tukaj: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=7250
in vabimo podobno misleče entuzijaste, da se nam pridružite...
in vabimo podobno misleče entuzijaste, da se nam pridružite...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Ej hvala za odgovor(e)!
Dovoljenje bom kar direktno v Tataouinu dvignil, sem jim že poslal vse papirje in govoril z njimi po telefonu in pravijo, da me vse že pri njih čaka. Verjamem in zato sem že kupil karto za trajekt in 13. 11. grem.
Tisti dan se konča ramadam in imajo praznik Eid (Eid Mubarak!!), upam, da bodo 15.11. že delali in dali papirje od sebe.
Grem bolj na hitro varianto in zato ne nameravam še dol čakati (upam, da ne bo treba - inšallah) na papirje, saj se v enem tednu že vračam.
Pridružil se mi ni nobeden, tako da grem kar sam - oziroma s sinom, ki bo dal njegov motor v avto in ga bova šele na pesku ven potegnila.
No ja, bomo videli, kaj se bo izcimilo iz tega, če prej ne, se kaj javim, ko pridem nazaj (beri spodaj pod črto).
LP
Miran
Dovoljenje bom kar direktno v Tataouinu dvignil, sem jim že poslal vse papirje in govoril z njimi po telefonu in pravijo, da me vse že pri njih čaka. Verjamem in zato sem že kupil karto za trajekt in 13. 11. grem.
Tisti dan se konča ramadam in imajo praznik Eid (Eid Mubarak!!), upam, da bodo 15.11. že delali in dali papirje od sebe.
Grem bolj na hitro varianto in zato ne nameravam še dol čakati (upam, da ne bo treba - inšallah) na papirje, saj se v enem tednu že vračam.
Pridružil se mi ni nobeden, tako da grem kar sam - oziroma s sinom, ki bo dal njegov motor v avto in ga bova šele na pesku ven potegnila.
No ja, bomo videli, kaj se bo izcimilo iz tega, če prej ne, se kaj javim, ko pridem nazaj (beri spodaj pod črto).
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Naj ti bo Allah mil. Tudi jaz bi šel, če bi mi že zdej zneslo s časom...
Če boš kaj po Douzu hodil, pozdravi Habiba v KTM Shopu na trgu v Douzu. Ne moreš ga falit. Reč da si iz Slovenije in da ga pozdravlja KTM fanatik Tisti ki je bil lani na Chottu pa maja v Ksaru itd...
Če boš kaj po Douzu hodil, pozdravi Habiba v KTM Shopu na trgu v Douzu. Ne moreš ga falit. Reč da si iz Slovenije in da ga pozdravlja KTM fanatik Tisti ki je bil lani na Chottu pa maja v Ksaru itd...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Hja, iz Ksara do Douza vodi veliko poti. Nekako tri variante so dosti razširjene.
Gremo od najlažje do najtežje: prva je zelo kul. Če greš iz Douza proti Ksaru je to tista varianta, ko pri "Caffeju" zaviješ desno. Kar se tiče peska, je tukaj tako: če imaš dober in star TRACK shranjen (ko je bila še nenapihana cesta), sipin skorajda ni.. ok, ene dva, trije pasovi po nekaj sto metrov, to je tudi vse. Če nimaš TRACKa shranjenega (samo RUTO, torej samo GPS točke in NE točne poti kjer je nekdo prej vozil) je tudi ta "easy" varianta postala precej zahtevna, ker je pesek vsepovsod, sploh pa med direktnimi GPS koordinatami, ki so na poti (z drugimi besedami, prava pot gre MED posameznimi GPS koordinatami kar dosti levo-desno!).
Druga varianta je pri caffeju direkt naravnost čez pesek do Ksara. Še nisem šel, slišim pa, da je pesek pesek pesek vsepovsod.
Tretja varianta je preko TImbouina, pot, ki ti vzame kaka dva dni, in gre precej naokrog - seveda, samo po puščavi.
Kakorkoli že, nobene se ne loti sam! Priporočam, da se najprej po Ksaru voziš sem-in-tja, ker tam te lahko vsaj kdo reši oz. lahko prideš peš do oaze, pa "normalna cesta" je tudi le kak kilometer stran.
Aja, v Douz pa le pojdi. "Vrata v puščavo" kot pravijo tudi Douzu so fina. Meni je Douz bil zelo všeč... itak je samo kakih 50-100km stran od direktne poti do Ksar Ghilana iz Tunisa (no, odvisno, kje greš)...
Lahko pa se od Douza do "Caffeja" (na poti proti Ksaru, po puščavi) čisto enostavno zapelješ -- vodi direkt peščena cesta, no problem at all... Ker pipeline do Ksara ti bo nažrl živce (in avto), ker je totalno zrukan...
Gremo od najlažje do najtežje: prva je zelo kul. Če greš iz Douza proti Ksaru je to tista varianta, ko pri "Caffeju" zaviješ desno. Kar se tiče peska, je tukaj tako: če imaš dober in star TRACK shranjen (ko je bila še nenapihana cesta), sipin skorajda ni.. ok, ene dva, trije pasovi po nekaj sto metrov, to je tudi vse. Če nimaš TRACKa shranjenega (samo RUTO, torej samo GPS točke in NE točne poti kjer je nekdo prej vozil) je tudi ta "easy" varianta postala precej zahtevna, ker je pesek vsepovsod, sploh pa med direktnimi GPS koordinatami, ki so na poti (z drugimi besedami, prava pot gre MED posameznimi GPS koordinatami kar dosti levo-desno!).
Druga varianta je pri caffeju direkt naravnost čez pesek do Ksara. Še nisem šel, slišim pa, da je pesek pesek pesek vsepovsod.
Tretja varianta je preko TImbouina, pot, ki ti vzame kaka dva dni, in gre precej naokrog - seveda, samo po puščavi.
Kakorkoli že, nobene se ne loti sam! Priporočam, da se najprej po Ksaru voziš sem-in-tja, ker tam te lahko vsaj kdo reši oz. lahko prideš peš do oaze, pa "normalna cesta" je tudi le kak kilometer stran.
Aja, v Douz pa le pojdi. "Vrata v puščavo" kot pravijo tudi Douzu so fina. Meni je Douz bil zelo všeč... itak je samo kakih 50-100km stran od direktne poti do Ksar Ghilana iz Tunisa (no, odvisno, kje greš)...
Lahko pa se od Douza do "Caffeja" (na poti proti Ksaru, po puščavi) čisto enostavno zapelješ -- vodi direkt peščena cesta, no problem at all... Ker pipeline do Ksara ti bo nažrl živce (in avto), ker je totalno zrukan...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
hehehe breco, res je ja.. ribžn rules... no, če smem pripomnit, niti nisem pozabil... ker sem imel v mislih le direktne variante douz-ksar, po pesku...
drugače pa je ribžn za vse "normalne" ja... iz douza ali matmate pičiš do pipe line-a (nekje na polovici poti med obema se začne), ki piči direktno ob "alžirskih naftovodih" do ksara... mimo bir soltana seveda (znan kafič)...
jaoo.. i wanna go back -- no, za prvega maja gremo spet. AB, greš tokrat zraven? Saj veš -- easy varianta, brez divjanja sem in tja, direktivac v ksar in nato uživancija... jutranja fura, brunch, oaza, kuhanje večerje + popoldanska fura, oaza, šiša, .. in seveda čaj stokrat vmes... pa vmes še kakšna varianta na jug (imamo tracke od lanskega chotta) do bir aouina in nazaj, vmes kampiranje, dva dni... i tako jovo na novo.. pa vmes še ene dvakrat ksar-douz-ksar...
odhod 22.4., prihod 6.5.... javi se!
drugače pa je ribžn za vse "normalne" ja... iz douza ali matmate pičiš do pipe line-a (nekje na polovici poti med obema se začne), ki piči direktno ob "alžirskih naftovodih" do ksara... mimo bir soltana seveda (znan kafič)...
jaoo.. i wanna go back -- no, za prvega maja gremo spet. AB, greš tokrat zraven? Saj veš -- easy varianta, brez divjanja sem in tja, direktivac v ksar in nato uživancija... jutranja fura, brunch, oaza, kuhanje večerje + popoldanska fura, oaza, šiša, .. in seveda čaj stokrat vmes... pa vmes še kakšna varianta na jug (imamo tracke od lanskega chotta) do bir aouina in nazaj, vmes kampiranje, dva dni... i tako jovo na novo.. pa vmes še ene dvakrat ksar-douz-ksar...
odhod 22.4., prihod 6.5.... javi se!
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Noise!
Kako bi pa jaz prišel do teh tvojih trackov? Sem sedaj dobil enega Garmina, ki je res natančen (moj GPS je iz leta 1994 in meri natančnost na 100 m, tale je pa čisto nekaj drugega) in mi je ideja o tracku postala razumljiva in simpatična. Zlasti Douz - Ksar Ghilane me zanima. In še kaj bolj južno, če imaš??
Pa še nekaj. Ne spada prav sem na to stran pa vseeno. Moj mali gre zraven z motorjem (KTM 450 EXC) in ima enduro kramparice gor, ki so precej zrabljene - po sredini mu je ostalo tam 2 mm štofelcov. Po straneh ni tako zrabljena. Ima pa novo cross gumo namen gor dati pred potjo. Kaj je bolje (oz. manj slabo) za pesek: novi štofelci ali zrabljeni štofelci? Govorim o zadnji gumi.
Hvala
LP Miran
Kako bi pa jaz prišel do teh tvojih trackov? Sem sedaj dobil enega Garmina, ki je res natančen (moj GPS je iz leta 1994 in meri natančnost na 100 m, tale je pa čisto nekaj drugega) in mi je ideja o tracku postala razumljiva in simpatična. Zlasti Douz - Ksar Ghilane me zanima. In še kaj bolj južno, če imaš??
Pa še nekaj. Ne spada prav sem na to stran pa vseeno. Moj mali gre zraven z motorjem (KTM 450 EXC) in ima enduro kramparice gor, ki so precej zrabljene - po sredini mu je ostalo tam 2 mm štofelcov. Po straneh ni tako zrabljena. Ima pa novo cross gumo namen gor dati pred potjo. Kaj je bolje (oz. manj slabo) za pesek: novi štofelci ali zrabljeni štofelci? Govorim o zadnji gumi.
Hvala
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kaj pa vem kako? Jaz jih imam na GPS...
Kar se tiče gum pa je po moje bolje, da da nove, ker je pomembno, da drži smer... fajn je, da ima čimbolj po robovih dobre štofle (da drži pri "ovinkanju" na pesku)...
Kar se tiče gum pa je po moje bolje, da da nove, ker je pomembno, da drži smer... fajn je, da ima čimbolj po robovih dobre štofle (da drži pri "ovinkanju" na pesku)...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Šel sem, saj sem prišel nazaj!!!
Bil sem do Borj el Khadre, klepetal z Daoujem v njegovem kafiču, jedel dateljne z njegove palme, izkopaval puščavske rože in sploh užival kot sto ..... Najlepše je pa prenočiti na pesku sredi niča.
Sem pa tudi postal doktor za ribežn - ampak, če greš po njem več kot 90 na uro, sploh ni problem, težava so le jarki, ki so vsake toliko časa na "cesti(??)". Uf, kako takrat vse leti po zraku, sploh še, če imaš avto full naložen (dva potnika, 60 l goriva dodatnega v kantah, hrana, voda in še motor KTM - vse to v avtu!!). Ne bi rad delal reklame, ampak Toyota LC JE ZAKON!!
Komaj čakam, da spet grem...
Več info (slike, video....) sledi, ko pridem k sebi
Miran
Bil sem do Borj el Khadre, klepetal z Daoujem v njegovem kafiču, jedel dateljne z njegove palme, izkopaval puščavske rože in sploh užival kot sto ..... Najlepše je pa prenočiti na pesku sredi niča.
Sem pa tudi postal doktor za ribežn - ampak, če greš po njem več kot 90 na uro, sploh ni problem, težava so le jarki, ki so vsake toliko časa na "cesti(??)". Uf, kako takrat vse leti po zraku, sploh še, če imaš avto full naložen (dva potnika, 60 l goriva dodatnega v kantah, hrana, voda in še motor KTM - vse to v avtu!!). Ne bi rad delal reklame, ampak Toyota LC JE ZAKON!!
Komaj čakam, da spet grem...
Več info (slike, video....) sledi, ko pridem k sebi
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Na evo, pa imamo še enega odvisneža. Gresta z nami za prvomajske?
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Ne, ker načelno grem že prej.
Pa z drugim partnerjem, ker tokratni je še bolj kot od peska odvisnež od študija in pravi, da se bo spomladi učil. Pa brez skrbi, imam še kakšnega pri hiši...
Tudi drugih se ne branim. Če koga zanima, naj se javi.
Pa spet bi šel rad na jug, saj so tiste sipine južno od El Borme daljše, višje in dosti bolj luštne za avtomobile.
No ja, ampak spet velja tisto, kar piše pod črto spodaj...
LP
Miran
Pa z drugim partnerjem, ker tokratni je še bolj kot od peska odvisnež od študija in pravi, da se bo spomladi učil. Pa brez skrbi, imam še kakšnega pri hiši...
Tudi drugih se ne branim. Če koga zanima, naj se javi.
Pa spet bi šel rad na jug, saj so tiste sipine južno od El Borme daljše, višje in dosti bolj luštne za avtomobile.
No ja, ampak spet velja tisto, kar piše pod črto spodaj...
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
No, nekaj slik je že na http://lenuh.no-ip.org/tunizija/
Par besed z nekaj podatki še sledi.
LP
Miran
Par besed z nekaj podatki še sledi.
LP
Miran
Anonymous napisal/-a:No, nekaj slik je že na http://lenuh.no-ip.org/tunizija/
Par besed z nekaj podatki še sledi.
LP
Miran
zakaj pa ne dela????
Dar Naouar napisal/-a:Do novembra bo kot zagotavljajo pipeline asfaltiran skoraj do Ksar Ghilana.
Trenutno so dela na cca 1/3 poti. Prejšnji teden sem bil dol in kot zgleda ne bo več problem prit do Ksar Ghilana po asfaltu.
Iiihaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa vodič na jugu, pa je !!!
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Mislim, da si narobe razumel mojo objavo
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov