Živjo, tole vprašanje leti bolj na tiste, ki imate dolgoletne izkušnje s peskom; namreč zanime me, zakaj se za reide tako redko uporabljajo pick-upi, pa čeprav nekateri slovijo po svoji trpežnosti? Tudi nosilnost le teh je ponavadi precej večja, pa so vseeno, vasj po mojih izkušnjah LWB terenci edini, ki se uporabljajo za takšno nalogo (pravzaprav poleg Toyot LC lahko ostala vozila preštejem na prste).
Mogoče je slabost bolj izpostavljena prtljaga, sam se to s plastično nadgradnjo kesona odlično reši.
Nekega pametnega vzroka jaz enostavno ne najdem, a tiči mogoče le v navezanosti na določene modele terencev?
Pick up in pesek - zakaj taka redkost?
Lokalci jih imajo polno, a takih neudobnih in nenašminkanih, s kakršnimi se pri nas nihče za hec ne vozi. Tisti, ki imajo pri nas take "delovne", jih pa rabijo za delo in jih ne želijo uničevati po pesku.
Tisti, ki se pa tu pri nas s šminkerskimi okoli vozijo, imajo pa v glavnem prenežne ri... , da bi sami sebe po pesku guncali.
No, vsi le niso taki:
Malce zloben P Miran
PS: po pravici povedano, ne vem, zakaj jih ni, saj jim nič ne manjka, pa še bolj praktični so.
Tisti, ki se pa tu pri nas s šminkerskimi okoli vozijo, imajo pa v glavnem prenežne ri... , da bi sami sebe po pesku guncali.
No, vsi le niso taki:
Malce zloben P Miran
PS: po pravici povedano, ne vem, zakaj jih ni, saj jim nič ne manjka, pa še bolj praktični so.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Razlog je po moje dokaj preprost. Večina nas ima vozila, ki jih uporabljamo tudi vskodnevno, pickup pa ni ravno najboljša verzija družinskega avta. Da bi pa imeli avto samo za potovanja, pa si nas večina ne more privoščiti.
Drugače pa ne vidim nič slabega na njih za potovanja v pesek. Prostora za tovor ni malo, pa še strešni šotor se da namontirati na tako višino, da ti ne kvari preveč težišča.
Tule je ena dobra predelava, ki smo jo srečali doli. Škoda, ker jo je lastnik nenamerno še malo dodelal.
Drugače pa ne vidim nič slabega na njih za potovanja v pesek. Prostora za tovor ni malo, pa še strešni šotor se da namontirati na tako višino, da ti ne kvari preveč težišča.
Tule je ena dobra predelava, ki smo jo srečali doli. Škoda, ker jo je lastnik nenamerno še malo dodelal.
-
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Če Maj 18, 2006 8:10 am
- Kontakt:
Toyotin pickup HZJ 79 in predvsem njegova bencinska razlicica (4.5 l motor) je glavno prevozno sredstvo puscavskih tihotapcev ... pa tudi policajev in vojske ... kolikor vem je ta avto v evropi precej redek saj je precej bolj neudoben od pickup-ov tipa hilux, navara itd... seveda so pa slednji precej manj robustni od 79-ke.
l.p.
Tomaz
l.p.
Tomaz
He who dares, wins (Del Boy)
To, da jih na veliko uporabljajo domačini mi je dobro znano, kot tudi udobnost 79 (na kesonu 2h, vozijo pa ti arabci noro). Kar se tiče pa teže na zadnjem delu vozila, pa listnate vzmeti več kot odlično opravijo svojo nalogo. Verjetno je res najverjetnejši razlog ta, da so bili pick-upi še pred par leti v Evropi redki in pa predvsem delovni stroji, v nekaj letih pa bodo po vsej verjetnosti tudi bolj pogosti obiskovalci puščav.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov