športni filter K&N

Sahara, puščava, pesek in vse kar spada zraven...
Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

športni filter K&N

OdgovorNapisal/-a Matej » To Apr 13, 2010 1:03 pm

Pozdravljeni

Danes sem sličajno zasledil na enem forumu da so tej filtri zelo dobri tudi pri preprečevanju udora drobnih delcev (peska) v motor.

nato sem pogledal še na stran K&N in to res tudi piše, pa tudi da menjava ni porebna
http://www.a3m-tuning.com/PortalSLO/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=604

na drugi spletni strani pa sem prebral ravno nasprotno:
Še ena slabost teh filtrov je, da povečajo moč samo pri višjih vrtljajih motorja, blizu rdečega polja. Pri manjšem številu obratov pride lahko celo do izgube moči. In še to slabost imajo, da prepuščajo znatno več umazanije in prahu v motor (300-500 % več) kot originalni, vendar to ne vpliva bistveno na življenjsko dobo motorja.

kje je torej resnica?



zdaj pa me zanika če ma kdo kakšne izkušnje in ali je res filter vreden nakupa


LP
Matej

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » To Apr 13, 2010 1:41 pm

Jaz sem ga ruknu ven, ker je sikalo, da mi je šlo na živce, šlo pa nič opazno bolje!

sj 413
Prispevkov: 186
Pridružen: Sr Mar 31, 2004 8:45 pm
Kraj: bled-bohinj

OdgovorNapisal/-a sj 413 » To Apr 13, 2010 1:52 pm

jaz ga imam v lj 70 pa se dobro obnese.

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » To Apr 13, 2010 1:54 pm

DavidJ napisal/-a:Jaz sem ga ruknu ven, ker je sikalo, da mi je šlo na živce, šlo pa nič opazno bolje!


mene bol zanima učinkovitost glede prahu in ne povečanje moči.....

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » To Apr 13, 2010 2:33 pm

moj primer Honda vti je šla pri končni hitrosti 15km/h manj kod z originalnim.,pri pospeševanju in na ovinkastih cestah znatno živahnejša bil pa je filter v kompletu z rosfrej sesalno cevjo ker gumjastega mi je pri nažiganju krčilo.

ta filter deluje 100% no z zadostno količino naoljenosti,ko praviš da je za zmeraj ja je saj ga samo opereš naoljiš in namontiraš nazaj.
Če ga misliš pa imeti za off road bi ga pa odsvetoval ker je na udaru in ti bo pil vodo,ker ni v boxu....namontiraj šnorkel ,ker tudi ne boš dobil povečane moči.

KAKO SEM Z NJIM KONČAL

POLICAJ ZA CESTO IZREDNI TEHNIČNI PREGLED IN 500€ ZA NJIHOV REGRES. NOBEDEN NI HOMOLOGIREN (homologiranega ima samo Honda 2000s ,pač original)

(SEDAJ GA IMAM PRED ORIGINALNIM FILTROM IN NE MUKA IN NE MENJAM ORIGINALNEGA NIGDAR SAMO TEGA OPEREM Z BENCINOM IN NAOLJIM )
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

sj 413
Prispevkov: 186
Pridružen: Sr Mar 31, 2004 8:45 pm
Kraj: bled-bohinj

OdgovorNapisal/-a sj 413 » To Apr 13, 2010 2:36 pm

dobi se ulozek ki je enake dimonzije kot original,tko da sam premenjas in to j to :D

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » To Apr 13, 2010 2:43 pm

sj 413 napisal/-a:dobi se ulozek ki je enake dimonzije kot original,tko da sam premenjas in to j to :D


ja res je samo da ta pa nima nobene razlike proti originalu edino da je pralen
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » To Apr 13, 2010 2:44 pm

sj 413 napisal/-a:dobi se ulozek ki je enake dimonzije kot original,tko da sam premenjas in to j to :D


sej to mislim nabavit.

sm pa res v veliki dilemi.

pol folka piše, da bolše filtrira prah, ker ima olje in le to prah zadrži...
pol pa pravi, da manj filtrira, ker prepušča več zraka in posledično tudi več prahu

http://sl.wikipedia.org/wiki/Zračni_filter

milji da K&N spada pod poglavje PENA

sj 413
Prispevkov: 186
Pridružen: Sr Mar 31, 2004 8:45 pm
Kraj: bled-bohinj

OdgovorNapisal/-a sj 413 » To Apr 13, 2010 2:52 pm

propustnost je vecja.

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » To Apr 13, 2010 3:10 pm

bolj filtrira pri večji prepustnosti :twisted: verjetno se tudi poraba posledično zmanjša? :roll:

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » To Apr 13, 2010 3:33 pm

Če pogledamo kros motorje imajo vsi noter peno, katero se enostavno opere (seveda ne z bencinom ampak kar z milnico) in ponovno namaže.
Se pravi da dela dobro kar se filtriranja tiče.
Glede K&N sem v dvomih kaj in kako, vsekakor pa pri rednem čiščenju verjetno dela dobro in nič več praha ne spušča v motor kakor original filter. Pa še poraba ostaja ista ne pa da niha ko imamo do konca zasvinjan original filter. Samo kdo bo šel po par vožnjah v prahu filter pucat...
Aja, pa še K&N je za ene par navadnih, tako da...

Jaz se z navadnim vozim in se še bom

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Sr Apr 14, 2010 10:59 am

kaj pa teli filtri
http://www.sporttruckdirect.com/True_Flow.html

to zleda podobno kot imajo cross motorji

a se da to pri nas nabavit?

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zuki » Če Apr 15, 2010 7:07 pm

meni je pr patrulji mastilo MAF senzor in razlika je bla samo ta da je blo znatno vec smeti v notranjosti air boksa
lp
lp zuki
Slika

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Apr 15, 2010 7:54 pm

zuki napisal/-a:meni je pr patrulji mastilo MAF senzor in razlika je bla samo ta da je blo znatno vec smeti v notranjosti air boksa
lp
to verjetno misliš za k&n. No zgleda da bo treba tega true flow nekako nabavit. Upam da ga dobim v evropi. Če pa kdorkoli te kje bi ga lahko kupil naj mi prosim sporoči.

charlie
Prispevkov: 35
Pridružen: So Mar 03, 2007 10:04 pm

OdgovorNapisal/-a charlie » Po Apr 19, 2010 11:51 am

Morda tale info kaj pripomore k odločitvi:

http://web.archive.org/web/200607042336 ... SPICER.htm

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Apr 22, 2010 12:18 pm

a res nihče ne more nič konkretnega svetovat.

sej se vas veliko odpravlja v puščavske kraje...
a je res še najboljše original papirnat filter???

kakšne filtre pa se uporablja za puščavske dirke?
sej par ljudi s foruma hodi tudi dirkat dol....

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Če Apr 22, 2010 2:34 pm

Matej napisal/-a:a res nihče ne more nič konkretnega svetovat.

sej se vas veliko odpravlja v puščavske kraje...
a je res še najboljše original papirnat filter???

kakšne filtre pa se uporablja za puščavske dirke?
sej par ljudi s foruma hodi tudi dirkat dol....


snorkel
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Apr 22, 2010 5:51 pm

Sliši se lepo, pa tudi verjamem da je fajn. Je pa grdo za vidt pa se drago. :-) no danes sem naročil k&n, pa bomo videli kako se bo obnesel. Bo pa vsekakor v rezervi se en papirnat. Sm si pa danes ogledal k&n v pajerotu uporabnika lipec in ni ne duha ne sluha o kakršnem koli prahu... Čeprav je bilo v škatli filtra precej umazanije. Tko da zgleda da zadeva deluje.


Vrni se na “Pesek”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov