športni filter K&N
športni filter K&N
Pozdravljeni
Danes sem sličajno zasledil na enem forumu da so tej filtri zelo dobri tudi pri preprečevanju udora drobnih delcev (peska) v motor.
nato sem pogledal še na stran K&N in to res tudi piše, pa tudi da menjava ni porebna
http://www.a3m-tuning.com/PortalSLO/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=604
na drugi spletni strani pa sem prebral ravno nasprotno:
Še ena slabost teh filtrov je, da povečajo moč samo pri višjih vrtljajih motorja, blizu rdečega polja. Pri manjšem številu obratov pride lahko celo do izgube moči. In še to slabost imajo, da prepuščajo znatno več umazanije in prahu v motor (300-500 % več) kot originalni, vendar to ne vpliva bistveno na življenjsko dobo motorja.
kje je torej resnica?
zdaj pa me zanika če ma kdo kakšne izkušnje in ali je res filter vreden nakupa
LP
Matej
Danes sem sličajno zasledil na enem forumu da so tej filtri zelo dobri tudi pri preprečevanju udora drobnih delcev (peska) v motor.
nato sem pogledal še na stran K&N in to res tudi piše, pa tudi da menjava ni porebna
http://www.a3m-tuning.com/PortalSLO/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=604
na drugi spletni strani pa sem prebral ravno nasprotno:
Še ena slabost teh filtrov je, da povečajo moč samo pri višjih vrtljajih motorja, blizu rdečega polja. Pri manjšem številu obratov pride lahko celo do izgube moči. In še to slabost imajo, da prepuščajo znatno več umazanije in prahu v motor (300-500 % več) kot originalni, vendar to ne vpliva bistveno na življenjsko dobo motorja.
kje je torej resnica?
zdaj pa me zanika če ma kdo kakšne izkušnje in ali je res filter vreden nakupa
LP
Matej
moj primer Honda vti je šla pri končni hitrosti 15km/h manj kod z originalnim.,pri pospeševanju in na ovinkastih cestah znatno živahnejša bil pa je filter v kompletu z rosfrej sesalno cevjo ker gumjastega mi je pri nažiganju krčilo.
ta filter deluje 100% no z zadostno količino naoljenosti,ko praviš da je za zmeraj ja je saj ga samo opereš naoljiš in namontiraš nazaj.
Če ga misliš pa imeti za off road bi ga pa odsvetoval ker je na udaru in ti bo pil vodo,ker ni v boxu....namontiraj šnorkel ,ker tudi ne boš dobil povečane moči.
KAKO SEM Z NJIM KONČAL
POLICAJ ZA CESTO IZREDNI TEHNIČNI PREGLED IN 500€ ZA NJIHOV REGRES. NOBEDEN NI HOMOLOGIREN (homologiranega ima samo Honda 2000s ,pač original)
(SEDAJ GA IMAM PRED ORIGINALNIM FILTROM IN NE MUKA IN NE MENJAM ORIGINALNEGA NIGDAR SAMO TEGA OPEREM Z BENCINOM IN NAOLJIM )
ta filter deluje 100% no z zadostno količino naoljenosti,ko praviš da je za zmeraj ja je saj ga samo opereš naoljiš in namontiraš nazaj.
Če ga misliš pa imeti za off road bi ga pa odsvetoval ker je na udaru in ti bo pil vodo,ker ni v boxu....namontiraj šnorkel ,ker tudi ne boš dobil povečane moči.
KAKO SEM Z NJIM KONČAL
POLICAJ ZA CESTO IZREDNI TEHNIČNI PREGLED IN 500€ ZA NJIHOV REGRES. NOBEDEN NI HOMOLOGIREN (homologiranega ima samo Honda 2000s ,pač original)
(SEDAJ GA IMAM PRED ORIGINALNIM FILTROM IN NE MUKA IN NE MENJAM ORIGINALNEGA NIGDAR SAMO TEGA OPEREM Z BENCINOM IN NAOLJIM )
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777
sj 413 napisal/-a:dobi se ulozek ki je enake dimonzije kot original,tko da sam premenjas in to j to
sej to mislim nabavit.
sm pa res v veliki dilemi.
pol folka piše, da bolše filtrira prah, ker ima olje in le to prah zadrži...
pol pa pravi, da manj filtrira, ker prepušča več zraka in posledično tudi več prahu
http://sl.wikipedia.org/wiki/Zračni_filter
milji da K&N spada pod poglavje PENA
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Če pogledamo kros motorje imajo vsi noter peno, katero se enostavno opere (seveda ne z bencinom ampak kar z milnico) in ponovno namaže.
Se pravi da dela dobro kar se filtriranja tiče.
Glede K&N sem v dvomih kaj in kako, vsekakor pa pri rednem čiščenju verjetno dela dobro in nič več praha ne spušča v motor kakor original filter. Pa še poraba ostaja ista ne pa da niha ko imamo do konca zasvinjan original filter. Samo kdo bo šel po par vožnjah v prahu filter pucat...
Aja, pa še K&N je za ene par navadnih, tako da...
Jaz se z navadnim vozim in se še bom
Se pravi da dela dobro kar se filtriranja tiče.
Glede K&N sem v dvomih kaj in kako, vsekakor pa pri rednem čiščenju verjetno dela dobro in nič več praha ne spušča v motor kakor original filter. Pa še poraba ostaja ista ne pa da niha ko imamo do konca zasvinjan original filter. Samo kdo bo šel po par vožnjah v prahu filter pucat...
Aja, pa še K&N je za ene par navadnih, tako da...
Jaz se z navadnim vozim in se še bom
kaj pa teli filtri
http://www.sporttruckdirect.com/True_Flow.html
to zleda podobno kot imajo cross motorji
a se da to pri nas nabavit?
http://www.sporttruckdirect.com/True_Flow.html
to zleda podobno kot imajo cross motorji
a se da to pri nas nabavit?
to verjetno misliš za k&n. No zgleda da bo treba tega true flow nekako nabavit. Upam da ga dobim v evropi. Če pa kdorkoli te kje bi ga lahko kupil naj mi prosim sporoči.zuki napisal/-a:meni je pr patrulji mastilo MAF senzor in razlika je bla samo ta da je blo znatno vec smeti v notranjosti air boksa
lp
Matej napisal/-a:a res nihče ne more nič konkretnega svetovat.
sej se vas veliko odpravlja v puščavske kraje...
a je res še najboljše original papirnat filter???
kakšne filtre pa se uporablja za puščavske dirke?
sej par ljudi s foruma hodi tudi dirkat dol....
snorkel
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777
Sliši se lepo, pa tudi verjamem da je fajn. Je pa grdo za vidt pa se drago. no danes sem naročil k&n, pa bomo videli kako se bo obnesel. Bo pa vsekakor v rezervi se en papirnat. Sm si pa danes ogledal k&n v pajerotu uporabnika lipec in ni ne duha ne sluha o kakršnem koli prahu... Čeprav je bilo v škatli filtra precej umazanije. Tko da zgleda da zadeva deluje.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 64 gostov