Pozdravljeni!
Tukaj sem že nekaj let registriran, a šele pred 14 dni nazaj sem postal končno lastnik Lade Niva. Naj se sliši še tako čudno (vsaj za tiste, ki niso offroad ljubitelji) je to moj sanjski avto. Niva le letnik 1996, model VAZ-21213. Dokaj lepo ohranjen: podvozje skoraj nima gnilobe, nekaj mehurčkov okoli oken in na robovih vrat, motor odličen, pogoni vzdrževani, le menjalnik ni najboljši - ven meče 4 prestavo. Rezervni menjalnik že imam in tudi naročene ležaje, semeringe in tesnila, za obnovo menjalnika.
Plani za naprej: popravilo menjalnika in saniranje rjastih površin. Montaža radioamaterske opreme. Kasneje pa se bom lotil predeleve iz VAZ-21213 na 21214.
Končno lastnik Nive
Re: Končno lastnik Nive
Zdravo, dobrodošel.
menjalnik se enostavno razstavi. Ni nobene znanosti. Če meče iz prestave, so verjetno ležaji krivi. Če bi slučajno kak del od menjalnika rabil, imam še kak razdren menjalnik.
Nimam zdaj teh številk v glavi, kaj bi predelal, iz vplinjača na singlepoint vbrizg (SPI) ali iz single point vbrizga na multipoint vbrizg?
menjalnik se enostavno razstavi. Ni nobene znanosti. Če meče iz prestave, so verjetno ležaji krivi. Če bi slučajno kak del od menjalnika rabil, imam še kak razdren menjalnik.
Nimam zdaj teh številk v glavi, kaj bi predelal, iz vplinjača na singlepoint vbrizg (SPI) ali iz single point vbrizga na multipoint vbrizg?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Končno lastnik Nive
Pozdrav Gregor,
Sem na enem odpadu našel en menjalnik, preko AUTODOC naročil garnituro ležajev in tesnil za menjalnik in te dni se bom lotil obnove menjalnika.
Mi pa je en starejši mehanik dejal da naj pri Nivi pazim na en zobnik , ki je med ditrbuterjem (frtal kapo) in oljno pumpo. Naj posledično pazim na lučko za olje. Zobnik je že naročen.
Sem na enem odpadu našel en menjalnik, preko AUTODOC naročil garnituro ležajev in tesnil za menjalnik in te dni se bom lotil obnove menjalnika.
Mi pa je en starejši mehanik dejal da naj pri Nivi pazim na en zobnik , ki je med ditrbuterjem (frtal kapo) in oljno pumpo. Naj posledično pazim na lučko za olje. Zobnik je že naročen.
Re: Končno lastnik Nive
Sem tudi jaz nekaj slišal. Pa tudi to, da niso vsi zobniki enaki.
pri menjalniku pazi na količino olja. Ni dovolj, ko začne ven tečt.
Za menjalnik GL4 olje, ne GL5.
pri menjalniku pazi na količino olja. Ni dovolj, ko začne ven tečt.
Za menjalnik GL4 olje, ne GL5.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Povejmo kaj o sebi”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 88 gostov