Stran 1 od 1

MTB4life

Objavljeno: Ne Nov 29, 2020 11:53 am
Napisal/-a MTB4life
Pozdravljeni,
Sem tudi sam izbral pogum in se prijavil na forum.

Sem ljubitelj gora in na splošno narave, večino casa ko sem v naravi sem na gorskem kolesu ali na nogah.
Forum že dalj časa spremljam, ker je vedno bila neka želja po terencu.
Do sedaj sem vedno in izključno kar se avtomobilov tiče bil usmerjen na asfalt. Imam hobi delavnico, kjer lahko tudi kaj popravim/sestavim trenutno sestavljam svoje trackday vozilo - sredinsko nameščen motor - zadaj pogon, cevna šasija, N/A.

Da nebom predolg, novembra sem domov privlekel se ene gare - Suzuki Grand Vitaro 2.5, 99 letnik. Za prvega terenca mislim, da bo ok, da pridobim izkušnje.
Zaradi trenutnih razmer GV ni registrirana, zato se vozim bolj ali manj po traktorskih vlakah po lokalnem gozdu.

Na zadnji turi sem kot kaže nekaj poškodoval na pogonu :oops: Ker z vozili na vse štiri kolesa nimam največ izkušenj bi vas prosil za pomoč, oz. Orientacijo kaj naj pogledam.
Odprem novo temo za težavo na pogonu ali lahko tukaj?
Namreč od zadnje ture ko vklopim pogon na vse 4 kolesa, avto vleče v levo (kot da bi levo sprednje kolo zaviral). Če je vključen samo zadnji pogon se vozi normalno.

Re: MTB4life

Objavljeno: Ne Nov 29, 2020 6:35 pm
Napisal/-a rx
Zdravo in dobrodošel na forumu.

Po napisanem sodeč imaš težavo v homokinetičnemu zglobu.

Re: MTB4life

Objavljeno: Po Nov 30, 2020 9:39 am
Napisal/-a MTB4life
Hvala, vsakem primeru moram malo bolj podrobno pregledati, vendar GV ne bo še kakšen teden dni prišla na vrsto, zato sem rekel, da tukaj potipam.
Če je samo homokinetični zglob, potem super, čeprav sam malo dvomim, vsakem primeru podrem in pregledam stanje.

Kaj se svetuje, da se še preventivno pregleda/zamenja pri GV, kaj je šibek člen teh vozil? Prevoženih ima 200.000km kar tudi servisna zgodovina potrjuje in želim zanesljivo vozilo, da grem lahko brez problema tudi na večdnevno potovanje.
Vse tekočine, filtre, svečke,... bom zamenjal, obnovil zavore, pregledal stanje podvozja,...

Re: MTB4life

Objavljeno: Po Nov 30, 2020 8:03 pm
Napisal/-a rx
Zamenjaj tekočine, preveri zračnost v podvozju ter podmaži kar se da podmazat in vozi. Čas bo pokazal kaj rabiš :)

Re: MTB4life

Objavljeno: Ne Dec 06, 2020 6:25 am
Napisal/-a AŁIEN
:welcome:

MTB4life napisal/-a: kaj je šibek člen teh vozil? .


Največji problem GV 2.5 je ta, da se z njo ne moreš vozit ponoči.......
Težava zna biti površinsko oksidativna poškodba pločevine, drugače pa kar dela........ z rednimi servisi in kvalitetnim oljem.

Re: MTB4life

Objavljeno: To Apr 06, 2021 4:24 pm
Napisal/-a MTB4life
Pozdravljeni ponovno,

Potreba je po menjavi pnevmatik.
Katero dimenzijo naj gledam? Govora je še vedno o GV 2.5 99letnik.
Naročil sem 2'' lift kit, ker sem že nekajkrat nasedel na šasiji in sem komaj brez vitla prišel ven. Ker imam dovolj ostalih prevoznih sredstev je to zadnji avto, katerega bi uporabljal za dnevna opravila ampak izključno za ''brezpotja'' in overland trip s šotorom na strehi.

Trenutno imam ne homologirane pnevmatike - 225/65 R16. Tovarniška dimenzija če se ne motim so za 2.5 GV 215/70 R16. Dodatno imam homologirano dimenzijo 235/60 R16. Pri zadnjih me moti, ker so manjšega premera, kot so 215/70 R16.
Ker nimam nobenih izkušenj s terenskimi pnevmatikam prosim za pomoč. Se odločim za original dimenzijo 215 (prednost višja oddaljenost od tal, vendar manjša tekalna površina), vzamem homologirane 235 ali mogoče kakšne višje pnevmatike?

Re: MTB4life

Objavljeno: Sr Apr 07, 2021 12:59 pm
Napisal/-a Nebivedu
Jaz bi na tvojem homologiral 215R16 gumo. To je v bistvu 215/80/16. Torej 10% višja guma od homologirane 215/70/16 gume.

Pa jaz bi si vzel ALL Terrain gume, ker Mud terrain bodo preglasne in preveč bodo tresle, ker boš večino transferjev s šotorom na strehi delal po asfaltu, pa pripeljat se moraš tudi vedno do blata po asfaltu. Ponavadi narediš 80 ali še več procentov vožnje po cesti, da se tistih 20 ali manj procentov pelješ po terenu.

Re: MTB4life

Objavljeno: Sr Apr 07, 2021 4:33 pm
Napisal/-a MTB4life
A/T imam tudi sam v mislih, ravno zaradi overland tripov. Če bi imel izključno samo za brezpotje potem bi gledal M/T.

Glede dimenzije hmmm, sem se bal predloga višje pnevmatike :oops: . Nekaj že prebral na temo homologacije, vendar še nimam izkušenj z večjim premerom pnevmatike. Druga dimenzija in enaki premer ni problema, je tukaj kaj drugače? Načeloma bi rad obdržal original alu platišča, tko da TUV z nekimi novimi platišči odpade. Edina možnost je, da najdem TUV proizvajalca pnevmatik če se ne motim??

Hvala za pomoč pivo v dobrem ko se srečamo :nazdravljamo:

Re: MTB4life

Objavljeno: Sr Apr 07, 2021 4:59 pm
Napisal/-a Nebivedu
Glede homologacije višje gume bo moral pa kdo drug povedat, jaz s tem nimam prav veliko izkušenj.

Zelo verjetno pa rabiš tuv za platišča in potrdilo o strokovni vgradnji, da paše guma na platišče in tisti 32€ za plačat homologacijo.

Re: MTB4life

Objavljeno: Sr Apr 07, 2021 7:22 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Za homologacijo pnevmatik potrebuješ tuv certifikat platišč, saj na njemu piše, da so za tvoj avto na teh platiščih ustrezne naslednje dimenzije...
V primeru originalnih platišč, se lahko obrneš na pooblaščeni servis in zaprosiš za dokument, kjer navajajo to kar navaja tuv, ki sem ga opisal zgoraj. Torej, katere vse velikosti pnevmatik proizvajalec(suzuki) dopušča za tvoj model platišča.

Re: MTB4life

Objavljeno: Sr Apr 07, 2021 8:36 pm
Napisal/-a MTB4life
Točno to imam jutri namen narediti.
Poklicati pooblaščeni servis in da vidimo kaj imam na voljo.