Pajero-voda med gorivom in v filtru

Vse v zvezi z offroadom
moz
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne Okt 24, 2010 8:16 pm
Kraj: Cerknica

Pajero-voda med gorivom in v filtru

OdgovorNapisal/-a moz » Sr Okt 27, 2010 7:10 pm

Najprej vsem lep pozdrav!
Čeprav forum spremljam že nekaj časa sem tukaj nov.

Pred tednom dni sem kupil pajerota clasic 2,5 td, letnik 2003.
Imam probleme z vodo v gorivu in posledično se mi prižiga opozorilna lučka za vodo v filtru. Odkar imam avto, sem danes iz filtra za gorivo (ima "oddušek") že drugič iztočil cca 0,5-1 deciliter vode, katero bi si skoraj upal popiti. Menjal sem že filter (kar mislim, da ni bilo potrebe).Že prvi dan, ko sem postal lastnik avta, sem menjal filter goriva in iz rezervoarja iztočil vso nafto, saj mi je že gorela lučka za vodo v filtru, samo, da bi bila stvar res ziher. Ko se prižge lučka, avto na trenutke močno kadi belo iz izpuha.
Na OMV so mi zagotovili, da v nafti na njihovi pumpi ni vode.
Ali je mogoče, da voda pride med gorivo iz kakšnega drugega vira in kakšne so lahko posledice prisotnosti vode???

Hvala za odgovor!

L.P. Primož

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Okt 27, 2010 8:56 pm

Petrolova nafta ni ravno kakšen biser, Istrabenzova je pa še slabša. Vsaj po mojih izkušnjah.
Kaj pa voda v hladilnem sistemu? Lahko se meša med nafto.j

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Pe Okt 29, 2010 8:11 am

probaj tankat na kakšni drugi lokaciji :roll:
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Okt 29, 2010 12:59 pm

In seveda, vedno imej kolikor se da poln rezervar. Tako se bo ustvarjalo manj kondeza.
Ali pa preprosto vzemi kontrolno lučko ven pa bo problem rešen! :twisted:

Uporabniški avatar
Raček
Prispevkov: 51
Pridružen: To Mar 09, 2010 11:10 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a Raček » So Okt 30, 2010 2:43 am

ma če se belo kadi bojo misli oni ko od daleč gledajo dase fura legenda od varburga po njivah :twisted:
Kdor drugemu jamo koplje, potrebuje kramp in lopato

moz
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne Okt 24, 2010 8:16 pm
Kraj: Cerknica

OdgovorNapisal/-a moz » Ne Okt 31, 2010 12:21 pm

Pozdravljeni!

Se nisem oglasil nekaj časa.
Ne bom omenjal, na kateri bencinski pumpi, vendar na tej, ko sem tankal se baje pojavlja voda v rezervoarjih pumpe. Težave je imelo tudi nekaj drugih ljudi, je pa zanimivo, da so jih imeli večinoma terenci???
"Crknile" so tudi dve pumpi goriva. Ne vem, nekateri pravijo, da je bila vzrok voda? Ali pač ne.
Bomo videli v bodoče, če bo voda še prisotna. Tankal sem namreč na drugi lokaciji.

lp

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Okt 31, 2010 12:54 pm

Lahko bi povedal kje si tankal. To res ni narobe. Marsikomu boš prihranil težave. Sploh pa je treba nemarne kapitaliste obelodanit!
Na Rakeku je pumpa bolj tako, na Blokah in Starem Trgu je pa še slabše!

creative
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne Okt 14, 2007 8:58 am
Kraj: CERKNICA

OdgovorNapisal/-a creative » Po Nov 01, 2010 9:54 am

Tudi jaz sem iz Cerknice in tankam na Rakeku (Istrabenz) in v Cerknici (Petrol). Ste me tako prestrašili, da sem šel takoj pogledat, če se mi je nabralo kaj vode v naftnem filtru. Odvil sem vijak na filtru, ki je namenjen za spuščanje morebitne vode, in pustil da je izteklo približno 1dcl nafte. Nafta je bila popolnoma čista in brez vode.
Vozim NISSAN TERRANO II letnik 97.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Nov 01, 2010 6:12 pm

Lani smo na blokah imeli na OMV-ju vodo v nafti.
Če se ne moti je bila cisterna kriva. Zakaj me ne sprašujte.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Nov 01, 2010 7:45 pm

Po moje sta še zmeraj MOL in Agip zakon. Ampak po pravici povedano, jaz sem v mojega Patrola tankal vse živo. Na Petrolu v Žlebiču, na Agipu, Molu, iz starih kant, sodov..... Pa se v dveh letih filtra goriva nisem niti dotaknil, ker me je zanimalo koliko časa bo šlo. In je šlo!

Rookie81
Prispevkov: 113
Pridružen: Če Apr 16, 2009 7:16 pm
Kraj: Unec

OdgovorNapisal/-a Rookie81 » To Nov 02, 2010 11:24 pm

Jaz večinoma tudi tankam na rakeku, včasih na molu v logatcu, v cerknici na petrolu bolj poredko, pa še nikol nisem mel problemov.
Moz bi te pa prosil če mi na ZS pošleš katera lokacija je sumljiva da ne bo kakšno sranje ratalo, take stvari se splača vedet.

moz
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne Okt 24, 2010 8:16 pm
Kraj: Cerknica

OdgovorNapisal/-a moz » Sr Nov 03, 2010 9:47 am

Evo. V nedeljo sem tankal na Rakeku. Od takrat porabil 3/4 rezervoarja in v filtru se je nabralo obcutno manj vode kot prejšnje runde. Upam da je bila zdaj voda prisotna le zato, ker jo je ostalo nekaj še od prej.
Pomislim sem tudi na to, da mi kje pušča kakšna cev oz. tank. Bomo videli. Če bo voda še prisotna bo pač treba raziskovati v tej smeri.

A mogoče kdo ve, ali voda res tako močno škoduje pumpi goriva in še nekaterim delom, kot pravijo nekateri?

lp

Rookie81
Prispevkov: 113
Pridružen: Če Apr 16, 2009 7:16 pm
Kraj: Unec

OdgovorNapisal/-a Rookie81 » Sr Nov 03, 2010 1:54 pm

Voda še za v čevelj ni dobra na pa za v avto. :D

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Nov 03, 2010 2:07 pm

Sama voda ni nevarna. Problem je če jo je preveč in se posamezni sklopi slabše mažejo.
Bolj so problem kakšne kemikalije ki jih lahko dobiš z gorivom. Sploh če si veliko na cvičku.
Pri naši firmi je že parkrat na MAN-u počila glava in je voda tekla po povratnem vodu nazaj v rezervoar. To je pa večji problem ker je vmes antifriz.

PAJEROxxl
Prispevkov: 353
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » Sr Nov 03, 2010 5:48 pm

robinzon napisal/-a:Sama voda ni nevarna. Problem je če jo je preveč in se posamezni sklopi slabše mažejo.
Bolj so problem kakšne kemikalije ki jih lahko dobiš z gorivom. Sploh če si veliko na cvičku.
Pri naši firmi je že parkrat na MAN-u počila glava in je voda tekla po povratnem vodu nazaj v rezervoar. To je pa večji problem ker je vmes antifriz.
Ta je pa bosa :shock: :shock:
Ma kej si mona

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Nov 03, 2010 6:42 pm

PAJEROxxl napisal/-a:
robinzon napisal/-a:Sama voda ni nevarna. Problem je če jo je preveč in se posamezni sklopi slabše mažejo.
Bolj so problem kakšne kemikalije ki jih lahko dobiš z gorivom. Sploh če si veliko na cvičku.
Pri naši firmi je že parkrat na MAN-u počila glava in je voda tekla po povratnem vodu nazaj v rezervoar. To je pa večji problem ker je vmes antifriz.
Ta je pa bosa :shock: :shock:



Ni bosa!

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Pe Nov 05, 2010 8:42 pm

Je pa slabo obuta. :lol:
Povratni vod za gorivo in v glava nimata nič skupnega. :roll:

Če se motim, me razsvetli- PROSIM!! :shock:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Nov 05, 2010 9:48 pm

Na zeljne glave se že mal spoznam, na motorne pa nič. Gre za serijsko napako pri MAN-u 460, letnik 2000. Na dan je izgubil skoraj dva litra vode ki je pridno odtekala v rezervoar. Ker napake niso popravili takoj ampak šele po pol leta ko se je začel mraz, je bilo treba zarad vode zamenjat še vse vbrizgalne šobe. In to se je zgodilo dvakrat v desetih letih. Sicer pa ima MAN tako ali tako napake ki mejijo na rob človeške domišlije.

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Pe Nov 05, 2010 9:55 pm

Robinzon

Vse tole ti verjamem. Štos je pa v tem, da gre razvoj prehitro naprej.
Posledica so skrite napake, ki jih noben proizvajalec ne stestira in odkrije.
Glede MAN-a pa kapo dol, imam veliko prijateljev, ki prisegajo na njih.
Eden od njih je skoraj ponorel, ko mu je na 4osovincu raztrgalo diff.

Jebat ga, živemu človeku se zgodi marsikaj. :lol:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Nov 05, 2010 10:32 pm

Na MAN-e prisegajo,soferji, delodajalci pa malo manj,ker je drag za vzdrzevanje in nikakav servis pri nas.
LP by Jereb

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Nov 06, 2010 7:46 am

MAN je bil stroj pred 10 ali več leti Sedaj je pa isto sranje kot pri vseh avtih. Vsak korejc naredi avto z isto kvaliteto kot najboljše znamke.
MAN je udoben, vendar se kvari kot po tekočem traku. Diferencijali se itak lomijo kot za stavo. Pa menjalniki, vzmeti, elektronika......
Obračalni krog je kot pri vlakovni kompoziciji, poraba gre v nebo....

SIcer pa smo pri temi voda med nafto.

moz
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne Okt 24, 2010 8:16 pm
Kraj: Cerknica

OdgovorNapisal/-a moz » Če Nov 25, 2010 8:16 am

Zdravo!

Evo, minilo je nekaj časa in slabe volje.
V tem času sem pokuril kar nekaj nafte in zamenjal nekaj bencinskuh pump in ekola, voda se je na moje veliko veselje nehala pojavljati.
Kaj je bil vzrok ne vem. Sem pa v tem času 2x spustil vso nafto iz rezervoarja, pregledal vse cevi in cevke, če bi slučajno kje zatekalo. Našel nisem nič.
Po besedah prodajalca, naj bi avto pri njemu stal pod nadstreškom cca 1 leto. in naj bi se v tem času v tanku nabral kondenc. Vse lepo in prav, če ne bi 2x odvil čep na dnu rezervoarja. Kakor že, se je zadeva sanirala sama od sebe. Upam :amen:

L.P. Primož

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Sr Dec 22, 2010 12:31 pm

robinzon napisal/-a:Sama voda ni nevarna. Problem je če jo je preveč in se posamezni sklopi slabše mažejo.


Popravek, voda je nevarna za dizelski agregat. :a_se_ti_je_odpeljalo:
Voda ni stisljiva kakor zrak. Nafta eksplodira in odrine bat.
Če je preveč vode, ti lahko zaradi uparitve uniči šobe, ali pa dvigne- poči glava na motorju. Lahko ti celo odtrga bat. :ah_seveda:

Zato pa so dizelski filtri tako občutljivi na vodo. :roll:

Glede mazanja pa so kemikalije zelo zajebane, sploh kakšne kisline.
Nekateri umetniki so celo s kislinami spreminjali barvo kurilnemu olju.
Posledice so bile drastične, noben kamion se ni več premaknil. ::ooooooo: :a_se_ti_je_odpeljalo: ::jokam: :jako_jezen:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Sr Dec 22, 2010 12:48 pm

Sedaj pa še moram jas kometirat :robizon
-prvo mi razloži kako lahko pride voda iz motorja v povratno ceu v tank?
-sedaj pa še mi razloži kolko kamijonau si ze vozo da lahko šinfaš MANA ?
- pa če bi bilo to res da bi voda tekla v tank bi se to takoj opazlo ker bi hitro filtre zabilo to pa vsak šofer ogotovi keri ma malo pojma edino če je čisti lajbek ko je preko borze dela narediu ispit pa nevidi druga kolko bo konc mesca zaslužo LEP POZDRAU CERO :twisted: :twisted: (ije skoro sn žiuce zgubiu ko sn to brau )

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Sr Dec 22, 2010 12:52 pm

cero napisal/-a:: (ije skoro sn žiuce zgubiu ko sn to brau )


mi tudi ko smo tvoje brali :twisted:


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov