Uprasanje glede patrola
Uprasanje glede patrola
Pozdravljeni!
Pred kakimi 4 dnevi mi je na patrolu gr ta staremu 2.8 td zmankalo goriva pred tem pa mi je padel pritisk od olja po tem ko sem natocil spet nafto in zalaufal masino se je pritisk od olja se kar naprej neki zafrkaval. Ko se masina segreje na delovno temperatura se pritisk od olja spusti na nekje med 0 in 1, dokler je pa mrzu je normalno med 2-4 (kot je vedno bilo). Na voznjo nima to nobenega upliva, vse dela kot bi moralo le skrbi me da nebi zaradi tega nastala kaka vecja skoda...
Sedaj me pa zanima ali je ze kdo imel podobne tezave oziroma ve zakaj gre in kako tezavo odpravit?
Za odgovore se ze v naprej zahvaljujem...
Lp Don
Pred kakimi 4 dnevi mi je na patrolu gr ta staremu 2.8 td zmankalo goriva pred tem pa mi je padel pritisk od olja po tem ko sem natocil spet nafto in zalaufal masino se je pritisk od olja se kar naprej neki zafrkaval. Ko se masina segreje na delovno temperatura se pritisk od olja spusti na nekje med 0 in 1, dokler je pa mrzu je normalno med 2-4 (kot je vedno bilo). Na voznjo nima to nobenega upliva, vse dela kot bi moralo le skrbi me da nebi zaradi tega nastala kaka vecja skoda...
Sedaj me pa zanima ali je ze kdo imel podobne tezave oziroma ve zakaj gre in kako tezavo odpravit?
Za odgovore se ze v naprej zahvaljujem...
Lp Don
samo če bi imel manj kot bar pritiska pri delovni temp. olja in pri nekaj obratih se verjetno nebi dolgo vozil...
Da te mogoče samo elektrika ne zajebava? Ostali števci delujejo normalno?
Da te mogoče samo elektrika ne zajebava? Ostali števci delujejo normalno?
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
olje je novo niti 1000 km še nima, pumpa od olja nevem v kaksnem stanju je skoraj gotovo je se original ima pa 209000 km mislim da ni to razlog pred kratkim je delovala se odlično in tudi sedaj ne daje nekih znakov slabosti
ravno sem opazu da mi po novem pri delovni temperaturi pade pritisk olja tudi na 0 in ko potem nabijem do 3000 obratov se dvigne do 1.5-2 in nato spet pade na 0
dvomim tudi da je kaj narobe z elektroniko ker števec kar normalno deluje nic ne skace gor pa dol brezveze ali kaj podobnega tudi ko je auto se hladen deluje normalno ko pa se segreje preprosto izgubi pritisk ostali števci delujejo normalno
lom17 kar si napisal drzi in tako tudi deluje le da prej je pri delovni temperaturi bil pritisk okol 2 mogoce še kaj več zdej je pa od 0-1
ali je mogoce kaj krivo tudi ker vozim zadnje dni več ali manj na rezervi?
pa se to me zanima slisal sem nekaj glede tega da ce je slab pritisk olja se to pozna kot izguba navora ali je to res? ker jaz nism opazil razlike v moči motorja
Lp Don
ravno sem opazu da mi po novem pri delovni temperaturi pade pritisk olja tudi na 0 in ko potem nabijem do 3000 obratov se dvigne do 1.5-2 in nato spet pade na 0
dvomim tudi da je kaj narobe z elektroniko ker števec kar normalno deluje nic ne skace gor pa dol brezveze ali kaj podobnega tudi ko je auto se hladen deluje normalno ko pa se segreje preprosto izgubi pritisk ostali števci delujejo normalno
lom17 kar si napisal drzi in tako tudi deluje le da prej je pri delovni temperaturi bil pritisk okol 2 mogoce še kaj več zdej je pa od 0-1
ali je mogoce kaj krivo tudi ker vozim zadnje dni več ali manj na rezervi?
pa se to me zanima slisal sem nekaj glede tega da ce je slab pritisk olja se to pozna kot izguba navora ali je to res? ker jaz nism opazil razlike v moči motorja
Lp Don
meni deluje kot sem ti napisal, vem, da pride tudi na 0 kar sem opazil že večkrat. Kaj naj bi to bilo ne vem, vem pa, da še vedno deluje vse normalno tudi navor. Prevoženih že ogromno km na ta način - tudi Iran.
Mogoče zna ta pojav kdo drugi razložiti, vsekakor pa mislim, da je nekaj v zvezi z gostoto olja glede na temperaturo.
Mogoče zna ta pojav kdo drugi razložiti, vsekakor pa mislim, da je nekaj v zvezi z gostoto olja glede na temperaturo.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
lom17 napisal/-a:meni deluje kot sem ti napisal, vem, da pride tudi na 0 kar sem opazil že večkrat. Kaj naj bi to bilo ne vem, vem pa, da še vedno deluje vse normalno tudi navor. Prevoženih že ogromno km na ta način - tudi Iran.
Mogoče zna ta pojav kdo drugi razložiti, vsekakor pa mislim, da je nekaj v zvezi z gostoto olja glede na temperaturo.
to sem jaz mislil z mojim postom....
Katero olje pa točita v vajina avta????
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777
lom17 napisal/-a:jaz dajem notri Elf. Tako priporočilo sem dobil, a ni v redu? Cena je kar visoka na liter.
ne ne samo vprašanje sem postavil ker če oba uporabljata enakega je morda v tem težava .......ker drugje ne vidim logike za ta problem razen če ima oil pumpa preveliko zračnost za vroče olje......
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777
Pritisk olja ne bo imel nič z navorom. Če dejansko ne bo nobenega pritiska bo motor ribnil in to je to. Krivo je lahko ali oljna črpalka ali pa nekje na merilnem sistemu (senzor, števec, masa,......)
Tudi jaz imam na GRu 2.8TD v prostem teku in pri delovni temperaturi po merilniku nekje 0,6-0,8bara, ta tlak je normalen za prosti tek.
lp
Tudi jaz imam na GRu 2.8TD v prostem teku in pri delovni temperaturi po merilniku nekje 0,6-0,8bara, ta tlak je normalen za prosti tek.
lp
Don napisal/-a:jst mam tud elfa notr ja.... 15w 40
prej sm spustil malo olja ven ker sem ga imel do max sm upal da bo to kaj reslo ampak ni...
Jaz v turbo motor raje nalijem 10w40
Spuščanje olja iz motorja ne bo rešilo tvoje težave ker oljno korito služi le zbiranju olja. Olje iz oljnega korita (karterja) povleče oljna črpalka katera potem potisne olje na mazalna mesta. Če je olje v mejah min-max je vse OK.
lp
-
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Ne Feb 07, 2010 2:44 pm
- Kraj: bela krajina
bom se tukaj prštulu..k ste patrolovci..
a pozna kdo tega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4343965&show=1 a je bil ta patrol slučajno bel pred 5 leti??ker me zelo spominja na mojega biušega...če kdi kej ve o njem pa če se ga splača it iskat naj reče ga grem prec iskat...
a pozna kdo tega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4343965&show=1 a je bil ta patrol slučajno bel pred 5 leti??ker me zelo spominja na mojega biušega...če kdi kej ve o njem pa če se ga splača it iskat naj reče ga grem prec iskat...
Kot sem že enkrat napisal, so tile števci pri patrolih bolj tako. Meni je kazal npr, temperaturo v sorazmerju z gorivom. Če je bil tank poln je kazal vroče, če je bil tank prazen je kazal hladno. Kazalnik pritiska olja pa je po moje že rojen kot lenuh in se premika kakor mu paše. Meni je dvakrat kolega premeril števce, senzorje, dejansko temperaturo in pritisk, ugotovil da je vse v mejah normale, zato se nisem nikoli preveč obremenjeval s števci. Priporočam da izmeriš tudi ti. Veliko lepše boš spal!
GR-ju nisem nikoli pokukal pod havbo.
Navadni 3.3td ima točno za števci, pod havbo, aluminijasto kocko, na kateri se nahaja vijak za odzračevanje.
Spusti malo zraka ven, pa ti bo točno kazal.
Čisto enostavno boš našel, izgleda isto kot zavorna cevka, celo odzračevalni čep je identičen.
Pri toplem in vžganem motorju odzrači, pa boš videl razliko.
Še dobro, da Nissan dela trotelziher zadeve, ne pa elektronsko sranje, ker bi drugače že vse zaribalo.
Navadni 3.3td ima točno za števci, pod havbo, aluminijasto kocko, na kateri se nahaja vijak za odzračevanje.
Spusti malo zraka ven, pa ti bo točno kazal.
Čisto enostavno boš našel, izgleda isto kot zavorna cevka, celo odzračevalni čep je identičen.
Pri toplem in vžganem motorju odzrači, pa boš videl razliko.
Še dobro, da Nissan dela trotelziher zadeve, ne pa elektronsko sranje, ker bi drugače že vse zaribalo.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Glede števca za temperaturo, pa bi vam svetoval, da si namontirate univerzalni termometer- mehanski seveda,
katerega senzor namontirate na glavo motorja, točneje na mehanski termostat.
Tako boste 100%, kolikšna je temperatura.
V primeru, da mehanski termostat zataji, boste z lahkoto rešili motor pred uničenjem.
Tako lahko začnete ven metat vso nepotrebno elektriko, ki jo je Japonec namestil za mestno vožnjo
in da je zadostil zahteve za prodajo na Evropskih tleh.
Nissan je rojen za blato in teren, če ni poti, si jo naredi sam, ali pa se zakoplje.
katerega senzor namontirate na glavo motorja, točneje na mehanski termostat.
Tako boste 100%, kolikšna je temperatura.
V primeru, da mehanski termostat zataji, boste z lahkoto rešili motor pred uničenjem.
Tako lahko začnete ven metat vso nepotrebno elektriko, ki jo je Japonec namestil za mestno vožnjo
in da je zadostil zahteve za prodajo na Evropskih tleh.
Nissan je rojen za blato in teren, če ni poti, si jo naredi sam, ali pa se zakoplje.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 52 gostov