Feroza na strehi.
Feroza na strehi.
Evo, po 10 letih off roada s tem avtom se je zgodilo neizogibno. To so posledice divjanja po snegu, šla je že čez milijon ovinkov čez enega pač ne .Če jo bom popravljal pride še spredaj noter varnostna kletka,samo kaj ko je v garaži drugi projekt in za ferozo zdaj ni časa.
Drugače pa vsem off roadarjem želim lep in vesel božič.
lep p. Sandi.
Drugače pa vsem off roadarjem želim lep in vesel božič.
lep p. Sandi.
joj... Jaz sem ga pa 14dni nazaj na bok prevrnil.
Nasrečo nisem razbil čisto nič! Je bilo kot si rekel. gre čez vse ovinke čez enega pa ne
Nasrečo nisem razbil čisto nič! Je bilo kot si rekel. gre čez vse ovinke čez enega pa ne
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Eno streho za nad voznika in sovoznika imam viška. Stoji mi v garaži že nekaj časa.
Če jo rabiš in boš hodil kej okol ljubljane jo lahko odpelješ že sedaj. Lahko jo tudi jaz dostavim v maribor. Po novem letu bom spet vsak četrtek, petek popoldne, ter soboto dopoldne na Smetanovi.
Pa še eni prednji diski mi stojijo v garaži, če jih kdo rabi za ferozo.
Če jo rabiš in boš hodil kej okol ljubljane jo lahko odpelješ že sedaj. Lahko jo tudi jaz dostavim v maribor. Po novem letu bom spet vsak četrtek, petek popoldne, ter soboto dopoldne na Smetanovi.
Pa še eni prednji diski mi stojijo v garaži, če jih kdo rabi za ferozo.
Pred EUR sem bil SIT!
Streho nad voznikom imam tak da ne rabim, pa vseeno hvala za ponudbo.Rabim vse 3 šipe spredaj, če ma kdo naj mi javi. Ena možnost je tudi da jo prodam, če dobim jurja za njo jo dam, čene pa jo bom popravljal. Avto je registriran in komplet opremljen za off road, spredaj je 5,5 t. vitel, gume malatesta, dvignjen, motor 105 KM, zadaj je zaprt in platnena streha je čist nova.... Najbolj važno pa je da sem ga pred 2 mesecema komplet kleparsko spodaj obnovil tak da ni pike rje zato pa mi ga ni za v dele dat.
-
- Prispevkov: 38
- Pridružen: Po Okt 04, 2010 11:18 am
Od OMP-ja je bil rollbar pri nas 870 evrov brez papirjev za homologacijo, v italiji pa okoli 700. Mislim pa da homologacije za ta model sploh ni možno dobiti.
Tukaj ga pa človek prodaja za 681 evrov (brez homologacije)
http://www.rallyshop.it/index.php?main_page=product_info&products_id=4916
Teža celega rollbara je 70kg, če ga slučajno naročiš po pošti, da si lahko zračunaš poštnino.
Tukaj ga pa človek prodaja za 681 evrov (brez homologacije)
http://www.rallyshop.it/index.php?main_page=product_info&products_id=4916
Teža celega rollbara je 70kg, če ga slučajno naročiš po pošti, da si lahko zračunaš poštnino.
Pred EUR sem bil SIT!
-
- Prispevkov: 38
- Pridružen: Po Okt 04, 2010 11:18 am
- tata zlatko
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Če Maj 14, 2009 11:27 am
- Kraj: Sarajevo
Homologacija koju daje OMP potrebna je iskljucivo za takmicenja u auto sportu koja se odvijaju pod okriljem FIA.Dakle njihov proizvod koji je nema nije nista manje kvalitetan od onog koji je ima.A kao sto kaze Nebivedu,sumnjam da ti homologacija ista znaci za cestovnu upotrebu,odnosno nista ti nebi pomoglo da je imas zbog registracije.Rolbari koji se rade za takmicenja su toliko neupotrebljivi za cestovnu upotrebu da bi ubrzo proklinjao dan kada si ga kupio.Sem toga rolbar za takmicenja je ubistveno oruzje kada nije u kombinaciji sa pojasevima,kacigom,oblogama u visini glave,eventualno ovratnikom,HANSom....
Zato po mom misljenju aparat u ruke i vari.Ili eventualno kod ovlastenih varilaca napraviti nesto po vlastitoj zelji i potrebi.
Zato po mom misljenju aparat u ruke i vari.Ili eventualno kod ovlastenih varilaca napraviti nesto po vlastitoj zelji i potrebi.
- tata zlatko
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Če Maj 14, 2009 11:27 am
- Kraj: Sarajevo
Ne drzi.
Rolbar za cestno uporabo ne mores homologirat.
Rolbar s homologacijo potrebujes ob predelavi vozila v dirkalno vozilo.
Oz. Leta 2003 je bilo tako.
Pa mojster Urbancic nam ga takrat ni zelel narediti v novega Land Cruiserja.
Obstajajo pa tudi drugi v Sloveniji, kateri znajo narediti rollbar, kateri ustreza Fia pravilniku.
Lp
Mamut
Rolbar za cestno uporabo ne mores homologirat.
Rolbar s homologacijo potrebujes ob predelavi vozila v dirkalno vozilo.
Oz. Leta 2003 je bilo tako.
Pa mojster Urbancic nam ga takrat ni zelel narediti v novega Land Cruiserja.
Obstajajo pa tudi drugi v Sloveniji, kateri znajo narediti rollbar, kateri ustreza Fia pravilniku.
Lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Za model rollbara od OMP-ja, ki paše v samuraja in ferozo vem da ni homologiran in se papirjev ne da dobiti nikakor. Za nekatere druge modele pa dobiš vse papirje zraven.
Tukaj lepo piše da za offroad rollbare ni homologacije.
http://www.ompracing.it/detail.html?productcode=R/...
Tukaj lepo piše da za offroad rollbare ni homologacije.
http://www.ompracing.it/detail.html?productcode=R/...
Off road Fe45 steel rear bolt-in roll bars. Not homologated.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov