pajero alternator kdo ve ??
pajero alternator kdo ve ??
lp imam eno vprašanje glede alternatorja pajero letnik 93 ima na jermenici 3 zareze in samo en jarmen precej debej avto ima pa 2 akumulatorja , a slučajno kdo ve kakšna je razlika z novejšim pajerotom letnik 98 ki ima 1 akumulator in dvojno jermenico in dva jermena , kolk kaj fila ali je tisti za 2 aku boljši ipd!? že vnaprej hvala
mahvan napisal/-a:Tud jaz prviš slišim, da bi imel Pajero 2 akumulatorja. Vem samo, da je Patrol 3.3 mel 2 komada..
Vrjetno je kdo prej vezal dodatem akumulator za večjo amperažo. Poglej, če sta slučajno vezana vzporedno, ker potem je še vedno 12V, če pa sta zaporedno pa je 24V.
V - volt
W - wat oz. moč...
Veliko pajerotov ima 2 akumulatorja. Vseeno pa se mi zdi da je 12 V.
l.p.
Mark
MarkX napisal/-a:mahvan napisal/-a:Tud jaz prviš slišim, da bi imel Pajero 2 akumulatorja. Vem samo, da je Patrol 3.3 mel 2 komada..
ima 12 v napeljavao saj sta vazana vzporedno , verjetno potrebuje večjo moč da fila dva manjša kot enga večjega ,po logiki , torej ne ve nihče dosedaj ?? se priporočam za nova dognanja !! lp Duče
Vrjetno je kdo prej vezal dodatem akumulator za večjo amperažo. Poglej, če sta slučajno vezana vzporedno, ker potem je še vedno 12V, če pa sta zaporedno pa je 24V.
V - volt
W - wat oz. moč...
Veliko pajerotov ima 2 akumulatorja. Vseeno pa se mi zdi da je 12 V.
l.p.
Mark
medo-1 napisal/-a:pajero ima z dvem akumulatorjem napeljavo 24w z 1 akumulatorjem pa napeljava 12w če ti to kaj pove.
Stari, a si zamešal Patrola in Pajerota.
Pri 3,3td Patrolu me je motilo, ker se drugi akku sploh ni filal.
Sem ga moral 2-3krat na mesec na polnilec priklopit.
V čem je bil čar, nimam pojma. Vedno se je spraznil tisti na desnem koloteku.
Sem akomulatorja zamenjal, pa je bilo isto sranje. Se je tudi drugim to dogajalo, ne samo meni
Da ne odpiram nove teme, bi prosil nekoga, ki to obvlada, da mi razloži.
Kako in s kakšnim alternatorjem naj polnim dva zaporedno vezana akomulatorja,
ki imata funkcijo zagona, vse ostalo bi pa uporabil 12V napeljavo.
Za razlago se že vnaprej zahvaljujem.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Če sem prav razumel (Nissanov sploh ne poznam) ima dva accuta izključno iz dveh razlogov - za večjo kapaciteto in boljšo geometrijo teže. Se pravi, sta po vsej logiki vezana fulltime vzporedno, brez ločilnih diod ali podobnega sranja.
Če sta dva accuta vezana full time vzporedno, zaradi razlike v el. naboju vedno prihaja do majhnih tokov, zdaj v eno zdaj v drugo smer in drug drugega rahlo (ampak res rahlo) praznita. Če crkne en, bo kmalu še drugi. Če menjaš enega, moraš tudi drugega.
Te izkušnje vam lahko posredujem izključno iz avtodomarskega znanja.
Če sta dva accuta vezana full time vzporedno, zaradi razlike v el. naboju vedno prihaja do majhnih tokov, zdaj v eno zdaj v drugo smer in drug drugega rahlo (ampak res rahlo) praznita. Če crkne en, bo kmalu še drugi. Če menjaš enega, moraš tudi drugega.
Te izkušnje vam lahko posredujem izključno iz avtodomarskega znanja.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Patrol 3.3td in d
je imel dva akuja vezana zaporedno (enega za drugim, -+-+)
to da skupaj 24v napetost.
24v je tudi alternator in zadevo polni z ca 28v.
vsa el. inštalacija je 24voltna, razen drobnarij ...(radio, cigaretnica, ...)
te drobnarije so 12V in s tem namenom je pod volanom majhna škatlica s pretvornikom iz 24v na 12v.
noben 24v Patrol ni imel 12v alternatorja.
pomembno pri vsem skupaj je, da sta oba akumulatorja med seboj povsem identična, da se enako polnita in enako praznita.
težave so običajno pojavijo, ko na avtu kakšen neobveščen ali kvazi električar kaj prčka okrog elektrike (kakšna napeljava 12v meglenk ali pa priklop "blaupunkt" avtoradija so stvari, katere so se 20 let nazaj delale pogosto po teh avtih). za napajanje teh porabnikov se je običajno vleklo nove močnejše kable. In ker je to najlažje priklopit direkt na akumulatorju so samo odvzeli +12V s prvega akumulatorja in s tem naredili kup težav, katere pa so se pokazale šele čez leto ali dve v konstantnem crkovanju prvega akumulatorja.
Zaradi teh drobnih porabnikov se je prvi akumulator močneje praznil od drugega in polnil pa se ni bolj, je vse bolj slabel in čez čas povsem odpovedal.
Naslednja pogosta napaka pa je potem zamenjava samo enega akumulatorja (pač saj je samo en crknu) in lastnik se je pogosto vrtel v začaranem krogu ...
konec leta 1989 so pričeli izdelovati 2.8td Patrola, ta pa je imel že izključno 12V napetost in vso instalacijo 12v.
pred 1989 pa so imeli samo bencinski Patroli 12V sistem.
P.S. že več kot deset let nimam več Patrolov, pa nekaj še ostane v memoriji ... nismo še za staro šaro ... Patrol 3.3TD je bil res stroj, sicer s par hibami, a domov me je pripeljal prav vedno, kar za vsa današnja novodobna jajca ne bi mogel reči.
P.S.: SREČNGA ...
je imel dva akuja vezana zaporedno (enega za drugim, -+-+)
to da skupaj 24v napetost.
24v je tudi alternator in zadevo polni z ca 28v.
vsa el. inštalacija je 24voltna, razen drobnarij ...(radio, cigaretnica, ...)
te drobnarije so 12V in s tem namenom je pod volanom majhna škatlica s pretvornikom iz 24v na 12v.
noben 24v Patrol ni imel 12v alternatorja.
pomembno pri vsem skupaj je, da sta oba akumulatorja med seboj povsem identična, da se enako polnita in enako praznita.
težave so običajno pojavijo, ko na avtu kakšen neobveščen ali kvazi električar kaj prčka okrog elektrike (kakšna napeljava 12v meglenk ali pa priklop "blaupunkt" avtoradija so stvari, katere so se 20 let nazaj delale pogosto po teh avtih). za napajanje teh porabnikov se je običajno vleklo nove močnejše kable. In ker je to najlažje priklopit direkt na akumulatorju so samo odvzeli +12V s prvega akumulatorja in s tem naredili kup težav, katere pa so se pokazale šele čez leto ali dve v konstantnem crkovanju prvega akumulatorja.
Zaradi teh drobnih porabnikov se je prvi akumulator močneje praznil od drugega in polnil pa se ni bolj, je vse bolj slabel in čez čas povsem odpovedal.
Naslednja pogosta napaka pa je potem zamenjava samo enega akumulatorja (pač saj je samo en crknu) in lastnik se je pogosto vrtel v začaranem krogu ...
konec leta 1989 so pričeli izdelovati 2.8td Patrola, ta pa je imel že izključno 12V napetost in vso instalacijo 12v.
pred 1989 pa so imeli samo bencinski Patroli 12V sistem.
P.S. že več kot deset let nimam več Patrolov, pa nekaj še ostane v memoriji ... nismo še za staro šaro ... Patrol 3.3TD je bil res stroj, sicer s par hibami, a domov me je pripeljal prav vedno, kar za vsa današnja novodobna jajca ne bi mogel reči.
P.S.: SREČNGA ...
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
res je stripi avtomatsko so me nategnil z dvema akumulatorjema sm mislo da je reč v patrolu jebiga sorri vajenška je teškastripi napisal/-a:medo-1 napisal/-a:pajero ima z dvem akumulatorjem napeljavo 24w z 1 akumulatorjem pa napeljava 12w če ti to kaj pove.
Stari, a si zamešal Patrola in Pajerota.
Pri 3,3td Patrolu me je motilo, ker se drugi akku sploh ni filal.
Sem ga moral 2-3krat na mesec na polnilec priklopit.
V čem je bil čar, nimam pojma. Vedno se je spraznil tisti na desnem koloteku.
Sem akomulatorja zamenjal, pa je bilo isto sranje. Se je tudi drugim to dogajalo, ne samo meni
Da ne odpiram nove teme, bi prosil nekoga, ki to obvlada, da mi razloži.
Kako in s kakšnim alternatorjem naj polnim dva zaporedno vezana akomulatorja,
ki imata funkcijo zagona, vse ostalo bi pa uporabil 12V napeljavo.
Za razlago se že vnaprej zahvaljujem.
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
mamut napisal/-a:P.S. že več kot deset let nimam več Patrolov, pa nekaj še ostane v memoriji ... nismo še za staro šaro ... Patrol 3.3TD je bil res stroj, sicer s par hibami, a domov me je pripeljal prav vedno, kar za vsa današnja novodobna jajca ne bi mogel reči.
P.S.: SREČNGA ...
Najbolj zdravega, brez zdravja smo v K...U.
Glede stare šare se pa strinjam s tabo.
Očitno bo tvoja (rumene barve, če me spomin ne vara) nepremičnina darovala neko škatlico iz 24V na 12V.
Pozdravi domače.
lp
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov