problem z spr. lučmi, landcruiser
problem z spr. lučmi, landcruiser
pozdravljeni.. imam problem na sprednjih lučeh..
vozilo je tojota landcruiser l 2005.
žarnica h4 sveti zelo slabo. žarijo obe nitke hkrati(H4) . če merim napetost brez porabnika je normalnih 12v. če pa priklopim žarnico pa pade napetost na 6v. na videz so vsi kontakti dobri..
me zanima če je kdo imel podoben problem.. kje je bil vzrok?
verjetno gre za slab stik nekje na napeljavi..
za odgovor se že vnaprej zahvaljujem
lep pozdrav brico..
vozilo je tojota landcruiser l 2005.
žarnica h4 sveti zelo slabo. žarijo obe nitke hkrati(H4) . če merim napetost brez porabnika je normalnih 12v. če pa priklopim žarnico pa pade napetost na 6v. na videz so vsi kontakti dobri..
me zanima če je kdo imel podoben problem.. kje je bil vzrok?
verjetno gre za slab stik nekje na napeljavi..
za odgovor se že vnaprej zahvaljujem
lep pozdrav brico..
nesrečnež..
Re: problem z spr. lučmi, landcruiser
bricek napisal/-a: žarijo obe nitke hkrati(H4)
definitivno napaka ( stik na napeljavi)
pri H4 žarnicah je ena nitka za kratek snop svetlobe (tista ima dodaten fokus v sami žarnici) in ena za dolg snop svetlobe
premeri z multimetrom kako imaš vezano
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare
If not, they will turn into a neverending nightmare
ja to vem.. hvala.
če merim vsakega za sebe je vse ok..
znal bi biti problem v motorčku za nastavitev luči ker ima isto maso.
tudi če oba plusa omsko zmerim med sabo,nista v stiku.
po vsej verjetnosti je nekje na instalaciji slab stik ( upor ).
pa sem mislil če je že kdo našel kako tako mesto.. da ne razmontiram celega vozila
če merim vsakega za sebe je vse ok..
znal bi biti problem v motorčku za nastavitev luči ker ima isto maso.
tudi če oba plusa omsko zmerim med sabo,nista v stiku.
po vsej verjetnosti je nekje na instalaciji slab stik ( upor ).
pa sem mislil če je že kdo našel kako tako mesto.. da ne razmontiram celega vozila
nesrečnež..
prvo preveri vse varovalke! Nato: preveri delovanje stikala za luči na volanu. Med maso in žico (+) za kratke luči na žarnici pomeri napajanje, ko je vklopljena kratka luč in mora biti 12-14v. Takrat imaš sklopljeno dolgo luč in napajanje med maso in (+) žico na žarnici za dolge luči mora biti 0v. Isto preizkusiš z izklopljenimi kratkimi lučmi in vklopljenimi dolgimi lučmi. Če ne dobiš 0 je nekaj v stiku lahko na žicah od relejev do žarnic ali kot sem rekel na stikalu. Poslušaj tudi, če ti releji preklapljajo, ko vklopiš luči - oba, ker so lahko zapikani. Stik na luči lahko izmeriš tako, da žarnice ven pobereš, stikalo luči izklopiš in ohmsko izmeriš med maso in žicama (+) na žarnici (vsako posebej) in moraš dobiti 0v. Če temu ni tako in releji delujejo - se prav, da so v tem primeru izklopljeni imaš stik od releja do žarnice. Izklopi luč v kabini (ročno) in probaj, če je kaj bolje, lahko je problem na vratnem stikalu, če se ne motim šoferjeva stran. Če kaj ugotoviš vprašaj naprej. Tega je lahko en majhen miljon napak.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
jaz sem imel podobne težave na Patrolu in sem skoraj doktoriral na instalaciji, pa sem el....Ko mi ni šlo sem pustil pa drugič naprej in glej ga zlomka, ko sem že skoraj obupal sem dobil napako v vratnem stikalu. Pri meni je bilo tako, tam pa ???
PS/še prej kot sem se lotil sam poravila, sem peljal k avtoelektrikarju, tako med šihtom, sem mislil, da bo takoj popravil - po 9 urah je obupal in mi naročil kupiti novo stikalo luči, ki pa ni pomagalo. Moraš le sam narediti, če hočeš, da dela.
PS/še prej kot sem se lotil sam poravila, sem peljal k avtoelektrikarju, tako med šihtom, sem mislil, da bo takoj popravil - po 9 urah je obupal in mi naročil kupiti novo stikalo luči, ki pa ni pomagalo. Moraš le sam narediti, če hočeš, da dela.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
lom 17 hvala.
problem je samo na levi luči.. če merim imam žarnico odklopljeno in merim vsak plus za sebe je ok.. imam na kratki 12 v in posebej na dolgi 12 v če pa žarnico priklopim pa rahlo zažarijo obe nitki.. in v armaturi rahlo brli kontrolka za dolgo luč čeprav ni prižgana..
mal mi je že počasi masla zmankalo na glavi
verjetno bo problem nekje na masi.. ker če z navadno lampico probam maso..( en konec na plus pol akumulatorja in drugi konec na maso žarnice),se oglasi motorček za nastavitev višine luči..
problem je samo na levi luči.. če merim imam žarnico odklopljeno in merim vsak plus za sebe je ok.. imam na kratki 12 v in posebej na dolgi 12 v če pa žarnico priklopim pa rahlo zažarijo obe nitki.. in v armaturi rahlo brli kontrolka za dolgo luč čeprav ni prižgana..
mal mi je že počasi masla zmankalo na glavi
verjetno bo problem nekje na masi.. ker če z navadno lampico probam maso..( en konec na plus pol akumulatorja in drugi konec na maso žarnice),se oglasi motorček za nastavitev višine luči..
nesrečnež..
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Kolega poskusi po domače . vzami kos žice( kabla) in potegni novo maso na luč ( za test) ker sem se žes podobnimi primeri srečal ( miran je pisal v eni temi o slabih kablih na mb pa sem mu pozabil pritrdit) .O izgubljenih urah na testiranjih je pač tako, da zmeraj poštudiramo na naj hujše (računalnik, rele stikalo????? ) na koncu pa je tisto kar je najbolj izpostavljeno vremenskim vplivom ...
tako luči gorijo.... juuuuuuuuuuupiiiiiiiiiiiiiiii...
e box.. ( prostor z varovalkami zraven akumulatorja) izhod iz elektro plošče ---oksidirani kontakti---..
vendar sem nato opazil da je isti simptom tudi če odstraniš varovalko za dolgo luč..
tako da ob podobnem primeru vseeno prej preizkusite varovalke..!!
hvala še enkrat za nasvete..
e box.. ( prostor z varovalkami zraven akumulatorja) izhod iz elektro plošče ---oksidirani kontakti---..
vendar sem nato opazil da je isti simptom tudi če odstraniš varovalko za dolgo luč..
tako da ob podobnem primeru vseeno prej preizkusite varovalke..!!
hvala še enkrat za nasvete..
nesrečnež..
lom17 napisal/-a:prvo preveri vse varovalke! Nato: preveri delovanje stikala za luči na volanu. Med maso in žico (+) za kratke luči na žarnici pomeri napajanje, ko je vklopljena kratka luč in mora biti 12-14v. Takrat imaš sklopljeno dolgo luč in napajanje med maso in (+) žico na žarnici za dolge luči mora biti 0v. Isto preizkusiš z izklopljenimi kratkimi lučmi in vklopljenimi dolgimi lučmi. Če ne dobiš 0 je nekaj v stiku lahko na žicah od relejev do žarnic ali kot sem rekel na stikalu. Poslušaj tudi, če ti releji preklapljajo, ko vklopiš luči - oba, ker so lahko zapikani. Stik na luči lahko izmeriš tako, da žarnice ven pobereš, stikalo luči izklopiš in ohmsko izmeriš med maso in žicama (+) na žarnici (vsako posebej) in moraš dobiti 0v. Če temu ni tako in releji delujejo - se prav, da so v tem primeru izklopljeni imaš stik od releja do žarnice. Izklopi luč v kabini (ročno) in probaj, če je kaj bolje, lahko je problem na vratnem stikalu, če se ne motim šoferjeva stran. Če kaj ugotoviš vprašaj naprej. Tega je lahko en majhen miljon napak.
se pravi, da se moram pohvaliti sam
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov