Se vidi sicer tudi od zunaj, a zelo težko. Od zadaj ne. Najlažje ugotoviš po žici za električni vklop. Če rabiš sliko, sporoči, jo pripopam, a šele čez dan ali dva.
Od znotraj pa izgleda takole kot pozicija 41039 na tej strani:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200309 ... _4101.html
LP Miran
Par informacij glede Landcruiser
Če iščeš 120tko s 100% zadnjo špero ... potem moraš iskati med base modeli (ta oskubljene - brez plastik okrog avta). Pa še to samo pri nas. V tujini so basei večinoma brez zadnje špere.
Vse z elektronskim pomagali pa so prikrajšane za 100% zadnjo špero.
Da se pa dokupit ARB špero in imaš luksuz v notranjosti, široke blatnike, ... in tudi 100 zadnjo špero + serijski elektronski sistem šper.
Vse z elektronskim pomagali pa so prikrajšane za 100% zadnjo špero.
Da se pa dokupit ARB špero in imaš luksuz v notranjosti, široke blatnike, ... in tudi 100 zadnjo špero + serijski elektronski sistem šper.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:Če iščeš 120tko s 100% zadnjo špero ... potem moraš iskati med base modeli (ta oskubljene - brez plastik okrog avta). Pa še to samo pri nas. V tujini so basei večinoma brez zadnje špere.
Vse z elektronskim pomagali pa so prikrajšane za 100% zadnjo špero.
Da se pa dokupit ARB špero in imaš luksuz v notranjosti, široke blatnike, ... in tudi 100 zadnjo špero + serijski elektronski sistem šper.
Zanimivo, moja 125-tka jo pa ima hi, hi pa je limited in z kupom plastike okrog avta .
lp,
Jure
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Re: Par informacij glede Landcruiser
Furiousg napisal/-a:Rabil se bo za v gozd (gozdarstvo), zato je velikokrat treba po kakšni vlaki. Velikokrat je treba obračat na kakih zajebanih mestih, zato res rabimo okretnost. A bomo po nakupu LCja glede tega razočarani?
lp
Kaj je zdaj, si kaj nabavil?
Če ne, se bo ena zanimiva 3 vratna prodajala v kratkem.
Na zgornje vpr...ne boš razočaran, nikakor ne. Preizkus v Postojni.
Lp
ALIENA NE CURES.
Evan napisal/-a:Princip vklopa prenosov pri (različnih) LC mi je dokaj poznan. Tudi sam imam nekako v glavi, da se pri LCjkah sredinski diff. blokira z premikom ročice (lock sredinski in potem low) in ne z kaksnim gumbom (govorim o "starejsih" LC z stalnim 4x4, torej npr. 80, 90, 95, 120, 125, ).
LC 80 ima stikalo za vklop sredinske blokade (CDL switch). Sicer ima tovarniško nastavljeno tako, da se blokada vklopi ko preklopiš reduktor na LOW, a si večina lastnikov tole odklopi, tako da se kontrolira vklop samo preko stikala.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov