Par informacij glede Landcruiser

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Apr 29, 2011 11:50 am

Se vidi sicer tudi od zunaj, a zelo težko. Od zadaj ne. Najlažje ugotoviš po žici za električni vklop. Če rabiš sliko, sporoči, jo pripopam, a šele čez dan ali dva.
Od znotraj pa izgleda takole kot pozicija 41039 na tej strani:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200309 ... _4101.html
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Pe Apr 29, 2011 11:55 am

Če iščeš 120tko s 100% zadnjo špero ... potem moraš iskati med base modeli (ta oskubljene - brez plastik okrog avta). Pa še to samo pri nas. V tujini so basei večinoma brez zadnje špere.
Vse z elektronskim pomagali pa so prikrajšane za 100% zadnjo špero.

Da se pa dokupit ARB špero in imaš luksuz v notranjosti, široke blatnike, ... in tudi 100 zadnjo špero + serijski elektronski sistem šper.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

LC 90TD
Prispevkov: 416
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Pe Apr 29, 2011 10:36 pm

mamut napisal/-a:Če iščeš 120tko s 100% zadnjo špero ... potem moraš iskati med base modeli (ta oskubljene - brez plastik okrog avta). Pa še to samo pri nas. V tujini so basei večinoma brez zadnje špere.
Vse z elektronskim pomagali pa so prikrajšane za 100% zadnjo špero.

Da se pa dokupit ARB špero in imaš luksuz v notranjosti, široke blatnike, ... in tudi 100 zadnjo špero + serijski elektronski sistem šper.


Zanimivo, moja 125-tka jo pa ima hi, hi :skace_od_srece: pa je limited in z kupom plastike okrog avta :D .

lp,

Jure

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » So Apr 30, 2011 12:57 am

LC 90TD napisal/-a:Zanimivo, moja 125-tka jo pa ima hi, hi :skace_od_srece: pa je limited in z kupom plastike okrog avta :D .

lp,

Jure


luckybustard :wink:

dodd
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 09, 2009 3:12 pm

Re: Par informacij glede Landcruiser

OdgovorNapisal/-a dodd » To Maj 03, 2011 8:32 pm

Furiousg napisal/-a:Rabil se bo za v gozd (gozdarstvo), zato je velikokrat treba po kakšni vlaki. Velikokrat je treba obračat na kakih zajebanih mestih, zato res rabimo okretnost. A bomo po nakupu LCja glede tega razočarani?
lp


Kaj je zdaj, si kaj nabavil?
Če ne, se bo ena zanimiva 3 vratna prodajala v kratkem.
Na zgornje vpr...ne boš razočaran, nikakor ne. Preizkus v Postojni.


8)

Lp
ALIENA NE CURES.

Uporabniški avatar
navigator
Prispevkov: 412
Pridružen: Pe Feb 27, 2004 9:30 am
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a navigator » Sr Maj 04, 2011 6:48 am

Evan napisal/-a:Princip vklopa prenosov pri (različnih) LC mi je dokaj poznan. Tudi sam imam nekako v glavi, da se pri LCjkah sredinski diff. blokira z premikom ročice (lock sredinski in potem low) in ne z kaksnim gumbom (govorim o "starejsih" LC z stalnim 4x4, torej npr. 80, 90, 95, 120, 125, ).


LC 80 ima stikalo za vklop sredinske blokade (CDL switch). Sicer ima tovarniško nastavljeno tako, da se blokada vklopi ko preklopiš reduktor na LOW, a si večina lastnikov tole odklopi, tako da se kontrolira vklop samo preko stikala.


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov