novo vozilo pri hiši in nova spoznanja, težave. Ima kdo izkušnje z senzorjem pretoka traka pri 2.8 TDI. Vozilo je precej časa (tri mesece) bilo neuporabljeno. Pri preizkusu je delovalo normalno in ni kadilo, tudi skozi tehnični je šlo normalno. Sedaj pa se pojavlja dim. Če senzor odklopim ni nobene razlike, se pravi, da ne more biti v funkciji, ker bi drugače še bolj kadilo.
Zanima me, če kdo lahko pove kaj na to temo in a naj novi senzor naročim na Nissanu? Cene še ne poznam. Bom pa predhodno dal noter od kolega senzor, da to preverim. Mislim, da kaj drugega ne bi smelo biti. EGR pa sem že blokiral, da mi ne smeti usisni kolektor in interkuler.
senzor pretoka zraka Nissan Patrol
senzor pretoka zraka Nissan Patrol
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Jaz bi ti priporočal, da avto pelješ na dober Nissan servis, dokler še diši po človeku od katerega si avto kupil. Za par deset eur boš točno vedel pri čemu si. Lahko ti najdejo celotno zgodovino avta če se je le kdaj pojavil na kakšnem pooblaščenem servisu. Navsezadnje boš avto imel par let, pošteno si ga plačal, z njim boš prepotoval veliko kilometrov in fajn je že na začetku vedet, če ne bo avto jama brez dna.
Poglej naftni filter in filter zraka. Če ima naftni filter senzor za vodo, lahko da senzor kakšne napačne signale motorju. Če je zračni filter bil nekje v prahu in je bil samo spihan so se lahko mikrovlakna v filtru poškodovala, po par kilometrih vožnje je potegnilo mikrovlakna v filtru skupaj, posledično avto ne dobi dovolj zraka.
Poglej naftni filter in filter zraka. Če ima naftni filter senzor za vodo, lahko da senzor kakšne napačne signale motorju. Če je zračni filter bil nekje v prahu in je bil samo spihan so se lahko mikrovlakna v filtru poškodovala, po par kilometrih vožnje je potegnilo mikrovlakna v filtru skupaj, posledično avto ne dobi dovolj zraka.
ja servis bo sigurno narejen, še več! Pri meni je bilo vedno tako za vsa vozila, ampak sem mislil za rešiti takoj zadevo, ki pa se je na srečo sama poštimala (večina). Avto sem malo poteral (filtre za silo doma spucal), da se je zbudil in je že 80% bolje, je pa filter zraka in nafte že jutri za menjat, olje in filter olja pa drugi teden (vsa olja), potem pa gre na servis ostalga. Mislim, da je potreben nastavitve vžiga, to bomo tudi takoj preverili in tako naprej pregled vsega.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
verjetno si mislil na MAP senzor (manifold absolute pressure) in ne MAF senzor (mass airflow senzor)(v katerem je ponavadi še senzor temparature zraka)
glede na to, da je tdi, map senzor meri tlak v sesalnem kolektorju, in ja, on tudi zna jebat, in ja, ni nujno, da tester kaže na njega......
sicer je pa tako, da dokler avta ne priklopiš na tester, lahko samo Danny-ja in njegove zvezde sprašuješ, kaj bi bilo lahko narobe....veliko naroda se pa prvo zapiči v luftmesser
ali pa ohmmeter v roke, pa element po element in senzor po senzor premerit, vkolikor imaš tabele o vrednostih in dva tedna časa
ne vem, ali ima na kateri šobi senzor dviga igle, kot recimo VW, tudi to zna jebat, ali crknjen senzor, ali slab kontakt/prekinjen kabel......rezultat je slaba moč, občasno ali stalno....
glede na to, da je tdi, map senzor meri tlak v sesalnem kolektorju, in ja, on tudi zna jebat, in ja, ni nujno, da tester kaže na njega......
sicer je pa tako, da dokler avta ne priklopiš na tester, lahko samo Danny-ja in njegove zvezde sprašuješ, kaj bi bilo lahko narobe....veliko naroda se pa prvo zapiči v luftmesser
ali pa ohmmeter v roke, pa element po element in senzor po senzor premerit, vkolikor imaš tabele o vrednostih in dva tedna časa
ne vem, ali ima na kateri šobi senzor dviga igle, kot recimo VW, tudi to zna jebat, ali crknjen senzor, ali slab kontakt/prekinjen kabel......rezultat je slaba moč, občasno ali stalno....
And on the 8th day God created Land Rover
Se ti bo že še kolcalo po tvojemu trotel ziher nissanu
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Meni se je malo nazaj pri Navari 07 zgodilo, da mi je na tehničnem ugotovil da je za 100 % preveč dimnih plinov, grem na servis (tester- vsi senzorji in kontrola na izpuhu O.K.).
Na koncu tuhtanja sem šel gledat pravilnik o tehničnih pragledih vozil in ugotovil da mi je " majster " narobe testiral in sicer pri dizlih mora 10x nažgat gas do konca in šele zadnji trije padejo pod meritev. Zadevo sem skopiral, prinesel na tehnični, mu dal prebrat in naredil t.p. brez težav. Namreč prvič mi je samo 3x nažgal plin do konca.
Je pa avto brez filtra trdih delcev in je normalno, da malo pokadi ko pritisneš do konca, samo to lahko traja samo kratek čas.
Lp, Aleš
Na koncu tuhtanja sem šel gledat pravilnik o tehničnih pragledih vozil in ugotovil da mi je " majster " narobe testiral in sicer pri dizlih mora 10x nažgat gas do konca in šele zadnji trije padejo pod meritev. Zadevo sem skopiral, prinesel na tehnični, mu dal prebrat in naredil t.p. brez težav. Namreč prvič mi je samo 3x nažgal plin do konca.
Je pa avto brez filtra trdih delcev in je normalno, da malo pokadi ko pritisneš do konca, samo to lahko traja samo kratek čas.
Lp, Aleš
da povem nadaljevanje zgodbe, mogoče bo komu prav prišlo.
Na vozilo sem ugradil karbonsko komplet sklopko, nato sem za hec podrl cev, ki krmili ventil turbine, vse skupaj na nežno z kompresorjem spihal, tudi el ventilčke, (čeprav se mi je zdelo čisto, s tem se je do konca zgibal ventil turbine) in glej ga hudiča zadeva noro laufa. Dobil sem ponovni zagon in veselje do dela, tako da bom čez vikend vse skupaj z interkulerjem podrl in opral.
Seveda zgodbe ne bo še konec, ker mislim da so ventili??inektorji?? v motorju malo preglasni in bo potrebno pri majstru tudi to bolj konkretno pregledat in odpravit, ampak avto sedaj deluje.
Naj povem tudi to, da je bilo vozilo na pooblaščenem servisu in računalnik ni pokazal nobene napake, kao da je vse v redu in da tako to mora bit???lepo prosim!
Na vozilo sem ugradil karbonsko komplet sklopko, nato sem za hec podrl cev, ki krmili ventil turbine, vse skupaj na nežno z kompresorjem spihal, tudi el ventilčke, (čeprav se mi je zdelo čisto, s tem se je do konca zgibal ventil turbine) in glej ga hudiča zadeva noro laufa. Dobil sem ponovni zagon in veselje do dela, tako da bom čez vikend vse skupaj z interkulerjem podrl in opral.
Seveda zgodbe ne bo še konec, ker mislim da so ventili??inektorji?? v motorju malo preglasni in bo potrebno pri majstru tudi to bolj konkretno pregledat in odpravit, ampak avto sedaj deluje.
Naj povem tudi to, da je bilo vozilo na pooblaščenem servisu in računalnik ni pokazal nobene napake, kao da je vse v redu in da tako to mora bit???lepo prosim!
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov