Pozdravljeni,
sem nov na forumu in potreboval bi vaš nasvet.
Zanimam se za naslednje avtomobile:
http://www.avto.net
http://www.avto.net
http://www.avto.net
http://www.avto.net
Za patrole sem nekaj že bral,naj bi imela do leta 2001 težave z glavo motorja.Ali so letniki 2001 imeli še vedno iste težave?Kako je pa kaj z jeepovim motorjem?
Mogoče kdo pozna katerega izmed teh avtomobilov?Ali pa če obstaja še kakšna alternativa do 10.000€?
Hvala za odgovore!
Kateri terenec?
Od Jeepa rajši beži kolkor te nesejo noge. Novejši niti niso tako slabi, letniki katere pa ti gledaš pa niso nič prida. Bencinar je še kr fajn avto če je tvoj ata naftni šejk. 2.5 dizel pa je verjetno najslabši motor na celem svetu in vsej okolici.
Torej vsak motor je obsojen na propad in pokanje glave če voznik ne zna vozit. predvsem se to hitro pokaže pri terenskih vozilih ker so težki in posledično bolj obremenjeni. Po naporni vožnji vedno pusti motro teči še kakšne 2 minute da se ohladi, mrzlega nikoli ne priganjaj pa boš naredil veliko kilometrov.
Glave so pokale predvsem pri prvih 2.8 Patrolih. Se pravi tja nekje do letnika 95. Novejši GR 2.8 so melce boljši.
Pri novih Patrolih GR 3.0 od letnika 2000 do 2002 je bil problem v premajhnem karterju in premajhni količini olja. Zato so pri teh avtih motroji šli v maloro in so jih menjali pod garancijo. Pozanimaj se pri nakupu ali je motor bil zamenjan?
Torej vsak motor je obsojen na propad in pokanje glave če voznik ne zna vozit. predvsem se to hitro pokaže pri terenskih vozilih ker so težki in posledično bolj obremenjeni. Po naporni vožnji vedno pusti motro teči še kakšne 2 minute da se ohladi, mrzlega nikoli ne priganjaj pa boš naredil veliko kilometrov.
Glave so pokale predvsem pri prvih 2.8 Patrolih. Se pravi tja nekje do letnika 95. Novejši GR 2.8 so melce boljši.
Pri novih Patrolih GR 3.0 od letnika 2000 do 2002 je bil problem v premajhnem karterju in premajhni količini olja. Zato so pri teh avtih motroji šli v maloro in so jih menjali pod garancijo. Pozanimaj se pri nakupu ali je motor bil zamenjan?
Rubrika za poizvedbe avtov iz oglasov na avtonetu, je malce višje. Če velja za vse nas, velja verjetno tudi zate.
Ta Patrol je verjetno dober. Malce preveč lep je videt,, glede na to da je verjetno doma nekje na koncu sveta v hribih, ampak verjetno je ok.
Edina napaka ki jo ima je ta, da so mu pozabili vstaviti peti in šesti cilinder!
Pajero je ok avto, če se voziš po cestah ali šminkiraš po mestu. Za teren sicer ni slab, ampak kdo mu bo potem menjal tistih sto končnikov, silen blokov in stabilizatorjev?
Stvar je v podvozju.
Trpežno podvozje, z togimi premami, je manj udobno.
Udobnejše podvozje, samo zadaj toga prema je manj trpežno.
Odloči se sam.
Če kupuješ resnega terenca kupi Patrola ali Land cruiserco. Če kupuješ šminko je čisto vsak dober. Še kia.
Ta Patrol je verjetno dober. Malce preveč lep je videt,, glede na to da je verjetno doma nekje na koncu sveta v hribih, ampak verjetno je ok.
Edina napaka ki jo ima je ta, da so mu pozabili vstaviti peti in šesti cilinder!
Pajero je ok avto, če se voziš po cestah ali šminkiraš po mestu. Za teren sicer ni slab, ampak kdo mu bo potem menjal tistih sto končnikov, silen blokov in stabilizatorjev?
Stvar je v podvozju.
Trpežno podvozje, z togimi premami, je manj udobno.
Udobnejše podvozje, samo zadaj toga prema je manj trpežno.
Odloči se sam.
Če kupuješ resnega terenca kupi Patrola ali Land cruiserco. Če kupuješ šminko je čisto vsak dober. Še kia.
Kar se tiče pokanja glav pri GR-u 2.8, se v vsakem primeru strinjam z LOM-mom! Patrole imamo pri hiši že od leta 1995, prvi je letnik 1990, z 2.8 TD motorjem. Pač tako je, kot pravte vsi, motor je potrebno ogreti na delovno temperaturo, po koncu vožnje, pa pustiti kako minutko teči, pa je to to! Do sedaj še nobenih problemov.
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
-
- Prispevkov: 4
- Pridružen: Ne Jul 03, 2011 11:18 am
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 124
- Pridružen: Ne Jan 02, 2011 7:09 pm
- Kraj: Maribor
Pajero ??
Za ostala vozila nebi komentiral, za Pajerota pa ti lahko povem da ne kupuj. Namreč tri sem imel v službi v voznem parku in z njimi same težave. Če bi ti avto zunaj kak mesec stal zaradi nedobavljenega rezervnega dela, kar ni slučaj ti podvozje dobesedno zgnije- to se je zgodilo v mojem primeru, ko smo čakali na kiler- hladilnik. Po dežju katastrofa, edino na snegu je dobro šlo ker ta avto spada med lažje terence. Servisni intervali na 7500 km, je pa res da ko smo odprodali vozila pri cca. 150- 180000 KM ni še noben motor crknil.
Lp Aleš
Lp Aleš
-
- Prispevkov: 4
- Pridružen: Ne Jul 03, 2011 11:18 am
- Kraj: Ljubljana
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov