SOFT trial

Vse v zvezi z offroadom

V SOFT trialu bi spremenil?

Nič ne bi spremenil!
2
13%
Namesto kazenskih sekund bi ponovno uvedel kazenske točke, proge so pa vredu!
9
60%
Spremenil bi način ocenjevanja(kako, napisi komentar spodaj)!
0
Brez glasov
Spremenil bi izvedbo prog (kako, napisi komentar spodaj)!
2
13%
Vrnil bi v prejšnje stanje, kot je bilo pred to novotarijo!
2
13%
 
Skupaj glasov: 15

Uporabniški avatar
No fear
Prispevkov: 116
Pridružen: Pe Apr 09, 2004 9:53 pm
Kraj: Ajdovščina-okolica

SOFT trial

OdgovorNapisal/-a No fear » To Maj 17, 2005 12:22 am

Minila je druga tekme za Državno Prvenstvo Slovenije v offroadu in ker so bili že pred pričetkom sezone pomisleki glede SOFT triala, ali ima smisel, da se meri čas in pribija kazenske sekunde ali je bolje oziroma bolj zanimivo, če se meri čas in pribija kazenske točke, ter če bi spremenili samo izvedbo prog, vam sedaj dajem možnost ankete, da naredimo SOFT trial v prihodnji sezoni zanimivejši!

Povejte in podajte tudi svoj predlog ocenjevanja spretnosti v SOFT trialu?

Kako ga narediti zanimivejšega, da bo privlačen tudi za tiste posameznike, ki imajo terenca za vsakdanjo rabo po asfaltu in bi jih morda zamikalo, da ocenijo svoje vozniške sposobnosti in spretnosti na terenu!
Lep pozdrav!
Jeep bo vedno Jeep, vse ostalo so terenska vozila!

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Če Maj 19, 2005 7:01 pm

Jaz sem že od vsega začetka nasprotnik Softa v sedanji obliki.za kaj več bom pa drugič napisal.
Slika

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Če Maj 19, 2005 7:51 pm

No fear, kaj pa opcija, "Vrnil bi vse tako, kot je bilo pred temi novotarijami" ?
Sicer ne vozim sedanjega softa, ampak se mi zdi sedanja oblika "ne tič, ne miš". Manjka pa disciplina s poudarkom na umirjeni terenski vožnji, kjer je treba pred offroad elementom malo premisliti kako ga prevoziti. Sedaj je
preveč vse "po gasu". Popravite me, če se motim.
Nazadnje spremenil vigadu, dne Pe Maj 20, 2005 12:23 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Pe Maj 20, 2005 12:12 am

Meni je vseeno, kak sistem točkovanja je. Jaz pridem na dirko zaradi zabave. Lani je bil edini pravi soft v Renčah, ker so bili ostali bolj podobni brzincu. Bistvo softa je, da vsebuje offroad elemente, a da so vsi prevozni brez vitla. Če na neko progo zabiješ količke, to zame še ni soft, sorry.

LP
Samo

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Pe Maj 20, 2005 6:45 am

če vprašate mene-bi mogu bit soft tak,da bi mogu čez kako oviro it večkrat-da nebi glih vsakmu v prvem poskusu uspelo it čez,se pa strinjam tud z vigadujem,da bi mogu it tako,da bi mogu tud mal pomislit prej k se zabiješ v prvo grivo oz. oviro...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Maj 20, 2005 7:21 am

Jst bi naredu soft tak, da bi se mogl kr dobr potrudit, da bi povsod prišel, dodal bi elemente harda, samo da so vsi prevozni brez vitla, ampak se je treba kr dost potrudit za to - sedanji soft je bl brzinc kot pa soft. Pri softu se nebi smel merit čas, ampak bi se moralo dat omejitev s časom recimo 10 minut za prevozit progo + kazenske točke in če kdo ne prevozi v tem času pa še kazenske točke za predolgo vožnjo. Mislim, da bi bil potem tudi soft zanimiv celo za tiste, ki vedno samo hard vozijo.

Med soft bi lahko dodal tut kako lužo najmanj pol metra globoko pa dolgo ene 15 metrov, pa kak dolg hrib z hudim naklonom, da nebi mel samo majhni avti prednosti, ampak tut kak velik težak terenc z velko močjo(ker vemo da na naših softih imajo prednost mali terenčki, ker so dost ozki, pa lahki, da se ne ugreznejo tok kot kak težak terenc).

Ampak to je samo moje mnenje.

SOFT BI MORAL BITI HARD BREZ VITLA!!! Brzinc naj bo pa sedajšnji soft.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Maj 20, 2005 8:03 am

vigadu napisal/-a:No fear, kaj pa opcija, "Vrnil bi vse tako, kot je bilo pred temi novotarijami" ?
Sicer ne vozim sedanjega softa, ampak se mi zdi sedanja oblika "ne tič, ne miš". Manjka pa disciplina s poudarkom na umirjeni terenski vožnji, kjer je treba pred offroad elementom malo premisliti kako ga prevoziti. Sedaj je
preveč vse "po gasu". Popravite me, če se motim.


No to sm tud sam hotu napisat, pa se mi sinoči ni lublo. V Bistvu je tole edina pametna pripomba od vseh, ker sma vigadu in jaz vozila tak soft in je blo res fajn. Zdej pa odpelješ brzinca, podreš kup kuglic in kolov pa si še vedno lahko dobr če si bil hiter.
Slika

Uporabniški avatar
No fear
Prispevkov: 116
Pridružen: Pe Apr 09, 2004 9:53 pm
Kraj: Ajdovščina-okolica

OdgovorNapisal/-a No fear » So Maj 21, 2005 4:57 pm

No vidim, da ste se v času, ko me ni bilo na forumu kar dobro razpisali in res je Vigadu pozabil sem opcijo "Vrnil bi v prejšnje stanje kot je bilo pred to novotarijo!" Sicer je pod drugo opcijo bilo to mišljeno, ker so prej tudi bile kazenske točke. Res je kot je napisal Nebivedu, časovno omejit progo in uvest točke, to je bilo na predzadnjem sestanku ORZS in še prej predlagano, vendar ni padlo na plodna tla! zato se je zahtevala anketa.

Pol metra globoka in ne vem koliko dolga jama z vodo pa ne pride v poštev, ker bi moral SOFT biti namenjem širšemu krogu lastnikov terenskih vozil in kolikor vem je veliko takih, ki jim je vošnja po terenu užitek, niso pa navdušeni nad kakšnim 'potapljanjem', pride pa v poštev kakšen višji vzpon!

OK, mnenja sprejemamo še naprej in želim, da je ta rubrika še odprta, ker nikoli se ne ve, če ne bo kdo tako "by the way" dal res dober in zanimiv predlog.
Lep pozdrav!

Jeep bo vedno Jeep, vse ostalo so terenska vozila!

mando
Prispevkov: 36
Pridružen: Če Dec 30, 2004 10:46 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a mando » To Maj 24, 2005 12:39 am

Jaz sem začel tekmovati (šele) leta 2003 in takrat je bila zame najboljša proga na pohorju. Točkovalo se je po sistemu kazenskih točk in ni bilo omejitve časa, to se mi zdi tudi najboljša varijanta kajti voziti ob kugljici ,ki ti drsi po celi dolžini avta je hudo adrenalinsko zdaj pa ne premišljuješ ampak samo po gasu, saj izgubiš samo 5 sekund v primerjavi prej tudi 5 minut . Proge bi morale biti mnalenkost bolj zaprte,malce zahtevnejše od zdajšnih in različne za posamezne kategorije, kajti pri eni postavitvi je nemogoče narediti (dokaj) enake pogoje za Jimija in pick-upa. Če je proga narejena za slednjega (pick-up) jo bo Jimi prevozil skoraj kot brzinc. Za primerjavo sem dal najmanjši in največji avto. Tako da bi jaz predlagal da je za A klaso svoja proga za B in C pa bi po mojem lahko bila ena ker so avti približno enako široki . Mislim pa da vsi hodimo na tekmovanja zaradi lastne zabave in druženja in lepo bi bilo da bi bili vsi prijatelji med seboj in včasih tudi kašno krivico komu odpustili v dobro off roada :stisk_roke: ( jaz sem jo) pa lep pozdrav vsem na
forumu . :P :P :P
Se vidimo na nslednji tekmi in lahko :nazdravljamo:

L4x4P Primož

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Maj 24, 2005 7:26 am

Ja tole sem tudi pozabil omeniti - en samurajček in kak tahoe se res ne morta na eni in isti progi vozit, zato bi blo treba tut tuki it na kategorije.
mali avti (samuraj, jimny, vitara, panini(novi mitsubishi), terios)
srednji avti (niva, feroza, pajero in večina kratkih varinat nissana in toyote, wrangler(pa njgovi predhodniki) in kratki puchi)
veliki avti (dolge izvedbe nissana in toyote, pickupi, chervoleti , cherokee-ji, tadovgi puchi in podobno - tuki bi pomoje še kak unimog zraven prišel.

Sicer je kr težko razdelit avte po tem, ker imaš lahko vitaro z 2,7 mašino in enga samurajčka z 1.0 mašino, tko da tukaj je pomoje kr 140 konjev razlike v moči, po velikosti in teži pa sta si dost podobna. Jst sm tuki sicer razdelil po teži, ker mali avti so pod 1000kg, srednji od 1000 do 2500, in veliki od 2500 naprej. Najbrž ima kdo to še bolje razdeljeno, ker med male avte bi lahko tut kak wilys štel, pa je najbrž kr težji od tone.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » To Maj 24, 2005 8:47 am

No nebivedu tole si pa čist sfalil.

Preber si prej pravilnik preden daješ takele pripombe.

lp
janez
Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Maj 24, 2005 9:56 am

marolt 4x4 napisal/-a:No nebivedu tole si pa čist sfalil.

Preber si prej pravilnik preden daješ takele pripombe.

lp
janez


Janez mi lahko poveš, kje sem falil, ker kolikor jst poznam pravilnik, piše da je deljeno samo bencin - dizel in pa bencin izpod 1800 in nad 1800, pa ne vem, če se vedno pravilno izide. Wrangler je lahko z 4.0 v grupi nad 1800, je pa dost manjši in bolj okreten od recimo kakega pickupa, ki je v isti grupi s samo 2.4 mašino. Že primerjava wranglerja al pa kratkega pucha z enim dolgim pickupom ni na mestu, ker en dolgi pickup ne more tko čez teren lest kot pa to lahko en puch in wrangler.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Maj 24, 2005 10:07 am

Nebivedu: Sem totalen lolek kar se OR tiče, a na lastne oči sem videl (OR srečanje letos konec zime pri Vrbskem jezeru v Avstriji) kako je Mando s pickupom v en klanec zlezel, ko marsikateri kratki in močnejši avti niso. Je pa res, da je bil trmast kot mula in ni in ni hotel odnehati, dokler mu na koncu ni uspelo. Seveda vse brez vitlanja. Mislim, da je zadeva celo na videu posneta.
Se pa strinjam, da naj bo soft zahteven, a ne dirkaški in naj pokaže predvsem kvaliteto avta in šoferja, naj pa ne bi veljalo to, kako malo se ti smili avto. Smo le pretežko denar skupaj spraskali za avto kupit, da bi ga sedaj na full po eni gmajni tiščali. Za to je po mojem hard, kjer seveda velja še marsikaj drugega.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Maj 24, 2005 10:13 am

miran napisal/-a:Nebivedu: Sem totalen lolek kar se OR tiče, a na lastne oči sem videl (OR srečanje letos konec zime pri Vrbskem jezeru v Avstriji) kako je Mando s pickupom v en klanec zlezel, ko marsikateri kratki in močnejši avti niso. Je pa res, da je bil trmast kot mula in ni in ni hotel odnehati, dokler mu na koncu ni uspelo. Seveda vse brez vitlanja. Mislim, da je zadeva celo na videu posneta.
Se pa strinjam, da naj bo soft zahteven, a ne dirkaški in naj pokaže predvsem kvaliteto avta in šoferja, naj pa ne bi veljalo to, kako malo se ti smili avto. Smo le pretežko denar skupaj spraskali za avto kupit, da bi ga sedaj na full po eni gmajni tiščali. Za to je po mojem hard, kjer seveda velja še marsikaj drugega.
LP Miran


Miran to da gre tudi pickup dobro tudi sam vem, problem se pa pojavi, ko ti na softu voziš med količki s kuglicami - tam se en wrangler veliko lepše pelje kot pa en vsaj meter daljši pickup. Sta pa oba v isti grupi. Malo me tudi to moti - imaš recimo vitaro dizel z 2.0 mašino in enga velizga terenca - recimo tahoe z 6.5 TD mašino - oba sta tudi tukaj v isti grupi, pa mi lahko verjameš, da bo vitara prepeljala na softu veliko lepše in hitreje kot tahoe.

LP
Nebivedu

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » To Maj 24, 2005 2:01 pm

Igor sm ti lepo povedu da si falil.
Preberi pravilnik o soft trialu in ne mešaj s hitrostno preizkušnjo.

V softu so tri kategorije A -suzukii, vitara samurai, lada,.....
B- wrangler, 5v vitara, 3v pajero,, 3v patrol,.-.......
C- taveliki terenci, kot napr. Pick -up, cherokee, terano 1,........

A si zdej zadovoljen?
Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Maj 24, 2005 2:29 pm

marolt 4x4 napisal/-a:Igor sm ti lepo povedu da si falil.
Preberi pravilnik o soft trialu in ne mešaj s hitrostno preizkušnjo.

V softu so tri kategorije A -suzukii, vitara samurai, lada,.....
B- wrangler, 5v vitara, 3v pajero,, 3v patrol,.-.......
C- taveliki terenci, kot napr. Pick -up, cherokee, terano 1,........

A si zdej zadovoljen?


Hvala, tega sploh nisem vidu - očitno sem preskočil tist del.

Uporabniški avatar
No fear
Prispevkov: 116
Pridružen: Pe Apr 09, 2004 9:53 pm
Kraj: Ajdovščina-okolica

OdgovorNapisal/-a No fear » Pe Maj 27, 2005 10:16 pm

No, ker me spet nekaj časa ni bilo, nisem mogel prej priskočiti na pomoč Maroltu, res je nebivedu, si falil panogo. Res pa je, da bi moral posebej delat progo za manjša vozila oziroma zožat razdaljo med vrati ampak to ni tako odločujoče ker imajo po kategorijah enake pogoje!
Lep pozdrav!

Jeep bo vedno Jeep, vse ostalo so terenska vozila!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jun 17, 2005 11:17 pm

Šele danes sem podrobno vsak stavek pravilnika 2krat prebral.

In ugotovil, da bi bilo smiselno spremenit tudi pravila glede prog(e).
Trenutni pravilnik zahteva min 900 m dolžino in 10-20 vratic, to pomeni, da je med vratci 45-90 metrov. :a_se_ti_je_odpeljalo:


Moji predlogi so:
- zahteva glede dolžin se zbriše, določeno naj bo min in max število vratc.
- predpiše se minimalno število prog (predlagam 3)
- Glede na rezultat ankete naj se namesto časa upoštevajo kazenske točke, tako kot v "starem" sistemu
- predpisati bo treba minimalno širino vratc za posamezno kategorijo.
- predpisati bo treba maximalni čas za progo. Predlagam 60 sekund x število vratc

Zaradi lažje organizacije(sploh v primeru različno širokih prog za posamezno kategorijo) je smiselo predpisati vrstni red in predpisati kazenske točke za zamudo na štart.


Proga je po mojem lahko takšna, da je čisto vsak ne more zvozit(npr po diagonali navagan, bočni naklon), saj ima možnost umika/podrtja količka.


Vem, da v primeru 30 voznikov traja ena progra najmanj 5 ur. Ker proge ne zavzamejo dosti prostora, pa se lahko vozi več prog vzporedno.


Povejte svoje mnenje, še posebno tisti, ki vozite soft že več let.

Meni je v spominu ostala moja prva soft tekma, pri Ručmanu, julija 2002. Bilo je 6 ali 7 soft prog. Vmes je bilo še nekaj roadbooka. Brez problemov izpeljano v enem dnevu. Je pa res, da se je vozilo na več progah hkrati.


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov