Tresenje v podvozju zadaj - Panda

Vse v zvezi z offroadom
UrosS
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 21, 2010 2:14 pm

Tresenje v podvozju zadaj - Panda

OdgovorNapisal/-a UrosS » Če Okt 13, 2011 7:42 pm

Pozdravljeni, imam en problem.
Ko se peljem s Pando, narahlo pobremzam in mi avto zadaj začne trest, na način kot da bi imel bulaste gume. Tresenje ne popusti dokler ne ustavim, potem včasih neha, včasih pa ne.. Kaj bi to lahko bilo? To mi dela ko imam pogon izklopljen (zadaj), s prižganim pa nevem če tudi to dela, ker avto še ni registreran.

vrtnar75
Rdeči karton
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Avg 25, 2011 8:51 pm

OdgovorNapisal/-a vrtnar75 » To Nov 08, 2011 7:04 pm

lahko da ima luft ležaj za kardan ali pa zviti kardan
js sem mel tempro 4x4 pa mi je to delalo ko sem pospeševal hitrost in je imel luft ležaj

rakata
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Nov 27, 2009 2:37 pm
Kraj: offroad

OdgovorNapisal/-a rakata » Pe Nov 11, 2011 5:07 pm

Poglej nosilce, ki držijo kardan gor. Sem imel podoben primer na pandi. Na eni strani je bila gumica odtrgana pa sem jo kar z dratom privezal zraven. Že več kot leto drži.

dolci
Prispevkov: 17
Pridružen: So Mar 28, 2009 11:27 am

OdgovorNapisal/-a dolci » Ne Nov 20, 2011 10:29 am

Morda so zavore zadaj. Preizkusiš tako, da med vožnjo pritegneš ročno zavoro in jo ves čas držiš z pritisnjenim gumbom. Upam da razumeš- kot bi hotel zavirati z ročno. In če boš pri tem čutil tresenje roče, potem so zviti bobni.
Mislim da kardan ni.

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Ne Dec 11, 2011 6:28 pm

Kako pa bobne zviješ :roll:

Kardan zvit sem že videl, pa tudi vem, zakaj je bil zvit. :lol:
Verjetno si mislil za znucane pakne, ali pa odlepljene.

2UrosS

Dokler ne greš pod njega in ga pretipaš, ni nič sigurno.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Dec 13, 2011 1:49 pm

Križi??
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » So Dec 17, 2011 3:35 pm

stripi napisal/-a:Kako pa bobne zviješ :roll:

Kardan zvit sem že videl, pa tudi vem, zakaj je bil zvit. :lol:
Verjetno si mislil za znucane pakne, ali pa odlepljene.

2UrosS

Dokler ne greš pod njega in ga pretipaš, ni nič sigurno.


Modro sem molčal....a imel sem že tudi tak primer....Sedaj pa še dobil ustrezno podkovan odgovor z zavornega servisa....
Imam sam tak primer.....VSE razen zadnjih bobnov je NOVO.

Torej kje je problem?
Kot sem že omenjal na forumu enkrat zadnje zavore primejo občutno preveč ali pa prednje ne dohajajo....Se pravi ko stisneš malo "jače" zadek kr popleše trenutek za tem pa obstojita obe zadnji kolesi istočasno.
Zadnje čase pa sem začel to "čudno" obnašanje malo bolj podrobneje spremljat. In kaj se zgodi?
Če zaviram enakomerno se nekje pri hitrosti pod ali okrog 40 pojavi "cukajoč" zavorni učinek. Zelo podobno kot da bi se vkljapljal ABS ampak ABS-a NIMA. bremza spusti bremza spusti.....ob malo močnejšem pritisku je občutek že na meji blokiranja....Volana ne trese...zvoka ni nobenga...
Če med vožnjo zategnem ročno se ne zgodi NIČ....ni zavornega učinka. Če pa ročno zategnem pri mirujočem avtu pa ga z mesta ne premakne nič....komaj kaj ga prva reduktorska prestavi....tako zagrabi na mestu. Ročna drugače začne grabit na tretjem zobu zategneš pa lahko maximalno do osmega....
Med vožnjo ob vedno močnejšem zaviranju se na pedlu občuti "klik" in takrat zadnja kolesa blokirajo.....Če zaviraš do meje "klika" potem zavira normalno....So pa zelo divje in že ob zelo nežnem pritisku dosežejo velik učinek....
Po moji teoriji bi za cukajoč zavorni učninek lahko bili krivi ovalni bobni ( to bi na neki način pojasnilo tudi delovanje ročne.....med vožnjo se pač ne morejo naslonit čisto poleg ker jih odbija.....na mestu pa zagrabijo in jih ne premakne več nič....ob enem pa to pojasni tudi "klik" na zavornem pedalu saj po tem "kliku" zadnja kolesa obstanejo).


In še odgovor....
Pozdravljeni

Ja,zadnji zavorni bobni so ovalni, prav imate. In če so še zavorne obloge mehkejše..............je rezultat tukaj, blokiranje zadnjih zavor - pred sprednjimi.


Da se jih zvit.....

simicbranko
Prispevkov: 240
Pridružen: Če Dec 31, 2009 10:45 am

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Če Dec 22, 2011 12:19 am

Imam podoben primer. Pri meni sta bila zadnja diska rjasta, ker avto ni videl avtoceste in pravilnega zaviranja. Diske sem dal podrejat in zdaj se mi dogaja isto kot tebi. Pred 1 mescem sem jih dal še enkrat podrejat, ker sem mislil, da je bilo slabo narejen. Nekaj časa je bilo O.K zdaj pa spet isto. Sem že naročil dva diska. Občutek je pa tak kot bi zadnji konec avta skakal.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Dec 22, 2011 7:55 pm

simicbranko napisal/-a:Imam podoben primer. Pri meni sta bila zadnja diska rjasta, ker avto ni videl avtoceste in pravilnega zaviranja. Diske sem dal podrejat in zdaj se mi dogaja isto kot tebi. Pred 1 mescem sem jih dal še enkrat podrejat, ker sem mislil, da je bilo slabo narejen. Nekaj časa je bilo O.K zdaj pa spet isto. Sem že naročil dva diska. Občutek je pa tak kot bi zadnji konec avta skakal.
Disk kolut ima na enem mestu zarezo, do katerega se še da drejat....pod to mero, so pretanki in se ob malo večjemu zaviranju zvijejo...zato si se edino pravilno odloču za nove :wink:
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

simicbranko
Prispevkov: 240
Pridružen: Če Dec 31, 2009 10:45 am

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Če Dec 22, 2011 11:02 pm

ploščice imajo 5000km, jaz jih nebi menjal. Kaj mislite?

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Dec 23, 2011 9:42 am

Če niso zakurjene, pol ni potrebe, je pa dobro če jih malo preglihaš, če so na njih že kakšne brazde od prejšnih diskov
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

dolci
Prispevkov: 17
Pridružen: So Mar 28, 2009 11:27 am

OdgovorNapisal/-a dolci » Ne Dec 25, 2011 11:30 am

Če si zamenjal diske, potem zamenjaj tudi ploščice. Iz izkušenj lahko rečem , da je vsakršno drugačno početje, res polovičarstvo in na koncu koncev te stane več, kot če bi v prvem koraku uredil vse. Ampak to je moje mišljenje.
LP

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Dec 25, 2011 5:13 pm

No se strinjam, ponavadi ne bolje če je vse novo....saj te rabljene ploščice lahko daš tudi kasneje na avto, ko bojo diski že lepo utečeni :wink:
Odvisno kok težko vržeš na pol izrabljene ploščice preč :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov