zacki napisal/-a:lisko napisal/-a:Pa ste vi ziher da ima kodo v ključu? .
jeep do letnika 99 nima kode v ključu. imobilizator dela preko kode daljinca pri ZJ, XJ,..lisko napisal/-a:zacki : Ne rabiš odmontirat motorja ali menjalnika.....ampak je dostopen če menjalnik spustiš malo nižje....Seveda pa potem rabiš 65 podalškov za gedore....Da ga premeriš pa ima konektor zgoraj na levi strani motorja za bosch črpalko na požarni steni.....eden konektor je prva šoba drugi pa ta senzor.
Lisko, jaz sem si skoraj roke polomil ko sem na tak način poskušal odmontirati senzor, veliko lažje je kak vijak več odšraufat, da si prostor narediš
merjenje senzorja na konektorju ni mirodajno ker lahko prebija ali pa nima stika konektor sam. Ednia ziher metoda je na konektorju računalnika
pin 8 in pin 21
to je tudi najbolj enostavno
chiny povej mi na kateri številki je obratomer ko avto štartaš ( tiste 3 sekunde ko laufa) ali se sploh kaj dvigne ali je na 0
Obratomer normalno kaže in,če dam gas potem skoči skoraj do konca kolk pač motor utegne potegnit pol pa itak crkne kot bi blokada blokirala motor obratomer dela čisto vredu.
Zdaj sem se pozanimal pri enem,ki se baje razume sporočim,če bo kaj pogruntal in popravil LP
lp
Cherokee težave z motorjem 2,5 sport
a kode napak si preverjal kaj??
pri jeepu se da to precej na simpl brez povezave na računalnik
pripraviš si list in kuli za pisat
obračaš ključ za vžig On - Off - On - Off - 5 sekund, zadnji je On.
Preštej, kolikokrat MIL (check engine lučka na armaturi) utripa in Število utripov predstavlja kodo težave.
Obstaja rahla pavza med utripi, ki zastopajo
Prvo in drugo mesto kode.
Daljši premori ločijo posamezne dvomestne kode.
Primer
† utripa 4-krat, premori, nato pa utripa
6-krat več. To kaže DTC šifro 46.
† utripa 5-krat, premori, in utripa 5
več krat. To kaže DTC kode številka 55.
DTC 55 bo vedno zadnja oznaka
To pomeni konec vseh shranjenih kod.
lp
pri jeepu se da to precej na simpl brez povezave na računalnik
pripraviš si list in kuli za pisat
obračaš ključ za vžig On - Off - On - Off - 5 sekund, zadnji je On.
Preštej, kolikokrat MIL (check engine lučka na armaturi) utripa in Število utripov predstavlja kodo težave.
Obstaja rahla pavza med utripi, ki zastopajo
Prvo in drugo mesto kode.
Daljši premori ločijo posamezne dvomestne kode.
Primer
† utripa 4-krat, premori, nato pa utripa
6-krat več. To kaže DTC šifro 46.
† utripa 5-krat, premori, in utripa 5
več krat. To kaže DTC kode številka 55.
DTC 55 bo vedno zadnja oznaka
To pomeni konec vseh shranjenih kod.
lp
zacki napisal/-a:a kode napak si preverjal kaj??
pri jeepu se da to precej na simpl brez povezave na računalnik
pripraviš si list in kuli za pisat
obračaš ključ za vžig On - Off - On - Off - 5 sekund, zadnji je On.
Preštej, kolikokrat MIL (check engine lučka na armaturi) utripa in Število utripov predstavlja kodo težave.
Obstaja rahla pavza med utripi, ki zastopajo
Prvo in drugo mesto kode.
Daljši premori ločijo posamezne dvomestne kode.
Primer
† utripa 4-krat, premori, nato pa utripa
6-krat več. To kaže DTC šifro 46.
† utripa 5-krat, premori, in utripa 5
več krat. To kaže DTC kode številka 55.
DTC 55 bo vedno zadnja oznaka
To pomeni konec vseh shranjenih kod.
lp
Mi daš tel.št ,da te pokličem ker ne razumem kaj naj potem nredim s temi kodami al kaj?
LP hvala!
esed napisal/-a:Jao. Bolj kot berem, bolj se mi kolca po starih časih. Ma ko mi je willys zalaufal, je nehal delat šele takrat ko je zmanjkalo bencina . Ali pa kakšni klasični diesel motorji - ni da ni.
S tem mislim na vso to "sodobno" tehniko, ki nam toliko pomaga in zna tako zakomplicitat ko je treba. Enkrat mi je rekel en voznik mestnega avtobusa v Ljubljani, da so še najboljše tiste stare trole, posebej še pozimi, ko vse kar ima elektroniko crkuje, stara tehnika pa dela kot ura - isto kot npr. busi na Malti. Vseeno ti želim, da fajn zrihtaš to kar ne dela. .
Potem pa veselo na teren !
esed tudi jas ga še mam Wilijusa sam,da ima not zdaj 220 Merdžona pa sela kot ura sam je samo še za starodobnika zato vem kako se ti toži vpo stari klasiki heh
Re: jeep
duce napisal/-a:Ta terenec je nepremičnina .podobne težave odklopi elektriko par ur odklopi el na bosch črpalki in preveri če ima ključ še aktivno kodo če ne moraš do ključavničarja na novo namagnetit ključ. Jaz sem po tem avto prodal in vozim Pajero.
Vse to sem že naredil odklop in tudi kodna magnetka imam dva pa se na obeh isto dogaja koda se izklopi potem pa zalavfa in par sekund dela pa ugasne. Hvala!
zacki napisal/-a:No super. Porocaj rezultate
"zack" sem odpravil napako samo blokada motorja ni dobila pravega signala od eleminatorja,zgleda da je vlaga naredila svoje na lotih pa sem vse lepo očistil -"polotal" zdaj deluje vse normalno.
Poiskusil sem na ključu pa moj sploh ne noče tako delati kot je opisano pač enostavno nič ni naredil,ko sem to preizkušal.
Na netu pa to lepo prikaže kako se odziva če to narediš ne vem zakaj moj noče nič reagirati?
Vseeno hvala za sodelovanje!
zacki napisal/-a:glavno da laufa
Ja saj mora lavfat drugač mu itak nebi dal mira on pa meni ne!
Saj veš kakšni smo tako dolgo šravfamo pa gruntamo,da mora neki ratat,jas pravim,če so ga znali naredit bomo pa mi znali tud vzdrževat in popravljat
Se mi je kar smili na novo obut pa,da bi stal v garaži heh sem ga gonil po srešu v planini proti Smerekovcu
lisko napisal/-a:In kje ma to blokado? Ker drugega vezja v mojem ni kot pa pod stropom ( kjer je sprejemnik za centralno) in pa pri motorju kjer ima neki primitivn računalnik. Moj je odklopljen (bil že ob nakupo) pa me je vedno zanimalo kako in kje se to nahaja.
Blokada je v bistvu en elektro element-stikalo,ki krmili vse procese v boš-dizel črpalki,če nima vseh pravih pogojev potem črpalka ne daje goriva im motor ugasne.
Ja prav tisto vezje pod stropom pa se pogovarja z to blokado in računalnikom za vbrizg oz.delovanje.
Pri mojem je to vezje zaradi kondenziranja postalo porozno pa so loti popustili in ni bilo več pravega signala za delovanje motorja.
Zato se je obnašal kot ,da ni pravilno odklenjena blokada.
Mi pa ti povej kako pa je tvoj lahko odklopljen in ,da deluje brez tega?
Kje so to odklopili,če jas to odklopim potem nič ne dela
LP
lisko napisal/-a:In kje ma to blokado? Ker drugega vezja v mojem ni kot pa pod stropom ( kjer je sprejemnik za centralno) in pa pri motorju kjer ima neki primitivn računalnik. Moj je odklopljen (bil že ob nakupo) pa me je vedno zanimalo kako in kje se to nahaja.
Živijo!
Kako pa je to nareto,da deluje če tudi je odklopljeno mi lahko to poslikaš ,da vidim kaj so naredili,da stvar kljub temo špila
Pojma nimam kak je narjeno....Bilo je tako ko je bil kupljen. Ob nakupo mu tudi pilot ni delal in je bilo možno odklepanje/zaklepanje samo s ključem. Lahko celo, da je nima....A v navodilih piše da imajo vsi.....Bom pa enkrat ob priložnosti malo bolje pregledal tisto vezje , da vidim če je kaj "prebrikano" .
lisko napisal/-a:Pojma nimam kak je narjeno....Bilo je tako ko je bil kupljen. Ob nakupo mu tudi pilot ni delal in je bilo možno odklepanje/zaklepanje samo s ključem. Lahko celo, da je nima....A v navodilih piše da imajo vsi.....Bom pa enkrat ob priložnosti malo bolje pregledal tisto vezje , da vidim če je kaj "prebrikano" .
Tudi moj ni delal na daljinca pa sem zamenjal baterijo in spet nič,potem mi je en "tapravi elektronik" pobral 130€ in je stvar špilala aja pa še akumulatorčke mi je pobral ven iz alarmne naprave.Češ,da so bile fuč pa sem jih jas šele napolnil na zunanjem polnilcu in so bile čisto vredu.
Baje bi naj menjal glavni čip,zdaj vem da me je samo malo nate g...
Ko se mi je izpraznila baterija v daljinčku pa je bilo isto in je samo kodo bilo treba nanovo vnesti pa vse dela.
Ko boš imel čas pa sporoči kaj se vidi tam not v vezju mogoč pa se da kaj naučit in še komu pomagat.
Vesele Božične praznike ti želim in seveda zdravja sreče polno novo leto
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov