Katero vozilo naj bo za vse razmere
Na taki poti nikoli ne veš kakšne poti so tam, kjer voziš, avto pa itak lahko uničiš tudi doma. Amfibija bi mi mogoče prav prišla sam kakšnih 1500 km, se pa da ta del poti tudi drugače prevoziti. Afriška Tojota pa za sibirijo ni ravno najbolj primerna, bi me preveč zeblo (-30 stopinj C ali več). Sicer pa rad potujem zaradi same poti in ne zaradi cilja, kar ponavadi ni najlažja in tudi ne najhitrejša
roli12 napisal/-a:Na taki poti nikoli ne veš kakšne poti so tam, kjer voziš, avto pa itak lahko uničiš tudi doma. Amfibija bi mi mogoče prav prišla sam kakšnih 1500 km, se pa da ta del poti tudi drugače prevoziti. Afriška Tojota pa za sibirijo ni ravno najbolj primerna, bi me preveč zeblo (-30 stopinj C ali več). Sicer pa rad potujem zaradi same poti in ne zaradi cilja, kar ponavadi ni najlažja in tudi ne najhitrejša
webasto?
Pozdravljen!
Glede na napisano - od tvojega prvega posta imam občutek, kot da nas malo , nas, navadne SLO blatarje.
Imaš izkušnje z potovanjem po svetu, veš, kateri avto je najbolj razširjen v Rusiji in Mehiki, imaš izkušnje, kateri te je pustil na cedilu v VukoJebini,...veš, v katerem te bo zeblo, pa še avtomobile sam pripravljaš...
Veeeeeeeeeeeeeelika večina nas navadnih smrtnikov tukaj na forumu pozna Mehiko in CCCP samo preko Googla, izkušnje imamo z offroadom v SLO, Balbanu, v centralni Evropi/mogoče severni afriki.
Cenim, da nas prosiš pa za mnenje, kateri se dobro obnese v blatu/puščavi/snegu in z katero opremo . Prevoziti 90.000 po brezpotju je precejšnji zalogaj, celo v Evropi po avtocesti je to povprečje treh let, kot svetovni popotnik verjetno to veš...
....mogoče en zlata vredni prijateljski nasvet, pred avanturo kontaktiraj naše izkušene člane-popotnike. Se pa priporočam za fotke iz naslednje poti/ali prejšnjih eksotičnih avantur , drugače pa zna biti tudi zahodni del SLO zanimiv, vzhodni pa prava avantura
LP andrej
Glede na napisano - od tvojega prvega posta imam občutek, kot da nas malo , nas, navadne SLO blatarje.
Imaš izkušnje z potovanjem po svetu, veš, kateri avto je najbolj razširjen v Rusiji in Mehiki, imaš izkušnje, kateri te je pustil na cedilu v VukoJebini,...veš, v katerem te bo zeblo, pa še avtomobile sam pripravljaš...
Veeeeeeeeeeeeeelika večina nas navadnih smrtnikov tukaj na forumu pozna Mehiko in CCCP samo preko Googla, izkušnje imamo z offroadom v SLO, Balbanu, v centralni Evropi/mogoče severni afriki.
Cenim, da nas prosiš pa za mnenje, kateri se dobro obnese v blatu/puščavi/snegu in z katero opremo . Prevoziti 90.000 po brezpotju je precejšnji zalogaj, celo v Evropi po avtocesti je to povprečje treh let, kot svetovni popotnik verjetno to veš...
....mogoče en zlata vredni prijateljski nasvet, pred avanturo kontaktiraj naše izkušene člane-popotnike. Se pa priporočam za fotke iz naslednje poti/ali prejšnjih eksotičnih avantur , drugače pa zna biti tudi zahodni del SLO zanimiv, vzhodni pa prava avantura
LP andrej
American Jeep-In War and Peace
GPW 1942 hvala za te besede!
Ena vrsta avta pa je bila po vseh teh razmerah o katerih je govora: med/po wwII - mb/gpw. Zato ima tak ugled. Fajn video posnetek o tem je pod naslovnom: steel soldier.
Prav iz tega spoštovanja sem ga nabavil in se počasi rihta! Kje vse je v svoji skoraj 70 letni zgodovini že bil ne vem, kaj vse bo pa še videl... je?
Srečno na poti.
esed
Ena vrsta avta pa je bila po vseh teh razmerah o katerih je govora: med/po wwII - mb/gpw. Zato ima tak ugled. Fajn video posnetek o tem je pod naslovnom: steel soldier.
Prav iz tega spoštovanja sem ga nabavil in se počasi rihta! Kje vse je v svoji skoraj 70 letni zgodovini že bil ne vem, kaj vse bo pa še videl... je?
Srečno na poti.
esed
Res, da imam nenavadne ambicije in cilje in da ko grem na off road, grem za nekaj mesecev in ne par ur, pa še vedno potrbujem dobre nasvete tistih, ki delajo na 50 km blata v bistvu več km. Kajti vsak ima svoje izkušnje s svojim avtom. In lažje pove kako se obnese. Kar se tiče Nive je krasen terenec, vendar ima premalo moči, ko mu dodaš opremo za daljšo in zahtevno avanturo. To sem spoznal pred parimi leti ko sem šel mimo Moskve do Archangclaka. Opreme sem imel premalo (zaradi omejitve teže) goriva pa tudi, saj ga nimaš povsod, tako kot ga imaš pri nas. Da pa bi se norčeval iz tistih, ki vozijo samo v SLO, pa mi niti na misel ne pride, saj sem tudi sam tako nabiral izkušnje in užitke posebne vrste. Na to turo pa se pripravljam cca. 10 let, tako fizično kot finančno in kar je najbolj pomembno z znanjem, ki pa ga je vedno premalo. Na mojo nesrečo pa sem izgubil prijatelja nekje v ekvatorialni afriki, z katerim sva načrtovala to pot, ki je, roko na srce, velik zalogaj. Če pa se kdo želi pridružiti, pa je dobrodošel. Nekaj malega fotk pa imam na Faceboou če koga zanima.
Kljub temu, da sem dal že križ čez LR discovery, zaradi že zapisanega, pa se zarečenega kruha največ poje. mar ne? Do sedaj sem pregledal več terencev in jih tudi sprobal. Pa mi je na koncu najbolj odgovarjal starejši discovery. Tako sem sedaj nabavil to staro škatlo, ki jo je treba malo prerihtati. Pri tem se opravičujem tistim, ki sem jih kako užalil, vsem pa se zahvaljujem za take in drugačne nasvete. Pritem pa moram povedat, da je delni krivec za to odločitev tudi compadre, ki ga hvali in ga tudi obvlada. Kapo dol!
roli12 napisal/-a:Kljub temu, da sem dal že križ čez LR discovery, zaradi že zapisanega, pa se zarečenega kruha največ poje. mar ne? Do sedaj sem pregledal več terencev in jih tudi sprobal. Pa mi je na koncu najbolj odgovarjal starejši discovery. Tako sem sedaj nabavil to staro škatlo, ki jo je treba malo prerihtati. Pri tem se opravičujem tistim, ki sem jih kako užalil, vsem pa se zahvaljujem za take in drugačne nasvete. Pritem pa moram povedat, da je delni krivec za to odločitev tudi compadre, ki ga hvali in ga tudi obvlada. Kapo dol!
...spet jaz....
glede na to, da nisi daleč od mene, se pripelji pokazat, da tega discota ocarinimo.
Če ne boš dal za pivo, bom pa jaz
And on the 8th day God created Land Rover
roli12:
Hm, nameravaš torej iz Sibirije na Aljasko (in potem naprej). Zanimivo!
Če že 10 let planiraš to pot, potem si sigurno že rešil kako boš iz Sibirije na Aljasko (razen s prstom po zemljevidu) prišel. Jaz sem lani pri iskanju te možnosti obupal in bi bil res izredno hvaležen za kakršen koli koristen napotek. Lepo prosim.
Hvala!
Miran
Hm, nameravaš torej iz Sibirije na Aljasko (in potem naprej). Zanimivo!
Če že 10 let planiraš to pot, potem si sigurno že rešil kako boš iz Sibirije na Aljasko (razen s prstom po zemljevidu) prišel. Jaz sem lani pri iskanju te možnosti obupal in bi bil res izredno hvaležen za kakršen koli koristen napotek. Lepo prosim.
Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Točno ta je, vendar je že v boljšem stanju, kot je bil. Pot iz Sibirije na aljasko je res bolj težavna, vendar se da. Poterbuješ nekaj sreče, da ujameš tovorno ladjo, ki iz aljaske pripelje stare avtomobile v Sibirijo. Osnovne vize moraš urediti že prej, v Sibiriji na policiji pa moraš pridobit dovolilnico. Cena pa za ladjo in dovolilnico pa je kar precejšnja, odvisno na kakšnega človeka naletiš. Pot čez lahko traja tudi dva tedna ali več.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov