Katero vozilo naj bo za vse razmere
Katero vozilo naj bo za vse razmere
Ker sem nov na tem forumu, bi prosil za nasvet, kateri avto priporočate za po blatu, snegu in delno po puščavi in z katero opremo. avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km. pa nikarm mi ne govorite o novih jajcih z veliko elektronike. taka jajca so me že pustila na cedilu sredi puščave. hvala
Re: Katero vozilo naj bo za vse razmere
roli12 napisal/-a:Ker sem nov na tem forumu, bi prosil za nasvet, kateri avto priporočate za po blatu, snegu in delno po puščavi in z katero opremo. avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km. pa nikarm mi ne govorite o novih jajcih z veliko elektronike. taka jajca so me že pustila na cedilu sredi puščave. hvala
Vse je odvisno od velikosti noge. Kakšne dobre Teve so se dosedaj izkazale za najbolj trpežne. Razen v polarnem mrazu januarja letos, ko je imel Miran Crokse.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
Ah, v tem grmu torej tiči zajec.
Nauči se voziti (morda še prej primerno skrbeti za vozilo), potem pa kupuj in kritiziraj.
In kam se odpravljaš, da rabiš 90kkm v enem kosu? Na Jupiter?
Nauči se voziti (morda še prej primerno skrbeti za vozilo), potem pa kupuj in kritiziraj.
In kam se odpravljaš, da rabiš 90kkm v enem kosu? Na Jupiter?
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Vsak avto sam pripravim, kar se pa tiče vzdrževanja pa tudi. Saj za dolge ture moraš poznat avto, pa tudi to,kje boš dobil dele. Kar se pa tiče same vožnje, no ja, ne rečem, da sem ravno dober, vendar od avta zahtevam maksimum, ga pač nimam za okras, kot nekateri. Kar se pa tiče kam grem, no ja, samo do Kap horna
Lepa turca. Kje bo pa štart?
Sem mnenja Toyota LC 80 ali Nissan Patrol 6 cilindrov. Na drugem mestu Isuzu, ki je zelo razširjen po celem svetu.
Poglej in povprašaj s kakšnimi avti se vozijo lokalci. To ti bo na samem mestu okvare najbolj pomagalo, ker boš dobil dele v lokalni trafiki...
Da Discoveri crkne se šteje pod redni servis, če je imel Terano res 780 tisoč prevoženih kilometrov, ne vem zakaj se razburjaš
Sem mnenja Toyota LC 80 ali Nissan Patrol 6 cilindrov. Na drugem mestu Isuzu, ki je zelo razširjen po celem svetu.
Poglej in povprašaj s kakšnimi avti se vozijo lokalci. To ti bo na samem mestu okvare najbolj pomagalo, ker boš dobil dele v lokalni trafiki...
Da Discoveri crkne se šteje pod redni servis, če je imel Terano res 780 tisoč prevoženih kilometrov, ne vem zakaj se razburjaš
Re: Katero vozilo naj bo za vse razmere
roli12 napisal/-a:Ker sem nov na tem forumu, bi prosil za nasvet, kateri avto priporočate za po blatu, snegu in delno po puščavi in z katero opremo. avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km. pa nikarm mi ne govorite o novih jajcih z veliko elektronike. taka jajca so me že pustila na cedilu sredi puščave. hvala
A bo to vožnja po asfaltnih, makadamskih, peščenih, blatnih in zasneženih cestah? Al bo to offroad po brezpotjih?
Če prvo, potem si vzami navadnega subaru legacy-ja od letnika 1994 do 1999, ali subaru foresterja od letnika 1996 do 1999, ko imajo še stare neuničljive mašine.
Če drugo, potem subaru ne pride v poštev, pa boš moral zbirat med terenci.
Pred EUR sem bil SIT!
Mercedes Benz 123 ali pa 124 bulletproof izogibaj se puščave in blata pa bo.hahaha
http://www.africa-overland.net/Home
tole je enciklopedija overlandov.
veselo branje
http://www.africa-overland.net/Home
tole je enciklopedija overlandov.
veselo branje
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Re: Katero vozilo naj bo za vse razmere
Če greš okrog sveta, boš itak dva kroga naredil (pa še malo lahko lutaš okrog) in na pol poti se pač doma ustaviš pa malo pošravfaš.roli12 napisal/-a:avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Hvala za namig glede Tojote ali patrola 6 valjnika. To sta dva najbolj razširjena avtomobila v rusiji in tudi v mehiki in bolj južno. Samo nevem kako dobro gretje imata. Nebi rad zmrzoval v kakšni zmrznjeni tajgi. Glede na to, da nemaram preveč asfalta bo vožnja predvsem po terenu(upam da mi bo uspelo voziti off road vsaj 60% poti). Zaradi tega gledam na porabo, razmeroma vzdržljivost,enostavni servis in nevpadljivos, novi pa so preveč mamljivi za dolge prste, verjemite sem imel že to "srečo" v Španiji.
Poraba je pri vseh terencih enaka. 6 cilindrov terja svoje. Ko bos naložil avto z vsem kar potrebuješ računaj na težo okoli 2.5 tone ali več. To je treba nekako premaknit z mesta. Poleg tega se lahko poraba med dvema enakima avomobiloma razlikuje, glede na to, da kupuješ star avto. Tako da si z porabo nafte ne delaj skrbi!
Patrol in Land cruises sta avtomobila višjega cenovnega razreda. Temu primerno je tudi udobje in kvaliteta. Tako da jaz res ne bi skrbel glede gretja, hlajenja in podobnih malenkosti.
Popravilo starih avtomobilov je enostavno, ker so včasih delali kvalitetne stroje. Posledično tega je manj okvar. Avto brez pretirane elektronike je pa itak šarmer na cesti.
Torej ko kupuješ avto za tako pot nikar ne glej na razmerje letnik, cena, kilometrina... Rajši kupi starejšega z neka kilometri več od dobrega lastnika, ki je avto vzdrževal, kot pa nekaj z kao malo kilometri pa vse v razsulu.
Sosedje se ti bodo morda smejali, ko boš kupil 20 let star avto in zanj plačal morda 10 tisoč eur, da ga pripraviš na to pot, vendar te tak avto nikoli ne bo pustil na cedilu.
Imel sem renaultovega volvota letnik 2000 pa sem šel vedno z strahom do Ljubljane ker sem se vedno bal, kaj bo škripnilo. Z Patrolom sem šel v Tunizijo in tudi pomislil nisem, da bi kaj crknilo.
Patrol in Land cruises sta avtomobila višjega cenovnega razreda. Temu primerno je tudi udobje in kvaliteta. Tako da jaz res ne bi skrbel glede gretja, hlajenja in podobnih malenkosti.
Popravilo starih avtomobilov je enostavno, ker so včasih delali kvalitetne stroje. Posledično tega je manj okvar. Avto brez pretirane elektronike je pa itak šarmer na cesti.
Torej ko kupuješ avto za tako pot nikar ne glej na razmerje letnik, cena, kilometrina... Rajši kupi starejšega z neka kilometri več od dobrega lastnika, ki je avto vzdrževal, kot pa nekaj z kao malo kilometri pa vse v razsulu.
Sosedje se ti bodo morda smejali, ko boš kupil 20 let star avto in zanj plačal morda 10 tisoč eur, da ga pripraviš na to pot, vendar te tak avto nikoli ne bo pustil na cedilu.
Imel sem renaultovega volvota letnik 2000 pa sem šel vedno z strahom do Ljubljane ker sem se vedno bal, kaj bo škripnilo. Z Patrolom sem šel v Tunizijo in tudi pomislil nisem, da bi kaj crknilo.
Hlajenje je odvisno od voznika. Če je hladilnik brezhiben, če je termostat ok, če voznik gleda na kazalnik temperature, če motorja ne priganja v grozne napore, če ga znaš ugasnit... potem z takim motorjem lahko de5š brez skrbi. 6 cilinderc ima večji navor kot 4 cilinderc in je posledično manj obremenjen.
Dolžina avta je čist releativna stvar. Npr, tadolgi pajero 2 je kakšnih 15 cm daljši od kratkega patrola y60. Čeprav na daleč ne zgleda tako.
Da bi bil dolg avto slabši na terenu ne drži vedno. Sicer pa na 90 tisoč kilometrov dolgi poti ne boš ravno iskal terenov kjer bi uničil svoj avto? Ali kaj?
Dolžina avta je čist releativna stvar. Npr, tadolgi pajero 2 je kakšnih 15 cm daljši od kratkega patrola y60. Čeprav na daleč ne zgleda tako.
Da bi bil dolg avto slabši na terenu ne drži vedno. Sicer pa na 90 tisoč kilometrov dolgi poti ne boš ravno iskal terenov kjer bi uničil svoj avto? Ali kaj?
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov