Katero vozilo naj bo za vse razmere

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
roli12
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 10, 2011 9:22 am
Kraj: sevnica

Katero vozilo naj bo za vse razmere

OdgovorNapisal/-a roli12 » Če Nov 17, 2011 10:19 am

Ker sem nov na tem forumu, bi prosil za nasvet, kateri avto priporočate za po blatu, snegu in delno po puščavi in z katero opremo. avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km. pa nikarm mi ne govorite o novih jajcih z veliko elektronike. taka jajca so me že pustila na cedilu sredi puščave. hvala :lol:

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

Re: Katero vozilo naj bo za vse razmere

OdgovorNapisal/-a fonza » Če Nov 17, 2011 12:10 pm

roli12 napisal/-a:Ker sem nov na tem forumu, bi prosil za nasvet, kateri avto priporočate za po blatu, snegu in delno po puščavi in z katero opremo. avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km. pa nikarm mi ne govorite o novih jajcih z veliko elektronike. taka jajca so me že pustila na cedilu sredi puščave. hvala :lol:

Vse je odvisno od velikosti noge. Kakšne dobre Teve so se dosedaj izkazale za najbolj trpežne. Razen v polarnem mrazu januarja letos, ko je imel Miran Crokse. 8)
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Če Nov 17, 2011 1:43 pm

Standard: Nissan Patrol, Toyota, LR - vse toga prema.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Če Nov 17, 2011 2:48 pm

Katera jajca pa so te pustila na cedilu sredi puščave?
Po napisanem sodeč imaš že nekaj izkušenj, predvidenih 90kkm pa tudi ni malo km.

lp andrej
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
roli12
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 10, 2011 9:22 am
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a roli12 » Če Nov 17, 2011 3:58 pm

letos spomladi me je na cedilu pustil LR Discoveri star samo 5 let. :evil:
pred dvema letoma pa mi je Terano praktično razpadel doma, z 780000 km prevoženih.

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 539
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vrecha » Če Nov 17, 2011 4:06 pm

Ah, v tem grmu torej tiči zajec.
Nauči se voziti (morda še prej primerno skrbeti za vozilo), potem pa kupuj in kritiziraj. :twisted:
In kam se odpravljaš, da rabiš 90kkm v enem kosu? Na Jupiter?
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
roli12
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 10, 2011 9:22 am
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a roli12 » Če Nov 17, 2011 4:38 pm

Vsak avto sam pripravim, kar se pa tiče vzdrževanja pa tudi. Saj za dolge ture moraš poznat avto, pa tudi to,kje boš dobil dele. Kar se pa tiče same vožnje, no ja, ne rečem, da sem ravno dober, vendar od avta zahtevam maksimum, ga pač nimam za okras, kot nekateri. Kar se pa tiče kam grem, no ja, samo do Kap horna

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Če Nov 17, 2011 5:14 pm

če si že kar nekaj terencev zamenjal, bi že moral vedeti, kateri ti bi bil dober 8)
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
roli12
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 10, 2011 9:22 am
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a roli12 » Če Nov 17, 2011 5:45 pm

To je res, vendar več ljudi več ve in za nasvete sem vedno odprt seveda če so uporabni. Sem namreč mnenja, da ni pomembna količina ampak uporabnost in kvaliteta. Ker mene nezanima toliko znamka kot vzdržljivost avta

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Nov 17, 2011 6:08 pm

Lepa turca. Kje bo pa štart?

Sem mnenja Toyota LC 80 ali Nissan Patrol 6 cilindrov. Na drugem mestu Isuzu, ki je zelo razširjen po celem svetu.
Poglej in povprašaj s kakšnimi avti se vozijo lokalci. To ti bo na samem mestu okvare najbolj pomagalo, ker boš dobil dele v lokalni trafiki... :)

Da Discoveri crkne se šteje pod redni servis, če je imel Terano res 780 tisoč prevoženih kilometrov, ne vem zakaj se razburjaš :)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Katero vozilo naj bo za vse razmere

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Nov 17, 2011 6:41 pm

roli12 napisal/-a:Ker sem nov na tem forumu, bi prosil za nasvet, kateri avto priporočate za po blatu, snegu in delno po puščavi in z katero opremo. avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km. pa nikarm mi ne govorite o novih jajcih z veliko elektronike. taka jajca so me že pustila na cedilu sredi puščave. hvala :lol:


A bo to vožnja po asfaltnih, makadamskih, peščenih, blatnih in zasneženih cestah? Al bo to offroad po brezpotjih?

Če prvo, potem si vzami navadnega subaru legacy-ja od letnika 1994 do 1999, ali subaru foresterja od letnika 1996 do 1999, ko imajo še stare neuničljive mašine.
Če drugo, potem subaru ne pride v poštev, pa boš moral zbirat med terenci.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Nov 17, 2011 7:05 pm

roli12 napisal/-a:pred dvema letoma pa mi je Terano praktično razpadel doma, z 780000 km prevoženih.


In kaj zdaj iščeš :shock: avto ki bo razpadel na 1.000.000 km

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Če Nov 17, 2011 7:06 pm

Discovery da se kvari????
.....nemogoče.
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Nov 17, 2011 7:45 pm

O pa je mogoče al je bil star le pet let. Otroci pri petih letih so tudi nonstop nekaj bolni. Kupi Discota starega deset let al pa več pa bo šlo :lol:

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 686
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » Če Nov 17, 2011 10:40 pm

Mercedes Benz 123 ali pa 124 :D bulletproof :twisted: izogibaj se puščave in blata pa bo.hahaha

http://www.africa-overland.net/Home
tole je enciklopedija overlandov.
veselo branje ;)

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

Re: Katero vozilo naj bo za vse razmere

OdgovorNapisal/-a Rafter » Pe Nov 18, 2011 12:20 am

roli12 napisal/-a:avto namreč mora zdržati v eni rundi cca. 90.000 km.
Če greš okrog sveta, boš itak dva kroga naredil (pa še malo lahko lutaš okrog) in na pol poti se pač doma ustaviš pa malo pošravfaš. :twisted: :twisted: :twisted:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Pe Nov 18, 2011 1:07 pm

Kateri avto gre 130 po luknjastem makadamu?

Službeni!

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 686
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » Pe Nov 18, 2011 4:02 pm

:kaj_takega_pa_se_ne:

bojang
Prispevkov: 130
Pridružen: Če Apr 02, 2009 2:42 pm

OdgovorNapisal/-a bojang » Pe Nov 18, 2011 4:35 pm

Renault 4 ali katrca , so šli z njimi dolenjci po Afriki in pa lada niva.

Mihevc
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Apr 23, 2010 6:28 pm

OdgovorNapisal/-a Mihevc » Pe Nov 18, 2011 6:06 pm

:idea: Trabant!!!

sam boj se miši in prašičov

lp.

Uporabniški avatar
roli12
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 10, 2011 9:22 am
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a roli12 » Po Nov 21, 2011 10:30 pm

Hvala za namig glede Tojote ali patrola 6 valjnika. To sta dva najbolj razširjena avtomobila v rusiji in tudi v mehiki in bolj južno. Samo nevem kako dobro gretje imata. Nebi rad zmrzoval v kakšni zmrznjeni tajgi. Glede na to, da nemaram preveč asfalta bo vožnja predvsem po terenu(upam da mi bo uspelo voziti off road vsaj 60% poti). Zaradi tega gledam na porabo, razmeroma vzdržljivost,enostavni servis in nevpadljivos, novi pa so preveč mamljivi za dolge prste, verjemite sem imel že to "srečo" v Španiji. :lol:

Uporabniški avatar
roli12
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 10, 2011 9:22 am
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a roli12 » Po Nov 21, 2011 10:36 pm

Vito_ napisal/-a:Kateri avto gre 130 po luknjastem makadamu?

Službeni!


Ti je že kdaj dobro pokalo za ritjo?

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Nov 22, 2011 5:58 am

Poraba je pri vseh terencih enaka. 6 cilindrov terja svoje. Ko bos naložil avto z vsem kar potrebuješ računaj na težo okoli 2.5 tone ali več. To je treba nekako premaknit z mesta. Poleg tega se lahko poraba med dvema enakima avomobiloma razlikuje, glede na to, da kupuješ star avto. Tako da si z porabo nafte ne delaj skrbi! :)
Patrol in Land cruises sta avtomobila višjega cenovnega razreda. Temu primerno je tudi udobje in kvaliteta. Tako da jaz res ne bi skrbel glede gretja, hlajenja in podobnih malenkosti.
Popravilo starih avtomobilov je enostavno, ker so včasih delali kvalitetne stroje. Posledično tega je manj okvar. Avto brez pretirane elektronike je pa itak šarmer na cesti.
Torej ko kupuješ avto za tako pot nikar ne glej na razmerje letnik, cena, kilometrina... Rajši kupi starejšega z neka kilometri več od dobrega lastnika, ki je avto vzdrževal, kot pa nekaj z kao malo kilometri pa vse v razsulu.
Sosedje se ti bodo morda smejali, ko boš kupil 20 let star avto in zanj plačal morda 10 tisoč eur, da ga pripraviš na to pot, vendar te tak avto nikoli ne bo pustil na cedilu.
Imel sem renaultovega volvota letnik 2000 pa sem šel vedno z strahom do Ljubljane ker sem se vedno bal, kaj bo škripnilo. Z Patrolom sem šel v Tunizijo in tudi pomislil nisem, da bi kaj crknilo.

Uporabniški avatar
roli12
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 10, 2011 9:22 am
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a roli12 » To Nov 22, 2011 7:44 am

Kakšno pa je kaj hlajenje 6 cilindra, sem slišal da se rad pregreva. In kaj je bolje, dolga ali kratka izvedba Tojote ali Patrola. Sicer sem imel do sedaj vse avtomobile dolge izvedbe, sam imajo tudi slabe lastnosti v blatu.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Nov 22, 2011 9:00 am

Hlajenje je odvisno od voznika. Če je hladilnik brezhiben, če je termostat ok, če voznik gleda na kazalnik temperature, če motorja ne priganja v grozne napore, če ga znaš ugasnit... potem z takim motorjem lahko de5š brez skrbi. 6 cilinderc ima večji navor kot 4 cilinderc in je posledično manj obremenjen.
Dolžina avta je čist releativna stvar. Npr, tadolgi pajero 2 je kakšnih 15 cm daljši od kratkega patrola y60. Čeprav na daleč ne zgleda tako.
Da bi bil dolg avto slabši na terenu ne drži vedno. Sicer pa na 90 tisoč kilometrov dolgi poti ne boš ravno iskal terenov kjer bi uničil svoj avto? Ali kaj?


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 76 gostov