jeep GC

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Sr Feb 15, 2012 3:11 pm

Janez, kje si bil kakšen mesec nazaj...

Uporabniški avatar
mufy001
Prispevkov: 38
Pridružen: Po Apr 13, 2009 11:37 am
Kraj: dobova

Re: jeep GC

OdgovorNapisal/-a mufy001 » Sr Feb 15, 2012 4:20 pm

jureb napisal/-a:Dober dan

sigurno je kdo od vas lastnik GC, zanimam se za nakup GC od letnika2000 naprej
kako je kaj z motorji 3.1td, 2,7crd in pa 4.7
z avtomobilom bi delal cca 10000 km na leto, vecina voznje po asfaltu in pa makedamu, pa večkrat prikolica cca 1200kg

za vse info bom hvaležen

lp
3.1td je nadnaravna katastrofa :? .VM motor je italijanski 5 cilindrov alfin turbo diesel motor ki pa je izguba casa in denarja. :wink: Ce mene vprasas 8) ti priporocam V8 in po mogocnosti plin(zaradi porabe) :twisted: sam sem imel 3.1Td pa so sami problemi :P
sta ima ima,a sta nema bumo kupili

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Če Feb 16, 2012 8:52 pm

OrangePower napisal/-a:Janez, kje si bil kakšen mesec nazaj...


v Mozirju, tako kot zmeraj :wink:

Kilometrov ma nekaj čez 200.000, moram pogledat točno.
Slika

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Če Feb 16, 2012 9:03 pm

Jaz sem se pa zanašal na a-net...
Ah... tako je...
:D

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » So Feb 18, 2012 10:17 am

Ja, za Jeepa morš najprej Marolta poklicat ... ma ponavadi kaj pametnega na zalogi. :wink:

kleno
Prispevkov: 63
Pridružen: To Mar 03, 2009 12:50 pm

OdgovorNapisal/-a kleno » Po Apr 02, 2012 1:53 am

Glede plina ti lahko marsikaj povem. Med drugim tudi, da če ti pozimi ali pod hitro obremenitvijo, ven meče ali imaš premajhen uparjalnik (ali si šparal ali pa ponudnik pač nima večjega) ali pa je priklopljen na napačno cev vode.
Nočem tukaj delati reklame, tako da če koga kaj bolj podrobno zanima, naj se obrne na ZS.
Pavšalno lahko povem, da se najdražja varianta najbolj izplača ter omogoča miren spanec. Vsekakor pa močno odsvetujem "ugodne" montaže v južnih bratskih državah.

Sam se sedajle vozim že 8 let (cca 120.000 km) na plin na GC 5.2 in le enkrat je nagajal - zaradi slabega akumulatorja.

benči
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Nov 20, 2011 8:24 pm
Kraj: Dravograd

OdgovorNapisal/-a benči » Ne Apr 08, 2012 9:24 pm

lp. ostali so vsi uredu sam kuk sem se meno z serviserjem iz avstrije imajo 3.1 probleme z menjalniki in prenosi. moj prijatelj ima pa 2.7 mu delam servise in do sedaj še ni bilo kakšnega problema razen servisov

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » So Jun 02, 2012 8:28 pm

Za GC-ja letnik 2002, model overland se išče originalni levi prag. Tisti ki je privijačen na karoserijo. Je sive barve. Ta ki je na avtu je prerjavel od znotraj navzen :cry:
Če se pa dobijo kakšni aftermarket iz nerjavnega jekla ki pridejo namesto originalnih pa še toliko boljše 8)

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Pe Avg 10, 2012 9:34 pm

Živjo,

No da ne bom odpiral nove teme bi kar tukaj vprašal in sicer zanimam se za nakup GC ZJ 5.2 V8 in me zanima predvsem kako je pri teh modelih z pogonom ter pač koliko so primerni za kak offroad. Imajo pri normalni vožnji pogon na vse 4 ali samo zadaj? pa kako je z blokado dif.?
Torej na kratko kot sem že omenil me zanima koliko se obnesejo na terenu.
Ne mislim tle kakšnega hard offroada ampak nekaj v mejah normale :)

Hvala,lp

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Pe Avg 10, 2012 10:20 pm

ZJ se je dobilo s pogonoma Command-Trac ali Quadra-Trac. Več o teh dveh pogonih si lahko prebereš na povezavah, ki sem jih dal.
Obe varianti imata odprta prednji in zadnji diferencial, da se namestit blokado. Imaš dve opciji, in sicer samodejno blokado (recimo nekaj podobnega kot Vari-Lok diferencial pri WJ) ali pa ročno, običajno za ročno potrebuješ še kompresor.
Kakšen teren imaš v mislih, pa bi po moje moral malček bolje opisat. Gre tu za godne poti in občasno kak izlet na travnik ali kaj? V ta namen je že serijski za moje pojme dovolj zmogljiv. Kaj več o ZJjih ti bo znal povedat RangeRover, on ga ima.

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Pe Avg 10, 2012 10:29 pm

Glede terena pa mislim predvsem gozdne poti-vlake in pa bolj blatne poti (npr.poček)

Hvala,lp

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Pe Avg 17, 2012 1:48 pm

Pozdrav.

Pri nas imajo V8 quadra trac pogon. Kar pomeni stalni štirikoleni pogon z visko sklopko v sredini.
Nekatri so imeli v zadnjem difernecialu še tracklock. To je delna "zapora diferenciala", deluje s pomojčjo lamel.

Razlika je le v letnikih in sicer:
93- 95 pri vklopljenem treduktorju ni zapore visko sklopke.
96-98 pri vklopljenem reduktorju se vsko sklopka zaklene tako je porazdelitev med sprednjim parom in zadnjim parom koles vedno enaka.

Seveda lahko oba diferneciala sprednjega in zadnjega nadgradiš s kakšno boljšo zaporo (ARB, eaton, OX, itd). sky is the limit

Kako gre avto po terenu. Bi rekel, da več kot si trenutno upaš poizkusiti.
Ergo meje normale ima ZJ postavljeno zelo visoko.

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Po Avg 20, 2012 7:22 pm

Hvala za info. :)

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Avg 23, 2012 7:56 am

Živjo,

Imam še eno vprašanje in sicer me zanima kako je s podvozjem pri teh grandih (5.2, 5.9 ZJ) namreč mi je par dni nazaj nekdo svetoval naj ne kupujem granda ker da ima premočan motor glede na podvozje in da kar grejo diferencijali :?:
No še to da povem, uporabljal bi ga za teren med drugim ter tale srečanja ki pridejo, tam pa se res ne voziš ravno pa makadamu ampak so kar različne poti kje brez gasa ne gre.

Hvala.lp

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Če Avg 23, 2012 3:09 pm

V osnovi mislim da ni težav. Problem nastane, ko se ga začne dvigovat in posledično nameščat večje gume. Za WJ vem, da vozijo tudi na 35-kah, to naj bi bila zgornja meja za te diferenciale.
Torej, če ne nameravaš nameščat nekih bistveno večjih gum, mislim da ne bi smelo bit težav. Bi bilo pa dobro, da se oglasi še kdo s kaj več izkušnjami na to temo. Sam sem imel visokoleteče načrte o dvigu, pa večjih gumah... in potem sem dobro premislil, za kaj ga dejansko potrebujem. Za občasni offroad že serijski najbrž zmore več, kot si upam. Na srečanja ne hodim, ker nimam časa. Po pravici povedano ga tudi za občasni offroad nimam več. Ampak upanje ostaja, če ne drugega se veselim kakšnega snega :)

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Avg 23, 2012 3:17 pm

No tole sem pozabil omenit da bi ga tudi dvignil (trail master podvozje) in pa seveda pnevmatike 33ke ali 35 največ.
Tako da če še kdo kaj več ve o tem, ima kak nasvet naj kaj več o tem napiše :)

Hvala,lp

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Avg 23, 2012 3:20 pm

mtč,

kakšnega terenca pa sedaj voziš?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Avg 23, 2012 3:22 pm

Za vsakdan nimam terenca imam avto, za teren imam pa lado :D

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Če Avg 23, 2012 3:52 pm

Potem bi bilo mogoče bolje, če se odločiš za kakšnega wranglerja. Ti so že v osnovi višji, več aftermarket opreme imaš na voljo...

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Avg 23, 2012 8:40 pm

Wrangler mi je sicer lep vendar je pramajhen, rabim vseeno kaj večjega...želje so trenutno za granda ZJ mogoče WJ, obvezno V8 in seveda bencin :)

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Avg 23, 2012 8:48 pm

mtč,

zanimalo me je, katerega terenca voziš sedaj zato, ker želiš GCja dvigniti in postaviti vsaj na 33ke oz 35ke. Hkrati pa si napisal, da ga boš imel za
Ne mislim tle kakšnega hard offroada ampak nekaj v mejah normale


Z dvigom na trailmastru (mimogrede: 5cm je tudi pri avtomobilu veliko) in 33kah boš seveda največji na vasi, peljal se boš pa bolj za en drek. Gume so po moji logiki razumevanja terenske vožnje precej prevelike za GCja.

Kolikšno dimenzijo pnevmatik pa sploh omogoča lift kit?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Če Avg 23, 2012 8:58 pm

Tukaj je tabela lift-potrebne predelave-velikost gum za WJ:
Slika

Običajno za 33-ke priporočajo vsaj 3" lift (7,5 cm) z nekaj malega obrezovanja blatnikov. S 4" (10 cm) bi šlo brez obrezovanja.
Računaj še na obnovo podvozja (puše itd), ker se ti vsaka napaka na dvignjenem podvozju še bolj pozna.
Kot sem napisal, sam se vsaj zaenkrat v to ne bom spuščal, ker potrebujem zanesljivo vsakodnevno vozilo.

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Avg 23, 2012 9:03 pm

No to glede dvigovanja in gume 33ke se gre bolj za lepo videt kot pa da bi bilo nujno potrebno glede terena...kot hard pa nisem mislil hard kot pride na DP (poligon) ampak največ gozdne poti, vlake ter blato kot je na počku itd...Glede velikosti gum se pa že videl grande na 33kah tako da nevem če je ravno preveliko, tu se gre verjetno bolj glede lomljenja dif. na takšnih gumah. Glede velikosti za lift kit pa nebi vedu.

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Če Avg 23, 2012 9:05 pm

Za vsakodnevno vožnjo ter za teren lahko dvigneš avto za ene 5 cm, daš gor 265 gume ter tako pridobiš par cm pod diferenciali.
Tukaj je vložek minimalen, avto se pelje spodobno, nisi vpadljiv, pa po terenu tudi ne boš zapenjal povsod.
Vse kar je več od tega gre cena bistveno gor pa še avto je za po cesti tako tako...odvisno kako je narejen...
33ke z 3" pa ne boš spravil gor s samo "malo" rezanja, za 35"ke pa je potrebno veliko več narediti...
kar se pa difirencialov tiče je pa je veliko odvisno od načina vožnje, poznam fante kateri lomijo vse kar dobijo pod roke, poznam pa tudi druge kateri so uničili niti enega križa, pa so avti na isti način "dodelani". Skinny pedal ima tukaj glavno vlogo seveda poleg podstrešja...

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Če Avg 23, 2012 9:17 pm

Avo, wj 4.7 dvignjen za 6" (15 cm): http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6375539&show=1

Žal o avtu ne vem nič, zgleda pa da so ga tudi noter predelovali (sredina armature, za radio, spodaj manjkata zračnika).


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov