jeep GC
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Re: jeep GC
3.1td je nadnaravna katastrofa .VM motor je italijanski 5 cilindrov alfin turbo diesel motor ki pa je izguba casa in denarja. Ce mene vprasas ti priporocam V8 in po mogocnosti plin(zaradi porabe) sam sem imel 3.1Td pa so sami problemijureb napisal/-a:Dober dan
sigurno je kdo od vas lastnik GC, zanimam se za nakup GC od letnika2000 naprej
kako je kaj z motorji 3.1td, 2,7crd in pa 4.7
z avtomobilom bi delal cca 10000 km na leto, vecina voznje po asfaltu in pa makedamu, pa večkrat prikolica cca 1200kg
za vse info bom hvaležen
lp
sta ima ima,a sta nema bumo kupili
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Glede plina ti lahko marsikaj povem. Med drugim tudi, da če ti pozimi ali pod hitro obremenitvijo, ven meče ali imaš premajhen uparjalnik (ali si šparal ali pa ponudnik pač nima večjega) ali pa je priklopljen na napačno cev vode.
Nočem tukaj delati reklame, tako da če koga kaj bolj podrobno zanima, naj se obrne na ZS.
Pavšalno lahko povem, da se najdražja varianta najbolj izplača ter omogoča miren spanec. Vsekakor pa močno odsvetujem "ugodne" montaže v južnih bratskih državah.
Sam se sedajle vozim že 8 let (cca 120.000 km) na plin na GC 5.2 in le enkrat je nagajal - zaradi slabega akumulatorja.
Nočem tukaj delati reklame, tako da če koga kaj bolj podrobno zanima, naj se obrne na ZS.
Pavšalno lahko povem, da se najdražja varianta najbolj izplača ter omogoča miren spanec. Vsekakor pa močno odsvetujem "ugodne" montaže v južnih bratskih državah.
Sam se sedajle vozim že 8 let (cca 120.000 km) na plin na GC 5.2 in le enkrat je nagajal - zaradi slabega akumulatorja.
Živjo,
No da ne bom odpiral nove teme bi kar tukaj vprašal in sicer zanimam se za nakup GC ZJ 5.2 V8 in me zanima predvsem kako je pri teh modelih z pogonom ter pač koliko so primerni za kak offroad. Imajo pri normalni vožnji pogon na vse 4 ali samo zadaj? pa kako je z blokado dif.?
Torej na kratko kot sem že omenil me zanima koliko se obnesejo na terenu.
Ne mislim tle kakšnega hard offroada ampak nekaj v mejah normale
Hvala,lp
No da ne bom odpiral nove teme bi kar tukaj vprašal in sicer zanimam se za nakup GC ZJ 5.2 V8 in me zanima predvsem kako je pri teh modelih z pogonom ter pač koliko so primerni za kak offroad. Imajo pri normalni vožnji pogon na vse 4 ali samo zadaj? pa kako je z blokado dif.?
Torej na kratko kot sem že omenil me zanima koliko se obnesejo na terenu.
Ne mislim tle kakšnega hard offroada ampak nekaj v mejah normale
Hvala,lp
ZJ se je dobilo s pogonoma Command-Trac ali Quadra-Trac. Več o teh dveh pogonih si lahko prebereš na povezavah, ki sem jih dal.
Obe varianti imata odprta prednji in zadnji diferencial, da se namestit blokado. Imaš dve opciji, in sicer samodejno blokado (recimo nekaj podobnega kot Vari-Lok diferencial pri WJ) ali pa ročno, običajno za ročno potrebuješ še kompresor.
Kakšen teren imaš v mislih, pa bi po moje moral malček bolje opisat. Gre tu za godne poti in občasno kak izlet na travnik ali kaj? V ta namen je že serijski za moje pojme dovolj zmogljiv. Kaj več o ZJjih ti bo znal povedat RangeRover, on ga ima.
Obe varianti imata odprta prednji in zadnji diferencial, da se namestit blokado. Imaš dve opciji, in sicer samodejno blokado (recimo nekaj podobnega kot Vari-Lok diferencial pri WJ) ali pa ročno, običajno za ročno potrebuješ še kompresor.
Kakšen teren imaš v mislih, pa bi po moje moral malček bolje opisat. Gre tu za godne poti in občasno kak izlet na travnik ali kaj? V ta namen je že serijski za moje pojme dovolj zmogljiv. Kaj več o ZJjih ti bo znal povedat RangeRover, on ga ima.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Pozdrav.
Pri nas imajo V8 quadra trac pogon. Kar pomeni stalni štirikoleni pogon z visko sklopko v sredini.
Nekatri so imeli v zadnjem difernecialu še tracklock. To je delna "zapora diferenciala", deluje s pomojčjo lamel.
Razlika je le v letnikih in sicer:
93- 95 pri vklopljenem treduktorju ni zapore visko sklopke.
96-98 pri vklopljenem reduktorju se vsko sklopka zaklene tako je porazdelitev med sprednjim parom in zadnjim parom koles vedno enaka.
Seveda lahko oba diferneciala sprednjega in zadnjega nadgradiš s kakšno boljšo zaporo (ARB, eaton, OX, itd). sky is the limit
Kako gre avto po terenu. Bi rekel, da več kot si trenutno upaš poizkusiti.
Ergo meje normale ima ZJ postavljeno zelo visoko.
Pri nas imajo V8 quadra trac pogon. Kar pomeni stalni štirikoleni pogon z visko sklopko v sredini.
Nekatri so imeli v zadnjem difernecialu še tracklock. To je delna "zapora diferenciala", deluje s pomojčjo lamel.
Razlika je le v letnikih in sicer:
93- 95 pri vklopljenem treduktorju ni zapore visko sklopke.
96-98 pri vklopljenem reduktorju se vsko sklopka zaklene tako je porazdelitev med sprednjim parom in zadnjim parom koles vedno enaka.
Seveda lahko oba diferneciala sprednjega in zadnjega nadgradiš s kakšno boljšo zaporo (ARB, eaton, OX, itd). sky is the limit
Kako gre avto po terenu. Bi rekel, da več kot si trenutno upaš poizkusiti.
Ergo meje normale ima ZJ postavljeno zelo visoko.
Živjo,
Imam še eno vprašanje in sicer me zanima kako je s podvozjem pri teh grandih (5.2, 5.9 ZJ) namreč mi je par dni nazaj nekdo svetoval naj ne kupujem granda ker da ima premočan motor glede na podvozje in da kar grejo diferencijali
No še to da povem, uporabljal bi ga za teren med drugim ter tale srečanja ki pridejo, tam pa se res ne voziš ravno pa makadamu ampak so kar različne poti kje brez gasa ne gre.
Hvala.lp
Imam še eno vprašanje in sicer me zanima kako je s podvozjem pri teh grandih (5.2, 5.9 ZJ) namreč mi je par dni nazaj nekdo svetoval naj ne kupujem granda ker da ima premočan motor glede na podvozje in da kar grejo diferencijali
No še to da povem, uporabljal bi ga za teren med drugim ter tale srečanja ki pridejo, tam pa se res ne voziš ravno pa makadamu ampak so kar različne poti kje brez gasa ne gre.
Hvala.lp
V osnovi mislim da ni težav. Problem nastane, ko se ga začne dvigovat in posledično nameščat večje gume. Za WJ vem, da vozijo tudi na 35-kah, to naj bi bila zgornja meja za te diferenciale.
Torej, če ne nameravaš nameščat nekih bistveno večjih gum, mislim da ne bi smelo bit težav. Bi bilo pa dobro, da se oglasi še kdo s kaj več izkušnjami na to temo. Sam sem imel visokoleteče načrte o dvigu, pa večjih gumah... in potem sem dobro premislil, za kaj ga dejansko potrebujem. Za občasni offroad že serijski najbrž zmore več, kot si upam. Na srečanja ne hodim, ker nimam časa. Po pravici povedano ga tudi za občasni offroad nimam več. Ampak upanje ostaja, če ne drugega se veselim kakšnega snega
Torej, če ne nameravaš nameščat nekih bistveno večjih gum, mislim da ne bi smelo bit težav. Bi bilo pa dobro, da se oglasi še kdo s kaj več izkušnjami na to temo. Sam sem imel visokoleteče načrte o dvigu, pa večjih gumah... in potem sem dobro premislil, za kaj ga dejansko potrebujem. Za občasni offroad že serijski najbrž zmore več, kot si upam. Na srečanja ne hodim, ker nimam časa. Po pravici povedano ga tudi za občasni offroad nimam več. Ampak upanje ostaja, če ne drugega se veselim kakšnega snega
mtč,
zanimalo me je, katerega terenca voziš sedaj zato, ker želiš GCja dvigniti in postaviti vsaj na 33ke oz 35ke. Hkrati pa si napisal, da ga boš imel za
Z dvigom na trailmastru (mimogrede: 5cm je tudi pri avtomobilu veliko) in 33kah boš seveda največji na vasi, peljal se boš pa bolj za en drek. Gume so po moji logiki razumevanja terenske vožnje precej prevelike za GCja.
Kolikšno dimenzijo pnevmatik pa sploh omogoča lift kit?
LP Bizzy
zanimalo me je, katerega terenca voziš sedaj zato, ker želiš GCja dvigniti in postaviti vsaj na 33ke oz 35ke. Hkrati pa si napisal, da ga boš imel za
Ne mislim tle kakšnega hard offroada ampak nekaj v mejah normale
Z dvigom na trailmastru (mimogrede: 5cm je tudi pri avtomobilu veliko) in 33kah boš seveda največji na vasi, peljal se boš pa bolj za en drek. Gume so po moji logiki razumevanja terenske vožnje precej prevelike za GCja.
Kolikšno dimenzijo pnevmatik pa sploh omogoča lift kit?
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Tukaj je tabela lift-potrebne predelave-velikost gum za WJ:
Običajno za 33-ke priporočajo vsaj 3" lift (7,5 cm) z nekaj malega obrezovanja blatnikov. S 4" (10 cm) bi šlo brez obrezovanja.
Računaj še na obnovo podvozja (puše itd), ker se ti vsaka napaka na dvignjenem podvozju še bolj pozna.
Kot sem napisal, sam se vsaj zaenkrat v to ne bom spuščal, ker potrebujem zanesljivo vsakodnevno vozilo.
Običajno za 33-ke priporočajo vsaj 3" lift (7,5 cm) z nekaj malega obrezovanja blatnikov. S 4" (10 cm) bi šlo brez obrezovanja.
Računaj še na obnovo podvozja (puše itd), ker se ti vsaka napaka na dvignjenem podvozju še bolj pozna.
Kot sem napisal, sam se vsaj zaenkrat v to ne bom spuščal, ker potrebujem zanesljivo vsakodnevno vozilo.
No to glede dvigovanja in gume 33ke se gre bolj za lepo videt kot pa da bi bilo nujno potrebno glede terena...kot hard pa nisem mislil hard kot pride na DP (poligon) ampak največ gozdne poti, vlake ter blato kot je na počku itd...Glede velikosti gum se pa že videl grande na 33kah tako da nevem če je ravno preveliko, tu se gre verjetno bolj glede lomljenja dif. na takšnih gumah. Glede velikosti za lift kit pa nebi vedu.
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Za vsakodnevno vožnjo ter za teren lahko dvigneš avto za ene 5 cm, daš gor 265 gume ter tako pridobiš par cm pod diferenciali.
Tukaj je vložek minimalen, avto se pelje spodobno, nisi vpadljiv, pa po terenu tudi ne boš zapenjal povsod.
Vse kar je več od tega gre cena bistveno gor pa še avto je za po cesti tako tako...odvisno kako je narejen...
33ke z 3" pa ne boš spravil gor s samo "malo" rezanja, za 35"ke pa je potrebno veliko več narediti...
kar se pa difirencialov tiče je pa je veliko odvisno od načina vožnje, poznam fante kateri lomijo vse kar dobijo pod roke, poznam pa tudi druge kateri so uničili niti enega križa, pa so avti na isti način "dodelani". Skinny pedal ima tukaj glavno vlogo seveda poleg podstrešja...
Tukaj je vložek minimalen, avto se pelje spodobno, nisi vpadljiv, pa po terenu tudi ne boš zapenjal povsod.
Vse kar je več od tega gre cena bistveno gor pa še avto je za po cesti tako tako...odvisno kako je narejen...
33ke z 3" pa ne boš spravil gor s samo "malo" rezanja, za 35"ke pa je potrebno veliko več narediti...
kar se pa difirencialov tiče je pa je veliko odvisno od načina vožnje, poznam fante kateri lomijo vse kar dobijo pod roke, poznam pa tudi druge kateri so uničili niti enega križa, pa so avti na isti način "dodelani". Skinny pedal ima tukaj glavno vlogo seveda poleg podstrešja...
Avo, wj 4.7 dvignjen za 6" (15 cm): http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6375539&show=1
Žal o avtu ne vem nič, zgleda pa da so ga tudi noter predelovali (sredina armature, za radio, spodaj manjkata zračnika).
Žal o avtu ne vem nič, zgleda pa da so ga tudi noter predelovali (sredina armature, za radio, spodaj manjkata zračnika).
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov