Warn

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

Warn

OdgovorNapisal/-a dolsina » Pe Feb 17, 2012 10:47 pm

Imam problem z vitlom Warn. Gre za to, da vitel deluje normalno v eno stran v dugo pa se sliši le nek preklop(klik) ampak brez vrtenja bobna ali motorja. Po moji oceni je sam motor izpraven, verjetno je napaka na elektronskem delu? Prosim za nasvet.
Je pa vitel identičen temu, le da je 8000.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=49& ... artikel=18

LP Tadej
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » So Feb 18, 2012 7:31 am

rele slišiš.
Malo preglej kontakte.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Ne Feb 19, 2012 11:27 am

Ja verjetno bo to zvok releja. Sepravi do tja pride komanda. Potem naprej nič več. Naj odprem in vse kontakte spucam. Ali je notri tudi kakšno vezje ali kaj podobnega? Kaj bi bilo najbolj verjetno da je šlo k vragu če čiščenje nebo dovolj.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Ne Feb 19, 2012 11:50 am

Nekaj tazga je notri;
Slika
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Feb 19, 2012 1:34 pm

pa poglej še kabel na akku. Odpri škatlo pa boš videl če je kje slab stik.
nimaš kaj falit.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Feb 19, 2012 7:57 pm

spucaj kontakte in preglej zice. kakrsnokoli vezje je verjetno ostanek kaksnih wireless dodatkov. ce nimas dalinca lahko to vezje odstranis...

Matic_z
Prispevkov: 5
Pridružen: Po Jan 30, 2012 3:20 pm
Kraj: Kanal ob soči

OdgovorNapisal/-a Matic_z » Ne Feb 19, 2012 10:06 pm

Kontakt sprej špricni direkt v tisti rele ki ne dela pomoje bo roblem rešen. Če nimaš pri roki kontakt spreja bo tudi wd40 vredu.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Feb 20, 2012 8:20 am

en rele ti štrajka ... za preklop smeri se aktivirata dva ... zato se sliši, kot da rele škljocne ... dejansko pa ne delata oba.
če vitel v eno smer dela normalno, v drugo ne ... je 99% težava v relejih.

releje imamo na zalogi, kos original WARN stane 37 eur, kopija pa 25 eur.
Lahko pa komplet vse štiri releje vržeš ven in daš notri "allbrightove" ... 50 za kos - rabiš pa samo en kos.

lp
Mamut 031720676
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Feb 20, 2012 8:33 am

Matic_z napisal/-a:Kontakt sprej špricni direkt v tisti rele ki ne dela pomoje bo roblem rešen. Če nimaš pri roki kontakt spreja bo tudi wd40 vredu.


res je, da se nekateri releji dajo odpret......samo špricanje situacijo le poslabša, ker se ves drek, ki je nastal zaradi švasanja, le prilepi na kontakte.
Bolj bi pomagalo šmirglanje, a to je tudi za en cajt.....

Warnu (in tudi kitajcu) bi jaz privoščil nove releje, pa če smo že pri tem, še zraven kompleten servis vitla :wink:


Se zna zgodti, da ko ga najbolj rabiš, ti zataji......
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Feb 20, 2012 8:49 am

Warn relejev, kot so ti na sliki, se ne da odpret .... so zaliti v ohišje.
Tukaj je vsak poizkus servisa ... metanje časa stran. Zadeva med odpiranjem poči in je konec "veselja".

Druga reč so sicer "allbright" releji, te se da razstavit na prafaktorje ... samo šmirglanje ali mazanje relejev po kontaktih povzroči samo še hitrejše zlepljenje kontaktov.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Feb 20, 2012 8:54 am

ja, sej sem napisal, da je samo za en cajt, se pravi, zasilna rešitev. :wink:

Sorry, mamut, z vsem spoštovanjem, preberi še enkrat moj post; nov rele, plus kompleten servis vitla :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Feb 20, 2012 9:08 am

sej sem prebral tvoj post in se strinjam z njim.

dopisal pa sem samo dejanske izkušnje s točno tem tipom relejev ...
ker se znjimi redno srečujemo.

compadre ... si z levo vstal :lol:
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Feb 20, 2012 9:11 am

mamut napisal/-a:sej sem prebral tvoj post in se strinjam z njim.

dopisal pa sem samo dejanske izkušnje s točno tem tipom relejev ...
ker se znjimi redno srečujemo.


ja, sej cool :nazdravljamo:

compadre ... si z levo vstal :lol:


ma-ja, to vreme me malo jebe (sprememba/kičma) :evil:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Po Feb 27, 2012 7:54 pm

Gre se za vitel x8000i, ki ima releje ki niso zaliti kot so ti ki so prikazani na sliki. Zadevo smo odprli, malo popravili in zbrusili kontakte do čistega in vitel deluje kot treba. Zadeva rešena poceni.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Mar 04, 2012 6:37 pm

mene zanima pa kako je s temi all in one releji-kitajski..
zdaj ko imam vse na mestu me pa malo moti kako sploh pride priklopljen(spodaj je samo oznaka za + in -)?kaj pride priklopljeno na to-napajanje ali vitel? :roll:

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Ne Mar 04, 2012 6:59 pm

Na tist terminal kjer piše + je glavni plus iz baterije, minus z baterije pa pride na ohišje motorja vitla.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Ne Mar 04, 2012 8:00 pm

da malo dopolnim Svenov odgovor in nasplošno malo razmistificiramo "strašno" znanost relejev, ker se s težavo pri priklopu relejev srečujemo skoraj vsak teden ...



Slika

zgornja dva vijaka iz slike: na ta dva vijaka vežemo stator motorja oz. kontakte na motorju z oznako F1 in F2 ... kateri je F1 in F2 ni pomembno ... z zamenjavo F1 in F2 med seboj se obrne smer vrtenja vitla.

srednja vrsta - leva matica iz slike (ali vijak/ odvisno od izvedbe relejev):
tja vežemo kontakt krtačk oz rotorja oz. povežemo s kontaktoz z oznako A na motorju vitla.

srednja vrsta - desni vijak:
na ta vijak vežemo + kabel iz akumulatorja in običajno še drobno žičko iz konektorja komandne ročke (+ napajanje komandne ročke)

spodnja vrsta - trije drobni vijaki:
levi vijak: + iz komandne ročke za navijanje
srednji vijak: - žička oz. masa
desni vijak: + iz komandne ročke za odvijanje

- oz. glavni masa kabel ni priključen v škatlo relejev ampak je priključen direktno na ohišje motorja


Ta navodila veljajo za vse vitle, kateri imajo navitje tako na rotorju, kot na statorju.
Vitli z magneti namesto navitja imajo drugače priklop.
Bom poizkusil pripraviti en slikovni pregled za priklop relejev na več vrst vitlov v kratkem.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Mar 05, 2012 10:56 am

Profiji imate to zanesljivo že rešeno, a tisti, ki imamo bolj šminkerske vitle, pa ne:
Ponavadi se škatla z releji drži vitla in je izpostavljena vsem atmosferskim vplivom. In zato rada crkne oz. vitel - takrat, ko ga rabiš - ne dela. Zakaj pa teh relejev ne bi spravili nekam v kabino ali vsaj na manj izpostavljeno mesto? Saj kabli v celoti ne bodo dosti daljši, kolikor bodo daljši od releja do vitla, bodo krajši od akumulatorja do relejev. To še zlasti velja pri zadaj nameščenem vitlu.
Kaj pravite mojstri??
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Mar 05, 2012 11:12 am

"Mojstri" delamo to zelo pogosto ... kljub vsem reklamam proizvajalcev vseh vrst o vodotesnosti relejev ... je za releje in rele škatlico še vedno najbolj zdravo, da je premaknjena nekam bolj na "suho" ... se pravi običajno bližje k akumulatorju.

Nekaj dodatnega dela s kabli in releji so na bistveno manj izpostavljeni lokaciji, kot "na odbijaču".

Samo od akuja do škatle gre en kabel, od škatle do motorja pa trije ... se pravi rabiš v tem primeru nekaj dodatnega kablovja 35mm2, ki ni poceni ... a se vseeno splača.

lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Mar 05, 2012 11:17 am

E.. sedaj, ko je mojster na zvezi:
Koliko časa pa (tako na oko) lahko solidna običajna baterija cca 100 Ah poganja vitel, ne da bi bil prižgan motor? (težava je v slabi ročni :) )
Hvala!
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Mar 05, 2012 11:52 am

miran napisal/-a:E.. sedaj, ko je mojster na zvezi:
Koliko časa pa (tako na oko) lahko solidna običajna baterija cca 100 Ah poganja vitel, ne da bi bil prižgan motor? (težava je v slabi ročni :) )
Hvala!
LP
Miran


Priznam sem nataknjen danes ... sem že enga malo oštel po telefonu ... releje razkopat, da bi označil kable, zakaj že? ... potem naj jih pa jaz po telefonu nazaj sestavljam.
Da bi pa na servis pršu smo pa predaleč. :twisted:

Z malo muje si izračunaš sam. :evil: :evil:
Poraba vitla je xy A (tvojega od 100 do 450A odvisno od obremenitve)
Kapaciteta tvojega akuja je 100Ah. Koliko globoko praznenje dopušča je odvisno od tipa in kvalitete akuja.
Se pravi v idealnih razmerah (ampak potem je verjetno fuč, ker ga izprazniš do konca, kar se ne sme) imaš za 100 ur po 1A porabe.
Toliko večja kot je poraba ... tolikokrat krajši čas je "štroma" v akuju.

Pa še vžgat ti mora avto potem ... ane.

Ma daj ... popravi si ročno ali/in kupi si kajlo (zagozdo) za pod kolesa in se vitlaj po propisima s prižganim avtom. Tud vitel ti bo hvaležen, rabi manj amperov (povzročitelj temparature), če ima višjo napetost.
Slabih 12V ali 14.4V je kar nekaj razlike.

Srečen? :wink:
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Mar 05, 2012 12:13 pm

Hvala za odgovor, a srečen nisem!
Bemti, si napisal 10 vrst, namesto da bi napisal le (recimo) "5 minut".
Kar se dobre ročne tiče, imaš prav, a vseeno: če sam (poudarek na sam!) nekomu pomagam in ga vlečem iz luknje, se osebno bolje počutim, če moj avto prazen stoji ugasnjen, v 1. reducirani in z zategnjeno ročno, kot pa le z zategnjeno ročno in delujočim motorjem. Sploh pa ne vem, če je napetost v sistemu višja že pri "štandgasu".
:wink:
Ne nazadnje bi lahko izmeril sam, a kaj ko mi ... od vitla spet ne dela :evil:
ŠevednoradovedenLP Miran
:wink:
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Mar 05, 2012 1:09 pm

Saj ga tudi lomiš......če koga vlečeš z vitlom pol sediš v avtu z prižganim motorjem in stisnjeno zavoro. Če vitlanje traja dalj časa pa lahko po potrebi dodajaš gas.
Če boš vitlal z ugasnjenim motorjem se ti bo zgodilo da boš tudi ti rabil pomoč.
Med vitlanjem mora motor teči, neglede ali pomagamo sebi ali nekomu drugemu.

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Po Mar 05, 2012 1:11 pm

Tako od oka in na hitro :wink:

Aku 100 Ah - kapaciteta velja za manjše obremenitve in daljši čas praznjenja oziroma piše na akumulatorju podatek o testiranju kapacitete v odvisnosti od časa, npr. C5h, C20h, C100h,.. Recimo v koliko urah se izprazni do 10,5 V
recimo da vitel vleče 300 A,

100 Ah / 300 A= 0,333333333 h = 20 min
Za "gvišno" damo še malo rezerve, recimo bo vrtelo 10 minut ali manj pri polnem akumulatorju


mamut napisal/-a: Srečen? :wink:

:wink:
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Mar 05, 2012 2:15 pm

Zdaj sem srečen. Do 10 minut. OK! Hvala!
BTW: imam dva akuja, ki pri ugasnjenem motorju nista povezana, tako, da ni bojazni, da ne bi mogel vžgati avta.
LpotešenP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov