Warn
Warn
Imam problem z vitlom Warn. Gre za to, da vitel deluje normalno v eno stran v dugo pa se sliši le nek preklop(klik) ampak brez vrtenja bobna ali motorja. Po moji oceni je sam motor izpraven, verjetno je napaka na elektronskem delu? Prosim za nasvet.
Je pa vitel identičen temu, le da je 8000.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=49& ... artikel=18
LP Tadej
Je pa vitel identičen temu, le da je 8000.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=49& ... artikel=18
LP Tadej
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
pa poglej še kabel na akku. Odpri škatlo pa boš videl če je kje slab stik.
nimaš kaj falit.
nimaš kaj falit.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
en rele ti štrajka ... za preklop smeri se aktivirata dva ... zato se sliši, kot da rele škljocne ... dejansko pa ne delata oba.
če vitel v eno smer dela normalno, v drugo ne ... je 99% težava v relejih.
releje imamo na zalogi, kos original WARN stane 37 eur, kopija pa 25 eur.
Lahko pa komplet vse štiri releje vržeš ven in daš notri "allbrightove" ... 50 za kos - rabiš pa samo en kos.
lp
Mamut 031720676
če vitel v eno smer dela normalno, v drugo ne ... je 99% težava v relejih.
releje imamo na zalogi, kos original WARN stane 37 eur, kopija pa 25 eur.
Lahko pa komplet vse štiri releje vržeš ven in daš notri "allbrightove" ... 50 za kos - rabiš pa samo en kos.
lp
Mamut 031720676
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Matic_z napisal/-a:Kontakt sprej špricni direkt v tisti rele ki ne dela pomoje bo roblem rešen. Če nimaš pri roki kontakt spreja bo tudi wd40 vredu.
res je, da se nekateri releji dajo odpret......samo špricanje situacijo le poslabša, ker se ves drek, ki je nastal zaradi švasanja, le prilepi na kontakte.
Bolj bi pomagalo šmirglanje, a to je tudi za en cajt.....
Warnu (in tudi kitajcu) bi jaz privoščil nove releje, pa če smo že pri tem, še zraven kompleten servis vitla
Se zna zgodti, da ko ga najbolj rabiš, ti zataji......
And on the 8th day God created Land Rover
Warn relejev, kot so ti na sliki, se ne da odpret .... so zaliti v ohišje.
Tukaj je vsak poizkus servisa ... metanje časa stran. Zadeva med odpiranjem poči in je konec "veselja".
Druga reč so sicer "allbright" releji, te se da razstavit na prafaktorje ... samo šmirglanje ali mazanje relejev po kontaktih povzroči samo še hitrejše zlepljenje kontaktov.
Tukaj je vsak poizkus servisa ... metanje časa stran. Zadeva med odpiranjem poči in je konec "veselja".
Druga reč so sicer "allbright" releji, te se da razstavit na prafaktorje ... samo šmirglanje ali mazanje relejev po kontaktih povzroči samo še hitrejše zlepljenje kontaktov.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
sej sem prebral tvoj post in se strinjam z njim.
dopisal pa sem samo dejanske izkušnje s točno tem tipom relejev ...
ker se znjimi redno srečujemo.
compadre ... si z levo vstal
dopisal pa sem samo dejanske izkušnje s točno tem tipom relejev ...
ker se znjimi redno srečujemo.
compadre ... si z levo vstal
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Na tist terminal kjer piše + je glavni plus iz baterije, minus z baterije pa pride na ohišje motorja vitla.
LP
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
da malo dopolnim Svenov odgovor in nasplošno malo razmistificiramo "strašno" znanost relejev, ker se s težavo pri priklopu relejev srečujemo skoraj vsak teden ...
zgornja dva vijaka iz slike: na ta dva vijaka vežemo stator motorja oz. kontakte na motorju z oznako F1 in F2 ... kateri je F1 in F2 ni pomembno ... z zamenjavo F1 in F2 med seboj se obrne smer vrtenja vitla.
srednja vrsta - leva matica iz slike (ali vijak/ odvisno od izvedbe relejev):
tja vežemo kontakt krtačk oz rotorja oz. povežemo s kontaktoz z oznako A na motorju vitla.
srednja vrsta - desni vijak:
na ta vijak vežemo + kabel iz akumulatorja in običajno še drobno žičko iz konektorja komandne ročke (+ napajanje komandne ročke)
spodnja vrsta - trije drobni vijaki:
levi vijak: + iz komandne ročke za navijanje
srednji vijak: - žička oz. masa
desni vijak: + iz komandne ročke za odvijanje
- oz. glavni masa kabel ni priključen v škatlo relejev ampak je priključen direktno na ohišje motorja
Ta navodila veljajo za vse vitle, kateri imajo navitje tako na rotorju, kot na statorju.
Vitli z magneti namesto navitja imajo drugače priklop.
Bom poizkusil pripraviti en slikovni pregled za priklop relejev na več vrst vitlov v kratkem.
zgornja dva vijaka iz slike: na ta dva vijaka vežemo stator motorja oz. kontakte na motorju z oznako F1 in F2 ... kateri je F1 in F2 ni pomembno ... z zamenjavo F1 in F2 med seboj se obrne smer vrtenja vitla.
srednja vrsta - leva matica iz slike (ali vijak/ odvisno od izvedbe relejev):
tja vežemo kontakt krtačk oz rotorja oz. povežemo s kontaktoz z oznako A na motorju vitla.
srednja vrsta - desni vijak:
na ta vijak vežemo + kabel iz akumulatorja in običajno še drobno žičko iz konektorja komandne ročke (+ napajanje komandne ročke)
spodnja vrsta - trije drobni vijaki:
levi vijak: + iz komandne ročke za navijanje
srednji vijak: - žička oz. masa
desni vijak: + iz komandne ročke za odvijanje
- oz. glavni masa kabel ni priključen v škatlo relejev ampak je priključen direktno na ohišje motorja
Ta navodila veljajo za vse vitle, kateri imajo navitje tako na rotorju, kot na statorju.
Vitli z magneti namesto navitja imajo drugače priklop.
Bom poizkusil pripraviti en slikovni pregled za priklop relejev na več vrst vitlov v kratkem.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Profiji imate to zanesljivo že rešeno, a tisti, ki imamo bolj šminkerske vitle, pa ne:
Ponavadi se škatla z releji drži vitla in je izpostavljena vsem atmosferskim vplivom. In zato rada crkne oz. vitel - takrat, ko ga rabiš - ne dela. Zakaj pa teh relejev ne bi spravili nekam v kabino ali vsaj na manj izpostavljeno mesto? Saj kabli v celoti ne bodo dosti daljši, kolikor bodo daljši od releja do vitla, bodo krajši od akumulatorja do relejev. To še zlasti velja pri zadaj nameščenem vitlu.
Kaj pravite mojstri??
Miran
Ponavadi se škatla z releji drži vitla in je izpostavljena vsem atmosferskim vplivom. In zato rada crkne oz. vitel - takrat, ko ga rabiš - ne dela. Zakaj pa teh relejev ne bi spravili nekam v kabino ali vsaj na manj izpostavljeno mesto? Saj kabli v celoti ne bodo dosti daljši, kolikor bodo daljši od releja do vitla, bodo krajši od akumulatorja do relejev. To še zlasti velja pri zadaj nameščenem vitlu.
Kaj pravite mojstri??
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
"Mojstri" delamo to zelo pogosto ... kljub vsem reklamam proizvajalcev vseh vrst o vodotesnosti relejev ... je za releje in rele škatlico še vedno najbolj zdravo, da je premaknjena nekam bolj na "suho" ... se pravi običajno bližje k akumulatorju.
Nekaj dodatnega dela s kabli in releji so na bistveno manj izpostavljeni lokaciji, kot "na odbijaču".
Samo od akuja do škatle gre en kabel, od škatle do motorja pa trije ... se pravi rabiš v tem primeru nekaj dodatnega kablovja 35mm2, ki ni poceni ... a se vseeno splača.
lp
Mamut
Nekaj dodatnega dela s kabli in releji so na bistveno manj izpostavljeni lokaciji, kot "na odbijaču".
Samo od akuja do škatle gre en kabel, od škatle do motorja pa trije ... se pravi rabiš v tem primeru nekaj dodatnega kablovja 35mm2, ki ni poceni ... a se vseeno splača.
lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
miran napisal/-a:E.. sedaj, ko je mojster na zvezi:
Koliko časa pa (tako na oko) lahko solidna običajna baterija cca 100 Ah poganja vitel, ne da bi bil prižgan motor? (težava je v slabi ročni )
Hvala!
LP
Miran
Priznam sem nataknjen danes ... sem že enga malo oštel po telefonu ... releje razkopat, da bi označil kable, zakaj že? ... potem naj jih pa jaz po telefonu nazaj sestavljam.
Da bi pa na servis pršu smo pa predaleč.
Z malo muje si izračunaš sam.
Poraba vitla je xy A (tvojega od 100 do 450A odvisno od obremenitve)
Kapaciteta tvojega akuja je 100Ah. Koliko globoko praznenje dopušča je odvisno od tipa in kvalitete akuja.
Se pravi v idealnih razmerah (ampak potem je verjetno fuč, ker ga izprazniš do konca, kar se ne sme) imaš za 100 ur po 1A porabe.
Toliko večja kot je poraba ... tolikokrat krajši čas je "štroma" v akuju.
Pa še vžgat ti mora avto potem ... ane.
Ma daj ... popravi si ročno ali/in kupi si kajlo (zagozdo) za pod kolesa in se vitlaj po propisima s prižganim avtom. Tud vitel ti bo hvaležen, rabi manj amperov (povzročitelj temparature), če ima višjo napetost.
Slabih 12V ali 14.4V je kar nekaj razlike.
Srečen?
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Hvala za odgovor, a srečen nisem!
Bemti, si napisal 10 vrst, namesto da bi napisal le (recimo) "5 minut".
Kar se dobre ročne tiče, imaš prav, a vseeno: če sam (poudarek na sam!) nekomu pomagam in ga vlečem iz luknje, se osebno bolje počutim, če moj avto prazen stoji ugasnjen, v 1. reducirani in z zategnjeno ročno, kot pa le z zategnjeno ročno in delujočim motorjem. Sploh pa ne vem, če je napetost v sistemu višja že pri "štandgasu".
Ne nazadnje bi lahko izmeril sam, a kaj ko mi ... od vitla spet ne dela
ŠevednoradovedenLP Miran
Bemti, si napisal 10 vrst, namesto da bi napisal le (recimo) "5 minut".
Kar se dobre ročne tiče, imaš prav, a vseeno: če sam (poudarek na sam!) nekomu pomagam in ga vlečem iz luknje, se osebno bolje počutim, če moj avto prazen stoji ugasnjen, v 1. reducirani in z zategnjeno ročno, kot pa le z zategnjeno ročno in delujočim motorjem. Sploh pa ne vem, če je napetost v sistemu višja že pri "štandgasu".
Ne nazadnje bi lahko izmeril sam, a kaj ko mi ... od vitla spet ne dela
ŠevednoradovedenLP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Saj ga tudi lomiš......če koga vlečeš z vitlom pol sediš v avtu z prižganim motorjem in stisnjeno zavoro. Če vitlanje traja dalj časa pa lahko po potrebi dodajaš gas.
Če boš vitlal z ugasnjenim motorjem se ti bo zgodilo da boš tudi ti rabil pomoč.
Med vitlanjem mora motor teči, neglede ali pomagamo sebi ali nekomu drugemu.
Če boš vitlal z ugasnjenim motorjem se ti bo zgodilo da boš tudi ti rabil pomoč.
Med vitlanjem mora motor teči, neglede ali pomagamo sebi ali nekomu drugemu.
Tako od oka in na hitro
Aku 100 Ah - kapaciteta velja za manjše obremenitve in daljši čas praznjenja oziroma piše na akumulatorju podatek o testiranju kapacitete v odvisnosti od časa, npr. C5h, C20h, C100h,.. Recimo v koliko urah se izprazni do 10,5 V
recimo da vitel vleče 300 A,
100 Ah / 300 A= 0,333333333 h = 20 min
Za "gvišno" damo še malo rezerve, recimo bo vrtelo 10 minut ali manj pri polnem akumulatorju
Aku 100 Ah - kapaciteta velja za manjše obremenitve in daljši čas praznjenja oziroma piše na akumulatorju podatek o testiranju kapacitete v odvisnosti od časa, npr. C5h, C20h, C100h,.. Recimo v koliko urah se izprazni do 10,5 V
recimo da vitel vleče 300 A,
100 Ah / 300 A= 0,333333333 h = 20 min
Za "gvišno" damo še malo rezerve, recimo bo vrtelo 10 minut ali manj pri polnem akumulatorju
mamut napisal/-a: Srečen?
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej
Lp Andrej
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov