Jeep gc 4.7 v8 pregrevanje ??

Vse v zvezi z offroadom
sony
Prispevkov: 2
Pridružen: To Apr 17, 2012 1:20 am

Jeep gc 4.7 v8 pregrevanje ??

OdgovorNapisal/-a sony » To Apr 24, 2012 7:59 pm

zdravo.imam eno vprašenje če mi bo kdo pomagal-oz povedal..gre se namreč za jeep-a največji problem je poletji ko je topleje se motor hitro pregreje,velikokrat je problem velik klanec enostavno temperatura raste..npr sem šel iz brača(hrvaška)po ene 45min v manjši klanec se je temperatura začela vzdigovat in se se vstavil da se ohladi in mi ni preostalo drugega kot it po avtocesti potem ni blo nobenga problema ki je ravno???

Uporabniški avatar
zacki
Prispevkov: 298
Pridružen: To Dec 07, 2010 7:55 am
Kraj: ljubno

OdgovorNapisal/-a zacki » To Apr 24, 2012 8:14 pm

Imaš več šans:

- zrak v sistemu
- zapacan kiler
- zanič termostat
- zanič visko
-...

:wink:
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare

sony
Prispevkov: 2
Pridružen: To Apr 17, 2012 1:20 am

OdgovorNapisal/-a sony » To Apr 24, 2012 8:28 pm

hvala zacki..jaz upam da je samo termostat ali kaj podobnega..

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Ne Apr 29, 2012 12:31 am

Pregrevanje in 4.7 nista ravno prijatelja. Do prve črtice čez polovico, več ne sme it, če ti vse dela normalno.
Poskusi zamenjat termostat (ni tak strošek, pa še enostavno je), računaj da je treba zamenjat tudi hladilno tekočino. Jaz sem ga zamenjal pred parimi tedni, če si res vzameš čas nimaš dve uri kaj delat. Moj termostat je sicer delal normalno, je pa začelo puščat tesnilo, tako da sem si mislil če že rihtam, najbolje da zamenjam vse skupaj pa imam mir s tem.

Kot je že zacki napisal, možnosti je več. Če gremo po vrsti (ne ravno kot je bilo napisano, ampak po "enostavnosti" preverjanja):
- ventilator se mora vedno malo vrtet, tudi če motor ni ogret in ni potrebe po ohlajanju. Preveri, da imaš zadostno količino servo olja. Če boš dolival, pazi in kupi pravo olje (namenska zadeva). NE ATF!

- zrak v sistemu: gretje v kabini nastavi na full, pusti da dela na minimumu dokler se ne ogreje. Potem ga ugasni in pusti, da se ohladi. Pred tem poglej nivo tekočine v ekspanziji, dotoči do full. Ko se ohladi, še enkrat preveri nivo. Če je nižji, to pomeni da je zrak šel v ekspanzijo, razliko pa je potegnilo v sistem, kot je treba.

- medtem ko se ti ogreva motor, malo tipaj cevi. Spodaj pri termostatu gredo dve malo pred termostatom gor in nazaj proti kabini, to je za pečko. Najprej bi morale bit vroče ti dve, če imaš gretje vklopljeno. Ko se ti motor ogreje, bi moral termostat odpret in se ti najprej segreje cev iz motorja do hladilnika (torej tista, kjer je vmes termostat), potem pa še cev na vrhu, iz hladilnika nazaj v motor. Med ogrevanjem vsake toliko vrži uč na kazalec temperature, ne bi smel it čez polovico.

Za zapacan kiler pa nimam kakšnega pametnega "testa", to je ena izmed možnosti - bolj proti koncu :)


Če potrebuješ še kakšne informacije, se oglasi (tukaj ali na ZS).

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Apr 29, 2012 6:10 am

kuku napisal/-a:Za zapacan kiler pa nimam kakšnega pametnega "testa", to je ena izmed možnosti - bolj proti koncu :)




Najbolj enostavno za očistit, najceneje ter zelo verjeten vzrok za tvojo težavo.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Ne Apr 29, 2012 7:30 am

Picpoki napisal/-a:
kuku napisal/-a:Za zapacan kiler pa nimam kakšnega pametnega "testa", to je ena izmed možnosti - bolj proti koncu :)




Najbolj enostavno za očistit, najceneje ter zelo verjeten vzrok za tvojo težavo.


Imaš kakšen predlog, kako to izvest? Mislim resno, tega še nisem počel.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Ne Maj 06, 2012 4:06 pm

Ponavadi gre en rele pod desnim žarometom. Ni pa nujno.
Eni še majo visko, drugi samo elektriko, tretji pa servo ventilator.

Najprej moraš ugotovit kateri sistem imaš.
Slika

mrcina22
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr Feb 02, 2011 10:17 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a mrcina22 » Če Jul 19, 2012 11:39 am

da ne odpiram nove teme, gre za GCja 2.7 CRD ob vožnji s prikolico - konji 2t ali camp 1t v klanec pride cagar malo čez sredino -se pravi nekaj čez 100 st.C. Ko se cesta zravna takoj pade pod 100tko

Me ma kaj skrbeti?

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Ne Avg 12, 2012 11:26 am

Če se ustaviš in čuješ vretje vode pol te mora skrbet, drugač pa ne.
Slika

mrcina22
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr Feb 02, 2011 10:17 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a mrcina22 » Po Avg 13, 2012 8:56 am

ok, hvala za odgovor, vretja ni, sem pa opazil, da po daljši vožnji v klanec temperatura pada


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov