Brušenje ploščic ventilov Nissan Patrol 2.8 Y61

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

Brušenje ploščic ventilov Nissan Patrol 2.8 Y61

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Pe Jun 08, 2012 11:40 am

Rad bi odprl debato o brušenju (original novih debelejših) ploščic za podkladanje ventilov. Zanima me kakšne izkušnje imate. Ne bi rad tem ...kupi novo.. ker sem o tej temi precej povpraševal tudi v drugih državah, zato bi rad slovensko mnenje.
Vržem kost za glodanje:

Vprašal sem če ima kdo izkušnje z brušenjem, ne kako naj natančno na mero pobrusim (pustimo da imam možnost na tisočinko mm).
Ploščice so 51HRC, kar nujno da je nitridirano (ja nitridirano ne nitrirano, 'nitrira' se njivo- gnojenje, površino pa utrdimo z nitridi). Testna ploščica je po brušenju 0,1mm imela prav tako 51 HRc.
Mojih pa ni bilo treba brusiti, ker po poliranju ventilov sem bil znotraj tolerance (po Autodati, Haynes manual ima malce drugačne toleranca).

Hvala vsem ki ste mi ploščice ponujali, lepo da se še najde kdo tako glup kot sem sam (da zastonj pomagaš). Kompliciral sem pa ker mi je tema blizu in rad naredim dobro, brez da bi brezveze metal denar stran zato ker se je nekdo enkrat spomnil da so te ploščice huda znanost.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Jun 08, 2012 10:37 pm

to pa ni nobena znanost..prvo jih daj na mesto,izmeri kolk fali,po možnosti zamejaj med sabo(če imaš rabljene), ponovno izmeri, ugotovi kakšne so prave mere in jih daj enmu orodjarju ki ima brus z magnetno mizo da ti jih pobrusi..(seveda za pomerit moraš imeti usaj malo pojma kdaj so ventili na nihanju in drugi u luft :lol:

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » So Jun 09, 2012 7:10 am

To sem tudi naredil, pa sem hotel slišati še kako mnenje.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
patrol1
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Sep 20, 2010 9:51 pm
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a patrol1 » Če Avg 22, 2013 10:32 pm

Lahko se brusijo saj sem jih sam pobrusil na magnetno plosco z navadnim brusom. Pocasi gre ker so zelo trde tako da jih je treba pocasi in po malo brusit.

Mr.G.
Prispevkov: 58
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Brušenje ploščic ventilov Nissan Patrol 2.8 Y61

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » Ne Avg 25, 2013 5:28 pm

Zoran67 napisal/-a:Rad bi odprl debato o brušenju (original novih debelejših) ploščic za podkladanje ventilov. Zanima me kakšne izkušnje imate. Ne bi rad tem ...kupi novo.. ker sem o tej temi precej povpraševal tudi v drugih državah, zato bi rad slovensko mnenje.
Vržem kost za glodanje:

Vprašal sem če ima kdo izkušnje z brušenjem, ne kako naj natančno na mero pobrusim (pustimo da imam možnost na tisočinko mm).
Ploščice so 51HRC, kar nujno da je nitridirano (ja nitridirano ne nitrirano, 'nitrira' se njivo- gnojenje, površino pa utrdimo z nitridi). Testna ploščica je po brušenju 0,1mm imela prav tako 51 HRc.
Mojih pa ni bilo treba brusiti, ker po poliranju ventilov sem bil znotraj tolerance (po Autodati, Haynes manual ima malce drugačne toleranca).

Hvala vsem ki ste mi ploščice ponujali, lepo da se še najde kdo tako glup kot sem sam (da zastonj pomagaš). Kompliciral sem pa ker mi je tema blizu in rad naredim dobro, brez da bi brezveze metal denar stran zato ker se je nekdo enkrat spomnil da so te ploščice huda znanost.


Se morm mal oglasit. Te podložne ploščice so kaljene.
No, v časih Z-101 in fičotov so bile. Zdej, ko se vse "spreminja", lahko, tud da so cementirane. Verjetno si mislil cementacijo. Nitridiranje, vsaj jest ne vem kaj je. Ko si omenil, da so bile ploščice še po brušenju 51HRc trdne, menim, da so kaljene. Te ploščice niso ne vem kakšnen baw,baw. Morajo bit samo iz pravilnega materiala in pravilno kaljene (tukaj je mišljeno tudi popuščanje).
Ko si napisal 51 HRc, mi je to nekam majhna vrednost.

lp,

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Avg 25, 2013 7:57 pm

Poglejte, ploščice so bile obdelane na CNC in magnetni mizi..kako in kaj..nisem kovinostrugar, to so mi majstri naredili. Motor je od takrat kar nekaj naredil po števcu, tudi matre tako, da naj si vsak ustvari svoje mnenje o tem. Motor laufa in ni edini, ki je tako narejen. :wink:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

Re: Brušenje ploščic ventilov Nissan Patrol 2.8 Y61

OdgovorNapisal/-a fonza » Po Avg 26, 2013 10:07 pm

Zoran67 napisal/-a:Rad bi odprl debato o brušenju (original novih debelejših) ploščic za podkladanje ventilov. Zanima me kakšne izkušnje imate. Ne bi rad tem ...kupi novo.. ker sem o tej temi precej povpraševal tudi v drugih državah, zato bi rad slovensko mnenje.
Vržem kost za glodanje:

Vprašal sem če ima kdo izkušnje z brušenjem, ne kako naj natančno na mero pobrusim (pustimo da imam možnost na tisočinko mm).
Ploščice so 51HRC, kar nujno da je nitridirano (ja nitridirano ne nitrirano, 'nitrira' se njivo- gnojenje, površino pa utrdimo z nitridi). Testna ploščica je po brušenju 0,1mm imela prav tako 51 HRc.
Mojih pa ni bilo treba brusiti, ker po poliranju ventilov sem bil znotraj tolerance (po Autodati, Haynes manual ima malce drugačne toleranca).

Hvala vsem ki ste mi ploščice ponujali, lepo da se še najde kdo tako glup kot sem sam (da zastonj pomagaš). Kompliciral sem pa ker mi je tema blizu in rad naredim dobro, brez da bi brezveze metal denar stran zato ker se je nekdo enkrat spomnil da so te ploščice huda znanost.


Saj se nebi oglasil na tole, samo, tole tvoje znanstveno poimenovanje toplotne obdelave me malo moti. Res, da se celo življenje učimo, ampak, toplotna obdelava ploščic je nitriranje in nikakor nitridiranje. (postopek, kjer jeklo segrevamo v amoniaku, približno 10-100 ur in tako dobimo 0.3-1.0 mm debel naravno trd površinski sloj s trdoto približno 1100HV, ki pa se proti jedru naglo zmanjšuje. To je primerljivo z približno 69 HRC, tako, da je tvojih 51 HRC precej mehkih. 51 HRC je približno 550 HV, kar pa je nekako polovica prvotne trdote. Vsaj tako so nas v mojih letih učili v Mariboru na Smetanovi :stari_pridiga:
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » To Avg 27, 2013 8:14 am

Al prav se piše kaša ali kasha.......
Slika

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Avg 27, 2013 8:46 am

odstavek pod: vržem kost za glodanje; je pobran iz drugih forumov, ploščice so od drugih vozil...namenjeno je bilo debati, ne pa temu, da se delam pameten. Sam prispevek je bil napisan v času, ko sem potreboval informacije, no, sedaj je zadeva že zdavnaj od akta in motor laufa ter je naredil že kar nekaj kkm in ni edini, tako, da zadeva deluje. :wink:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov