POGON PAJERO

Vse v zvezi z offroadom
marjan123
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Jan 09, 2012 8:22 pm

POGON PAJERO

OdgovorNapisal/-a marjan123 » To Okt 30, 2012 8:28 pm

imam pajerota 2.5td letnik 92.in ne dela prvi pogon,samo zadaj,natancneje prvi desni kolo.ugotovili smo da so pobrani zobci in ne vklopi prvega pogona.ima pa avto avtomatsko uklaplanje in ne na kolesu kot nekateri.se da to kaj popraviti ali ima kdo to da mi proda pa koliko bi bila cena

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » To Okt 30, 2012 8:50 pm

mamut 4x4 031 720 676
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » To Okt 30, 2012 11:09 pm

imam avtomatske dobre odkupim tudi vaše stare.041234570

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Okt 31, 2012 8:16 am

če ti je šu uklopnik na diferencialu bolje da dobiš drug enak differencial.. :roll:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Okt 31, 2012 9:06 am

Če crkne vklopnik je najboljše kar cel avto zamenjat.......

matkurjo
:buta_z_glavo_ob_zid:

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Okt 31, 2012 9:36 am

sem mislu vklop polosovine, ne vklopniku na premnikih..

marjan123
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Jan 09, 2012 8:22 pm

pogon pajero

OdgovorNapisal/-a marjan123 » Sr Okt 31, 2012 10:30 am

zgleda da je napaka na kolesu ker so verjetno pobrani zobci,ne vem se ker nisem se razdrl.vem pa ko vklopim vse 4 se desna polosovina vrti.in tudi noter v kolesu se slisi reskletanje.je pol bolsa moznost da bi dal rocne vklopnike ki jih imajo pri mamotu ali se ne da?

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Okt 31, 2012 10:56 am

Se da in je bolje, slabost je le, da moraš vsakič z avta da jih vklopiš.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

marjan123
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Jan 09, 2012 8:22 pm

OdgovorNapisal/-a marjan123 » Sr Okt 31, 2012 2:13 pm

bolse to kot pa da mi lamle pogone.

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Sr Okt 31, 2012 2:22 pm

Zakaj pa bi jih sploh izklapljal? Jaz imam vklopljene že tri leta...brez problemov!

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Okt 31, 2012 2:47 pm

Mogoče zate čudno uprašanje, ampak zakaj jih potem imaš??
Uklopniki so z razlogom, da ko ne potrebuješ pogona 4x4, privarčuješ z gorivom, če že drugega ne....
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Sr Okt 31, 2012 4:17 pm

Razlika pri porabi goriva je zanemarljiva! Vsaj pri mojem pajerotu.
Edina poglavitna stvar je, da se pri izklopljenih ne vrtijo in posledično obrabljajo polosi.

Uporabniški avatar
Roger
Prispevkov: 205
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 5:55 pm
Kraj: Vasi pod Stolom

OdgovorNapisal/-a Roger » Sr Okt 31, 2012 5:21 pm

Marjan 123, kupi ročne vklopnike,avtomatskega ki še deluje pa prodaj.Avtomatski crkne ko ga najbolj potrebuješ. Aja, pa še reduktor na zadnji pogon imaš,ko ne rabiš 4x4 pogona.
___________
Lp Vojc

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Okt 31, 2012 7:43 pm

Če boš vozu reduktor z vklopljenim samo zadnjim pogonom bo križ odneslo, prej al slej!

Uporabniški avatar
Roger
Prispevkov: 205
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 5:55 pm
Kraj: Vasi pod Stolom

OdgovorNapisal/-a Roger » Če Nov 01, 2012 1:38 pm

Dimen napisal/-a:Če boš vozu reduktor z vklopljenim samo zadnjim pogonom bo križ odneslo, prej al slej!

Ja, o tem nisem glih razmišljal, je pa res da ga vklopim samo parkrat na leto in to samo dvajset, trideset metrov, pa je zdržal tam okoli šest let.Morda imam srečo z materialom. :roll: :D
___________

Lp Vojc

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

Re: POGON PAJERO

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Ne Dec 16, 2012 4:37 pm

marjan123 napisal/-a:imam pajerota 2.5td letnik 92.in ne dela prvi pogon,samo zadaj,natancneje prvi desni kolo.ugotovili smo da so pobrani zobci in ne vklopi prvega pogona.ima pa avto avtomatsko uklaplanje in ne na kolesu kot nekateri.se da to kaj popraviti ali ima kdo to da mi proda pa koliko bi bila cena

Zanima me kako si stvar rešil kajti tudi meni se je zgodilo enako le da imam 90 letnik! hvala za informacije. lp

marjan123
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Jan 09, 2012 8:22 pm

OdgovorNapisal/-a marjan123 » To Dec 18, 2012 9:10 am

kupiv sm navadne vklopnike in stvar deluje odlicno


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov