Lovsko vozilo ;)
Lovsko vozilo ;)
Pozdravljeni,
Verjetno že stokrat obdelana tema.... ampak vseeno. Iščem nadomestno vozilo za Samuraja. Teh sem kar nekaj imel. Trenutno ima lušnega, vendar mi je malo majhen.
Rad bi robustem terenec malo večji od samuraja s katerim bi lahko šel na lov in na teren, in tudi kdaj na avto cesto...Iščem terenca na 3 vrata in rad bi imel špero. Cena od 5-12 k€
Samuraj mi je res top mal rjavi ampak vžge vedno...
Verjetno že stokrat obdelana tema.... ampak vseeno. Iščem nadomestno vozilo za Samuraja. Teh sem kar nekaj imel. Trenutno ima lušnega, vendar mi je malo majhen.
Rad bi robustem terenec malo večji od samuraja s katerim bi lahko šel na lov in na teren, in tudi kdaj na avto cesto...Iščem terenca na 3 vrata in rad bi imel špero. Cena od 5-12 k€
Samuraj mi je res top mal rjavi ampak vžge vedno...
Hvala vsem za ideje. Sem malo gledal po netu pa cene.... Sicer sem najprej mislil Merceds G.... mislim. da je precenjen avto... odpade.
- Mitsubishi pajero 3 vrata
- Nisan patrol 3 vrata
- Defender 90
Ziher sem da japonci delajo odlično sem mel 4 teranote. Pa se mi zdi tudi Nisan večji od Mitsubisija. Je pa tudi res, da Pajero mi je totalna neznaka. Je pa najcenejši.
Defendrja pa me je malo strah,kolikor sem bral po forumu. Pa tudi starejši letniki so od znotraj kot Katrca al pa še slabši.
Ma kdo kaj izskupenj s temi avti?
- Mitsubishi pajero 3 vrata
- Nisan patrol 3 vrata
- Defender 90
Ziher sem da japonci delajo odlično sem mel 4 teranote. Pa se mi zdi tudi Nisan večji od Mitsubisija. Je pa tudi res, da Pajero mi je totalna neznaka. Je pa najcenejši.
Defendrja pa me je malo strah,kolikor sem bral po forumu. Pa tudi starejši letniki so od znotraj kot Katrca al pa še slabši.
Ma kdo kaj izskupenj s temi avti?
Micu buši je micka po domače.
Za mal denarja veliko muzike. Dober in trpežen voz, ki ne zahteva veliko vzdrževanja in ima dober material. Dobra srednja pot za cesto in teren.
Defender je hardcore terenc, in če si samuraja navajen, ti ne bi bilo hudega v njem. Isto sranje, sam mal večje. Za harcore terence moraš bit mal cepljen. To ni za razvajene. Pa ne verjet vsega, kar na forumu prebereš. Fantje imajo stare kante pa pol jokajo. Večina teh, ki jokajo še defenderja nima, kvečjemu serijo 3, samo defender se lepše sliši. Je čist vredu voz drgač, sam cene so, kar hude za dober primerek.
Sicer za ta denar tudi jote lahko gledaš, če ti jo ni žal za v hosto. Je pa teško dobro dobit za en normalen denar, tako kot Gja.
Sej, nakoncu kakorkoli obračaš, odločitev je tvoja. Pazi samo, da namesto lovskega ne ubodeš lopovskega terenca. Če te pri terencu nasankajo pol je joj. Neglede katere znamke je.
Za mal denarja veliko muzike. Dober in trpežen voz, ki ne zahteva veliko vzdrževanja in ima dober material. Dobra srednja pot za cesto in teren.
Defender je hardcore terenc, in če si samuraja navajen, ti ne bi bilo hudega v njem. Isto sranje, sam mal večje. Za harcore terence moraš bit mal cepljen. To ni za razvajene. Pa ne verjet vsega, kar na forumu prebereš. Fantje imajo stare kante pa pol jokajo. Večina teh, ki jokajo še defenderja nima, kvečjemu serijo 3, samo defender se lepše sliši. Je čist vredu voz drgač, sam cene so, kar hude za dober primerek.
Sicer za ta denar tudi jote lahko gledaš, če ti jo ni žal za v hosto. Je pa teško dobro dobit za en normalen denar, tako kot Gja.
Sej, nakoncu kakorkoli obračaš, odločitev je tvoja. Pazi samo, da namesto lovskega ne ubodeš lopovskega terenca. Če te pri terencu nasankajo pol je joj. Neglede katere znamke je.
AŁIEN napisal/-a:Micu buši je micka po domače.
Za mal denarja veliko muzike. Dober in trpežen voz, ki ne zahteva veliko vzdrževanja in ima dober material. Dobra srednja pot za cesto in teren.
Defender je hardcore terenc, in če si samuraja navajen, ti ne bi bilo hudega v njem. Isto sranje, sam mal večje. Za harcore terence moraš bit mal cepljen. To ni za razvajene. Pa ne verjet vsega, kar na forumu prebereš. Fantje imajo stare kante pa pol jokajo. Večina teh, ki jokajo še defenderja nima, kvečjemu serijo 3, samo defender se lepše sliši. Je čist vredu voz drgač, sam cene so, kar hude za dober primerek.
Sicer za ta denar tudi jote lahko gledaš, če ti jo ni žal za v hosto. Je pa teško dobro dobit za en normalen denar, tako kot Gja.
Sej, nakoncu kakorkoli obračaš, odločitev je tvoja. Pazi samo, da namesto lovskega ne ubodeš lopovskega terenca. Če te pri terencu nasankajo pol je joj. Neglede katere znamke je.
Mitsubishi Pajero V20 serija ... je low budget, robusten in kvaliteten voz za v hosto.
Terrano 3 vratni ... je tudi super .... ker je ozek in gre po kolovozih (100% špere nima, se jo pa da pri nas dograditi noter, samo je pač draga).
Toyota Land cruiser 3v, 90 serija je malo dražje od Pajera in Terrana, dimenzijsko pa še vedno primeren za v hosto in avtocesto.
Patrol GR ... NE ... absolutno prevelik oz. preširok. Car v puščavi, v slo gmajni pa preglomazen.
Za Land roverja moraš imeti gušt in voljo, ker zadeva potrebuje precej nege. To ni samo pali in vozi, kot Samuraj.
Puch G ... glede na to kaj nudi, sploh v osnovnih cenejših izvedenkah, bistveno precenjena zadeva.
V razmislek bi bil tale avto ... Toyota, že polno opremljena za v gmajno in n avtocesto. Glede na to kaj dobiš skupaj z njo je tudi cena OK in znotraj tvojega ranga.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6632187&show=1
Sem jo imel že priliko peljat in lahko rečem, da je avto vreden ogleda oz. nakupa.
Terrano 3 vratni ... je tudi super .... ker je ozek in gre po kolovozih (100% špere nima, se jo pa da pri nas dograditi noter, samo je pač draga).
Toyota Land cruiser 3v, 90 serija je malo dražje od Pajera in Terrana, dimenzijsko pa še vedno primeren za v hosto in avtocesto.
Patrol GR ... NE ... absolutno prevelik oz. preširok. Car v puščavi, v slo gmajni pa preglomazen.
Za Land roverja moraš imeti gušt in voljo, ker zadeva potrebuje precej nege. To ni samo pali in vozi, kot Samuraj.
Puch G ... glede na to kaj nudi, sploh v osnovnih cenejših izvedenkah, bistveno precenjena zadeva.
V razmislek bi bil tale avto ... Toyota, že polno opremljena za v gmajno in n avtocesto. Glede na to kaj dobiš skupaj z njo je tudi cena OK in znotraj tvojega ranga.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6632187&show=1
Sem jo imel že priliko peljat in lahko rečem, da je avto vreden ogleda oz. nakupa.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Patrol GR je velik avto, ampak iz prve roke lahko povem, da ni vse tako kot je videt. Bil sem že v marsikateri luknji, na veliko ozkih vlakah.... pa sem vedno prišel tja kamor sem si želel. Za razliko od mini terencev, lahko tja privlečeš prikolico, kompresor, agregat.... tja do dve tone.... Jaz sem to počel! Poleg tega, ima GR manjši obračalni krog kot pa micka druge serije. Tud vem iz lastnih izkušenj. Najslabše kar sem do zdaj videl ob obračanju je bil Korando prve serije, pa je mini terenc. Tam rabiš malico za sabo, ker toliko časa vrtiš volan, preden ga obrneš na ozi vlaki.
Patrol pač ni avto za vsakega, rabi voznika, ki je z dušo pri stvari in uživa v pesmi 6 cilindrov, ko se zažene v brezpotja.
In pa, poznam veliko lovcev, ki se pripeljejo z navadno limuzino, potem pa pot pod noge, pa tistih 100 metrov do preže prepešačijo!
Patrol pač ni avto za vsakega, rabi voznika, ki je z dušo pri stvari in uživa v pesmi 6 cilindrov, ko se zažene v brezpotja.
In pa, poznam veliko lovcev, ki se pripeljejo z navadno limuzino, potem pa pot pod noge, pa tistih 100 metrov do preže prepešačijo!
Defender 90 tehta ~1800kg. Patrol je sigurno tezji, micka pa verjetno nekoliko lazja.
Se strinjam z Alienom. Defender je hard core. Glede voznih lastnosti in predvsem ergonomije v notranjosti. Vse kar sodobni terenci/avtomobili imajo, Defender nima. Ropota, piha not, sedis skrivljeno, pomaknjan levo proti vratom, leva noga lahko pociva le na stopalki sklopke, ali zvita pod sedezem, armatura je iz drugega casa, ..... precej nelogicen avto. Ali pa povsem logicen, ce se postavis na drugo stran. Vse je v sluzbi namena. Je malo "poseben" avto, ampak zleze pod kozo. Dalj, kot se z njim vozis, raje ga imas
Da se kvari je tudi splosno znani mit. Pokvari se vsak avto, veliko pa je odvisno od predhodnega vzdrzevanja. Pac popravis in vozis dalje. Deli niso pretirano dragi, pa dobi se vse do zadnjega sravfa.
Ce dobis lepo ohranjenega 300Tdi si zmagal. Klasika motor in nobenega stroma. Da je cena visoka, je relativno. Za 12k€ dobis novo Lado Nivo, verjetno za se kaksnega jurja manj pa kitajsko skropucalo, z neizgovorljivim imenom.
Aja, pa se en plus Defenderja 90. Registriran je za 7 ljudi. Se pravi, se lahko kompletna lovska druzina odpelje na jago
Se strinjam z Alienom. Defender je hard core. Glede voznih lastnosti in predvsem ergonomije v notranjosti. Vse kar sodobni terenci/avtomobili imajo, Defender nima. Ropota, piha not, sedis skrivljeno, pomaknjan levo proti vratom, leva noga lahko pociva le na stopalki sklopke, ali zvita pod sedezem, armatura je iz drugega casa, ..... precej nelogicen avto. Ali pa povsem logicen, ce se postavis na drugo stran. Vse je v sluzbi namena. Je malo "poseben" avto, ampak zleze pod kozo. Dalj, kot se z njim vozis, raje ga imas
Da se kvari je tudi splosno znani mit. Pokvari se vsak avto, veliko pa je odvisno od predhodnega vzdrzevanja. Pac popravis in vozis dalje. Deli niso pretirano dragi, pa dobi se vse do zadnjega sravfa.
Ce dobis lepo ohranjenega 300Tdi si zmagal. Klasika motor in nobenega stroma. Da je cena visoka, je relativno. Za 12k€ dobis novo Lado Nivo, verjetno za se kaksnega jurja manj pa kitajsko skropucalo, z neizgovorljivim imenom.
Aja, pa se en plus Defenderja 90. Registriran je za 7 ljudi. Se pravi, se lahko kompletna lovska druzina odpelje na jago
robinzon napisal/-a:Najslabše kar sem do zdaj videl ob obračanju je bil Korando prve serije, pa je mini terenc. Tam rabiš malico za sabo, ker toliko časa vrtiš volan, preden ga obrneš na ozi vlaki.
Tale je pa bosa. Serijski ima dovolj majhen obračalni krog. Če si imel take izkušnje, je bil verjetno nalašč tako nastavljeno - spredaj ima na togi premi namreč dva vijaka za končni položaj volana, katera lahko nastavljaš po potrebi.
To pride prav, če daš gor npr. velike kramparice, da ti ne čohajo po notranji strani blatnikov. Ali pa, če šparaš križe na polosovinah ...
Patrol GR 2,8 tadolgi ima 1970 kg, torej le 170 kg več kot mici. Kratki patrol je sigurno še lažji, torej teža tu ni predmet debate. Širok je res precej, samo po moje je zelo zelo malo verjetno, da bo tistih par cm odločilo, da boš prišel mimo. Smo šli zadnjič mal po gozdnih poteh in kjer se je zguzil cherokee sem se tud jaz.
So pa patroli sterejše generacije zaradi oglatosti zelo pregledni. Sam lahko svojega peljem na centimetre natančno. Smotano je le peljati običajno prikolico v rikverc, ker je zaradi širine avta ne vidim, tako da to mi res pije živce
Zunaj izgleda to res ogromen avto, notri pa nimam tega občutka.
Res pa je, da mojo hecajo, če se pripelje v službo, da se je pripeljal samo avto brez šoferja. Nje ni nikjer videt
So pa patroli sterejše generacije zaradi oglatosti zelo pregledni. Sam lahko svojega peljem na centimetre natančno. Smotano je le peljati običajno prikolico v rikverc, ker je zaradi širine avta ne vidim, tako da to mi res pije živce
Zunaj izgleda to res ogromen avto, notri pa nimam tega občutka.
Res pa je, da mojo hecajo, če se pripelje v službo, da se je pripeljal samo avto brez šoferja. Nje ni nikjer videt
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
v prometni je eno, v knjigi je drugo...patorl ima čez 2t
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Zdravo,
nekaj tež terencev:
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI L020 1750 kg
Land Rover Defender 90 Tdi 1770 kg
Nissan Patrol GR 2.8 TDI 2055 kg
Toyota LandCruiser 3.0 TDI 1715 kg
Očitno gre za precej isti šmoren z izjemo Patrola, ki je dejansko neuporabna in neokretna krava za v naše hoste (pa celo tekme sem vozil z njim, da ne bo kdo pameten).
Vir za informacije:
http://www.ultimatespecs.com/
Se pa pridružujem Mamutovemu mnenju- Toyota, ki jo je predlagal je vse in še več, kar običajni smrtnik rabi.
LP Bizzy
nekaj tež terencev:
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI L020 1750 kg
Land Rover Defender 90 Tdi 1770 kg
Nissan Patrol GR 2.8 TDI 2055 kg
Toyota LandCruiser 3.0 TDI 1715 kg
Očitno gre za precej isti šmoren z izjemo Patrola, ki je dejansko neuporabna in neokretna krava za v naše hoste (pa celo tekme sem vozil z njim, da ne bo kdo pameten).
Vir za informacije:
http://www.ultimatespecs.com/
Se pa pridružujem Mamutovemu mnenju- Toyota, ki jo je predlagal je vse in še več, kar običajni smrtnik rabi.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Se strinjam. Patrol je OK vendar za drug svet narejen.
Tudi z hamerjem pri nas ne prideš nikamor. Razen po cesti........pa to ne pomeni, da je jajc. Pač ni primeren za naše razmere.
Tako kot je fejst narobe čez lado nivo pljuvat.
Hecamo se lahko, realnost je nekaj drugega. Če navijamo za en klub to še ne pomeni, da je najboljši v vseh pogojih.
Tudi z hamerjem pri nas ne prideš nikamor. Razen po cesti........pa to ne pomeni, da je jajc. Pač ni primeren za naše razmere.
Tako kot je fejst narobe čez lado nivo pljuvat.
Hecamo se lahko, realnost je nekaj drugega. Če navijamo za en klub to še ne pomeni, da je najboljši v vseh pogojih.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 64 gostov