Sneg in kiler
Sneg in kiler
Evo, danes sem se vozil po celem snegu in ga je metalo čez pokrov motorja, ko pridem domov sem opazil, da mi je skozi masko sneg, ki ga je nosilo na havbo kar dobro zapacal kiler(verjetno od klime?).
Sem probal očistiti kar se je dalo.
Sedaj me pa zanima, koliko to škoduje hladilniku ( če sneg znotraj satovja zmrzne), in kako to vpliva na hlajenje motorja(neglede na to, da so nizke zunanje temperature zraka).
Kako to odpravljate, ko se vam to zgodi, če sploh odpravljate take težave.
Gre pa za LC 120, in ne vem kateri kiler je od klime in kateri za motor ( ne vem kateri je spredaj kateri zadaj), samo glede na cevi od klime bi lahko bil kondenzator klime pred kilerjem motorja.
Vnaprej hvala za odgovore.
Lp,
Jure
Sem probal očistiti kar se je dalo.
Sedaj me pa zanima, koliko to škoduje hladilniku ( če sneg znotraj satovja zmrzne), in kako to vpliva na hlajenje motorja(neglede na to, da so nizke zunanje temperature zraka).
Kako to odpravljate, ko se vam to zgodi, če sploh odpravljate take težave.
Gre pa za LC 120, in ne vem kateri kiler je od klime in kateri za motor ( ne vem kateri je spredaj kateri zadaj), samo glede na cevi od klime bi lahko bil kondenzator klime pred kilerjem motorja.
Vnaprej hvala za odgovore.
Lp,
Jure
Hladilnik klime in interkuler sta vedno pred hladilnkom motorja.
Če pustiš motor nekaj časa prižgan ko avto ustaviš, naj bi se sneg odtajal.
Hladilnik hladi le z pretokom zraka med režami. Če imaš spredaj kup zmrznjenega snega in zrak ne prehaja skozi hladilnike, ti ne pomaga veliko, ker ti bo prej motor zakuhal, preden se bo ves sneg odtajal.
Če pustiš motor nekaj časa prižgan ko avto ustaviš, naj bi se sneg odtajal.
Hladilnik hladi le z pretokom zraka med režami. Če imaš spredaj kup zmrznjenega snega in zrak ne prehaja skozi hladilnike, ti ne pomaga veliko, ker ti bo prej motor zakuhal, preden se bo ves sneg odtajal.
Sneg na hladilnikih klime ti blokira optimalen pretok zraka do hladilnika motorja.
Ker je hladno zna kljubtemu biti dovolj zraka skozi druge špranje, da bo hladilnik ohladil motor dovolj.
Ni pa nujno, če zadevo teraš po globokem snegu gor in dol je avto kar precej obremenjen, kar se vidi tudi iz porabe nafte.
Zato ti lahko tudi "zakuha".
Led med rebri hladilnika tudi ni preveč priporočljiv še iz vidika raztezanja vode ob zmrovanju.
Lahko ti tudi poškoduje hladilnik.
V državah, kjer so takšne razmere pogostejše imajo še vedno pozimi "dekce" pred masko avta. Da zaščitijo hladilnike pred snegom in pretiranim pretokom mrzlega zraka.
Pri nas pa se je na takšne "tuning" dodatke kar pozabilo, ko so se stojadine in lade poslovile s cest.
Zanimivo: zaščitni rolo pred hladilnikom sem imel na par LC80 že serijsko vgrajen.
Ker je hladno zna kljubtemu biti dovolj zraka skozi druge špranje, da bo hladilnik ohladil motor dovolj.
Ni pa nujno, če zadevo teraš po globokem snegu gor in dol je avto kar precej obremenjen, kar se vidi tudi iz porabe nafte.
Zato ti lahko tudi "zakuha".
Led med rebri hladilnika tudi ni preveč priporočljiv še iz vidika raztezanja vode ob zmrovanju.
Lahko ti tudi poškoduje hladilnik.
V državah, kjer so takšne razmere pogostejše imajo še vedno pozimi "dekce" pred masko avta. Da zaščitijo hladilnike pred snegom in pretiranim pretokom mrzlega zraka.
Pri nas pa se je na takšne "tuning" dodatke kar pozabilo, ko so se stojadine in lade poslovile s cest.
Zanimivo: zaščitni rolo pred hladilnikom sem imel na par LC80 že serijsko vgrajen.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Hvala vsem za tako hitre odgovore, se mi je zdelo, da to ni nič dobrega, če sneg perkrije satovje, hvala bogu sem ga večino narahlo odstranil z metlico ( pršič hvala bogu).
Pa še vprašanje, mogoče veste kje bi se dalo dobiti zaščitni rolo za pred masko, ali se lahko da v skrajni sili tudi kakšno cunjo (vrečo od krompirja recimo ) v takšnih razmerah in jo potem večkrat otreseš, ko se naber preveč snega.
Lp,
Jure
Pa še vprašanje, mogoče veste kje bi se dalo dobiti zaščitni rolo za pred masko, ali se lahko da v skrajni sili tudi kakšno cunjo (vrečo od krompirja recimo ) v takšnih razmerah in jo potem večkrat otreseš, ko se naber preveč snega.
Lp,
Jure
K sreči je pod streho kjer je avto parkiran toliko toplo, da se sneg,ki je še ostal v satovju stopil , sem pa bolj natančno pogledal kondenzator klime in opazil, da je satovje na nekaj koncih konkretno poškodovano (pokrivljeno), kaj to kaj moti pretok zraka.
Ker pa mi kondenzator klime tudi malo pušča, me zanima kje bi se ga dalo dobiti, ker na uradnem servisu so čisto predragi.
Lp,
Jure
Ker pa mi kondenzator klime tudi malo pušča, me zanima kje bi se ga dalo dobiti, ker na uradnem servisu so čisto predragi.
Lp,
Jure
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Zakaj butasto? Če praktično razmišlajš, lahko....narediš z izvijačem par lukenj v njega, da gre malo zraka čez....
Itak moraš spremljat tempetraturo, če narašča, vržeš ven in začneš razmišljat o drugi rešitvi
Itak moraš spremljat tempetraturo, če narašča, vržeš ven in začneš razmišljat o drugi rešitvi
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Na svojem avtu sem rešil tako, da sem v masko dal gosto mrežo (še vedno dovolj zraka prepustno) in se je sneg ustavil na tej mreži. Do hladilnika klime je tako še okoli 10cm lufta in še med hladilnikom klime in kilerjem je okoli 5cm, tako da je pretok zraka omogočen, pa se lahko vozim po celcu brez problemov.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 111 gostov