Razlika 3.3d in 3.3td

Vse v zvezi z offroadom
Eagle_zzZ
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Mar 24, 2013 1:42 pm
Kraj: maribor

Razlika 3.3d in 3.3td

OdgovorNapisal/-a Eagle_zzZ » Če Mar 28, 2013 1:11 pm

Imam 3.3d in bi rad zmontiral turbino od td.
Sem opazil da ima td gas zajlo, kar je moj nima, ker ima neko elektriko pod bosch pumpo.

Vglavnem me zanima ali lahko tukaj zmontiram kolektorje + turbo, brez da menjavam bosch pumpo? :?:

Je pa stari letnik okoli 90 vse skupaj..

hehe, pozabil napistat..... nissan patrol tr
Nazadnje spremenil Eagle_zzZ, dne Če Mar 28, 2013 2:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Mar 28, 2013 1:15 pm

A je govora o katrci ali o bolhci? Ali morda o falconu?

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Mar 28, 2013 5:57 pm

Patrolov motor SD33 nima elektronsko podprto bosch črpalko ampak ima klasično pletenico za gas. Še enkrat poglej. To je letnik od 83 do 89, takrat zihr ni bilo takih motorjev.
Drugače pa, je motor isti in po moje samo dodaš turbino od SD 33 T.
Kje si pa našel tega Patrola?

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Mar 29, 2013 12:45 pm

Patrol 3.3 sploh nima nobene elektrike na pumpi(kiki)..vendar to ni tko enostavno, verjetno boš moral menjati tesnilo glave, uštelat pumpo in injektoje-malo poguglaj-patrol 4x4-srečno
nissan tractor 3.3sdt

Eagle_zzZ
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Mar 24, 2013 1:42 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a Eagle_zzZ » Pe Mar 29, 2013 2:15 pm

tako to zgleda, ima elektroniko ki je povezana z palčko do bosch pumpe
Slika

Slika
Nazadnje spremenil Eagle_zzZ, dne So Mar 30, 2013 11:52 am, skupaj popravljeno 2 krat.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Pe Mar 29, 2013 2:44 pm

Ne vem kakšen je namen tvoje predelave ...?

Sem pa to sam delal že pred veliko leti in stvar daleč od tega, da je eostavna. Sicer je že preveč let, da bi se točno spomnil ... 1998 ... vseh detajlov.
Zadeva definitivno ni bolt in, samo turbo prestaviš in fertik maša.
Na koncu je sicer delalo, a je bilo potrebno prestavit precej drobovja iz enega motorja na drugega in prilagodit določene nosilce, odprtine, mazanje, ... če imaš kaj malega izkušenj z motorji bo šlo, v nasprotnem primeru pa zna biti to kar tehničen zalogaj.

Tisto spodaj s šopom kablov pa ni nobena elektronika. Je samo elektromotor, kateri odpre in zapre nafto, da avto lahko vžge oz. ugasne.
Razen odpiranja in zapiranja dotoka nafte nima veze s pumpo.
Zadevo se da tudi odstranit in zrihtat mehansko odpiranje/zapiranje z zajlo.

lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Pe Mar 29, 2013 6:27 pm

A bi lahko preden pošlješ sporočilo z sliko, pregledal umetnino z predogledom, drugače moramo, predvidevam, da ne samo jaz, gledat en del slike v drugi sobi. Vem, da obstaja drsnik, samo nekaterih omejitev se je le vendarle treba držati. :evil:
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Pe Mar 29, 2013 8:54 pm

ali ima ta motor brez turbe hlajenje batov.....meni se je ta projekt ustavil na vleki ker imam 2.5 d in nima hlajenja batov in je vse padlo v vodo ,ker bi mi z turbo odsmodilo bate.....
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Eagle_zzZ
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Mar 24, 2013 1:42 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a Eagle_zzZ » So Mar 30, 2013 11:18 am

@mamut:
Ja namen je več konjev, ker je navaden motor zelo podhranjen z močjo..

Kje pa je potem ta zajla za gas ki je jaz ne vidim na pumpi, ali pride po skriti požirki pod pumpo ali kako??
Zajla iz gas pedalke gre proti menjalniku ko pride iz požarne stene?

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » So Mar 30, 2013 12:24 pm

Očitno imaš ti novejšo pumpo, in imaš gas na strani pumpe-tudi električno..
Slika
vendar ti manjka bost kompenzator-zaradi turbine..

na mojem je pa pumpa taka:
Slika
nissan tractor 3.3sdt

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Mar 30, 2013 12:29 pm

Bular, na zgornji sliki je pumpa od SD 33 T motorja. T pomeni turbo. Brez turbine je oznaka SD 33.

Gledam slike po internetu pa se mi ne sanja kako naj bi delala.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » So Mar 30, 2013 1:27 pm

vem da ja za turbo-zato pa pravim da njegova nima boost kompenzatorja..podobna:
Slika
nissan tractor 3.3sdt

Eagle_zzZ
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Mar 24, 2013 1:42 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a Eagle_zzZ » So Mar 30, 2013 11:04 pm

hmmm, zdaj skapiral da gre gas zajla na sesalni kolektor pod filter in odpira loputo na sesalnem kolektorju.

Zajla pa je tako dolga da gre iz požarne stene nekam v tunel pod avtom do menjalnika in zadaj spet nazaj gor na sesalni kolektor.


Torej kaj moram vse menjat, če hočem zmontirat turbino?

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Mar 31, 2013 11:59 am

tu imaš nekaj informacij:

http://nerok.info/engine/sd33/turbo-engine-differences

pa še nekaj branja..

http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?t=35051

http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... d33-45488/

Očitno se z nekaj modifikacij da..vendar se skrajša življenska doba motorja :roll:
nissan tractor 3.3sdt


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov