Razlika 3.3d in 3.3td
Razlika 3.3d in 3.3td
Imam 3.3d in bi rad zmontiral turbino od td.
Sem opazil da ima td gas zajlo, kar je moj nima, ker ima neko elektriko pod bosch pumpo.
Vglavnem me zanima ali lahko tukaj zmontiram kolektorje + turbo, brez da menjavam bosch pumpo?
Je pa stari letnik okoli 90 vse skupaj..
hehe, pozabil napistat..... nissan patrol tr
Sem opazil da ima td gas zajlo, kar je moj nima, ker ima neko elektriko pod bosch pumpo.
Vglavnem me zanima ali lahko tukaj zmontiram kolektorje + turbo, brez da menjavam bosch pumpo?
Je pa stari letnik okoli 90 vse skupaj..
hehe, pozabil napistat..... nissan patrol tr
Nazadnje spremenil Eagle_zzZ, dne Če Mar 28, 2013 2:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Ne vem kakšen je namen tvoje predelave ...?
Sem pa to sam delal že pred veliko leti in stvar daleč od tega, da je eostavna. Sicer je že preveč let, da bi se točno spomnil ... 1998 ... vseh detajlov.
Zadeva definitivno ni bolt in, samo turbo prestaviš in fertik maša.
Na koncu je sicer delalo, a je bilo potrebno prestavit precej drobovja iz enega motorja na drugega in prilagodit določene nosilce, odprtine, mazanje, ... če imaš kaj malega izkušenj z motorji bo šlo, v nasprotnem primeru pa zna biti to kar tehničen zalogaj.
Tisto spodaj s šopom kablov pa ni nobena elektronika. Je samo elektromotor, kateri odpre in zapre nafto, da avto lahko vžge oz. ugasne.
Razen odpiranja in zapiranja dotoka nafte nima veze s pumpo.
Zadevo se da tudi odstranit in zrihtat mehansko odpiranje/zapiranje z zajlo.
lp
Mamut
Sem pa to sam delal že pred veliko leti in stvar daleč od tega, da je eostavna. Sicer je že preveč let, da bi se točno spomnil ... 1998 ... vseh detajlov.
Zadeva definitivno ni bolt in, samo turbo prestaviš in fertik maša.
Na koncu je sicer delalo, a je bilo potrebno prestavit precej drobovja iz enega motorja na drugega in prilagodit določene nosilce, odprtine, mazanje, ... če imaš kaj malega izkušenj z motorji bo šlo, v nasprotnem primeru pa zna biti to kar tehničen zalogaj.
Tisto spodaj s šopom kablov pa ni nobena elektronika. Je samo elektromotor, kateri odpre in zapre nafto, da avto lahko vžge oz. ugasne.
Razen odpiranja in zapiranja dotoka nafte nima veze s pumpo.
Zadevo se da tudi odstranit in zrihtat mehansko odpiranje/zapiranje z zajlo.
lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
tu imaš nekaj informacij:
http://nerok.info/engine/sd33/turbo-engine-differences
pa še nekaj branja..
http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?t=35051
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... d33-45488/
Očitno se z nekaj modifikacij da..vendar se skrajša življenska doba motorja
http://nerok.info/engine/sd33/turbo-engine-differences
pa še nekaj branja..
http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?t=35051
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... d33-45488/
Očitno se z nekaj modifikacij da..vendar se skrajša življenska doba motorja
nissan tractor 3.3sdt
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov