Na pomoč !!!

Vse v zvezi z offroadom
Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

Na pomoč !!!

OdgovorNapisal/-a Jerry » Če Apr 18, 2013 8:22 pm

Zdravo

Prosil bi vse , ki imate kakršnokoli izkušnjo z patrolom in sicer v sledečem primeru.

Patrol gr y61 3.0 116kw l.2001

1. Vžig normalen
2. Pri štartu je len in ne potegne (traja in traja)
3. pri okoli 2500 obratih, če je konstantna hitrost začne cukati, kot da bi ga zmanjkalo (včasih se to zgodi tudi pri okoli 1800 obratih)
Prav tako cuka če totalno pohodim pedalo.
4. V klancu , ko bi moral vleči mu zmanjkuje moči

Bil sem na testu in diagnoza -luft meter.
Nakar testiram iz drugega in problem ostaja isti.
Zanimivo pa je- konektor izklopim in avto sploh komi da potege.

Potem sem preveril ventil , ki uravnava pritisk na membrano na turbini isti k... avto ne gre nikamor.

Ideje prosim
Shocked

Ali je možno da je zanič pedalo za gas?
Bosch pumpa ????
Še kaj????

hvala
Jernej

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Apr 18, 2013 11:08 pm

En banalen primer, ki sem ga rešil sosedu (sicer na osebnem avtu) s podobnimi simptomi po tem, ko so na original vw servisu zamenjali 4 različne senzorje(lambda sonda, senzor temperature, temp. vstopnega zraka in senzor lopute)...bil je zabit filter goriva :lol:

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

OdgovorNapisal/-a Jerry » Pe Apr 19, 2013 11:23 am

Zamenjali smo tudi to in izključli to napako

hvala ;)

lp
Jernej

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » Pe Maj 03, 2013 4:44 pm

Živjo. :)

Tukaj smo razglabljali o hibah podobnih tvojim, le da na primeru 2.8 - 6cyl. motorja. Z Zoranom sva prišla do ugotovitve, da je bila napaka enaka! :) Za tvoj primer nisem ravno prepričan da bo tako, ampak problemi so se mi zdeli znani... :( Res je da imaš dva celindra manj, ampak mislim da sam sistem delovana Bosch črpalke deluje na istem principu. :) Če se motim me prosim popravite! :) Drugače pa kot pišem na strani ki jo boš prebral: odvij elektromagnetni ventil za START-STOP motorja, če opaziš na njem kovinaste opilke, je to to! :D

http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... highlight=

Pa lep pozdrav; David
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti