Zagon 4taktnega motorja v nasprotno smer ali je možno?
Fonza,
čist si pozabil, da se Kia Sporatage na najstrmejšem delu vrhniškega poligona v pol metra snega pelje gor v rikverc
...aja v 2WD ... ker v 4WD sploh ni dost strmega klanca za Kio.
čist si pozabil, da se Kia Sporatage na najstrmejšem delu vrhniškega poligona v pol metra snega pelje gor v rikverc
...aja v 2WD ... ker v 4WD sploh ni dost strmega klanca za Kio.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
AŁIEN napisal/-a:fonza napisal/-a:
Ne me vlečt za jezik. Mislil sem na naš Forum in za možnost predelave pri nas.
Franci, bolj da jim ti poveš kot jaz
Ti boš to lepše povedal, meni teme kjer se iz kruha drek dela izvabijo nespodobne besede, katerih ni v slovarju knjižnega jezika.
Nikoli ne bom razumel kako nekomu pride na pamet ideja o premetavanu motorja sem pa tja, o vžigu v nasprotno smer in mu ne pade na pamet da bo potem imel 5 prestav nazaj in eno naprej zraven pa nivo dobiš skoraj zastonj in se pelješ kamor češ....skoraj. Definitivno pa dlje od motorja ki se suče v napačno stran ali justyjev, pand........in ostalih 4x4 osebnih prevoznih sredstev.
ALIEN tu si me pa malce razočaral. Če obrneš oziroma zamenjaš pogone res dobiš 5x rikverc in 1x naprej. Ravno zato je bilo teoretično vprašanje ali se da motor vžgati v kontra in zadeve bi se po moji kmečki logiki obrnile? ali pa tud ne nisem mehanik zato sem vprašal. Bolje vprašat in izpast enkrat bedak kot ostati za vedno bedak
Da se vžgat kontra (ne vsak) vendar nima nobenega smisla. Vsaj jaz ga ne vidim. Lahko, da kdo drug vidi dlje...........jaz ne najdem niti enega samega razloga zakaj bi to počeli in kakšna bi bila korist od tega, razen kopice problemov.
Je pa tak, forum je namenjen za izmenjavo mnenj, in vsak ima svoje mnenje o določeni stvari.
Zato ne vem zakaj naj bi te razočaral. Jaz pa sem mehanik in razmišljam pač drugače, predvsem pa bolj racionalno.
To pa definitivno. Brezskrbaj, so bile še veliko večje čudaške teme in vprašanja. Da človek ne ve ali bi se smejal ali jokal.
Vprašanje kot vprašanje sploh ni tako neumno, daleč od tega. Le razlogi katere si navedel, kot razlog zakaj naj bi to počel nimajo ravno nekega smisla. Tu si pa definitivno v temo brcnil. Prav tako z krajšanjem prestavnega razmerja v menjalniku.
Je pa tak, forum je namenjen za izmenjavo mnenj, in vsak ima svoje mnenje o določeni stvari.
Zato ne vem zakaj naj bi te razočaral. Jaz pa sem mehanik in razmišljam pač drugače, predvsem pa bolj racionalno.
Furman napisal/-a:
Bolje vprašat in izpast enkrat bedak kot ostati za vedno bedak
To pa definitivno. Brezskrbaj, so bile še veliko večje čudaške teme in vprašanja. Da človek ne ve ali bi se smejal ali jokal.
Vprašanje kot vprašanje sploh ni tako neumno, daleč od tega. Le razlogi katere si navedel, kot razlog zakaj naj bi to počel nimajo ravno nekega smisla. Tu si pa definitivno v temo brcnil. Prav tako z krajšanjem prestavnega razmerja v menjalniku.
Lej kot mulci smo odvisno kaj je kdo želel menjali zobnike na mopedih. Eni, da je bolj letelo, pa če so ga morali z mesta najprej porinit, da je lahko speljal. Nekaterim nam je bilo bolj všeč, da je šel zlahka na zadnje kolo in v hrib.
Ker nimam pojma o menjalniku sem vprašal ali je možno zameenjat dva zobnika na glavni gredi menjalnika in tako spremenit razmerje, podobno kot pri ketni? No očitno to ni tako enostavno.
Z obračanjem pogonov ali po domače vožnjo v rikverc bi pridobil stalni zadnji pogon in priklopljivi prvi a se nebi ujemale prestave, kot si sam ugotovil 5x rikverc ni uporabno .
zato bi če bi bilo možno motor vžgal kontra in zadeva bi se zopet vrtela v pravo smer. Tako dela moja kmečka logika. Res pa je, da bi jaz rad to rešil za pir ali dva in ne več, ker vse skupaj ni več vredno.
Morda nekoč dobim poceni terenca, ki ima že v osnovi zadnji pogon..šasijo in ostale bonbončke. Pogoj je da je čim manjši, ker imam stisko s prostorom. Do takrat pa uporabljam kar imam
Ker nimam pojma o menjalniku sem vprašal ali je možno zameenjat dva zobnika na glavni gredi menjalnika in tako spremenit razmerje, podobno kot pri ketni? No očitno to ni tako enostavno.
Z obračanjem pogonov ali po domače vožnjo v rikverc bi pridobil stalni zadnji pogon in priklopljivi prvi a se nebi ujemale prestave, kot si sam ugotovil 5x rikverc ni uporabno .
zato bi če bi bilo možno motor vžgal kontra in zadeva bi se zopet vrtela v pravo smer. Tako dela moja kmečka logika. Res pa je, da bi jaz rad to rešil za pir ali dva in ne več, ker vse skupaj ni več vredno.
Morda nekoč dobim poceni terenca, ki ima že v osnovi zadnji pogon..šasijo in ostale bonbončke. Pogoj je da je čim manjši, ker imam stisko s prostorom. Do takrat pa uporabljam kar imam
uzitek napisal/-a:me pa res zanima kam pride ta samurajček brez predelav, naspram kii.
za nekoga ki ne plazi samo po terenu,se mi zdi kia veliko bolj primerna kot te male škatlice.po cesti se da lepo peljat 150-170 km/h, v njo nabašeš lahko celo družino,pržgeš klimo in uživaš v dokaj udobni vožnji.
ni narejena za extreme (suv), je pa zadovoljiva.treba je imet dore gume kar pa je pogoj za vsak avto.
..
Kakor za koga...............če ne ne bi na vrhu pisalo OFF ROAD FORUM.........na avtomibilizem.com kjer je 90% smrkovcev ostalo pa šalabajzerji, kar se off roada tiče gre to skozi.............
Takle mamo...........
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Domača naloga.
Na list papirja velikosti A4 nariši krog, premeca cca. 10 cm. Nato na obod kroga nariši križce (prvega na 0°, drugega na 90°, tertjega na 180°, četrtega na 270°).
Nato napiši ob križcih (začni zgoraj, nadaljuj v smeri urinega kazalca) naslednje besede:
Sesanje
Stiskanje
Delo
Izpuh
In jih nato preberi še v nasprotni smeri. Nekak ni logično, a ne?
Pri dvotaktnem je nekaj čisto drugega, ker ima samo - dva takta!!! Za več informacij pa:
Na list papirja velikosti A4 nariši krog, premeca cca. 10 cm. Nato na obod kroga nariši križce (prvega na 0°, drugega na 90°, tertjega na 180°, četrtega na 270°).
Nato napiši ob križcih (začni zgoraj, nadaljuj v smeri urinega kazalca) naslednje besede:
Sesanje
Stiskanje
Delo
Izpuh
In jih nato preberi še v nasprotni smeri. Nekak ni logično, a ne?
Pri dvotaktnem je nekaj čisto drugega, ker ima samo - dva takta!!! Za več informacij pa:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Rafter napisal/-a:Domača naloga.
Na list papirja velikosti A4 nariši krog, premeca cca. 10 cm. Nato na obod kroga nariši križce (prvega na 0°, drugega na 90°, tertjega na 180°, četrtega na 270°).
Nato napiši ob križcih (začni zgoraj, nadaljuj v smeri urinega kazalca) naslednje besede:
Sesanje
Stiskanje
Delo
Izpuh
In jih nato preberi še v nasprotni smeri. Nekak ni logično, a ne?
Pri dvotaktnem je nekaj čisto drugega, ker ima samo - dva takta!!! Za več informacij pa:
Delno imaš morda celo prav a ne na en krog narisat te kote.2 kroga 4 cikli je 4 taktni motor..dol sesa, gor stiska, dol eksplozija, gor izpuh plinov..itd in bat gre dol pa če ti vrtiš motor v levo ali v desno, zato tudi obstojajo levo in desnosučni motorji. So pa verjetno vsaki že tovarniško predvideni za tak način vrtenja. Mene je samo zanimalo ali bi za en pir lahko to doma predelal, sicer stvar nima smisla. Bom pa ob priliki, ko dobim vozilce za na odpad zadevo proval pa če umre tako ne bo nobene škode, če pa rata, bo pa par mehanikov zardelo in morali nazaj v šolo ...
tko mal za hec
Se mi zdi, da sem enkrat nekje bral, da imajo nekatere manjše barčice motorje, ki se jih da štartat kontra, za vožnjo v rikverc, s tem prihranijo pri inverterju.
Al pa sem sanjal.
Kupi kdo Kio?
Al pa sem sanjal.
Kupi kdo Kio?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Dvotaktni diesel. Štartajo tako, da na roke zagonijo vztrajnik, nato ga preko mini_sklopke spojijo z motorjem, na motorju pa imajo dekompresijski ventil, ki ga počasi zapirajo. Tak kot stari Porsche traktorji. En sovaščan je dolgo imel le_tega, letnik 1946.gregor napisal/-a:Se mi zdi, da sem enkrat nekje bral, da imajo nekatere manjše barčice motorje, ki se jih da štartat kontra, za vožnjo v rikverc, s tem prihranijo pri inverterju.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov