Pozdravljeni strokovnjaki terencev in offroada! Sem nov na forumu in vas prosim za pomoč!
Namreč pred letom in pol sem kupil Nissan Terrana l.03 (2.7TD,3vrata) zaradi svojega poklica-gozdar in pa tudi zaradi prebivališča v hribih. Avto je bil kupljen v okolici Divače; kupljen v SLO,1.lastnik; ima 120 tisoč; nič predelan;gume enako napumpane (že drugi kpl za dobrih 20 tisoč - prve BF, sedaj Yokohama); nikoli karamboliran! Problem;
AVTO VLEČE V DESNO IN POBIRA OBE SPREDNJI GUMI PO ZUNANJI STRANI!!!
Narejeno: večkrat optika (različni izvajalci); pregledano krmilni drog, pomožni volan, končniki, zglobi, zadnji dif.... vse OK vendar težava ni odpravljena!
Kot je nekdo že enkrat napisal: najraje bi ga polil z benzom in zažgal!!!
, toda še prej vas prosim za pomoč!!!!
Hvala !
Pomoč - Nissan Terrano
Pobiranje prednjih gum po zunanji strani je lahko tudi posledica prehitre vožnje v ovinkih.
Pa 4x4 pogon imaš na suhi cesti zanesljivo izklopljen?
Glede vleke v desno pa
Res pa je, da lahko le rahla zamaknitev zadnje preme vpliva na tako vlečenje. Za tako zamaknitev ni treba imeti karambola, dovolj je smola pri kakšni mali oviri na cesti (udarec).
Mojstri za optiko se pa s 4x4 avti ponavadi ne izkažejo kaj dosti.
Miran
Pa 4x4 pogon imaš na suhi cesti zanesljivo izklopljen?
Glede vleke v desno pa
Res pa je, da lahko le rahla zamaknitev zadnje preme vpliva na tako vlečenje. Za tako zamaknitev ni treba imeti karambola, dovolj je smola pri kakšni mali oviri na cesti (udarec).
Mojstri za optiko se pa s 4x4 avti ponavadi ne izkažejo kaj dosti.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Na optiki ti pokaže tudi izteke zadnje preme, tko da lahko potem korigiraš..
Zunaj pobrane gume so zaradi prehitre vožnje v ovinkih ali preveč zaprta nastavitev..spet je treba videt tudi naklon..za teranota nisem gvišen, ma se mi zdi da se da tudi naklon štelat, drugače je pa za kolotek odpret(na mojemu avtu sem imel vsako stran zamaknjeno za 1,5mm-ovinki)
Zunaj pobrane gume so zaradi prehitre vožnje v ovinkih ali preveč zaprta nastavitev..spet je treba videt tudi naklon..za teranota nisem gvišen, ma se mi zdi da se da tudi naklon štelat, drugače je pa za kolotek odpret(na mojemu avtu sem imel vsako stran zamaknjeno za 1,5mm-ovinki)
nissan tractor 3.3sdt
Ja sedaj naj povem, da je težava vlečenja avta v desno odpravljena (očitno je bil kriv polž - avto gre zdaj kot v tirnicah), glede obrabe zunanjega dela prednjih gum pa sem še vedno skeptičen, čeprav optika kaže vse OK; namreč pri polnem obratu volana (v levo ali desno) se vidi, da prednja kolesa niso več "pokonci" ampak nekako zvrnjena (kot pri starih kamionih Tatrah)! ALI JE MOŽNO, DA SO ZA TO KRIVE "GUMICE ali BLAŽILNIKI" NA ZGORNJIH VILICAH ? (mehanik na optiki mi je to omenil)
Si bom izposodil temo.
Meni riba na trooperju zadnjo levo gumo - zunanji rob.
Optika narejena pred tremi meseci.
Sem pa vmes prešaltal na BFG AT 265/75/16 in ga zadaj podložil za 2cm-ja.
Na optiki mi je nastavljal zgolj sprednji del in malce vleče v desno če zabremzaš na hladne zavore.
Ali se nastavlja tudi zadnja prema??
Stabilizatorji so ok! Smo jih preverili na optiki.
Meni riba na trooperju zadnjo levo gumo - zunanji rob.
Optika narejena pred tremi meseci.
Sem pa vmes prešaltal na BFG AT 265/75/16 in ga zadaj podložil za 2cm-ja.
Na optiki mi je nastavljal zgolj sprednji del in malce vleče v desno če zabremzaš na hladne zavore.
Ali se nastavlja tudi zadnja prema??
Stabilizatorji so ok! Smo jih preverili na optiki.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 81 gostov