lučka za (!)/(P) po obnovi alternatorja

Vse v zvezi z offroadom
matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

lučka za (!)/(P) po obnovi alternatorja

OdgovorNapisal/-a matko88 » So Jul 20, 2013 1:27 pm

Pozdravljeni

Najprej vozilo: Patrol TR letnik 91, 2.8, dolga varianta

Zanima me, kaj bi lahko bil vzrok za pojav lučke za stop/parking (tista ki zagori ob zategnjeni ročni zavori).

Opravil sem sledeče:
1. menjava olja
2. menjava oljnega filtra
3. menjava naftnega filtra
4. menjava krtačk (celotna plastika ki se odvije od alternatorja)

Verjetno veste kakšen je postopek za 4. točko zato me zanima, ko ste nazaj sestavili oljno črpalko in alternator, a je tudi pri vas šlo težje vrteti os? Bolj kot sem zategnil težje je šlo in če sem do konca zategnil ni šlo zavrteti. Razdvojil sem zato ker mi je olje puščalo ter sem menjal dihtunge.

Druga stvar, zakaj se pojavi lučka bi lahko bil kontakt pri senzorju na naftnem filtru? Kabel je bil skoraj popolnoma odtrgan in to čisto na začetku zgoraj zato sem na silo pritrdil nazaj. Čisto možno je da je vmes stik saj sem lotal dobesedno znotraj plastike.

Kdaj se pojavi lučka?
Samo takrat ko so obrati pod 1100/min. Vse kar je višje lučka ugasne.

Hvala za vse nasvete kaj naj še pogledam, kje bi lahko kaj naredil narobe in tako naprej.

Če potrebujete še kakšno pojasnilo...

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Jul 20, 2013 4:43 pm

Oljna črpalka na altenatorju? A ni tisto vakum pumpa?
Izmeri koliko ti polni alternator. In pa preglej kable za maso.
Drugače pa, ta lučka opozarja tudi na nivo tekočine za sklopko.

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » So Jul 20, 2013 7:36 pm

Glede na količino olja ki se je izlilo mislim da je oljna črpalka ;)

Sem se malo peljal in je lučka ugasnila pri 950 obratov. Mogoče je problem akumulator ker je bil skoraj čist izpraznjen. Bom do jutri večera naredil še kar veliko kilometrov in javim če bo kakšna sprememba, če ne pa spet treba vzet vse narazen in pregledati konektorje. Upam da ne hehe :)

A mogoče kdo ve če je še kaj takega kar opozarja ta lučka? Nivo olja za sklopko bi moral biti dovolj saj sem pregledal vse tekočine... Bom še enkrat če je kakšna sprememba. Javim jutri večer.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Jul 22, 2013 12:44 pm

To ni oljna črpalka, je vakum črpalka kot ti je povedal robinzon..
Ko si jo sestavljal na alternator nisi zadel zob in sistisnil zobnik črpalke ob ohišje-zato je tudi blokiralo..tudi ko menjaš ščetke rabijo nekaj km da se prilagodijo(odvisno od izrabljenosti rotorja) in ti na minimumu rahlo gori lučka alternatorja..
Zakaj ti gori pa parking imaš pa samo dve varijanti-ročna ali nivo zavorne tekočine..
Za naftni filter pa sploh ne bo gorela če ni priklopljena..
Spet je možno da imaš zamenjane lučke, kar je pri tem pogosto :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » Po Jul 22, 2013 1:31 pm

Hmmm nivo zavorne tekočine je ok, sem ga preveil. Naredili smo približno 200 km od vzdrževanja. Bom počakal še malo pa da vidimo kaj bo čeprav se z avtom odpravljamo na morje čez 7 dni in sem malo na kratko z časom.

Glede lučke, ročna ni ker se ugasne nad 1000obratov in prižge če malo potegnem ročno.

Je pa sigurno z zavorno tekočino, čeprav je na maximumu. Kot rečeno, izklopi se pri nekje 1100 obratih ampak če imam 1200-1300 se ponovno vključi ob pritisku zavore (tudi če se zavore samo dotaknem) kar pomeni da je verjetno treba spustiti zrak iz cevi. Bom to naredil večer ali jutri dopoldan in poročam.

Glede vakum črpalke, a jo lahko uničim če se vozim tako z njo? Verjetno bi jo trebalo še enkrat vzeti narazen in ponovno nazaj skupaj. Vendar se zobnik črpalke lepo prilega in je šlo z roko vse lepo sestavit skupaj, le ko sem želel zategniti "do konca" je vse skupaj zablokiralo. Prav tako se mi zdi da ta črpalka zdaj ne dela optimalno saj je postal avto bolj len.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Jul 23, 2013 12:49 pm

Len je zako ker mora to črpalko gonit, tko da kar lepo poderi nazaj črpalko in sestavi nazaj prav ker drugače boš moral dobit drugo :twisted:
Zrak v ceveh pa nima nobene veze-zato bi imel le mehan pedal..
Poizkusi malo odklopit stikalo(tisto na posodici zavorne tekočine), pa boš vidu..možno je da obstane, tudi resljaji znajo bit problem pri minimumu..
nissan tractor 3.3sdt

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » To Jul 23, 2013 1:01 pm

bular napisal/-a:Len je zako ker mora to črpalko gonit, tko da kar lepo poderi nazaj črpalko in sestavi nazaj prav ker drugače boš moral dobit drugo :twisted:

Nisi ravno moj prijatelj če me siliš to še enkrat jemat narazen :P


bular napisal/-a:Zrak v ceveh pa nima nobene veze-zato bi imel le mehan pedal..
Poizkusi malo odklopit stikalo(tisto na posodici zavorne tekočine), pa boš vidu..možno je da obstane, tudi resljaji znajo bit problem pri minimumu..


Ja sem ugotovil da bi morala biti mehka stopalka, je pa ravno obratno, postane trda kot da bi bil avto ugašnjen. To samo če gori lučka in dvakrat pritisnem, pa je že trda. Tekočina je pa na maximumu...

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » To Jul 23, 2013 1:13 pm

Nekaj si zaj ... pri sestavljanju.
Vrti se pretrdo in ti verjetno drsi jermen.
Posledično ni dovolj voltov in ne vakuma... ni vakuma in je trd pedal.

S takim avtom jaz ne bi na dopust rinil.
Prej zrihtaj tako kot je prav.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » To Jul 23, 2013 1:34 pm

A ko zategnem vijake na tej črpalki bi moralo iti vseeno gladko vrteti? Ker mi ni ravno jasno kaj bi pri teh treh delih ki so v črpalki lahko naredil narobe. Tiste zaobljene robe zobnika črpalke sem obrnil navzven, ostalo pa tudi ni ravno znanstvena fantastika sestaviti nazaj. Bom pa vseeno vzel stvar narazen še enkrat.

Akumolator zdaj polni normalno, so se krtačke vsedle zgleda.

Hvala za nasvete! Poročam po tem ko si umijem roke... :)

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » Sr Jul 24, 2013 11:23 pm

Evo, danes sem razšraufal in nazaj skupaj. Malo bolj sem zategnil tiste tri vijake ter vse cevi. Še vedno v prostem teku (okrog 6-700 obr/min) gori lučka vendar takoj ko dodam gas ugasne. Če včekrat stisnem postane trda in lučka se prižge tja do 1200 obratov. V glavnem, boljše je vendar ni tako kot je bilo prej.

Zanima me ali je lahko krivo tudi olje za takšno spremembo? Zdaj je noter 10/40.

Sem namreč prebral na enem drugem forumu (post številka 14: link da olje skrbi za tesnitev in mazanje... Je možno tudi da je z boosterjem kaj narobe čeprav se ga nisem dotikal?

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » To Jul 30, 2013 8:18 pm

Kot je že Marolt povedal je vakum povezan s servoojačevalnikom zavor...
Je možno, da ima avto kakšen vakum senzor?
Morda kje pušča vakum napeljava? Poskusi stakniti cev s pumpe. Če bo lučka svetila tudi ko dodaš plin je možno, da res pušča napeljeva in mora pumpa delati pod večjimi obrait, da nodomesti puščanje napeljave...


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov