Compagnola

Vse v zvezi z offroadom
jurem
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Jul 21, 2008 6:53 pm

Compagnola

OdgovorNapisal/-a jurem » To Dec 10, 2013 9:32 am

Ve kdo kaj več o tem avtu

Kako se obnesejo motorji iveco
Ga je kdo že šel pogledat ?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=792 ... ow=1&avto=
Hvala Lp jure

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » To Dec 10, 2013 1:14 pm

edina dobra stvar iz italie na vozilah so motorji iveco
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

fassy8
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 1:53 pm
Kraj: trebnje

OdgovorNapisal/-a fassy8 » To Dec 10, 2013 1:49 pm

O tem avtu ne vem veliko, vem pa veliko nasplošno o teh avtih.
Problem je pločevina (predvsem obrobe in karoserija spodaj, pragi-notranji,..) če je avto sproti popravljan, ne bo težav. Križi na polosovinah so problematični kljub rednemu mazanju ( vsaj 2x letno ). Križ za zadnjo polosovino (1 kos ) pride cca 90€ dalje. Avto sam po sebi ni slab, potrebno pa je malo več ljubezni in vzdrževanja. Sam imam enako Campagnolo ( mercedes motor ) in je pravi delovni stroj. Vleka TAM 260 ( cca 20000kg ) ne predstavlja kakih težav :D je pa originalni 2.4D motor mogoče malo podhranjen.

LP

Mate69
Prispevkov: 25
Pridružen: Če Dec 22, 2005 2:12 am
Kraj: Kanal ob Soči

OdgovorNapisal/-a Mate69 » Sr Dec 11, 2013 7:51 pm

Campagnola!!!!
Micka pocurala, rožce škropila, pušlice vezala, fantom delila.

johan12
Prispevkov: 108
Pridružen: Po Avg 07, 2006 7:31 am
Kraj: preska

Campagnola

OdgovorNapisal/-a johan12 » Če Dec 12, 2013 10:29 am

Idealen motor za ta avto je 2.5D Mercedes W124!!!!

fassy8
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 1:53 pm
Kraj: trebnje

OdgovorNapisal/-a fassy8 » Če Dec 12, 2013 1:55 pm

Če bi še enkrat menjal motor, bi si privoščil še turbino. Za 2T težek avto je cca 90KM včasih premalo. Stvar okusa in financ. Vložek se verjetno nikoli ne povrne.
Nabavna cena 1500€+ kleparska in ličarska dela 500€, menjava motorja+hladilnik,.. 850€, montaža vitla 300€,..obnova polosovin 400€... Na koncu je avto vreden še vedno največ 2000€.


LP

johan12
Prispevkov: 108
Pridružen: Po Avg 07, 2006 7:31 am
Kraj: preska

td 2.5

OdgovorNapisal/-a johan12 » Pe Dec 13, 2013 11:00 am

Če bi imel še turbino, bi najbrž moral rezati še notranji kolotek. glede moči se pa popolnoma strinjam..

thyrin
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Mar 25, 2013 10:45 am
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a thyrin » Po Dec 16, 2013 12:24 am

imam campagnolo 2.0 benzin in isto nameravam vgraditi mb 250d če se komu valja doma kak tak motor me naj kontaktira :)

fassy8
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 1:53 pm
Kraj: trebnje

OdgovorNapisal/-a fassy8 » Po Dec 16, 2013 8:02 am

031860431-Darko (okolica Litije), upam da ima še to številko. Dobiš pa skoraj vse za mercedes.

Kako boš pa uredil s homologacijo?

LP

thyrin
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Mar 25, 2013 10:45 am
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a thyrin » Po Dec 16, 2013 10:33 pm

že imam njegovo številko pa ima nedoseglivo tako da je mene tudi strah da ima drugo... ne mislim homologirat jaz imam to bol za ob nedeljah po brezpotjih sem bol malo na cesti :)

fassy8
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 1:53 pm
Kraj: trebnje

OdgovorNapisal/-a fassy8 » Sr Dec 18, 2013 9:00 am

Številka je prava, kolega je kupil motor pred 14. dnevi. Je pa potrebno malo vstrajati, ker ima telefon običajno nekje na polici... :x

thyrin
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Mar 25, 2013 10:45 am
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a thyrin » Ne Jan 05, 2014 12:37 pm

sem kupim motor w124 250d ..sam me je pa malo strah za policaje....ka je možno to sploh homologirati mam pa certifikat oldtimerja? v prometni mam pa 2.0 benzin heh

fassy8
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 1:53 pm
Kraj: trebnje

OdgovorNapisal/-a fassy8 » Sr Jan 08, 2014 6:53 pm

Homologacija bo dan današnji verjetno težka. Pred leti se je to še dalo na LPP Ljubljana, na podlagi fotokopije prometne ( vozila v katerem je bil motor ), izjava lastnika ( v kolikor si sam zamenjal motor), potrebno je bilo narediti nekakšno seminarsko o predelavi ( opis predelave, foto material, izdelava nosilcev motorja, vijaki,... ).
Jaz sem spraševal na avto Krka, kjer so mi dali izjavo, katero naj bi podpisal pooblaščeni serviser ( v tvojem primeru za Fiat oziroma Mercedes, verjetno lahko tudi kakšen drugi ki se ukvarja s tem ), da je on vgradil motor. Sem imel željo v obratni smeri, pa sem na koncu obupal in vgradil dizel.

Če potrebuješ imam verjetno še kje narisane nosilce za montažo.

LP

thyrin
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Mar 25, 2013 10:45 am
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a thyrin » Če Mar 13, 2014 7:40 pm

evo imam potrdilo o vgradnji diesel motorja !
samo zdaj sem poklical na vransko za homologacijo tega motorja pa so mi rekl da je to nemogoče da če spremeniš karkol na avtu zgubiš status starodobnika...je kaka možnost da bi to kak useen zrihto ?

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Mar 13, 2014 9:44 pm

Po vezah se v Sloveniji vse da. Nimaš nobenega strica?

Sam spomni me kaj točno je že fora certifikata za strodobnika...

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Pe Mar 14, 2014 7:55 am

V kolikor je bila predelava izvedena v obdobju "mladosti" vozila, ti pripada status starodobnika-vendar nižje kategorije.
Za kasnejše predelave pa ta status ne velja.

ampak za nižjo ceno registracije se lahko pogajaš na zavarovalnici, ni se ti treba zajebavat s certifikati o starodobniku.

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov