lift kit toyota land cruiser 70

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

lift kit toyota land cruiser 70

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Sr Apr 23, 2014 7:20 pm

Imam par uprašanj... Kater lift kit bi bil najbolj primeren?
Nočem preveč trdega podvozja in da ima vsaj malo več hoda, ker ta original ga nima nič (Audi S3 ga ima več)...
Aja pa da ni preveč drag :P hehe
Lp.

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Sr Apr 23, 2014 9:36 pm

Kontakteraš MAMUTA in vzameš podvozje old man emu fedre in amontizerje stvar tudi homologeraš in nimaš nobenih zapletov z policisti! imaš več hoda kot pač želiš +avto zgleda bomba potem pa samo še gume 33x11.5 gor pa maš pravo pošast! minus vsega skupaj je samo cena! pa lep pozdrav
East or West Land Cruiser is the Best ...

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Če Apr 24, 2014 8:06 am

NOMIS ČILVAP napisal/-a:Kontakteraš MAMUTA in vzameš podvozje old man emu fedre in amontizerje stvar tudi homologeraš in nimaš nobenih zapletov z policisti! imaš več hoda kot pač želiš +avto zgleda bomba potem pa samo še gume 33x11.5 gor pa maš pravo pošast! minus vsega skupaj je samo cena! pa lep pozdrav

Ja samo eni pravijo da niso zadovolni ker je avto pretrd s temi mortizerji.
33 imam samo niso 11,5, zaenkrat bojo kar 10,5 :)
Slika

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Če Apr 24, 2014 10:03 am

nč ni pretrdo! avto se po terenu obnaša kot da je na asvaltu OME je zakon! vsaj jaz sem izredno zadovoljen! problem je samo v tistih pušah ko so roke difa prišraufane na šasijo prej ti jih raztrga in zmeče ven zaradi tega ker je avto dvignjen in je roka bol dol in posledično malo bolj trpi v tistih gumah.
East or West Land Cruiser is the Best ...

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Apr 24, 2014 10:26 am

Simon989 napisal/-a:
NOMIS ČILVAP napisal/-a:Kontakteraš MAMUTA in vzameš podvozje old man emu fedre in amontizerje stvar tudi homologeraš in nimaš nobenih zapletov z policisti! imaš več hoda kot pač želiš +avto zgleda bomba potem pa samo še gume 33x11.5 gor pa maš pravo pošast! minus vsega skupaj je samo cena! pa lep pozdrav

Ja samo eni pravijo da niso zadovolni ker je avto pretrd s temi mortizerji.
33 imam samo niso 11,5, zaenkrat bojo kar 10,5 :)


OME proizvaja različne trdote vzmeti. Če nočeš pretrdega avta vzami najmehkejše. Tam kjer se boš odločil za nakup ti bi mogli znat razložit...

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

ome vzmeti

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Apr 24, 2014 12:12 pm

OME za Toyoto 70 proizvaja več vrst vzmeti in blažilcev.
S tem se lahko prilagodimo obremenitvam avta in željam stranke.

Ima pa vsaka rit svoje senzorje, kaj je mehko, kaj trdo.

Bistvo dobrega vzmetenja avta je, da čim bolje diha na terenu, da se ne nagiba pretirano pri cestni vožnji in da do potnikov v avtu pride čim manj nihanj in pozibavanj.

Težava slabših vzmetenj je da po povoženi luknji ali udarni jami še nihajo pol ure predno se avto umiri. V tem času ima voznik polno dela z lovljenjem avta, potniki pa z lovlenjem sebe po sedežu.
Nekateri to smatrajo za meho in udobno vzmetenje ... drugi smo zelo utujeni po celodnevnem lovljenju telesa po kabini avta.

Kvalitetno vzmetenje kot je OME pa po povoženi neravnini takoj oz. zelo hitro umiri avto in kabino. Lega avta je zaradi tega boljša in mirnejša. Večini se to zdi udobnejša vožnja in konec dneva bistveno manj naporna.
So pa tudi ljudje, ki to občutijo kot trdo vzmetenje.

Ampak resnici na ljubo ... velika večina strank je z OME zelo zadovoljnih tudi po veliko letih uporabe.
Če že kdo ima pripombe (redko) ... jih ima bolj v smeri, da bi želel še tršo verzijo. To so predvsem uporabniki, ki s polno naloženim ali expedicijskim avtom radi vozijo zelo hitro ali npr. amaterski dirkači.

Da je pretrdo pa slišim zelo zelo redko pripombo.
Pa še takrat bi bilo za preverit, če nima uporabnik zaradi kakršnegakoli razloga vgrajeno HD verzijo na prazen avto.

lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Če Apr 24, 2014 7:14 pm

NOMIS ČILVAP napisal/-a:nč ni pretrdo! avto se po terenu obnaša kot da je na asvaltu OME je zakon! vsaj jaz sem izredno zadovoljen! problem je samo v tistih pušah ko so roke difa prišraufane na šasijo prej ti jih raztrga in zmeče ven zaradi tega ker je avto dvignjen in je roka bol dol in posledično malo bolj trpi v tistih gumah.

Koliko imaš ti dvignjeno tvojo yoto in katero vrsto OME(trdota pa te fore)? :)

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Če Apr 24, 2014 7:14 pm

Aha no dobro hvala za vaša mnenja. Potem bo pa kar OME :)... Cena je pa verjetno tam okol 900€ ne.

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Če Apr 24, 2014 8:54 pm

Simon989 napisal/-a:
NOMIS ČILVAP napisal/-a:nč ni pretrdo! avto se po terenu obnaša kot da je na asvaltu OME je zakon! vsaj jaz sem izredno zadovoljen! problem je samo v tistih pušah ko so roke difa prišraufane na šasijo prej ti jih raztrga in zmeče ven zaradi tega ker je avto dvignjen in je roka bol dol in posledično malo bolj trpi v tistih gumah.

Koliko imaš ti dvignjeno tvojo yoto in katero vrsto OME(trdota pa te fore)? :)

Dvignjena je nekje slabih 10 cm! najtrše amontizerje imam! točnih podatkov ti nevem povedati! če boš kupil OME podvozje kupi še volanski amontizer! manj čutiš tresljaje na volanu od originalnega sploh ker imaš gume 33.
East or West Land Cruiser is the Best ...

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Če Apr 24, 2014 10:01 pm

Slika

nekaj več hoda pridobiš še odstraniš ta drog! samo ta drog ima svoj namen da omejuje hod diferenciala!
East or West Land Cruiser is the Best ...

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Pe Apr 25, 2014 8:47 am

NOMIS ČILVAP napisal/-a:samo ta drog ima svoj namen.....


zmanjšuje nagibanje vozila

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Pe Apr 25, 2014 9:33 am

RangeRover napisal/-a:
NOMIS ČILVAP napisal/-a:samo ta drog ima svoj namen.....


zmanjšuje nagibanje vozila


temu drogu se reće tudi ANTI ROLLING.
East or West Land Cruiser is the Best ...

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Sr Feb 10, 2016 8:29 pm

Kupil sem OME lift kit +6... Po makadamu sem zelo zadovoljen z vožnjo, zelo lepo amortizira luknje in samo vožnja je super. Zelo slabo se je pa peljati hitro ali počasi po celem snegu. Avto zelo poskakuje, ko sem imel original amortizerje mi je dosti manj poskakoval. Ne vem kje bi lahko bil problem.

Še nekaj me zanima. Mogoče kdo ve mere zadnjih puš roke ki drži diferencial(nevem kako se reče po slovensko xD) radius arm.. http://www.dingocroft.co.uk/acatalog/TF508.JPG

Ne morem pomerit puše, ker je vijak precej načela korozija in bi ga moral prerezat. Vendar zadeva ni še tako kritična in mi je škoda vse razdret.

zoki tuning
Prispevkov: 44
Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
Kraj: Kostel

OdgovorNapisal/-a zoki tuning » Če Feb 11, 2016 1:19 pm

jaz bi za pajero 2 vzeu en lift kit sm gledau po ebayu pa me zaima kaj menite o tem,, kaj treba še zamenjat da bi blo vse ok al ni potrebno nič spreminjat rok ali podobo..kako je pol z lajtungami za zavore treba kaj dalše dajat al ne,kako je z kardani zelo trpijo al ne?

pač sm nou v teh vodah zato me ni sram nič uprašat,bolje uprašat kot ostat cepec.

http://www.ebay.de/itm/Mitsubishi-Pajero-Shogun-LWB-Procomp-2-5-Suspension-off-road-Lift-Kit-/321311859407?hash=item4acfade2cf:g:K6cAAOSw~OdVVHtf

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Če Feb 11, 2016 7:10 pm

zoki tuning napisal/-a:jaz bi za pajero 2 vzeu en lift kit sm gledau po ebayu pa me zaima kaj menite o tem,, kaj treba še zamenjat da bi blo vse ok al ni potrebno nič spreminjat rok ali podobo..kako je pol z lajtungami za zavore treba kaj dalše dajat al ne,kako je z kardani zelo trpijo al ne?


http://www.ebay.de/itm/Mitsubishi-Pajero-Shogun-LWB-Procomp-2-5-Suspension-off-road-Lift-Kit-/321311859407?hash=item4acfade2cf:g:K6cAAOSw~OdVVHtf


Ja to je pa odvisno koliko ga dvigneš..Ponavadi je bilo tako da do 6 cm ni potrebno predelav... Nevem kako je pri pajerotah, vendar dvomim da ti bo torzija pustila 6 cm...

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Če Feb 11, 2016 11:37 pm

Ko sem jaz imel pajota (dolgega italjanskega), se navil torzijo toliko, da sem poravnal sprednji konec z zadnjim in tako dobil dovolj visine za pnevmatike 235 85 16! Nato kupis dobre amortizerje in to je to.

zoki tuning
Prispevkov: 44
Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
Kraj: Kostel

OdgovorNapisal/-a zoki tuning » Pe Feb 12, 2016 8:24 am

kje se pa navije ta torzija sploh mi ni jasno glede tega...

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Pe Feb 12, 2016 8:30 am

potem daj to naredit nekomu, ki se na to spozna.

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Feb 12, 2016 10:10 am

zoki tuning napisal/-a:kje se pa navije ta torzija sploh mi ni jasno glede tega...


Zelo posplošeno: "potegneš" jo ven, obrneš za en zob, in spraviš nazaj noter. Če ne veš, o čem govorim, je pa res bolje tako, kot je napisal 5x4: daj to narediti nekomu, ki se na to spozna...

zoki tuning
Prispevkov: 44
Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
Kraj: Kostel

OdgovorNapisal/-a zoki tuning » Pe Feb 12, 2016 10:58 am

bom čez vikedn malo pokukau odspodej da vidim kako pa kaj

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Pe Feb 12, 2016 11:50 am

zoki tuning napisal/-a:bom čez vikedn malo pokukau odspodej da vidim kako pa kaj


http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.p ... d29fe954a5

zoki tuning
Prispevkov: 44
Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
Kraj: Kostel

OdgovorNapisal/-a zoki tuning » Pe Feb 12, 2016 4:10 pm

Uh je kr nek razdiranja.morm večje fedre nabavt za zadaj,pa še školko bom dvignu 3 cm z pušami.

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Feb 12, 2016 9:24 pm

Ne bi rad kvaril veselja in nočem biti špilfrderbr, ampak nekaj me pa zanima:

Kako boš to spravil skozi homologacijo?

Že samo rešitev s torzijo je sporna. Sicer uporabiš originalne sestavne dele, a spremeniš dve lastnosti vozila: odmaknjenost od tal in višino vozila. To bi nekako še lahko homologiral.

Zadaj listnate vzmeti ne moreš drugače kot da jih zamenjaš ali pa vsaj tisto nihalko, ki je med listnato vzmetjo zadaj in šasijo. Če nimaš originalne, ne bo šlo skozi homologacijo, pa čeprav lahko doma v delavnici narediš celo boljšo od originalne...

Dodatne puše med karoserijo in šasijo je spet poseg, ki spremeni višino vozila in ga je potrebno homologirati. Če niso originalne, spet ne bo šlo...

Takole dvignjen voz ima še vedno diferenciale tam, kjer jih je imel pred predelavo. Če hočeš dvigniti še njih, je potrebno montirati večje pnevmatike. To pa spet vpliva na višino vozila, pa še na števec za hitrost. In tega se pa nikakor ne da homologirati.

Tole samo kot priporočilo, da bi se mogoče bilo dobro prej pozanimati, kaj se da homologirati in kaj ne, da ne bo borbe z mlini na veter... Ker Slovenija je presneto birokratska država, kjer ni prostora za individualnost. Predelavo, ki jo v Nemčiji lahko narediš doma in homologiraš, pri nas ne moreš...

zoki tuning
Prispevkov: 44
Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
Kraj: Kostel

OdgovorNapisal/-a zoki tuning » Pe Feb 12, 2016 10:04 pm

Kupiš kit ki ima tüv certifikat (4 amortizerji in 2 zadnja fedra) mam fedre odzadaj ni lisnatih vzmeti. To mislim da bi šlo čes homologacijo,puše bi dau le 1" za dvig škollke seveda po opravljeni homologaciji. :D

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » So Feb 13, 2016 9:33 am

Pa saj tukaj nihče ne sprašuje o homologaciji, pač p o tem, kako naviti torzijo.

Ps: jaz v sestih letih nisem imel nikjer provlema s policaji zaradi dvignjenega avtomobila, snorkla, dodatnih luci....brez panike!


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov