Tresenje GR Y61
Tresenje GR Y61
Zdravo
Zanima me vaše mneje, kaj bi lahko bilo.
Prednji konec patrola začne pri cca 80 km/h tresti. Najbolj se čuti na volanu, trese tudi ročica menjalnika in vse skupaj je kar moteče.
Težava je še v tem, da včasih trese, včasih ne, v ovinkih se tresenje umiri.
Najprej sem sumil na gume, ki sem jih potem zaradi starosti zamenjal. Sedaj so gor BF ALLTRAIN, nove. Še vedno trese.
Potem sem sumil na distančnike. Sem jih dal dol, trese sicer manj, a še vedno, predvsem, ko se pelješ naravnost.
Pri zaviranju se tresenje ne ojača.
Kaj bi lahko bilo?
Je bil pa GR razbit.
Hvala za sugestije.
LP
Zanima me vaše mneje, kaj bi lahko bilo.
Prednji konec patrola začne pri cca 80 km/h tresti. Najbolj se čuti na volanu, trese tudi ročica menjalnika in vse skupaj je kar moteče.
Težava je še v tem, da včasih trese, včasih ne, v ovinkih se tresenje umiri.
Najprej sem sumil na gume, ki sem jih potem zaradi starosti zamenjal. Sedaj so gor BF ALLTRAIN, nove. Še vedno trese.
Potem sem sumil na distančnike. Sem jih dal dol, trese sicer manj, a še vedno, predvsem, ko se pelješ naravnost.
Pri zaviranju se tresenje ne ojača.
Kaj bi lahko bilo?
Je bil pa GR razbit.
Hvala za sugestije.
LP
Tresenje
Preberi si do konca 1 strani (če ne boš že prej našel ) ,pri njemu so bili ležaji spredaj.
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2k&cad=rja
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2k&cad=rja
Gume so nove 285/75/16, vendar je bilo pri originalnih 265/70/16, starih 10 let povsem enako. Feltne so scentrirane, tidi ni videti, da so zvite. Sem bil zraven. Optika je narejena.
Pri zaviranju ne trese zato diski ne morajo biti.
Ležaj, ja mogoče, to moram preverit, ampak ko bereš naprej članek iz foruma, so menjali kar vse na prvem koncu.
Bomo še malo raziskovali.
Hvala vsem zaenkrat in se še priporočam za kak nasvet.
LP
Pri zaviranju ne trese zato diski ne morajo biti.
Ležaj, ja mogoče, to moram preverit, ampak ko bereš naprej članek iz foruma, so menjali kar vse na prvem koncu.
Bomo še malo raziskovali.
Hvala vsem zaenkrat in se še priporočam za kak nasvet.
LP
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
za to tresenje je pač kriva neka zračnost bilokje na prvi premi (ne na polosovinah, krdanih in zavornih diskah), tudi optko preveri, drgač pa velikokrat ko se namontirajo večje gume in druga platišča, se začne to pojavljat, ampak ne zato ker naj bi bile gume ali platišča slaba, ampak zato ker je potem vse pod večjemi obremenitvami in se vsaka napaka pozna in občuti, jaz sem ob takem tresenju posumil tudi polž volana. Lahko da tudi ne bi bilo neumno v panhard drog namontirat očesne ležaje namesto silenblokov. ČE BOŠ SLUČAJNO OBNAVLJAL KAKŠNE KONČNIKE IN HOČEŠ KVALITETNO, NIKAKOR NE NESI OBNOVIT NA VARGALANT, ŽIVLJENSKA DOBA NIHOVIH KONČNIKOV JE ZELO KRATKA, jaz sem nesel 3x in sem bil 3x razočaran.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Hvala vsem, imate kar nekaj logičnih predlogov. Da bi bilo kaj zvito na deferncialu dvomim, ker potem bi skozi treslo, tako pa samo občasno, v ovinkih ne, če zaviraš ne.
Včeraj sem malo stegnil en ležaj, da bi bil kje luft na kolesih ni videti.
Nisem pa še imel čas sprobat.
Malo sumim luft na deferencialu ali kardanu, pri večjih hitrostih se sliši, to moram še ugotovit, kje je.
Najprej pa da vidim, kaj sem dosegel na ležajih. Zakaj pa se ležaj razlosa pa mi tudi ni jasno. Na prečnjem TR-u se mi je to dogajalo vsakih 10000 km.
Gremo sedaj sprobat, in javim.
Hvala še enkrat
LP
Včeraj sem malo stegnil en ležaj, da bi bil kje luft na kolesih ni videti.
Nisem pa še imel čas sprobat.
Malo sumim luft na deferencialu ali kardanu, pri večjih hitrostih se sliši, to moram še ugotovit, kje je.
Najprej pa da vidim, kaj sem dosegel na ležajih. Zakaj pa se ležaj razlosa pa mi tudi ni jasno. Na prečnjem TR-u se mi je to dogajalo vsakih 10000 km.
Gremo sedaj sprobat, in javim.
Hvala še enkrat
LP
-
- Prispevkov: 104
- Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
- Kraj: Lj-Šmartno
Sem imel podobno. Menjal sem končnike, obnovil vilice, zamenjal gume...na koncu se je iskazalo, da je feltna skrivljena kar se pri centriranju ni poznalo.
V drugem primeru pa je bil problem v tem, da kolo ni bil enakomerno privijačen na os. Bil zopet parkrat pri vulkanizerjih brez sprememb nakar je Golenač z občutkom križno privijačil kolo in tresenja ni bilo več...
Probaj tisto kolo pri katerem sumiš, da trese zamenjati z rezervno. Ali pa prestavi prednja kolesa nazaj pa boš takoj opazil razliko na volanu, če je problem v gumah oz feltnah.
LP
Primož
V drugem primeru pa je bil problem v tem, da kolo ni bil enakomerno privijačen na os. Bil zopet parkrat pri vulkanizerjih brez sprememb nakar je Golenač z občutkom križno privijačil kolo in tresenja ni bilo več...
Probaj tisto kolo pri katerem sumiš, da trese zamenjati z rezervno. Ali pa prestavi prednja kolesa nazaj pa boš takoj opazil razliko na volanu, če je problem v gumah oz feltnah.
LP
Primož
Nisi pa povedal kakšna platišča imaš gor ... sam sem imel enako težavo (nissan navara), ki sem jo odpravil šele po letu in pol. Platišča, ki sem kupil so imela za pol milimetra (očesu neopazno) večjo odprtino od originalnih. Ena od rešitev je opisana nekje zgoraj - natančno (križno) pričvrstitev vijakov, a je le začasna, saj ob resnejši vožnji po brezpotjih kaj hitro 'vržeš' kolo iz centra, druga pa je povezana z izdelavo, recimo temu, obročnika, ki ga namestiš bodisi na platišče bodidi na pesto.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 110 gostov