hyunday santa fe
hyunday santa fe
ali je to sploh lahko offroad vozilo
vsaj za varijante na izi
vsaj za varijante na izi
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
Za jagre ....
Kaj pa naj bi sploh bil offroad? Po mojem tega niti ta stari prdci ne vemo točno.
Če ima avto solidne gume (po mojem je to najpomembnejše za posamezno uporabo), če tista sredinska sklopka -kakršnakoli že je- vsaj malo opravlja svoje delo, bo šel po izi terenu vsak. Hm, a kateri teren je pravi offroad?
Po mojem mu za take jagrske zadeve prav nič ne fali. Razen tega, da vas pripelje do cilja...
LP
Miran
Kaj pa naj bi sploh bil offroad? Po mojem tega niti ta stari prdci ne vemo točno.
Če ima avto solidne gume (po mojem je to najpomembnejše za posamezno uporabo), če tista sredinska sklopka -kakršnakoli že je- vsaj malo opravlja svoje delo, bo šel po izi terenu vsak. Hm, a kateri teren je pravi offroad?
Po mojem mu za take jagrske zadeve prav nič ne fali. Razen tega, da vas pripelje do cilja...
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
kle ni vprasanje jaga ampak kaksen offroad recimo mal liftanja par cm pa rečmo ene all-terainke,in en vitelček to mi je vse jasno zanima me bolj kako kej pogoni pa sama mehanika kaksno je kle stanje al je to narejeno za kasn offroad al je to narejen samo za kasen makadamček tako nasploh da ne bo to na prvem terenčku u gmajni kej odpal pa odletel ksne polosovince ...
to sem mel bolj v mislih.lp
to sem mel bolj v mislih.lp
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
kaj pa visina vozila a je dost dvignen za po hosti al priporočas ksn liftduce napisal/-a:iz lastnih izkušenj avto kot raketa mala poraba na odprti cesti pa sploh , za off road na izi je super , samo dobre gume in dvignit moreš zajemanje zraka ker je cisti pri tleh da ti kaj ne pobere v mašino ostalo brez pripomb .
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
kolega zgrešil si temo,pojdi v drugo temo je ena odprta neki proti lovcem...RangeRover napisal/-a:medo-1 napisal/-a:potem bo pa kr vredu ker sem imel ferozo full time pa sem se vozil po takih gmajnah da bi me hmal okul vrglduce napisal/-a:santa fe nima reduktorja , gre pa lepo kot feroza full time
Še sreča, da te ni dobil lovski čuvaj, inšpektor ali kakšen drug varuh reda ...
lp medo
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
odvisno katero serijo in motor vzameš. najbol "offtroad" sposobna je prva SM serija z CRDI motorjem ki ima edina fulltime 4WD (delno variabil v osnovi pa 60/40) vse ostale serije in bencinarji v SM imajo t.i. TOD sistem, ki je v osnovi AWD se reče stalni prvi pogon vklaplanjem zadnjega po "potrebi". SM CRDI ima tudi edini LSD (do 60%) v zadnem difu ostali so brez LSD.
TOD je v SM slabo odziven v CM pa nekoliko bolši. TOD se lahko zaklene 50/50 do hitrosti 40km/h vendar ni primerljiv z fulltime 4WD ki lahko prenaša več navora na os (do 80%) z večjim oprijemom.
Lift kitov za SM in CM serije ni se dajo pa dobit podložke za dvig nekej do 3cm. V osnovi so tako v SM kot CM problemi z dvomasnim vztrajnikom (sklopka pod obremenitvijo drsi) kar se da rešit z prevekslanjem na enomasni vztrajnik. Avtomatski menjalniki so tudi problematični (torque converter), ostala mehanika tako pri benzu kot dieslu je bol kot ne bomben ziher
Največji manko kar se tiče offroad sposobnosti je relativ nizek odmik od tal (pod prvo osjo je najnižji- okol 18cm) zato hitro nasedeš in odsotnost reduktorja kar pomen matranje sklopke in višje obrate v 1 da imaš dovolj navora pri speljevanju v težjih pogojih. Drugače pa z dobrimi gumami in pametjo lahka prilezeš daleč.
Sam imam 2003 CRDI podložen za 2.5cm in gumami 235/85/16 tako da je nekje dobrih 6cm višje od tal (skupno 25cm) kot original mi pa do sedaj na tehničnem niso nič težili (gume so homologirane). Voz imam prav tako remapan iz 112KM na 148KM (testirano na valjih) tako da lepo potegne poraba pa je tam okol 8,8l/100km kombinirano sedaj, ko so namontirane večje gume. Če vlečem 2000kg prkolco pa je poraba nekje 10,5l/100km.
TOD je v SM slabo odziven v CM pa nekoliko bolši. TOD se lahko zaklene 50/50 do hitrosti 40km/h vendar ni primerljiv z fulltime 4WD ki lahko prenaša več navora na os (do 80%) z večjim oprijemom.
Lift kitov za SM in CM serije ni se dajo pa dobit podložke za dvig nekej do 3cm. V osnovi so tako v SM kot CM problemi z dvomasnim vztrajnikom (sklopka pod obremenitvijo drsi) kar se da rešit z prevekslanjem na enomasni vztrajnik. Avtomatski menjalniki so tudi problematični (torque converter), ostala mehanika tako pri benzu kot dieslu je bol kot ne bomben ziher
Največji manko kar se tiče offroad sposobnosti je relativ nizek odmik od tal (pod prvo osjo je najnižji- okol 18cm) zato hitro nasedeš in odsotnost reduktorja kar pomen matranje sklopke in višje obrate v 1 da imaš dovolj navora pri speljevanju v težjih pogojih. Drugače pa z dobrimi gumami in pametjo lahka prilezeš daleč.
Sam imam 2003 CRDI podložen za 2.5cm in gumami 235/85/16 tako da je nekje dobrih 6cm višje od tal (skupno 25cm) kot original mi pa do sedaj na tehničnem niso nič težili (gume so homologirane). Voz imam prav tako remapan iz 112KM na 148KM (testirano na valjih) tako da lepo potegne poraba pa je tam okol 8,8l/100km kombinirano sedaj, ko so namontirane večje gume. Če vlečem 2000kg prkolco pa je poraba nekje 10,5l/100km.
tole si mi pa zelo dobro spesnil iz kje si drgač da bi se dobila na eni pijači da se mal bol pogovoriva glede tega.lohk na zs posljes lpDamjan napisal/-a:odvisno katero serijo in motor vzameš. najbol "offtroad" sposobna je prva SM serija z CRDI motorjem ki ima edina fulltime 4WD (delno variabil v osnovi pa 60/40) vse ostale serije in bencinarji v SM imajo t.i. TOD sistem, ki je v osnovi AWD se reče stalni prvi pogon vklaplanjem zadnjega po "potrebi". SM CRDI ima tudi edini LSD (do 60%) v zadnem difu ostali so brez LSD.
TOD je v SM slabo odziven v CM pa nekoliko bolši. TOD se lahko zaklene 50/50 do hitrosti 40km/h vendar ni primerljiv z fulltime 4WD ki lahko prenaša več navora na os (do 80%) z večjim oprijemom.
Lift kitov za SM in CM serije ni se dajo pa dobit podložke za dvig nekej do 3cm. V osnovi so tako v SM kot CM problemi z dvomasnim vztrajnikom (sklopka pod obremenitvijo drsi) kar se da rešit z prevekslanjem na enomasni vztrajnik. Avtomatski menjalniki so tudi problematični (torque converter), ostala mehanika tako pri benzu kot dieslu je bol kot ne bomben ziher
Največji manko kar se tiče offroad sposobnosti je relativ nizek odmik od tal (pod prvo osjo je najnižji- okol 18cm) zato hitro nasedeš in odsotnost reduktorja kar pomen matranje sklopke in višje obrate v 1 da imaš dovolj navora pri speljevanju v težjih pogojih. Drugače pa z dobrimi gumami in pametjo lahka prilezeš daleč.
Sam imam 2003 CRDI podložen za 2.5cm in gumami 235/85/16 tako da je nekje dobrih 6cm višje od tal (skupno 25cm) kot original mi pa do sedaj na tehničnem niso nič težili (gume so homologirane). Voz imam prav tako remapan iz 112KM na 148KM (testirano na valjih) tako da lepo potegne poraba pa je tam okol 8,8l/100km kombinirano sedaj, ko so namontirane večje gume. Če vlečem 2000kg prkolco pa je poraba nekje 10,5l/100km.
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
damjan dej mi mal povej glede takega modela kar se tiče podlozk za dvig,hibe,itd
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... D%20Top-KU
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... D%20Top-KU
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov