Stran 1 od 2

pajero v snegu

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 5:00 pm
Napisal/-a zoki tuning
Kake gume mate za sneg jst mam kumho 235.75.15 ni slab prófil in avto se takoj zakople če v malem klancu ustavm z 4x4 mi takoj zavrti.tudi z reduktorjem komaj spelje na cesti dobrih 5cm snega.zdj a so gume pretrde al je kej z pogoni?

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 7:15 pm
Napisal/-a baueizto
z pogoni ni nič narobe če se zakoplješ...GUME so problem

Re: pajero v snegu

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 8:23 pm
Napisal/-a rufslo
zoki tuning napisal/-a:Kake gume mate za sneg jst mam kumho 235.75.15 ni slab prófil in avto se takoj zakople če v malem klancu ustavm z 4x4 mi takoj zavrti.tudi z reduktorjem komaj spelje na cesti dobrih 5cm snega.zdj a so gume pretrde al je kej z pogoni?


A ti si eden tistih, ki mislijo, da če imaš 4x4 ne rabiš dobrih gum za različne letne čase in potrebe( zima, mokra cesta, teren ...)
Svetujem ti, da si vzameš malo časa in si prebereš nekaj člankov o gumah, da ne boš pisal neumnosti po forumih

p.s. za trenutne razmere in letni čas potrebuješ ZIMSKE GUME

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 8:32 pm
Napisal/-a gregor
Katere Kumho?
Koliko mm profila, koliko sezon vožene?


Nove ZIMSKE KC11 na Patrolu se odlično obnesejo kar se trakcije tiče.

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 8:46 pm
Napisal/-a zoki tuning
Kumho venture pa 1cm nekje profil.2013 so gume

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 9:03 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
To je mud terrain guma...bolj kot ne se v snegu ne bo obnesla ne gleda na profil, leto izdelave ali kaj drugega. Sneg in zmrzla tla peljejo samo zimske gume...vse ostalo pač ne doseže tega nivoja. Jst z mojim patrolom in mud terrainkami ne grem ven pa če je 1cm snega :lol: Drugi patrol, ki ima prave zimske pa je zgodba popolnoma drugačna... :wink:

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 9:23 pm
Napisal/-a gregor
Je Popaj oziroma dr. patrol vse povedal.
Tudi jaz se od doma dol po asfaltu z MTjkami po zvoženem snegu ne spustim.

Če rabiš avto vsak dan, kupi prave zimske, magari najcenejše nalite, če ni €€.
Če ne, pusti terenca doma, ko sneži, oz se pelji zelo zelo previdno, če si v ravnini.

Objavljeno: Po Jan 04, 2016 10:08 pm
Napisal/-a DavidJ
Več let sem se vozil z BFG all terainkami in vsakokrat, ko je bilo na cesti malo zvoženega snega sem se bal da se bom kam počil. Še huje je bilo, ko se je z avtom peljala moja boljša polovica. POčasi sem imel tega tveganja dovolj.
Lansko leto sem kupil nokkian hakapelita prave zimske lamelne gume.
Sedaj se pelje vrhunsko. Ko bo kaj več snega, moram probati še v celega.
Glede na to kako se pelje sedaj si upam trditi, da se tudi v celega obnesejo bolje kot vsake kramparice.

Objavljeno: To Jan 05, 2016 12:29 am
Napisal/-a gregor
Glede zadnjega stavka so bili nemci z nivami po enem tednu zimske ukrajine(hribi-torej večinoma cel sneg) mnenja, da so boljše mt in da naslednjič pridejo do tja na zimskih ter tam našraufajo mt.
Ampak snega je mnogo vrst in v lanskih razmerah-od dežja razmočen sneg-se kramparce fajn obnesejo.

Objavljeno: To Jan 05, 2016 7:22 am
Napisal/-a mico001
Po celem snegu je mtr čisto ok. Po cesti in zvočenem ali pa samo malo poledenelem pa je samo zimska (lamele) tista prava. Preverjeno...

Lp, Matija

Objavljeno: To Jan 05, 2016 8:42 am
Napisal/-a zoki tuning
Kolk pa so kake solidne zimske nove ali rablene 235-75-15 ?

Objavljeno: To Jan 05, 2016 9:00 am
Napisal/-a Dardaj
Ideja zimske gume je, da je mehka tudi, ko je zunaj mrzlo, ker s tem ohranja oprijem. Zato sicer pricporocajo, da ko je zunaj manj kot 7 st. C nataknes zimske gume. Tudi ce bos kupoval rabljene, glej da ne Bodo prestare, ker potem postanejo trde in so bolj kot ne neuporabne, Dunlop tvojih dimenzij nove so nekje 80 € plus. Kolikor bos prisparal na gumah, toliko vec lahko "izgubis" na plehu.
Jaz Imam Michelin Alpin Latitude.
Za moj okus je guma odlicen kompromis za vse razmere, od zglancane ceste do celega snega.

Objavljeno: To Jan 05, 2016 9:19 am
Napisal/-a gferen
Js trenutno na mojem pajero sportu 245/75/16 BFG MT. ce sem samo na zadni pogon je kr truga na kolesih, no ko je pa 4X4 se pa normano pelje in po celem snegu in po mokrem in suhem in pro snezni brozgi in zaledenelem. Po zaledenelem je treba le mal bol spostovati gas in bremzo pa je :)

Objavljeno: To Jan 05, 2016 10:38 am
Napisal/-a gregor

Objavljeno: To Jan 05, 2016 2:48 pm
Napisal/-a šrauf
No tudi jaz lahko povem da so kramparce za sneg zanič. Res je da imam sicer nalite (Malatesta kobra), dobre za teren, presenetljivo dobre na mokri cesti (še niso stare) za sneg pa katastrofa. Ne pridem nikamor.
Glede na to da se vozim skoraj izključno sam, da sem na ravnem in da imam do šihta 10km, tvegam in se vozim s temi celo leto.
Se pa strinjam z Gregom; sigurno je vsaka nalita zimska za sneg boljša kot kramparca...

Objavljeno: To Jan 05, 2016 4:08 pm
Napisal/-a zoki tuning
no take mam gume,bo treba kej druzga kupit očitno ker so res groza po mzgi in zaledeneli cesti ..

Se pa opravičujem, ker pač sm nou v tem pogledu prvi terenc pa se glih ne spoznam na vse,zato brez zamere če gdaj kaj čudnega uprašam,boljše uprašat kot nardit neumnost.


Pa hvala za odgovore

http://i.imgur.com/RNY6lYX.png?1

Objavljeno: To Jan 05, 2016 4:14 pm
Napisal/-a šrauf
Sem nekje enkrat prebral, da ni neumnih vprašanj, so le (lahko) neumni odgovori...

Objavljeno: To Jan 05, 2016 7:02 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
tako :wink:

Z MT tud jst lahko rečem da v cel ne zvožen sneg še gre... mal jim spustiš dušo pa mal občutka, pa lahko neverjetno daleč zlezeš... ampak ko je pa enkrat zvoženo al pa spluženo, boh ne dej da ta zadeva še zmrzuje je pa.... :roll:

Lep primer sem doživel kake 2, 3 leta nazaj...se odločim za obisk kolega mal višje... in me totalno zjebe en klanec...splužen... jebe* se pol ure, vitlam na vse možne načine da se zvlečem do vrha.
Kasneje gre on po svojega Teranota, ki je ob glavni cesti čakal, da mu splužijo do hiše. Avto je imel zimske gume, znamke ne vem več. Vžge, štarta in se odpelje po tistem klančku tako kot bi se jaz 1. augusta... Takrat sem končno spoznal da MT profil ni vladar sveta :lol:

Objavljeno: To Jan 05, 2016 8:21 pm
Napisal/-a dejan1992
jaz imam na terranotu goodyear wrangler duratrac, ki naj bi bila neka mešanica me d mt in at gumo, ima pa profil še dodatne lamele, zato se v snegu obnesejo zadovoljivo, uporabljam pa jih tako poleti kot pozimi.

Objavljeno: To Jan 05, 2016 10:32 pm
Napisal/-a zoki tuning
v čem je razlika AT ali MT

Objavljeno: To Jan 05, 2016 10:52 pm
Napisal/-a gregor
AT je All Terrain, MT pa Mud Terrain.
Torej prve so povsod kolikortoliko uporabne, druge pa so prvenstveno za v blato.
Torej nobene na zasneženi cesti niso bogve kaj.

Objavljeno: To Jan 05, 2016 10:54 pm
Napisal/-a DavidJ
MT (mud terain) groba guma za blato
AT (all terain) kao za vse terene, cestno terenska

Sej jaz sem si tudi lagal, da gre in je tudi šlo na vse 4. Problem je bil, ko je bilo treba ustavit, takrat je pa vseeno ali je 4x4 ali 2x4.

Baje obstajajo neke Dunlop gume z grobim profilom, ki imajo tudi lamele. Bi znale biti dobra zadeva. Sem pa skeptičen saj so zimske gume iz mehkega materiala, ki ne gre skupaj z odporno grobo kramparco.

Sicer pa se v cel sneg bolj malo vozim. Prvič do lovske koče, nazaj je pa že zvoženo. :D

Vidim Gregor da si me prehitel. :oops: Bollj dvakat k nikol

Objavljeno: Sr Jan 06, 2016 8:15 am
Napisal/-a zoki tuning
se pravi kramparce so za poleti in za po gozdni cesti in blatu,,za zimo si bom na plači kupu kar http://www.gume-malatesta.si/Malatesta- ... iameter=15 upam da bodo ok

Objavljeno: Sr Jan 06, 2016 12:13 pm
Napisal/-a OrangePower
Da ne bom pameten ker jih nisem ŠE sporbal.

http://www.1010tires.com/Tires/Reviews/Goodyear/Wrangler+DuraTrac

So dražje od tega kar iščes samo so menda zelo dober kompromis med vsemi tereni. Še enkrat povdarim menda ker jih nisem probal.

Naj kdo drugi pove mnenje kateri jih vozi. Poznam jih ene par kateri jih samo hvalijo..za povsod...

Objavljeno: Sr Jan 06, 2016 12:18 pm
Napisal/-a LC 90TD
dejan1992 napisal/-a:jaz imam na terranotu goodyear wrangler duratrac, ki naj bi bila neka mešanica me d mt in at gumo, ima pa profil še dodatne lamele, zato se v snegu obnesejo zadovoljivo, uporabljam pa jih tako poleti kot pozimi.


Evo še moje izkušnje z Goodyear Duratrac, po cca. enem letu uporabe.

Imam jih drugo zimsko sezono, so bile že sprobane tudi letos v zimskih razmerah ( sneg, zvožen sneg, plundra, mokra cesta) in moram reči, da zaenkrat nisem opazil, da bi bil oprijem slabši glede na lansko sezono, ko so bile nove montirane jeseni.
Tudi bočni oprijem je zaenkrat presenetljivo dober, za povrhu so pa še od poletja ostale napolnjene na 2,5 bara, ponavadi jih za zimo malo spustim.

Zaenkrat samo pozivno o teh gumah.


lp,

Jure