Stran 1 od 1

Mazda Tribute riše sledove od prednjih gum?

Objavljeno: Po Dec 12, 2016 10:21 pm
Napisal/-a ervin.drev
Mesec nazaj sem opazil, da mi po dvorišču Mazda Tribute riše špure od prednjih gum. Nekoč sem se z nekom pogovarjal, da je imel isti problem na Freelanderju in, da je bil problem v visko sklopki. Visko sklopka mu ni več izklapljala zadnjega pogona, zaradi česar, je zadnji pogon pri zavijanju tiščal avto in posledično so prednje gume puščale sledi. Ali je možno, da se to dogaja tudi z mojo mazdo?

Objavljeno: To Dec 13, 2016 7:45 am
Napisal/-a Nebivedu
Imaš stalni 4x4 pogon ali priklopljiv pogon?


Če je stalni, potem je visko zanič. Nov je drag ko žafran, ampak se ga da obnovit.

Objavljeno: To Dec 13, 2016 8:04 pm
Napisal/-a ervin.drev
Ima avtomatski štirikolesni pogon ali stalni z vklopom stikala, v osnovi pa prednji.

Objavljeno: To Dec 13, 2016 10:22 pm
Napisal/-a Nebivedu
Ti imaš stalni štitikolesni pogon z elektronsko zaporo centralnega (sredinskega) diferenciala.

Z izklopljenim stikalom pojdi na prazno parkirišče in obrni volan do konca pa probaj počasi narediti krog z avtom. Če avto "lomi" (slišiš da eno kolo preskakuje), potem je blokada sredinskega diferenciala zanič - stalno zaklenjen sredinski diferencial.

Lahko je mehansko, lahko je pa tudi kak kabel in je prišlo do kontakta, pa imaš zato stalno zaklenjen diff (kot da bi imel stalno vklopljeno stikalo)

Objavljeno: Sr Dec 14, 2016 5:35 am
Napisal/-a dolsina
Ali pa še boljš na makadamski parking, zaviješ v levo, odpreš vrata in gledaš kolo, če spodkopava.

Objavljeno: Sr Dec 14, 2016 9:32 pm
Napisal/-a ervin.drev
Bral sem članka od Avtomanie in Avtomagazina. V enem članku je pisalo, da ima Tribute zaporo zadnjega diferenciala, v drugem pa, da sploh nima zapore diferenciala. Bral sem tudi tehnično knjižico, kjer ni bla zapora difa nikjer omenjena. Pisalo je, da se zadnji pogon vklopi avtomatično, če pričnejo prednja kolesa zdrsavati. Če je podlaga spolzka oz. blatna lahko sam preko elektro stikala vklopiš stalni štirikolesni pogon 50/50 in voziš do max 80 km/h. Kateri pogon ima Tribute, Torsen pogon difa ali pogon preko haldex sklopke? To je moj prvi terenec, imam ga slabo leto in nisem glih poznavalec, vem toliko kolikor sem prebral na netu. Niti ga nisem še dobro preizkusil, saj lani ni blo snega. O Tribute pa tudi nisem našel kaj dosti napisanega. Prosim še za kakšen odgovor strokovnjaka. Hvala za dosedanje odgovore.

Objavljeno: Sr Dec 14, 2016 9:34 pm
Napisal/-a Nebivedu
Je bila nova prepoceni, da bi imela torsen dife. Tako da bo prej haldex.

Si probal delat kroge z avtom?

Objavljeno: Sr Dec 14, 2016 9:45 pm
Napisal/-a Hribovc
Kar se Mazde tiče, je najboljše, če se zapelješ v Ljubljano v BTC na Mazdin servis in tam poiščeš vodjo delavnice g. Marjana Majesa. K njemu hodi pol Slovenije po odgovore. Možakar je že izkušen in Mazde zelo dobro pozna. Kar bo on povedal, je veljavno več kot Slovenska ustava. No, ja, slaba primerjava, ker Slovenska ustava ni ravno Bog vedi kaj... Skratka, če so kakršni koli dvomi, se en dan zapelji do Ljubljane in bodo vsi dvomi dobili odgovore. Če ti bodo odgovori všeč ali pa ne, je pa druga zgodba... Je pa res, da se največkrat zgodi, da se kdo eno uro vozi do Ljubljane, nato pa v desetih minutah dobi odgovor in se še eno uro vozi domov...

Ne bom ti pa povedal, da če Majes z nekom najde "isto frekvenco", lahko postanejo uradni servisi zelo poceni, tako da ne vem, kje bi to lahko slišal... In ne bom ti povedal, da za Mazdo najbolje narediš, če pri Majesu zahtevaš mehanika Jureta...

Objavljeno: Sr Dec 14, 2016 9:53 pm
Napisal/-a ervin.drev
Ko sem kupoval sem na začetku gledal samo Foresterje, ampak sem moral zaradi financ pogledati še kaj drugega. In kupil sem Tribute, katerega noče kupit noben Ku..... :lol:, zato pa je bil cenejši. Sicer sem kupil dokaj dober avto, saj si ga je prej lastil starejši gospod. Zdaj so crknile prednje spodnje puše. Ugotovil je mehanik, kateremu sem ga peljal na optiko, saj mi malo liže vse gume po notranji strani. Dogovorila sva se, da puše naroči in zamenja. Po enem tednu ga kličem in mi reče, da je klical vse možne dobavitelje in, da se za Tribute sploh ne da dobit novih puš. Rekel je da je še druga opcija obnova kompetnih rok na obeh straneh, ki znese 600 EUR. A res nebi šlo cenej??? :shock:

Objavljeno: Sr Dec 14, 2016 10:08 pm
Napisal/-a game-on
A nista Mazda Tribute in Ford Escape isto? Bi mogoče tudi puše bile iste.

Sicer pa meni eno hitro iskanje na ebayu vrže ogromno zadetkov.

Objavljeno: Sr Dec 14, 2016 10:23 pm
Napisal/-a Nebivedu
ervin.drev napisal/-a:Ko sem kupoval sem na začetku gledal samo Foresterje, ampak sem moral zaradi financ pogledati še kaj drugega. In kupil sem Tribute, katerega noče kupit noben Ku..... :lol:, zato pa je bil cenejši. Sicer sem kupil dokaj dober avto, saj si ga je prej lastil starejši gospod. Zdaj so crknile prednje spodnje puše. Ugotovil je mehanik, kateremu sem ga peljal na optiko, saj mi malo liže vse gume po notranji strani. Dogovorila sva se, da puše naroči in zamenja. Po enem tednu ga kličem in mi reče, da je klical vse možne dobavitelje in, da se za Tribute sploh ne da dobit novih puš. Rekel je da je še druga opcija obnova kompetnih rok na obeh straneh, ki znese 600 EUR. A res nebi šlo cenej??? :shock:


Če imaš možnost snami roke in odnesi v vargalant na obnovo. Lahko pa malo pogledaš katera mazda ima podobne puše in jih zmontiraš.

To je recimo prednost subarujev, ker od enega modela paše na druge kr ogromno delov in če za enega ne dobiš iščeš za druge.

Maš kake slike od puš mogoče al pa celih rok? Mogočer se da naročit strongflexove.

Objavljeno: Če Dec 15, 2016 7:04 am
Napisal/-a Hribovc
ervin.drev napisal/-a:Ko sem kupoval sem na začetku gledal samo Foresterje, ampak sem moral zaradi financ pogledati še kaj drugega. In kupil sem Tribute, katerega noče kupit noben Ku..... :lol:, zato pa je bil cenejši. Sicer sem kupil dokaj dober avto, saj si ga je prej lastil starejši gospod. Zdaj so crknile prednje spodnje puše. Ugotovil je mehanik, kateremu sem ga peljal na optiko, saj mi malo liže vse gume po notranji strani. Dogovorila sva se, da puše naroči in zamenja. Po enem tednu ga kličem in mi reče, da je klical vse možne dobavitelje in, da se za Tribute sploh ne da dobit novih puš. Rekel je da je še druga opcija obnova kompetnih rok na obeh straneh, ki znese 600 EUR. A res nebi šlo cenej??? :shock:


Pošlji mi VIN številko na O41 9 pet 2 9 dva O, pa bomo videli, kako in kaj in kakšne so cene...

Objavljeno: Če Dec 15, 2016 9:34 pm
Napisal/-a ervin.drev
Hvala Hribovc ti pošljem VIN št. Tribute je kopija od Escape ali Maverick. Podvozje naj bi bilo od Mazde vse ostalo je od Forda. Skupni projekt od bivše žlahte Ford-Mazda.

Objavljeno: Pe Dec 16, 2016 7:57 pm
Napisal/-a Hribovc
Zakaj imam občutek, da meni ZS ne deluje?

Objavljeno: Pe Dec 16, 2016 8:00 pm
Napisal/-a Hribovc
Ko vzpostaviva stik, ti pošljem precej več, zaenkrat pa samo tole: nova originalna roka pride 242,73€. Dobi se pa res samo komplet in ne po delih... Žal...

Objavljeno: So Dec 17, 2016 12:50 am
Napisal/-a Nebivedu
obnova je pa nekje 50 do 100 evrov. Mogoče je malo za razmislit.

Objavljeno: So Dec 17, 2016 8:33 am
Napisal/-a kloshar
Nebivedu napisal/-a:obnova je pa nekje 50 do 100 evrov. Mogoče je malo za razmislit.


Nova roka (kopija) pa 92€.... ne vem, če je kaj za razmišljat

Objavljeno: So Dec 17, 2016 8:56 am
Napisal/-a marolt 4x4
Pa ka zdej, a si ti probu zdej tist pogon al nisi?

Objavljeno: So Dec 17, 2016 11:31 am
Napisal/-a Dardaj
Hribovc napisal/-a:Kar se Mazde tiče, je najboljše, če se zapelješ v Ljubljano v BTC na Mazdin servis ......


to je modra misel.

Sicer ti svetujem, da si prebereš malo o Mazdi oz. Ford Escape -u na
Wikipedia -i.

Stvar naj bi imela notri Fordov Control Trac, ki je v bistvu torque on demand (TOD), kar si lahko nekako predstavljaš, grobo rečeno, kot mehanski visko, po potrebi se skupaj notri sklenejo lamele in prenesejo moč oz. navor na zadnjo os. Računa razliko vrtenja hitrosti med sprednjo in zadnjo os ter na to, glede na vstavljene algoritme, prenaša navor na zadnjo os.
Kar gre lahko pri tem sistemu narobe je od elektronike senzorji za hitrost ali računalnik ali lahko nekje vmes kabli (ponavadi kakšni konektor).
V kolikor je težava mehanska, so ali lamele ali električno stikalo ali vilica, ki vklaplja na zadnjo premo.

No, moj nasvet, najmanj te bo stalo, če se zapeješ do servisa in jih vprašaš, najbrž ti bo za 40 - 50 € povedal tudi branje računalnika, lahko probaš tudi sam (na netu imaš malo morje OBD bralcev) in nato najdeš kodo napakean netu. Potem pa se odločiš, kje če boš popravljal.

Objavljeno: Po Dec 19, 2016 4:48 pm
Napisal/-a ervin.drev
Hribovc hvala za skice in vsem ostalim. Sem malo brskal po spletnih trgovinah. Spodnja roka pride od 86,22 EUR dalje, proizvajalec A.B.S..

Re: Mazda Tribute riše sledove od prednjih gum?

Objavljeno: Če Jan 26, 2017 11:34 am
Napisal/-a ervin.drev
Javljam se malo pozno, ker foruma ne spremljam tako pogosto. Preizkusil sem svojo mazdo in lahko rečem, da zapora sredinskega diferenciala deluje normalno oz. diferencial ne ostane zaklenjen. Glede spodnjih rok spredaj lahko rečem, da je moj mehanik našel samo puše in posebej kugle in jih menjal, nato sem ponovno odšel k serviserju, da mi je naredil optiko. Zaenkrat sem zadovoljen z avtom.