Samurai SJ80, gume

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » Pe Jan 29, 2021 8:54 am

Družba, prosim samo za informacijo če lahko namontiram na originalna jeklena platišča gume 235/75R15 na nič dvignjenega samuraja ?
Sedaj imam gor 205/70R15.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jan 29, 2021 9:56 am

5.5 široka felga zna bit ozka za 235. Že za 215/80 je na spodnji meji.

Glede konkretno samuaija bo pa kdo drug odgovoril.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Patrol TR
Prispevkov: 53
Pridružen: Ne Jan 08, 2006 7:08 pm
Kraj: Koper

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a Patrol TR » Pe Jan 29, 2021 1:12 pm

Brez da bi ga dvignil bo drsalo

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » Pe Jan 29, 2021 1:27 pm

Potem bom kar na sedanjih dimenzijah gum ostal. Hvala !

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Jan 30, 2021 9:39 am

thundercat napisal/-a: lahko namontiram na originalna jeklena platišča gume 235/75R15 na nič dvignjenega samuraja ?
.


Seveda lahko, paziti moraš le na to, da po montaži teh gum obvezno opraviš nekaj nujnih stvari.
Najprej greš na upravno enoto in odjaviš vozilo.
Potem greš na zemljiško knjigo in nepremičnino vpišeš v kataster.
Moraš pa vedeti, da boš vsako leto moral plačati 25€ davka na nepremičnine.

In to je to.

Sicer pa, na kinderjajc vse gre, mora gret....tudi 40
https://www.youtube.com/watch?v=mXpWs-OQUZ0

Tako da ne verjet onim, ki trdijo da ne gre. Mora gret!

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » So Jan 30, 2021 10:09 am

Alien, bom kar na originalnih dimenzijah ostal. Filmček je pa odličen !

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Jan 30, 2021 10:49 am

To je pa drugi problem, s to dimenzijo je kinderjajček samo en navaden jajc. Z 26 kolesi se pač ne da nič....
Mora biti vsaj 27 .......28-29 je pa top.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a gregor » So Jan 30, 2021 2:21 pm

Torej 195/80?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » Ne Jan 31, 2021 9:54 am

Na FB je skupina kjer pasem oči : SUZUKI SAMURAI OWNERS. Tam sem videl tegale z 235 75 15 pa nisem bil ziher, zato sem postavil vprašanje.
Priponke
143003037_2797737577147269_1939121984389504417_n.jpg

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » Ne Jan 31, 2021 9:59 am

No, takole bi pa jaz rad nekoč imel....ko bo pleh saniran pa dvignjen...( mimogrede, kakšna velikost gum je tole na oko ? )
Priponke
144651272_10221961619502252_2144591658601186838_n.jpg

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a gregor » To Feb 02, 2021 1:34 pm

Evo zakaj alien pravi, da je treba po lokacijsko informacijo na upravno enoto.

Ne spomnim se dimenzije gum na temu samuraiju, bil je z nami v Ukrajini, nekaj je telovadil in se je z vsemi kolesi napravil pravokotno na kolesnice od tavelikih terencev. Sam ni prišel ven. Pa ni kopalo.
Slika

Pa v en strm klanec, ki so ga serijske nive zmogle, je samuraia navezal jimny za sebe. Sam ni prišel gor.

Preveč se spremeni razmerje prenosov, in terenci, ki imajo že v osnovi malo hitrejši reduktor, imajo z večjimi gumami lahko težave pri resnejših vzponih.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Feb 04, 2021 6:15 am

thundercat napisal/-a:No, takole bi pa jaz rad nekoč imel...


Ejga ti :z_kijem_v_roki: zakaj pa takoj ne poveš, da te bolj zanima šminkeraj, kot terenska vožnja.......
Za to bi pa načeloma šlo, z nekaj malega dodelave. Imam enega takega kekca doma, ki bi najraje 33 gume in motor najmanj2,0, doma tako da imam nekje slike z točno tako dimenzijo gum. Bom pogledal.
Sicer pa ta dimenzija ne gre na originalno platišče, homologacijo pozabi, pa če se slučajno ustaviš s kolesom ravno na žvečilnem gumiju, ki leži na cesti, potem bolj teško štartaš, moraš dat v reduktor.............ampak zgleda pa dobro u 3PM.
Če ni namenjeno za off road......zakaj pa ne.
Pa še ena iskušnja z 235/75............če slučajno pri malo večji hitrosti zapelješ v kolesnice (na cesti, na asfaltu, ne na terenu) z vso močjo drži volan, pa začni moliti, ampak nič bat to ni nič takega, enako se dogaja vsem športnim avtomobilom z preširokimi gumami. Samo drži volan in moli, ker avto te itak ne bo nič ubogal.......
Tisti na vrhu ima najmanj 16, če ne 17 platišča, tisti spodaj pa približno tako velikost, kot sprašuješ.
Če že delaš naredi tako kot je prav, 215/75 R15, homologiraj in veselo dogodivščinam nasproti. Da bo pa izgledalo ko šus pa pa poišči platišča, ki su kakšen centimeter ali centimeter in pol bolj v minus. In to je to, lep, varen, pa še po predpisih za povrhu.
Cestna ali AT gre brez predelave z MT pa je malce težav tako da moraš predelati avto vendar ni sile, se da z zelo malo stroškov.
Nazadnje spremenil AŁIEN, dne Če Feb 04, 2021 6:33 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Feb 04, 2021 6:32 am

gregor napisal/-a:Torej 195/80?


To bi bil nekje higienski minimum, za manj zahtevne več kot dovolj.......
MT 195 R15 950 je 27 (70) torej 4 cm večja od serijske, tako da ravno pravšnja za nepredelana jajčka.
Za bolj zahtevne pa je višina nekje 28 - 30 ampak ne širša od 205, že to je preveč.
Izdelujejo gume prav posebaj za Jimny, vendar je cena za bika ubit. Cene dosegajo tudi skoraj 500 ojrov po komadu.........torej 2500€ za set gum, ma kaj si nor???
Je pa zanimivo, medtem ko imajo Japonci resne raziskave o tem, katera je boljša širina gume, 185 ali 195 mi vemo bolje od Japoncev in se kregamo med dimenzijami 215 in 255 :mrgreen: :mrgreen:
Vse kar je več od 205 gre že v minus. Kot vemo, pa ni noben problem avto zaebat.....pravzaprav je več zaešuštranih, kot dobro narejenih. Ponavadi so tisti ko imajo ogromne kolesa in štiri podložke pod vzmetmi nartaboljši, kaneda :mrgreen: :mrgreen: Hollywood pač......
Govorim o serijskih vozilih, da ne bo kdo spet skočil v luft, ker ne razume napisanega. O tistih, "tahudih" bi se pa tudi dalo debatirat, ampak je veliko tega tako da bi bilo treba posebno temo odpret...

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Feb 04, 2021 7:04 am

gregor napisal/-a:Evo zakaj alien pravi, da je treba po lokacijsko informacijo na upravno enoto.

.


To pravim zato ker je to resnica, in tu je en tak primer, ki to dokazuje. Pa to ne moreš verjamt kaj vse so eni genijalci sposobni.......body lift 15 cm, vahe 15 cm, kolesa 3x predimenzionirana...ja fak no :evil: :evil: :evil: :evil: Če mu pa kaj rečeš je pa takoj ogenj v strehi :mrgreen:

gregor napisal/-a:
Ne spomnim se dimenzije gum na temu samuraiju .


To ni samuraj, to je 410, tako da je tip še večje teslo. Pa tudi če je slučajno santana 413 v najboljšem primeru je še vedno teslo na kubik, ki mu je uspelo iz kruha drek narest.
Baleštre ima ža na kontra zasukane od utrujenosti, še tisto malo konjev ki jih ima je od starosti pocrkalo.......... ampak ne.......mora narest še večjo nepremičnino.

Zanimivo je da je že suzuki naredil nekaj čudnega........ serijsko je LJ80 imel gume 6.00 R16, SJ410 in 413 pa 195 R15. Pri samuraju, jimnyu in vitari pa so nerazumljivo šli na 205/70 15 :shock: :shock: :shock:
In potem imaš takole zmedo: serijski LJ80 s 797 ccm in29KW na terenu namaha vse ostale, 410 namaha 413, samuraja, jimnja in vitaro v kompletu...........za povrhu pa serijska Niva namaha vse serijske od 410 naprej, in 413 in samuraja in jimnya in vitaro :mrgreen: :mrgreen: Ker so bili rusi pametnejši in na nivo namestili 175/80 R16 terensko gumo. (gregor a je točna dimenzija navedena? nisem čisto ziher......takole zgodaj zjutraj se mi računalnik šele ogreva)
No pri novem Jimju so šli nazaj na 195/80 R15............ja hvala sebastienu no........20 let so potrebovali. Mogoče bodo čez dvajset let končno serijsko dali gor vsaj AT gume matkurjo. Ni čudno da v prometni v ruriki vrsta vozila piše: limuzina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
To je to.....zdaj pa kofitajm, da ogrejemo računalnik na delovno temperaturo in spravimo pumpco na delovne obrate ............pa kakšenga je treba posmodit :kadi_in_zgleda_kul:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Feb 04, 2021 10:26 am

Tiste ruske kramparce so imele oznako 6.95-16 in 175/82-16
Cestne so bile 175/80r16
Novejše pa 185/75R16, ampak po mojem bolj zaradi tega, ker 175 gum skoraj ni več na trgu.
Ja je zanimivo, sem pred leti vozil eno 1.6 nivo z lassa Ok-144 6.00-16, ozka kramparca, precej visoka. s kako lahkoto se je tisti avto peljal v blatu proti moji z 215 kobrami.

Pa saj veš da o samurajih in SJjih nimam pojma. Za mene je vse zelo podobno.
Z utrujenimi baleštrami si zadel. Eno zadnjo mu je zlomilo na furi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Feb 04, 2021 11:05 am

Na splošno bi rekel, da ljudje pretežke gume dajemo na svoje avte. Vsaka kila se pozna, še posebaj pri švoh motorjih.

Že 215/75/15 BFG AT je recimo konkretno težja guma od yokohame AT v isti dimenziji. Težja je po gumi za 5kg. Torej 20kg teže samo na gumah več, ki jo mora motor premagat.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » So Feb 06, 2021 11:12 am

Hvala za izčrpne informacije glede gum. Ne, samuraja ne nameravam neki šminkat preveč. Žal nisem vedel, kako se stvari lotit da bo imel avto še vedno svoje sposobnosti po terenu in cesti. Kot sem razumel aliena, je alternativa 215/75 15 čisto OK, da se še vedno da normalno vozit z nedvignjenim samurajem. No še tole..omenjene 215 75 15 dam lahko na standardna platišča zaenkrat dokler ne nabavim druga ?

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a rx » Ne Feb 07, 2021 11:08 am

Tukej imam 2 starejša kompleta 215/75/15 z verjetno celim profilom. Če rabiš za probo povej, dam ugodno samo da grejo..
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Feb 07, 2021 11:11 am

Saj sem ti že napisal: 215/75 lahko namontiraš in homologiraš.
To je največja dovoljena dimenzija na original platiščih. Pa še za to te ponekod debelo gledajo ponekod pa dajo befel brez pripomb.
Vsekakor pa moraš homologirat pred menjavo platišč, ker boš teško našel platišča ki imajo papirje.....
MT ne bo šla, AT in cestna pa.

thundercat napisal/-a: kako se stvari lotit da bo imel avto še vedno svoje sposobnosti po terenu in cesti.


Avto mora po predelavi imeti boljše lastnosti, če ne, nima smisla karkoli delat. Velikokrat so predelana vozila slabša od originala.
Treba je upoštevat, da ima vsako vozilo svoje limite, do katerih lahko greš. Imeti volka sitega in kozo celo pač ne gre. Zato je na dogi rok boljši vrabec v roki, kot golob na strehi.
Je pa seveda teško, ko se odločaš kaj bi, terenske zmogljivosti ali cestne........eno izključuje drugo, čista fizika. In potem pač iščeš najboljši kompromis, ali pa se nagneš bolj na eno ali drugo stran.
Tako je pri vseh avtih, tudi ko na wranglerja natakneš 35 MTje treba kakšno polosovino imet v rezervi, če natakneš 37 pa rabiš kar zalogo rezervnih polosovin pa še kakšen dif zraven. Tako tudi iz samuraja ne moreš narest wranglerja.

215 cestna je se vedno OK, lega na cesti je boljša, poraba pač pričakovano višja....poseg v vozilo ni potreben.
https://www.youtube.com/watch?v=bCFj19ZoDis
Moči je še vedno dovolj
https://www.youtube.com/watch?v=86TmpBPr3fk

215 AT se že pozna, avto postaja zaradi večje nevzmetene mase že rahlo "živčen" poraba se povečuje. poseg v vozilo ni potreben, če ni prednji odbijač preveč nazaj.

215 MT se pa že konkretno pozna, avto je zaradi enormne nevzmetene mase (26 kg) že konkretno "živčen", se že pozna se da ima le malo več KW in NM, kot malo boljši sesalec ali kuhinjski robot. Poraba pričakovano enormna, hrup postaja sorazmerno z hitrostjo počasi neznosen.
Moči je še vedno dovolj vendar ga je treba tiščat ko norca.
Poseg v vozilo je nujen.
https://www.youtube.com/watch?v=86TmpBPr3fk

Na cesti še gre, na terenu potreba po skrajševanju prestavnega razmerja počasi postaja realnost. Obstaja pa tudi cenejša rešitev.......zmanjšati gumo za enak ali celo boljši rezultat. Recimo ohraniti velikost a zmanjšati širino.
Seveda pa potem ne zgleda tako dobro :mrgreen: Vsak se mora sam odločiti kaj mu je prioriteta v življenju.
Tisti z baloni jo na terenu zelo slabo odnesejo, pred kafano so pa carji. A to je že druga zgodba.
Najboljša šola je lastna izkušnja, sam je draga u 3PM.
Nazadnje spremenil AŁIEN, dne Ne Feb 07, 2021 12:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Feb 07, 2021 11:34 am

Nebivedu napisal/-a:Na splošno bi rekel, da ljudje pretežke gume dajemo na svoje avte. Vsaka kila se pozna, še posebaj pri švoh motorjih.

Že 215/75/15 BFG AT je recimo konkretno težja guma od yokohame AT v isti dimenziji. Težja je po gumi za 5kg. Torej 20kg teže samo na gumah več, ki jo mora motor premagat.


To itak, še posebno, ker kolesa spadajo pod nevzmeteno maso. Večini se nite ne sanja koliko to vpliva na avto, na terence z togimi premami pa še toliko bolj.

215/75 R15 MT 26 kg Mangels jeklena
205 enakega premera 24 kg original jeklena
215/75 R16 Yokohama geolandar 22 kg ALU

195/80 R15 pa 16 kg ALU

Pol pa računaj kakšen vpliv ima ta vsa količina nevzmetene mase, ki jo je pri kinderjajcu enormno, kar za tretjino teže vozila.

Pravim enemu kekcu ki se je pripravljal na brzinca z ogromnimi MT gumami na kinderjajcu, da naj da dol pa navadna kolesa gor.
Ja zakaj pa, takole je boljše, trdi.....
Kako boljše če si popušil še predno si sploh štartal.
Kako popušil...?
Preden se ti odlepiš s štarta so vsi ostali že v prvem ovinku.......vse kar ti preostane je da do konca voziš na začelju. Pa tudi potem se boš ti, medtem, ko bodo drugi vozili, moral celo tekmo pretepati z volanom, namesto da bi vozil.
A misliš?
Ne mislim, vem!...........in tako je tudi bilo, s tem da je še nekaj polomil in niti ni vozil do konca.

Ali pa mi pride z ogromnimi kolesi pa sprašuje po močnejšem motorju.
Pa vprašam koliko bi pa rad?
Ma vsaj 10 ponijev, če se da.......
Seveda se da, z lahkoto.....daj manjša kolesa gor pa boš takoj dobil vsaj 5 KS, ostalih 5 boma pa nabrala brez posega v motor.
Pol te pa :shock: :shock: :shock: gleda. Nič jasno....

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Feb 07, 2021 11:52 am

gregor napisal/-a:
Pa saj veš da o samurajih in SJjih nimam pojma. Za mene je vse zelo podobno.
Z utrujenimi baleštrami si zadel. Eno zadnjo mu je zlomilo na furi.


SJ410 1.0 33KW, polosi, kot bobi palčke, kardanski križi velikosti RC modelov, sklopka malo večja od otroških avtomobilčkov........potem pa pribije take kole gor???
Tega kekca bi jaz obul v pancarje pa steral teči maraton.


gregor napisal/-a:
Ja je zanimivo, sem pred leti vozil eno 1.6 nivo z lassa Ok-144 6.00-16, ozka kramparca, precej visoka. s kako lahkoto se je tisti avto peljal v blatu proti moji z 215 kobrami.


Jap, včasih se ne bi bilo slabo vrniti nazaj k koreninam.............vsaj občasno.
Pa malo manj Hollwooda :mrgreen:



Willys Jeeps on The Chute in Sand Hollow 2019
https://www.youtube.com/watch?v=KiuQi8S7Cr4

Vintage Willys Jeeps Rubicon Trail 2018 (Day 2 Part 1)
https://www.youtube.com/watch?v=pP2f1NMRRHs

Tule so naklestili ne vem kaj vse na terence, zadaj se pa vozi original :mrgreen:

Willys Flatfender Jeeps Wheel a Muddy Windrock Off-road - Tennessee
https://www.youtube.com/watch?v=ZhY7yQpSFU4


Takih primerov je pri samuraju enormno...............ampak sem zanalašč, izbral očeta vseh terencev.........je pač legenda vseh legend, pa naj naredijo danes, kar hočejo. Zame bo vedno No1

Willys Jeeps on Cliffhanger Trail Moab
https://www.youtube.com/watch?v=q_hVmcWYl6k

Six Willys Flat Fenders on Hell’s Gate - EJS 2019 Moab
https://www.youtube.com/watch?v=nePZhZyyRHM

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » Ne Feb 07, 2021 3:55 pm

rx napisal/-a:Tukej imam 2 starejša kompleta 215/75/15 z verjetno celim profilom. Če rabiš za probo povej, dam ugodno samo da grejo..


Te kontaktiram po ZS, samo da tile jebeni ukrepi minejo med občinami.

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » Ne Feb 07, 2021 3:58 pm

Alien, hvala ponovno za razlago. 215 cestne ali AT bodo čisto v redu za moje vožnje. Imam še 4 felge viška navadne na lagerju.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Feb 07, 2021 4:45 pm

Moje osebno mnenje je da bi si za na samuraja dal največ 195/80/15 (195 R15), pa če bi že MT gumo, potem kumho KL71. 1.3 motor nima neke hude konjenice in ožja guma ima tukaj definitivno prednost, ker ne pobere toliko moči.

Italjani jih še imajo, pri nas jih pa težko dobiš:
https://www.tirendo.it/product/R-163504 ... bed6cae618

Zame osebno ena izmed boljših gum:
Slika
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Samurai SJ80, gume

OdgovorNapisal/-a thundercat » Ne Feb 07, 2021 7:13 pm

Nebivedu napisal/-a:Moje osebno mnenje je da bi si za na samuraja dal največ 195/80/15 (195 R15), pa če bi že MT gumo, potem kumho KL71. 1.3 motor nima neke hude konjenice in ožja guma ima tukaj definitivno prednost, ker ne pobere toliko moči.

Italjani jih še imajo, pri nas jih pa težko dobiš:
https://www.tirendo.it/product/R-163504 ... bed6cae618

Zame osebno ena izmed boljših gum:
Slika



Se pravi, da višina 80 ni sporna pri tej dimenziji 195. Sem mislil, da je 75 maximum lahko. Ok, hvala za podatek.


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov