Samurai SJ80, gume
Re: Samurai SJ80, gume
In še totalne nepemčnine.....31, 31 in 34 gume
Sj80 ne 31X9.50
SJ60 na 32
SJ50 na 32
Takole po fotki sodeč bo en k nima veliko pojma, ali pa misli da ga ima pa ga nima, seveda "strokovno" presodil da tale samuraj poje tole nivo.
No, če bi imel vsaj malo pojma bi mu bilo jasno, da tale stock niva pohrusta tega samuraja za malo malco.
In to je največji problem pri ljudeh, najbolj so glasni in najbolj pametujejo ravno oni, ki imajo najmanj pojma.
Ubistvu sem tukaj namontiral 32 kolesa in daljše vzmeti samo zato, da je lažje delat in se ni potrebno pripogibat toliko. Drugače, komaj v delavnico pripeljem, je treba dat v reduktor.
Vsakemu, ki ima vsaj tri pike mora biti že na prvi pogled jasno da je to totalna nepremičnina, samurai brez konkretne predelave ne more peljat s takimi kolesi, sam je potem že frankenštajn in ne samurai. Velika večina jih je potem slabša od originala.
Ponavadi končajo takole:
https://www.youtube.com/watch?v=_2La1THaq44
Ne more odpeljat niti tisto, kar original odpelje vzvratno........zaradi takih so potem komentarji, kakšen jajc je samurai.
In še 34............vsak komentar je odveč.......no way hose.
Sj80 ne 31X9.50
SJ60 na 32
SJ50 na 32
Takole po fotki sodeč bo en k nima veliko pojma, ali pa misli da ga ima pa ga nima, seveda "strokovno" presodil da tale samuraj poje tole nivo.
No, če bi imel vsaj malo pojma bi mu bilo jasno, da tale stock niva pohrusta tega samuraja za malo malco.
In to je največji problem pri ljudeh, najbolj so glasni in najbolj pametujejo ravno oni, ki imajo najmanj pojma.
Ubistvu sem tukaj namontiral 32 kolesa in daljše vzmeti samo zato, da je lažje delat in se ni potrebno pripogibat toliko. Drugače, komaj v delavnico pripeljem, je treba dat v reduktor.
Vsakemu, ki ima vsaj tri pike mora biti že na prvi pogled jasno da je to totalna nepremičnina, samurai brez konkretne predelave ne more peljat s takimi kolesi, sam je potem že frankenštajn in ne samurai. Velika večina jih je potem slabša od originala.
Ponavadi končajo takole:
https://www.youtube.com/watch?v=_2La1THaq44
Ne more odpeljat niti tisto, kar original odpelje vzvratno........zaradi takih so potem komentarji, kakšen jajc je samurai.
In še 34............vsak komentar je odveč.......no way hose.
Re: Samurai SJ80, gume
Uglavnem, ne počnite tega z kinderjajci, pa če nevem kako dobro zgleda.
Seveda v primeru, če se hočete vozit. Za šminkeraj je pa drugače.
Če hočete velike kolesa kupite wranglerja. Tale jajčka niso za vas. Samo pazit morate da vzamete vsaj 4.0, ker 2.5 tale jajčka pojejo za malico, pol vam bo nerodno
Za offroad je sicer malo drugače kot za avtomobile, ki morajo ustrezati CPP. Fajn je to da lahko režeš, švasaš in počneš karkoli, slabo pa to da moraš imeti še prikolico in vlečno vozilo.
A tudi tukaj so limiti, 31 je max dimenzija, ki jo kinderjajc še prenese in lahko dela BP. Z večjo dimenzijo postane nepremičnina in je potrebno veliko znanja, denarja in dela da spet postane premičnina.
Večinoma se potem dogaja tole:
https://www.youtube.com/watch?v=rwAEoicUTGE
Ni je večje sramote, kot ko te serijski kinderjajc osramoti ko norca........ti pa z superduper mašino od samuraja.
In to se dogaja zelo pogosto, registriran Jimny gre, superduper samurai pa jimnyi pa surla do podna pa rep med noge..... naokoli ali pa vinč.
https://www.youtube.com/watch?v=bP6vRQHVu_4
Kot sem že napisal, najlažje je avto uničit in zlato spremeniti v drek.
To je to okoli dimenzij gum za samurai. Poleg dimenzij sta prav tako zelo pomembni teža gume, vrsta gume in tlak v gumah. Najboljši kompletek zmaga. Vsak pa najbolje ve sam, kaj so mu proritete in kaj bi rad.
Zaradi mene lahko nataknete tudi 37, sam ne pol govort, da imate samuraja. Ne nimate ga, imate navadna jajca in nepremičnino. Simpl da bolj ne more bit. Iz baletke ste naredili želvo.
In potem, ko je za take stručkote vse zanič, in pljuvajo, ter zlivajo gnojnico po samuraju, namesto, da bi se vprašali kaj sami počnejo narobe, pametni ljudje, ki vedo kaj počnejo, letajo po zraku z koleščki malo večjimi od samokolnice 1.3 mlinčkom:
https://www.youtube.com/watch?v=_SUt7w2Dv9c
Ali pa, ko Boros Csaba pride na Croatio in z 1.9 motorjem iz vw golfa, ter dobesedno sezuje Jima Marsdna z 4x4 formulo z 600 konji. Vse skupaj pa namaha Rus z Uazom al je bil Patriot, pozabil sem že.
No zdaj smo pa že zašli.............dost bo. Narjen!
Če je tema komu v pomoč, prav. Če komu ni všeč napisano, pa tudi prav, nekaterih se pač ne prime in taki so po celem telesu.
Seveda v primeru, če se hočete vozit. Za šminkeraj je pa drugače.
Če hočete velike kolesa kupite wranglerja. Tale jajčka niso za vas. Samo pazit morate da vzamete vsaj 4.0, ker 2.5 tale jajčka pojejo za malico, pol vam bo nerodno
Za offroad je sicer malo drugače kot za avtomobile, ki morajo ustrezati CPP. Fajn je to da lahko režeš, švasaš in počneš karkoli, slabo pa to da moraš imeti še prikolico in vlečno vozilo.
A tudi tukaj so limiti, 31 je max dimenzija, ki jo kinderjajc še prenese in lahko dela BP. Z večjo dimenzijo postane nepremičnina in je potrebno veliko znanja, denarja in dela da spet postane premičnina.
Večinoma se potem dogaja tole:
https://www.youtube.com/watch?v=rwAEoicUTGE
Ni je večje sramote, kot ko te serijski kinderjajc osramoti ko norca........ti pa z superduper mašino od samuraja.
In to se dogaja zelo pogosto, registriran Jimny gre, superduper samurai pa jimnyi pa surla do podna pa rep med noge..... naokoli ali pa vinč.
https://www.youtube.com/watch?v=bP6vRQHVu_4
Kot sem že napisal, najlažje je avto uničit in zlato spremeniti v drek.
To je to okoli dimenzij gum za samurai. Poleg dimenzij sta prav tako zelo pomembni teža gume, vrsta gume in tlak v gumah. Najboljši kompletek zmaga. Vsak pa najbolje ve sam, kaj so mu proritete in kaj bi rad.
Zaradi mene lahko nataknete tudi 37, sam ne pol govort, da imate samuraja. Ne nimate ga, imate navadna jajca in nepremičnino. Simpl da bolj ne more bit. Iz baletke ste naredili želvo.
In potem, ko je za take stručkote vse zanič, in pljuvajo, ter zlivajo gnojnico po samuraju, namesto, da bi se vprašali kaj sami počnejo narobe, pametni ljudje, ki vedo kaj počnejo, letajo po zraku z koleščki malo večjimi od samokolnice 1.3 mlinčkom:
https://www.youtube.com/watch?v=_SUt7w2Dv9c
Ali pa, ko Boros Csaba pride na Croatio in z 1.9 motorjem iz vw golfa, ter dobesedno sezuje Jima Marsdna z 4x4 formulo z 600 konji. Vse skupaj pa namaha Rus z Uazom al je bil Patriot, pozabil sem že.
No zdaj smo pa že zašli.............dost bo. Narjen!
Če je tema komu v pomoč, prav. Če komu ni všeč napisano, pa tudi prav, nekaterih se pač ne prime in taki so po celem telesu.
Re: Samurai SJ80, gume
AŁIEN napisal/-a:rx napisal/-a:Tolk lepih slik samurajčka, da je še mene prijelo, da bi si sestavil enega
Ma kaj si nori? Bi si po vsej sili nakopal težave v živleju?
No ja...........majhen terenec, majhni problemi...... velik terenec, veliki problemi.
Pa sej samurai je bil pred cca 25 leti že doma, foter je imel okus, ko je bil mlajši Bil je črn z belim hardtopom.. Moram izbrskat kam je šel, tistega bi pa z veseljem kupil in obnovil..
Don Felipe > Google :D
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Hej alien svaka čast za te razlage. Bi že včeraj vprašal, pa sem se ravno postaral spet za eno leto, pa je bilo malo preveč za pit.
No prosil bi te za tele podatke felgen ki jih ima Mamut: 15x?, ET ? da dam gor 215 75 15. Tu še rabim pomoč da ne zaje...Da je 5x139,7 pa vem.
No prosil bi te za tele podatke felgen ki jih ima Mamut: 15x?, ET ? da dam gor 215 75 15. Tu še rabim pomoč da ne zaje...Da je 5x139,7 pa vem.
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Tale RIGO 4x4 je res zakon. Prav lepo je gledati to tekmovanje. Svaka čast.
https://www.youtube.com/watch?v=VEbJQ5U4HJ4
Kar sem si pa jaz zamislil z mojim samurajem bo pa nekako takole....
https://www.youtube.com/watch?v=84_0_qi-NRo
Na kako tekmo 4x4 si pa želim iz srca it pogledat, da nebo nerazumevanja. Pa sigurno bom tudi šel !!! Komaj čakam.
https://www.youtube.com/watch?v=VEbJQ5U4HJ4
Kar sem si pa jaz zamislil z mojim samurajem bo pa nekako takole....
https://www.youtube.com/watch?v=84_0_qi-NRo
Na kako tekmo 4x4 si pa želim iz srca it pogledat, da nebo nerazumevanja. Pa sigurno bom tudi šel !!! Komaj čakam.
Re: Samurai SJ80, gume
To kar si si ti zamislil, lahko delaš z veliko večino 4x4 vozil in to s serijsko velikimi gumami.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Samurai SJ80, gume
Ko je že debata o gumah bi še jaz pritaknil eno vprašanje: a vse to velja samo za blatno podlago al velja tudi za sneg? Ker jaz imam težave, da pri zametih avto nasede na snegu in ga potem komaj zvitlam naprej. Pa sem dobil en preblisk, da bi dal gor širše gume, da bi gume ne "potonile" toliko v sneg in mogoče ne bi nasedel. Pa preden probam, bi se raje učil iz napak drugih...
Re: Samurai SJ80, gume
Pri frišnem zametu po mojem nima veze.
Pri starih zametih, kjer se je sneg sesedel, zmrznil, pa bi se znalo poznat. Ko smo pa pred 20 leti na Menino rili, se je pa niva z 205 kobrami peljala po zmrznjenen zametu, moja niva s s 175 zimskimi je pa padla v zamet.
Izbira gum je vedno en kompromis.
Pri starih zametih, kjer se je sneg sesedel, zmrznil, pa bi se znalo poznat. Ko smo pa pred 20 leti na Menino rili, se je pa niva z 205 kobrami peljala po zmrznjenen zametu, moja niva s s 175 zimskimi je pa padla v zamet.
Izbira gum je vedno en kompromis.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Samurai SJ80, gume
rx napisal/-a:
Pa sej samurai je bil pred cca 25 leti že doma, foter je imel okus, ko je bil mlajši Bil je črn z belim hardtopom.. Moram izbrskat kam je šel, tistega bi pa z veseljem kupil in obnovil..
Ata mora bit taprav kerlc....z okusom. Pozdravi ga od mene.
Imel sem enega takega: Je vaš imel bela platišča od 413 gor in talepi hardtop, ne une jajca poliesterska?
Re: Samurai SJ80, gume
thundercat napisal/-a:15x?, ET ? da dam gor 215 75 15. Tu še rabim pomoč da ne zaje...Da je 5x139,7 pa vem.
Takole na uč, če boš dal 215 gume bi bilo 6jotov ET20 - 25 pomoje ravno prav.
Teško je za druge bit pameten, če imaš namen dvigovati avto je recimo treba vedet, koliko bo šlo gor. Pri dvigu se preme pomaknejo v desno in če so platišča na knap bo guma na desni pogledala ven in bo treba predelovat oba panharda, kar načelom ni potrebno do 50 mm, ker na samo vožnjo sicer nima nekega vpliva. Samuraj ima zelo mičkene panharde in pri vsakem dvigovanju preme pomakne v desno. Je potrebno vse ukalkulirat, da ni pol jok pa stok.
Jaz imam recimo 7J ET 30 in 35 in mi pri At gleda bok gume ven tekalna povrišna ne, pri MT pa že vidi izven obrob. Se vidi na slikah zgoraj.
Čisto enostavno, rabiš meter, eno lajštico, en meter vrvice in eno matico pa lahko v par minutah določiš kaj boš gor dal. S pomočjo orodja na internetu pa z lahkoto potem določiš ET.
Saj sem že napisal da kupujem na gume na meter......... platišča tudi. Ziher je ziher ebga. Na, zdaj bo pa dr patrol spet s stola dol padu od smeha.......
Sicer pa kompliciraš na polno. SJ80 ima platišča od vitare (še ena nerazumljiva poteza proizvajalca) ki so grda kot smrtni greh, poleg tega je ET u 3krasnePM.
Torej, če vzameš platišča od starega samuraja ali še boljše od jimnya ki so precej bolj ven premaknjena, kupiš gume 205/70 100 ali več (čeprav je že 96 zadosti), boš imel super set koles za malo denarja, pa še homologirat ni treba. Razmerja idealna, pa še zgleda dobro, ne tako kot 215 a zadavoljivo.
To z malo sreče dobiš za drobiž.........
https://avto.net/Ads/details.asp?id=16012160
Sicer so gume mal stare in je riziko kako se obnašajo na mokrem, ampak za 150€ ni kaj mislit. Če se izkaže da ni vredi, pač kupiš nove gume te pa daš na stara platišča za v gmajno, pa je koza sita in volk cel.
Zgleda pa to tako kot je na vrhu modri SJ50 cabrio, ki ima kromasta original platišča.
Jaz imam še en komplet mangels platišč vendar so je krom že tako u sebastienu, da verjetno ne pomaga več niti 10 flaš cocacole in pet rol alu folije. Bi verjetno bilo treba barvat, kar je dražje od platišč.
Ima pa en možakar en set alu platišč, enake kot na beli santani zgoraj. 7jotov ET30, če te zanima lahko pobaram za ceno. Če jih ima še seveda.
Bejž že po platišča in gume, preden tastaturo do kanca razbijem ...........
Re: Samurai SJ80, gume
thundercat napisal/-a:Tale RIGO 4x4 je res zakon. Prav lepo je gledati to tekmovanje. Svaka čast.
Rigo4x4 je team.........verjetno izpeljanka iz priimka Righelli. Verjetno, ker Italijanov ne razumem čeprav se z italijankamo sicer čisto dobro zastopim.
Tekme pa najdeš tukaj
https://www.youtube.com/results?search_ ... uoristrada
https://www.youtube.com/results?search_query=veglio+4x4
In kot boš videl na posnetkih;
https://www.youtube.com/watch?v=XcYz93JViKs
https://www.youtube.com/watch?v=CeTP48s9Y6I
............ni niti enega samuraja, ki bi imel velike kolesa gor nataknjene. Na brzincih našega državnega prvenstva lahko velikokrat vidiš samuraja z ogromnmi valarji, ampak to je verjetno zaradi tega, ker so pri nas brzinci mnogo težji in zahtevnejši od teh iz italijanskega državnega prvenstva, ki so na videu.
Kaj pa italijani vedo o tem, pri nas še z vitlom vozijo brzince, tolk je zahtevno. Pol se pa sprašujejo, le kako je mogoče, da jih Vedran z samurajem 1.3 pušča krog ali dva zadaj???? Res čudno kaneda.
thundercat napisal/-a:
Kar sem si pa jaz zamislil z mojim samurajem bo pa nekako takole....:
A bejž no...........glede na to, da rabiš dobre gume in velik lift sem bil prepričan, da bo najmanj nekaj takega:
https://www.youtube.com/watch?v=xHsOdt7mH24
Če boš priden, ti naredim en suspensionlift po želji.......da boš lahko šel na nekaj takega.......(no, odvisno od količine ojrov)
https://www.youtube.com/watch?v=1tkuhQ-D8dk
https://www.youtube.com/watch?v=xGE6LQeH3Q0
Pol te pa nebivedu ne bo mogel več zezat........
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Sem pogledal pri Mamutu je glede podatkov edino tole v črni ali krom:
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=173 ... tikel=2462
So kar lične za šminkaraj in za teren.
Ga kontaktiram danes-jutri.
Za suspensionlift se pa pomeniva, da tegale nebivedu malo presenetimo.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=173 ... tikel=2462
So kar lične za šminkaraj in za teren.
Ga kontaktiram danes-jutri.
Za suspensionlift se pa pomeniva, da tegale nebivedu malo presenetimo.
Re: Samurai SJ80, gume
Moj predlog:
Najprej se pomenita okoli podvozja, pa potem felge in gume glede na dogovor o podvozju.
Najprej se pomenita okoli podvozja, pa potem felge in gume glede na dogovor o podvozju.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Samurai SJ80, gume
Tako bi bilo pravilno, a v tem primeru ni potrebe, dimenzija gume je znana pri liftu pa tako ni neke izbire. Več kot 50 mm jaz tako ali tako ne dovolim za kinderjajc ( to znese skupaj z gummi 215/75 že 7 cm). Trenutno pa, dokler ne odprejo meje niti trdote ne morem izbirati, ker nimam s čim.
Lahko samo standardna trdota vzmeti, lift 4-5 cm, original amortizerji. To je najlažje in najceneje ampak je to jajc, ker je avto še vedno dila, kar se tiče artikulacije. Zato je tudi vsako podlaganje, brez menjave amortizerjev drek na palc. Dila bo vedno dila, če ne zamenjaš amortizerjev, pa podlagaj kar češ.
Pol pa še Lift 4-5 cm, 4x vzmet standard trdote, 4x amortizer, povečana artikulacija 50% spredaj in 100% zadaj. To je pa že konkretna zadeva. Poseg na avtu razen korekcije zadnje zavorne cevi, ni potreben. Možna je izbira vrste amortizerja, oljni, plin mono in plin twin in twin 4x4. Izbira amortizerja tudi najbolj vpliva na ceno. Lahko je 20 ali pa 120€ za kos..........Vsi bi mi imeli najboljše, a ko sešteješ, summa summarum........padeš u nezavest. Mora pa biti večja guma, če ne je grdo k satan........k je ogromno praznega prostora okoli kolesa.
Za kaj več je že potreben poseg na vozilu, korekcija diferencijalov, menjava zavornih cevi, nihajk ali vsaj selenov.................uglavnem cela mizdarija, ki zadevo enormo podraži, dobiš pa to da si še hitreje na boku ali strehi. Tako da tak pofl pri meni nikoli ne bo šel skozi. Sem se nagledal takih jajc že preveč. 30 gume, bodylift 10 cm, podvozje stock z artikulacijo smrekovega ploha...........pol pa niti en samurai ni dokončal tekme, vse na strehi. Za povrh so še ukinili del, ki je bil meni topšit, največ sem pridobil ravno tam. Pa vprašam organizatorja, zakaj so to naredili med tekmo. Ja, če so se prevračali tam........... A bejš no???? Le zaradi česa neki? A oni revež, ki se je celo tekmo matral z original vitaro se pa ni zvrnil? Kako je njemu uspelo ostati na kolesih? Zaradi parih kretenov spreminjajo traso med tekmo........pfej.
Tako da ni kaj za debatirat, vsaj trenutno ne. Taked or lived. Pa moja montaža obvezno. Traja pol ure max in je gratis (no, če kakšen sixpack pade, ne bom mogel reči ne....itak)
Izjemoma, ker se mi zdi da je desc OK in lepo vzgojen. Prvi, ki pozna besedo hvala. In eden redkih, ki se ne dela pametnega okoli stvarii, ki jih ne pozna.
Drugače se poznava tako na brzino, enkrat sva se srečala kakšnih 10 let nazaj, smo šli na drink nekje na dolenskem.
No vidiš, simpl. Pred nakupom vzami meter s seboj..........ziher je ziher Platiče na zunanji strani ne sme meriti več kot 9.5 cm, že to je čisto na knap. Original samurai meri 7.5 cm. Seveda pa je najboljše dati na avto pa pogledati kako zgleda.
Lahko samo standardna trdota vzmeti, lift 4-5 cm, original amortizerji. To je najlažje in najceneje ampak je to jajc, ker je avto še vedno dila, kar se tiče artikulacije. Zato je tudi vsako podlaganje, brez menjave amortizerjev drek na palc. Dila bo vedno dila, če ne zamenjaš amortizerjev, pa podlagaj kar češ.
Pol pa še Lift 4-5 cm, 4x vzmet standard trdote, 4x amortizer, povečana artikulacija 50% spredaj in 100% zadaj. To je pa že konkretna zadeva. Poseg na avtu razen korekcije zadnje zavorne cevi, ni potreben. Možna je izbira vrste amortizerja, oljni, plin mono in plin twin in twin 4x4. Izbira amortizerja tudi najbolj vpliva na ceno. Lahko je 20 ali pa 120€ za kos..........Vsi bi mi imeli najboljše, a ko sešteješ, summa summarum........padeš u nezavest. Mora pa biti večja guma, če ne je grdo k satan........k je ogromno praznega prostora okoli kolesa.
Za kaj več je že potreben poseg na vozilu, korekcija diferencijalov, menjava zavornih cevi, nihajk ali vsaj selenov.................uglavnem cela mizdarija, ki zadevo enormo podraži, dobiš pa to da si še hitreje na boku ali strehi. Tako da tak pofl pri meni nikoli ne bo šel skozi. Sem se nagledal takih jajc že preveč. 30 gume, bodylift 10 cm, podvozje stock z artikulacijo smrekovega ploha...........pol pa niti en samurai ni dokončal tekme, vse na strehi. Za povrh so še ukinili del, ki je bil meni topšit, največ sem pridobil ravno tam. Pa vprašam organizatorja, zakaj so to naredili med tekmo. Ja, če so se prevračali tam........... A bejš no???? Le zaradi česa neki? A oni revež, ki se je celo tekmo matral z original vitaro se pa ni zvrnil? Kako je njemu uspelo ostati na kolesih? Zaradi parih kretenov spreminjajo traso med tekmo........pfej.
Tako da ni kaj za debatirat, vsaj trenutno ne. Taked or lived. Pa moja montaža obvezno. Traja pol ure max in je gratis (no, če kakšen sixpack pade, ne bom mogel reči ne....itak)
Izjemoma, ker se mi zdi da je desc OK in lepo vzgojen. Prvi, ki pozna besedo hvala. In eden redkih, ki se ne dela pametnega okoli stvarii, ki jih ne pozna.
Drugače se poznava tako na brzino, enkrat sva se srečala kakšnih 10 let nazaj, smo šli na drink nekje na dolenskem.
thundercat napisal/-a:Sem pogledal pri Mamutu je glede podatkov edino tole v črni ali krom:
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=173 ... tikel=2462
So kar lične za šminkaraj in za teren.
Ga kontaktiram danes-jutri.
:
No vidiš, simpl. Pred nakupom vzami meter s seboj..........ziher je ziher Platiče na zunanji strani ne sme meriti več kot 9.5 cm, že to je čisto na knap. Original samurai meri 7.5 cm. Seveda pa je najboljše dati na avto pa pogledati kako zgleda.
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Alien, velja glede liftkita.
Kot si napisal...(Pol pa še Lift 4-5 cm, 4x vzmet standard trdote, 4x amortizer, povečana artikulacija 50% spredaj in 100% zadaj. To je pa že konkretna zadeva.)
4-5cm sem imel itak nekakšen cilj da bi to nekoč napravil. Seveda sem za menjavo vseh amortizerjev in fedrov, tako kot mora biti. Ne, da bi šparal ali jokal, mislim da bi nek srednji cenovni rang verjetno zadostvoval moji vožnji po terenu. Seveda bom upošteval izkušenega mostra kot si ti. Glede plačila pa ne skrbi, bo za pit in še kaj, ….obljubim.
Res je že nekakih 10 let ko sva nahitro spila rundo nekje na dolenjskem.
Kot si napisal...(Pol pa še Lift 4-5 cm, 4x vzmet standard trdote, 4x amortizer, povečana artikulacija 50% spredaj in 100% zadaj. To je pa že konkretna zadeva.)
4-5cm sem imel itak nekakšen cilj da bi to nekoč napravil. Seveda sem za menjavo vseh amortizerjev in fedrov, tako kot mora biti. Ne, da bi šparal ali jokal, mislim da bi nek srednji cenovni rang verjetno zadostvoval moji vožnji po terenu. Seveda bom upošteval izkušenega mostra kot si ti. Glede plačila pa ne skrbi, bo za pit in še kaj, ….obljubim.
Res je že nekakih 10 let ko sva nahitro spila rundo nekje na dolenjskem.
Re: Samurai SJ80, gume
Ni panike, dobiš dober kompletek, glede na ceno optime, poštnine in carine, boš za ta denar dobil platišča, gume in lift kit, pa še ti bo ostalo za pol leta bencina.
Na vse kose eno leto garancije, če ne boš zadovoljen lahko vrneš nazaj.
Moraš pa počakati toliko da sneg pobere, da se bo dalo na planino. Treba je sprobat zadevo, tudi jaz se še nisem peljal s tem.
Zgleda pa točno takole, kot ta na sliki z 215/75 AT
Če boš nabavljal platišča pri Mamutu4x4 je najbolje, da se zmeniš tudi za montažo in da ti kolesa homologirajo. Igor je vredi desc, tako da se da vse zmenit.
Na vse kose eno leto garancije, če ne boš zadovoljen lahko vrneš nazaj.
Moraš pa počakati toliko da sneg pobere, da se bo dalo na planino. Treba je sprobat zadevo, tudi jaz se še nisem peljal s tem.
Zgleda pa točno takole, kot ta na sliki z 215/75 AT
Če boš nabavljal platišča pri Mamutu4x4 je najbolje, da se zmeniš tudi za montažo in da ti kolesa homologirajo. Igor je vredi desc, tako da se da vse zmenit.
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Žal Igor nima omenjenih platišč na zalogi. Dobi šele junuja . Nič ne de, bomo že zrihtali, da bo prav.
Glede liftkita pa kar v miru da se vse okoli vražjih ukrepov umiri. Do pozne pomladi...začetku poletja bova že uštimala.
Cule, kar pripravi predlagan kit. Se strinjam z predlaganim.
Sedaj ko raziskujem samuraija, sem naletel na tole stran:
http://www.francescos-trial-technik.de/index.html
Hudo so mi všečne stvari, izgledajo profi. Še posebej krom prvi grilll....JEEP stil.
Glede liftkita pa kar v miru da se vse okoli vražjih ukrepov umiri. Do pozne pomladi...začetku poletja bova že uštimala.
Cule, kar pripravi predlagan kit. Se strinjam z predlaganim.
Sedaj ko raziskujem samuraija, sem naletel na tole stran:
http://www.francescos-trial-technik.de/index.html
Hudo so mi všečne stvari, izgledajo profi. Še posebej krom prvi grilll....JEEP stil.
Re: Samurai SJ80, gume
To že imam, sta že narejena dva kompleta........le še sprobat je treba. Za prvomajske praznike bo treba na Velebit.........če bo vse po sreči.
Ja, ta maska je res top, že dolgo tega se mi lušta. Sem naročil črnega, pa dobil 2 cm premajhnega........tako da sem dal 150€ za okrasek v delavnici. Zdaj pa ne upam naročit še tega, ki je še enkrat dražji.
Za platišča poklič Iztoka....če ti se mudi.
https://www.egazz4x4.com/platisca-in-do ... dakar.html
Ja, ta maska je res top, že dolgo tega se mi lušta. Sem naročil črnega, pa dobil 2 cm premajhnega........tako da sem dal 150€ za okrasek v delavnici. Zdaj pa ne upam naročit še tega, ki je še enkrat dražji.
Za platišča poklič Iztoka....če ti se mudi.
https://www.egazz4x4.com/platisca-in-do ... dakar.html
Re: Samurai SJ80, gume
215/75R15 gredo tudi na original platišča (5,5), pa še spustiš jih lahko na 0,8bara brez strahu, preverjeno.
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
AŁIEN napisal/-a:To že imam, sta že narejena dva kompleta........le še sprobat je treba. Za prvomajske praznike bo treba na Velebit.........če bo vse po sreči.
Ja, ta maska je res top, že dolgo tega se mi lušta. Sem naročil črnega, pa dobil 2 cm premajhnega........tako da sem dal 150€ za okrasek v delavnici. Zdaj pa ne upam naročit še tega, ki je še enkrat dražji.
Za platišča poklič Iztoka....če ti se mudi.
https://www.egazz4x4.com/platisca-in-do ... dakar.html
Se ne mudi na vse svete. Iztok mi je predlagal 7X15 ET-12. Verjamem poznavalcem, sam pa nisem uspel z metrom preverjati.
Glede liftkita pa dogovorjeno.
Aja, glede tlaka v pnevmatikah...se ne spomnim koliko je ponavadi ? Vem da je neko pravilo ??
Re: Samurai SJ80, gume
215 gre na 6 do 7.5J vendar je bolje vzeti čim ožje, kakšno kilo prišparaš, pa še gumo težje sname. 7J je ze ornk kahla.
ET -12 je dobra izbira, ne rabiš metra pa še ziher te ne bo nihče zezal na TP.
Če platišča nimajo papirjev boš moral najprej homologirati na original platiščih in šele potem premontirati na nova platišča.
Tlak je okoli 1.5 bara, teren 0.8 -1.2 bara, odvisno od gume, vrste terena in koliko je avto naložen.........vendar dvomim da boš ti rabil gume spuščat.
ET -12 je dobra izbira, ne rabiš metra pa še ziher te ne bo nihče zezal na TP.
Če platišča nimajo papirjev boš moral najprej homologirati na original platiščih in šele potem premontirati na nova platišča.
Tlak je okoli 1.5 bara, teren 0.8 -1.2 bara, odvisno od gume, vrste terena in koliko je avto naložen.........vendar dvomim da boš ti rabil gume spuščat.
Re: Samurai SJ80, gume
kloshar napisal/-a:215/75R15 gredo tudi na original platišča (5,5), pa še spustiš jih lahko na 0,8bara brez strahu, preverjeno.
Sj80 ima tagrde vitarine feltne brez roba, on bi to rad mal pošminkal......najbolj enostavno in najceneje bi bilo od jimnya dat gor......pa noče niti slišat.
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
So te od jimnija ??
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... %8A%C8E%20
Benti, tolk slik je gor pa še demenca me jebe, da nevem več.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... %8A%C8E%20
Benti, tolk slik je gor pa še demenca me jebe, da nevem več.
Re: Samurai SJ80, gume
Saj ti piše spodaj pod oglasom, to sem ti poslal že davno tega...........dej že izvleci sto ojrov in let po kolesa......če so še. Za ta gnar niti praznih platišč ne dobiš.
AŁIEN napisal/-a:Torej, če vzameš platišča od starega samuraja ali še boljše od jimnya ki so precej bolj ven premaknjena, kupiš gume 205/70 100 ali več (čeprav je že 96 zadosti), boš imel super set koles za malo denarja, pa še homologirat ni treba. Razmerja idealna, pa še zgleda dobro, ne tako kot 215 a zadavoljivo.
To z malo sreče dobiš za drobiž.........
https://avto.net/Ads/details.asp?id=16012160
Sicer so gume mal stare in je riziko kako se obnašajo na mokrem, ampak za 150€ ni kaj mislit. Če se izkaže da ni vredi, pač kupiš nove gume te pa daš na stara platišča za v gmajno, pa je koza sita in volk cel.
..
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Eh, jih je že prodal, sam oglasa ni skinu dol. Bomo najdli druge, ni vrag.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 42 gostov